Klachten na eisprong anders als je zwanger bent dan normaal.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veryproudmama, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ik was vanmorgen ook misselijk.. en met de krampen heb ik ook nog eens steken in de borst erbij!
    die van ons kan dan zeggen dat ie in amerika is gemaakt.. misschien noemen we het kind Orlando.. hahah.. waren we nl. geweest :)

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik heb nu al ongie pijn (niet zo heftig maar wel gevoelig) en het is pas 3 dagen na mijn ei, wat kan dat zijn?
    wie o wie heeft dit ook wel eens gehad?
    En ook voel ik me zelf misselijk...

Liefs Inger

3. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Die ongipijnen zijn een klein raadsel, echter is het wel, dat veel meiden die zwanger zijn, dit verschijnsel kennen vanaf het ei of rond de NOD.
    Die misselijkheid kan van spanning, van zwangerschap zijn en of gewoon iets heel anders, dat is moeilijk te zeggen.
    Die ongipijnen heb ik nu nog steeds 'sochtends en ze zijn inderdaad niet superheftig, maar wel aanwezig. We zullen het even moeten afwachten.
    We kunnen over een week of 2 een beetje in kaart brengen of het alleen bij zwangerschap is of ook als het niet zo is....zijn er hier toch wel een aantal die het hebben nl.
    Groetjes BM

4. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Het enige wat ik na mijn eisprong voelde was dat mijn borsten pijnlijker waren als normaal. Normaal alleen zijkant nu helemaal. Ongikrampen bij beide zwangerschappen iets gehad, steekjes pas vlak voor NOD... ;)

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb nog nergens last van, baart me wel zorgen...

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)

Ik ben 3x zwanger geweest, alledrie helaas mk geworden, maar ik kan nu na een paar normale rondes wel zeggen dat bijna alle klachten die ik toen had gewoon bij een normale cyclus horen...

Het enige verschil wat ik toen had was dat ik een week na mn ei echt hele felle steken in mn liezen kreeg een paar dagen lang, kon niet eens meer normaal lopen erdoor.

Voor de rest horen alle andere klachten gewoon bij een normale cyclus zoals pijn in borsten, steken in borsten, ongikrampjes na eisprong.
    Na je eisprong maakt je lichaam veel progesteron aan en dat kan heel veel klachten veroorzaken :)

Ik weet nu iig wel dat klachten niks zeggen en dat je gewoon echt een paar rondes goed moet opletten waar je last van hebt zodat je weet wat bij een normale cyclus hoort en wat niet.

7. Inge Peeters

Inge Peeters Nieuw lid

19 aug 2008
    3
    0
    0
    Belgie
    Hoi

Ik ben nog redelijk nieuw op dit forum (sinds gisteren), maar ik herken dit heel goed. Wij zijn nu al ruim een jaar bezig, weliswaar voor een derde kindje. Maar het gevoel blijft iedere keer hetzelfde.

Sinds ik vorig jaar gestopt ben met de pil, is mijn cyclus ook helemaal van slag (lees: meestal erg lang). Iedere maand denk je dan inderdaad, zou het dan toch....? voel ik me nu niet anders dan normaal...
    --> je kan wel raden hoeveel testen me dat al gekost heeft ;)

Maar ik kan je verzekeren, zelfs al heb je het al eerder meegemaakt, toch weet ik nog steeds niet wat ik eigenlijk voel of zou moeten/kunnen voelen.

Groeten en heel veel succes voor iedereen

Heel herkenbaar dus....

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    En je let nu zo gecontreerd op je lichaam dat je nu wel alle klachten voelt terwijl ze er misschien voor de kinderplanning ook waren maarja toen had je geen reden het aan te nemen alles te voelen

Ik ben nu al 3 dagen misselijk en nu beingt bij mij het kwartje te vallen dat ik dit elke maand wel had maar het telkens afdeed als een darm probleem.
    En maagzuur ja heb ik ook maar ook wel vaker last van en in me buik rommelt het maar wie weet was dat altijd al zo na een ei sprong

9. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben nieuw hier...niet erg netjes, want ik heb me niet eens voorgesteld. Zal ik ook nog even doen op het voorstelforum...

Maar ik zag ineens een zeer herkenbaar onderwerp.
    Wij zijn nu pas in ronde 1. Maar enige jaren terug ook al eens een aantal maanden voor het echie gegaan(lang verhaal). Toen wist ik steeds voor mijn idee zeker dat het al zover was.

Nu probeer ik me ook maar voor te houden dat het heel goed niks kan worden, alleen is het nu wel heel gek. Heb nu klachten die ik normaal pas vlak voor ongi heb. Nu weet ik ook niet meer precies wanneer mijn ongi vorige maand begonnen is, moet ergens tussen 22 en 28 juli zijn geweest. In ieder geval veel te vroeg nu om al klachten te hebben, heb het nl. al vanaf het weekend.

Lijk me verstandig er de komende tijd niet over na te denken en maar gewoon te wachten tot ik ongi wordt.
    En voor de volgende rondes alles goed opschrijven. Dat is inderdaad wel een goeie.

Iedereen in ieder geval veel succes! Zoals gewoonlijk is geduld weer eens een schone zaak..... :rolleyes:

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    @meeuw; Ik zit in de zelfde periode als jij, 25 juli ongesteld geworden. en ook 1e ronde (eerste kindje). Ook ik heb sinds afgelopen donderdag klachten (gevoelige tepels) en er komen steeds meer dingen bij. Dus ook ik ben een week eerder dan dat ik gewend ben.
    Verder houd ik mezelf inderdaad maar voor dat ik toch ongesteld word om een teleurstelling te voorkomen. we zullen het wel zien.

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Bornmother; Ik zie dat jij ook PCO hebt.. Helaas! Ik ook en heb net mijn eerste kuur Clomid afgerond! Nu heb ik maandag ontzettende buikkrampen en pijn in mijn liezen en onderrug gehad. Precies dezelfde pijn als toen ik een cyste had, dus maakte me zo'n zorgen.. Meteen een echo gekregen en geen cyste, nu denkt de gyn dat ik maandag mijn ei al heb gehad (op CD6). Nu ben ik even benieuwd of je dit ook kan zien aan de dikte van je baarmoederslijm, weet jij dit? :)

Succes iedereen! :D

12. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Wat grappig, Bonnie....Ga jij ook testen? Of wacht je gewoon af. Weet je hoelang je cyclus is? Ik namelijk niet. Zou niet weten wanneer ik moet testen dus.....nou ja, als we dik in september zitten dan moeten we ons wel eens achter onze oren gaan krabben natuurlijk...

Is ook of de duvel er mee speelt. Na mijn vorige berichtje naar de bloedbank geweest. Na de tijd kun je daar altijd wat drinken en eventueel wat eten pakken. Dus ik dacht: Ha. vulkoek!...Lekker! Thee erbij genomen en koek weggewerkt. Daarna ging ik op de fiets en ik werd me een partij misslijk en draaierig en licht in hoofd. Toen ik bijna tuis was met me tas met boodschapen dacht ik even dat ik flauw van me fiets af zou vallen. Nou moe, ik ben nooit misselijk. En ik heb nog nooit ook maar iets gemerkt na de tijd bij het bloed geven. Dat ik ergens last van had of zelfs maar een beetje moe of slap was.

Daar komt-ie dus weer...de hamvraag.....Durf hem bjna niet te stellen..... :oops: Kan dit komen door.....? :oops:.....he, misschien ook wel gewoon slap voor ongi.....foei meeuw....

We wachten weer af. Hoe oud ben jij eigelijk Bonnie? Als ik mag vragen tenminste

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    @ meeuw; hahaha nog meer overeenkomsten. Ik weet ook nog niet hoelang mijn cyclus duurt. En wat betreft testen...... ik heb geen geduld, dus ik ga maandag al een keer testen denk ik (als ik niet ongesteld geworden ben). Ik ben trouwens 27.

Dat draaierige van jou, kan van het bloed doneren zijn, maar jah je weet maar nooit........ ik zou ff afwachten of het vaker gebeurt de komende dagen.

Bij alles wat ik aan mezelf merk denk ik 'zou het..........' en dan meteen 'neh zal wel niet'. Ik ben bang dat ik mezelf enorm teleurgesteld voel als ik toch ongesteld word.

Ga jij wel testen?

14. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Zeg nu van nee.....niet testen......tenzij het dus natuurlijk heel lang duurt.
    Maar ja, weet ook niet hoe geduldig ik ben...

Wordt vervolgt dan maar

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Wat een stelletje zenuwpezen zijn wij ook he haha. En maar beweren tegenover die mannen dat wij vrouwen zoooooooveeeeeeeeeel geduld altijd hebben! :D
    Ik kan de dagen wel aftellen! Wil het weten......nu!
    Toch is het deze maand anders als voorgaande maanden. Eergisteren die onwijs felle steken in mijn onderbuik die een uur duurde en die onwijze afscheiding die ik momenteel heb! (ben continue nat om het zo maar effe te zeggen :oops: sorry voor de nuances maar dan begrijpt iedereen me :oops: ) Mijn borsten zijn elke maand wel hard na de ovulatie, dus daar kijk ik niet zo van op. Raar is dat ik voorgaande maanden altijd continue een zeurend gevoel in mijn onderbuik had en dat dit tot op heden nog wel meevalt (heel af en toe eventjes).
    Maar ja.....kan nog duizend en 1 dingen voelen............we moeten GEDULD hebben en wachten tot de dag dat je kan testen. (en misschien weet je dan nog wel niets)

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    oja en een stijging in temp vandaag van 0.3 graden!

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hi,

Gezellig, ik doe ook mee hoor! Sinds een dag of twee regelmatig steken in mijn buik En sinds vanmiddag ook ter hoogte van mijn borst. Dit heb ik nog niet eerder gehad,... terwijl ik toch al geruime tijd gestopt ben met de pil. Sept ( 2007 ) Ook ben ik de laatste twee dagen erg vroeg wakker 's morgens,... ook al niet van mijn gewoonte. ( maar kan ook zijn omdat ik nu vakantie heb, minder vermoeid dus. ) Voorlopig is het afwachten geblazen.

Groetjes!

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    vroeg wakker,krampen in de onderbuik.. boobs doen pijn.. tepels blijven uitsteken :) zwaardere borsten.. en sinds 2 dagen s'cchtends misselijk.. heb ik nooit eerder bij mij mee gemaakt dit.. ik mag maandag testen.. mits ik niet ongi wordt.. maar dit gevoel wat ik nou heb.. nog nooit eerder gehad.. opgezwollen gevoel.. heb zelfs vannacht gedroomd dat ik een test had gedaan en zwanger was, ik sprong erna van een trap.. ging na de wc.. en had een miskraam... wat wilt dat zeggen?

19. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Wij hebben er precies 2 jaar over gedaan om zwanger te raken. En de ronde dat het raak was voelde ik me inderdaad anders èèn week voor nod. Ik voelde me 'ziek', beetje griep achtig, licht misselijk en had het hèèl koud met vlagen en was ook erg moe. Ik hoopte stiekem dat het raak was en was verbijsterd :confused: toen de test positief was!

Heel veel succes iedereen en hou de moed erin.

Grt Vanilia

20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    @Daggie; Dat je gedroomd hebt over je zwangerschap wil volgens mij zeggen dat je onbewust bang bent dat het misgaat. Je wil ook echt graag zwanger zijn, maar bent wel een beejte bang voor wat komen gaat.
    Kortom ik denk dat iedereen die zwanger is of hoopt te worden dat wel heeft.

Maandag ga ik ook testen! (als ik niet ongesteld word) Ben benieuwd hoe het bij jou uitvalt.

Deel Deze Pagina