Hey miranda, jammer dat hij niet zwanger aan geeft. Wat dat lijntje te betekenen heeft weet ik niet. Heb nooit met een digitale getest. Ik weet wel dat ze meer HCG nodig hebben dan gewone. Ik denk allen wel dat als je zoals je zelf vermoed al wat langer zwanger zou zijn je wel genoeg HCG moeten hebben. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon raak is maar het is wederom afwachten denk ik...BALEN
@ Dag, kan me voorstellen dat het lekker is dat ie wer thuis is. Wat lief dat ie wat voor de kleine had meegenomen. Kwa maten is het vaak erg moeilijk schatten voor ze he . Bij mij helpt de cola ook heel vaak en als het niet werkt dan helpt zoute drop ook nog wel eens, maar dat moet je naturlijk niet te vaak doen. Maar er is dus nog hoop, dat het af gaat zakken . @ Miran, ik kan me voorstelllen dat je de test uit elkaar gaat halen hoor, ik had toen ook twee streepjes erop staan, die waren overigens wel even donker, maar ze zeggen dat je daar niet naa mag kijken........... Mss toch gwoon nog even afwachten en na je NOD weer eens testen. Dikke knuffel van mij
Dagdromer, ik testte eigenlijk gewoon voor de zekerheid, want ik heb dus dusdanige "klachten" dat het wel eens gekunt zou hebben maar wat het nu is dan maakt me wel heel nieuwsgierig. Ik zal idd moeten wachten en dat geeft ook niks hoor want ben nu toch te druk bezig met mijn zoontje. Zou wel heel leuk gevonden hebben als ie aangaf dat ik zwanger zou zijn natuurlijk maar goed die tijd komt nog wel.
Miranda, snap goed dat je voor de zekerheid hebt getest. Ik zit dan weer heel anders in elkaar. Ik was ook een beetje ongeduldig en als ie dan neg. was dan had ik er de pest in. Die klachten kunnen misschien ook komen door de spanningen met je kleine ventje. Liena...er is zeker hoop. Ik dacht dat het bij mij nooit minder zou worden maar het komt allemaal goed.
, ja dat denk ik ook wel dagdromer.... Kippies ik ga het hok ff weer verlaten, kom miss vanmiddag nog wel ff tokken, nu eerst ff wat in huis doen...... Dikke knuf. Lienakip
dames deze kip moet weer rennen naar haar kuikentjes en daarna boodschappen doen. Heb weekend maar lijkt net of ik het dan nog drukker heb! Groetjes
Hey Kippetjes @Miranda: Jammer dat de CB digitaal negatief is... Alleen je mag niet van de streepjes uitgaan.. Ik heb ergens eens een artikel gelezen dat de CB digitaal namelijk ook een bepaalde hoeveelheid LH meet, bovenop het HCG wat ie meet. Dus een streepje heb je vrijwel altijd... @Delilah: Succes in het ziekenhuis vandaag met je moeder. Wens haar maar sterkte van mij Als ik nog vergeten ben om op iemand te reageren doe ik dat zometeen nog Ik weet niet wat het is met mij hoor, heb deze maand voor het eerst eisprong gevoeld, sinds eisprong heb ik gevoelige boobs, de vorige maanden had ik dat alleen als i kzwanger was, maar dan pas vanaf minimaal een week NA eisprong En vandaag weer eventjes een ovulatietest gedaan, ik ben namelijk nieuwegierig altijd hoe dat nu gaat met de hormonen, en ineens is de linkerstreep weer veel donkerder, bijna positief is de test nu... Ik snap er geen hol meer van, want ik zit pas 3 dagen na mn eisprong! En van een zwangerschap kan het dus allemaal niet zijn Weet iemand waar t eventueel wél van zou kunnen komen?
Middag dames, kom net terug van mijn moeder dus ga ff snel bijlezen, eten, tokken en dan ga ik er weer van tussen, tok zo!
@ Liena, spannend he de bruiloft! Hoe is het gesprek gegaan, was het een gezellige ambtenaar? In het begin had ik ook helemaal geen trek in koffie later kwam dat wel weer terug! Bijna de echo, ook zoiets spannends! Gaaf hoor! @ Dag, grappig he die haantjes die geen maatjes weten maar toch van alles willen kopen voor de kleine, erg lief! @ Miran, wat jammer van de "niet zwanger" uitslag! De digi heeft veel hcg nodig heb ik me wel eens laten vertellen! En de dames met "zwanger" heb ik gelezen dat die ook inderdaad een tweede lijntje hadden al mag je daar niet naar kijken... Hmmm... Balen zeg! Hopelijk snel een positieve! @ Diepvries, ik weet niks van ovutesten behalve dat ze je flink ongeduldig kunnen maken! Linnie had ook steeds hele duidelijke maar haar ongie was nergens te bekennen... Meid, ik zou zeggen hoe moeilijk het ook is, gebruik ze voorlopig niet, wacht 'rustig' je NOD af!
Nou meiden, jullie zijn allemaal druk aan het werk zo te zien, ik ga er van door! Ga nog ff naar de prenatal en een pakketje ophalen op het postkantoor...
hey kippies. zo eindelijk weekend! pfff ben het zo zat! liena: hier gaat alles prima. volgende week de grote dag al. spannend hoor. maar vooral erg leuk miranda: balen van je test. stress en ongerustheid kan natuurlijk ook behoorlijk wat klachten geven. diepvrieskip: heb zelf ook geen ervaring met ovutesten. misschien zou je inderdaad beter ze even niet gebruiken. als je er onzeker door wordt. volgens mij heb je een behoorlijk regelmatige cyclus dus dan is het eigenlijk ook niet nodig natuurlijk. snap wel dat het moeilijk is hoor maar een beetje meer rust is misschien ook wel goed! vandaag is mijn zusje jarig dus die gaan we even een leuk verjaardagscadeautje geven. ga een kaartje schrijven met lieve tante... ben benieuwd hoe ze reageerd. ze zegt altijd dat ze een hekel heeft aan kinderen maar ben benieuwd of ze dat nog steeds zegt als ze ons ukkie ziet.Vast niet dan het mijn andere zus en zwager ook vertellen. eindeiljk! kan niet wachten... zo even tas pakken, boodschappen doen en hier in huis opruimen. maar eerst even lekker kopje thee.. XXX
Hoihoi! Was ik eventjes weer! Even een kleine pauze tussen het poetsen en opruimen door! @Juffie; van harte met je zusje! Leuk zeg dat je het haar straks gaat vertellen, heel veel plezier daarbij! En geniet van je weekend! @Miranda; jammer van je nega-test. Misschien nog even afwachten tot je NOD. Iig veer ik voor je hoor! @DiepvriesKip; kan je er helaas ook niet mee helpen... @Deli & alle andere kippies; bij de VK was het helemaal goed! Jamie is weer meegeweest om het hartje te horen, hihi! Bloeddruk was netjes en ik hoefde geen prikje voor mijn Hb, omdat die steeds zo netjes is, dus daar maakte zij zich geen zorgen over. Ben in 3 weken tijd wel aangekomen... zo'n beetje 3 kilo! De vorige keer was ik 79,7kg, en nu 82,3kg! Gelukkig draag ik al het gewicht bij mijn buik.. Ook ging ze voelen hoe de beeb lag, en hij/zij lag in het midden van buik, net boven mijn navel, "voel maar eens" zei ze. Dus ze pakte mijn handen, legde haar handen op mijn handen en drukte met beide handen in mijn buik, tot ik opeens een klein bolletje tussen mijn handen voelde! Zo bijzonder! Dus ik heb gewoon het hoofdje vanmorgen in mijn handen gehad! Wauw! Voelde eigenlijk best wel een beetje eng hoor, maar nu ik eraan terug denk, is het wel heel erg bijzonder.... *smelt* Pfoe zeg, tis hier zo warm dat je niet buiten kunt zitten... de zon schijnt de hele dag al volop, volgens mij is het hier met gemak een graadje of 29 inmiddels! Zit nu lekker aan de waterijs, jammie! Xx
Ohja, en ik heb nog voor mezelf een heel gaaf kort donkergrijs/zwart rokje van mamalicious gekocht met een lichtgrijze legging eronder en een leuk wit hemdje met een zilveren vlinder erop! Staat errug leuk! En voor Jamie heb ik een voetbaltenue gekocht, hihi! Zo gaaf! Knaloranje met wit strepen t-shirtje en broekje en op de achterkant van het t-shirtje staat dan 'Nederland'! Echt te schattig gewoon, klein voetballertje maatje 86, haha! Xx
Zo viel mee vanmiddag . @ Deli, alles goed gegaan met je mams? Het gesprek was idd erg leuk, die man gaat echt helemaal op in zijn vak hihi, hij is hier meer dan een uur geweest. Hij kende ook het plaatsje waar ik heb gewoont in Drenthe, dus daar hadden we ook gespreksstof aan . Mss krijg ik ook nog wel eens weer trek in koffie, al kan ik me dat op dit moment echt helemaal niet voorstellen . Jajajajajaja, de echo, nog maar 3 nachtjes slapen . @ Queenbee, wat is het oneerlijk verdeeld hier in Nederland. Bij ons in Noord-Holland is het wel benauwd warm, maar de zon is hier niet te bekennen. Gaaf dat alles goed was bij de vk. Houwen zo..... Kan me voorstellen dat het een heel bijzondere ervaring is om zo contact met je beeb te hebben. Dus Jamie kan vanaf nu helemaal meedoen in de voetbalgekte , leuk is het om je knulletje zo stoer aan te kleden of niet , en jou kleding klinkt ook erg leuk. Soms moet je jezelf ook een beetje verwennen he?
Das idd niet eerlijk! Als het kon stuurde ik wat zon naar jou toe hoor! En ook een paar graden! Dan is het hier wat beter uit te houden en kan jij lekker buiten zitten! Tja, en die voetbalgekte krijgt hij sowieso wel mee, want mn haantje zit er ook helemaal in! We hebben op de kast de tribune van Super de Boer staan met de voetballers, we missen er nog maar 5 of 6... haantje is ook voetbalgek! En idd, soms moet je jezelf een beetje verwennen, tis alleen wel jammer dat dat soms een beetje veel geld kost ... hoeft haantje niet te weten! Hihi! Xx
, je haantje hoeft het idd niet te weten, alles weten maakt niet gelukkig . Wat gaaf die tribune op de kast. Ik ben helemaal niet zo'n voetbalfan, maar Ned elftal vind ik wel weer heel leuk..... Ja het kan ook te warm zijn he? En vooral als het zo benauwd is, dan is de gevoelstemp een stuk hoger......