Heyhey @Miranda: Leuk je haar! Staat je echt heel goed Ik denk trouwens dat je in de war bent met Maria, zij had toen zoveel problemen met haar haantje nadat de kleine geboren was! Ik ben idd ook wel heel benieuwd hoe het nu gaat... @Dagdromer: Stan krijgt tabletjes? Is dat niet lastig toe te dienen dan? Zantac is vloeibaar en Yentle zou het met een spuitje moeten krijgen, maar ze spuugt het meteen weer uit (het is ook hartstikke smerig ) dus nu doen we het in de speen van de fles (met ring eromheen) en dan met een beetje melk erbij en dan laten drinken alof ze de fles krijgt. @Pooh: Zo, had niet gedacht dat je over de 40 weken heen zou gaan! Jij zelf ook niet of wel? Hoop dat je kleine gauw komt want ik ben nu wel heel nieuwsgierig @All: Hoe gaat t met iedereen hier? Zantac lijkt sinds vandaag een beetje aan te slaan (maar durf het eigenlijk nog niet echt hardop te zeggen...) en Yentle ligt nu heerlijk te slapen Straks gaan we even de stad in, daar is nu een evenement bezig; World Statues.. Allemal mensen die dus standbeelden nadoen zeg maar. Ben benieuwd of het wat is! Fijne dag allemaal!
@ Kristel...die tabletjes moet ik oplossen in water. Eerst gaf ik het dan ook via een spuitje maar zodra hij het van een lepeltje nam doe ik het met een lepeltje. Veel makkelijker dan met het spuitje want dat tabletje lost wel op maar dan worden het een soort van korreltjes en dan raakte dat spuitje steeds verstopt. Maar het werkt wel super!
Middag! Linnie, wat een dotje is Liv zeg! *smelt* Super dat het zo goed met haar gaat, kan me voorstellen dat je helemaal in luv bent! Kristel, fijn dat de Zantac al aan lijkt te slaan! Veel plezier vanmiddag! Bubsie, veer voor je hoor! Pooh, alles nog rustig? Dan duurt wachten echt lang he.. Britt kwam 9 dagen later, werd gek van de telefoon en mijn hyves op den duur... allemaal lief bedoeld natuurlijk, maar vond het toen niet meer zo leuk.... Xx
linda: blij dat het zo goed gaat. En mooi meisje zeg! kristel: hopen dat het inderdaad met de medicijnen beter blijft gaan! Bubsie: hoop en veer met je mee! All: Nathan is ziek Had net 39,4.. Voel mezelf meteen ook niet lekker. stom is dat he? Had ik de vorige keer toen hij ziek was ook, voel me gewoon ook rot dan.. Hij ligt nu met een zetpilletje in bed.. Maak me natuurlijk weer zorgen ook, nu met die stomme griep
thanks meiden. juf: beterschap met nathan, en het is misschien wel iets moederlijks dat je je dan ook niet lekker voelt. denk dat ik me ook rot zou voelen. Beterschap!
Juffie, beterschap met Nathan.. is idd niet leuk als je kleintje ziek is, weet er alles van momenteel.. ipv koorts had Britt vanmorgen maar 35,8.. heb haar maar ff goed aangekleed! Knuff voor Nathan!
QB: 35,8 is inderdaad wel erg laag. Nathan had net 38,2 na een zetpilletje en is ook wat vrolijker. net 2 bakjes yoghurt op want brood wilde hij niet.
Gelukkig Juffie! Dat klinkt alweer een stuk beter! Hier een dame die niet echt wil slapen, zit haar nu maar heen en weer te rijden in de wieg! Heerlijk zo'n wieg op wielen! xxx
Goedemorgen... sorry middag! @Linda... wat n lekker ding is Liv. Ik ben niet eens de mama maar ik ben toch ook verlieft geworden op die kleine meid! Ben blij dat mama en kind weer tevreden zijn. Niks is fijner dan dat je kleintje t goed doet! @Kristel... ik kan me idd met Maria verward hebben, oops zou dit tekenen van dementie zijn? hahahaha. Ja ik ben ook superblij met mn kapsel... zelfs Chris zag gisteren de foto die ik door had gestuurd en hij zei: mooi kapseltje, staat je erg goed, leuke kleurtjes en ook mooi modelletje! Dus ikke helemaal happy... mag ook wel heeft me veel euries gekost! Normaal laat ik door n thuiskapster verven en knippen maar nu ben ik naar ons dorpskapster gegaan. Dan is t TJING TJING TJING met die kassa! @Pooh... erg vervelend dat wachten meis! Maar heb gisteren ergens (ik geloof op jouw hyves) naar foto's van de babykamertje zitten kijken en dat wiegje he... dat vind ik zoooo gaaf!!! Laat die kleine maar snel komen meis! Heb je de ananas al gegeten of nog niet? @Juffie... jeetje wat zielig als de kleintjes ziek zijn he? Is normaal hoor en helemaal niet gek dat jij je eigen dan ook beroerd en rot voelt. Daarvoor ben je toch ook moeder? Dikke knuffel voor je manneke Nathan! (over die griep... zou t wel in de gaten houden en evt de huisarts bellen want je bent wel op vakantie geweest in buitenland. Dus als je niet vertrouwd even contact opnemen hoor) @All... ik ben nu nog steeds verkouden... pijn aan luchtwegen... nu krijg ik steeds, sinds n dag of 2, zwart voor mn ogen en dan lijkt net of ik tegen de grond aan val (niet de hele tijd maar met vlagen)... en sinds gisteravond overviel me de misselijkheid ook met vlagen. Vandaag heb ik maar n colltrui aangetrokken want had t ijskoud en nu heb ik t weer warm, dan weer koud en dan weer warm... en trillen doe ik nu, hoe moet ik t zeggen, t is zo'n trillend/tintelend gevoel wat ik over mn lijf heb! Verders alles wel goed hoor... wat moe maar denk zelf dat ik toch ook n virusje te pakken heb maar wat kan je eraan doen he als manlief is werken en 3 kinders in huis rondhangen?!
Miranda: een moeder van een kind in mijn klas heeft ook de mexicaanse griep, dus hou het zeker goed in de gaten. Het is niet via, via besmettelijk volgens mij trouwens. en aangezien ik volgens mij geen griep heb kan ik hem neit besmetten. maar goed Nathan gaat ook naar een gastouder met meerdere kindjes en wat denk je van de supermarkt enz.. Griep kun je overal opdoen natuurlijk. Als ik het niet vertrouw bel ik in iedergeval de ha Post! Linda: handig inderaad een wieg op wielen. Ik ging vaak met Nathan wandelen als hij niet wilde slapen. In de wandelwagen sleip hij vaak ook snel.
@Juffie... zit zelf ook te denken dat ik de griep heb. Krijg nu stijvere spieren maar die keelpijn en verkoudheid heb ik al vanaf vorige week zaterdag!!! Zou dat toch kunnen dan?
zou best kunnen denk ik. Heb je ook koorts? Volgens mij hoort koorts wel bij de griep. Nathan zat trouwens net alweer op 38,8 Kijk aan hoe het is als hij uit bed komt anders denk ik dat ik toch de ha post maar even bel. al is het maar vooor mijn eigen geruststelling.
@Juffie... koorts hoort er idd bij. Ik had maar 36,4 dus ik heb t niet... tenminste niet de mexicaanse! Kan wel de gewone griep zijn want die heerst ook op t moment! Heb ook uitgelegd dat wij bezig zijn voor kinders en dat ik tegen mn menstruatie weer aan zit... misschien voor hun beter om n conclusie te nemen toch? Ze zei: veel mensen bellen nu omdat ze ongerust zijn over die mexicaanse griep... maar u hoeft uw eigen niet ongerust te maken want koorts hoort erbij en die heeft u niet.
Nou heb toch ook de hapost nog even gebeld maar hoef me ook geen zorgen te maken. Nathan heeft geen last van zijn luchtwegen en dat hoort er ook bij. Hij had net wel 40 graden dus dat is best hoor. Heb nu weer een zetpilletje gegeven en hij ligt nu in bed maar wil nog niet echt slapen Hoop dat hij morgen weer wat beterder is want vind het wel zielig hoor..
Juffie....heel veel beterschap voor Nathan! Zielig hoor als die kleintjes niet lekker zijn. Soms zou je wensen dat je het van ze over kan nemen.
goedemorgen meiden,, Nathan is nog steeds ziek. Vannacht ook een rotnacht gehad want hij was steeds wakker. Hij is nu naar mijn schoonzusje want wij moeten allebei werken Ga vanmiddag maar op tijd naar huis Nou fijne dag allemaal! xxx
Mogguh! Nathan nog ziekjes..? Beterschap meid! Met Britt weet ik niet.. ze had vanmorgen al weer zo'n lage temp.. 35.9... ze wordt wel warmer 's avonds, maar gister had ze ook 'nog maar' 36.8 toen ze ging slapen.. kijk het nog even aan, ze eet en drinkt wel gewoon goed, rent de kamer nog gewoon door, dus zal wel loslopen. En nog nieuws op het Pooh-front?
Mogguh Meiden Jeetje Juffie das niet fijn nee...nou dan ga je toch lekker eerder naar huis vandaag? begrijpen ze heus wel denk ik. Hier alles ok, gisteren naar de verjaardag van ons buurjongetje geweest die werd 3 en Rayven lekker mee, heeft ze lekker met het andere buurjongetje die 2 maanden ouder is als zij samen in de box gelegen haha...later nam ik haar op schoot en zonder een kik te geven slaapt ze ineens...stond wel verbaast want thuis moet ze zixhzelf altijd in slaap jengelen...ze kan trouwens ineens sinds gisteren hardop lachen en heel hoge blijdschaps gilletjes slaken en dat doet ze nu achter elkaar hahaha behalve natuurlijk als de camera aanstaat helaas Nou meiden ik ga zo lekker even in de tuin zitten Tok laters en Pooh...zet em op meid hou nog even vol!
Heyhey @Juffie: ahh wat zielig dat Nathan zo ziek is *dikke knuffel voor hem* Hopelijk kan je gauw naar huis en kan je lekker voor m zorgen! @All: Net bij t CB geweest, Yentle is lekker gegroeid Morgen naar de kinderarts 's ochtends en 's middags naar de osteopaat, ben benieuwd hoe het zal gaan en of ze Yentle kunnen helpen! Fijne dag allemaal!