[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en nog eentje hoor;)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: ook al zo'n draaikont met temperaturen. nathan ook hoort rolt dan op zijn buik met de thermometer er nog in:) Vanavond rolde hij zo door zijn vieze poepbroek, wat een smeerboel;)

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ieuw! Haha! Trouwens leuke foto's weer hoor! En wat knap, dus meneertje trekt zich nu ook op? Nog even dan heb je je handen (nog) vol(ler) aan hem, hihi!

Ja, ze gooit haar benen van voor naar achter naar links naar rechts... gooit haar billen omhoog en omlaag... gek wicht, hihi!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ My, gefeliciteerd zwanger toch?

@ Pooh, hoe gaat het met je meid? Al bevallen?

@ Mink, hier gaat het goed hoor. Even wat geklooid (sorry) met de voedingen. Maar het gaat weer helemaal goed. Het zal wel door de tandjes gekomen zijn. DIe heeft ze nu 2:)

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    My....van harte gefeliciteerd!!

Juffie....coole foto's!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yep die is van 10 december! Het gaat inderdaad erg snel! Hij leert nu ook echt elke dag nieuwe dingen.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben weg hoor! Ga nog ff aan de freubel met mijn weblog! Trusten alvast!

Xx

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, erg leuke foto's!!

My, GEFELICITEERD!!!!! Ben zo blij voor je! Wanneer heb je de test gedaan? Hoe voel je je? Ben ik niet meer de enige zwangere in ons hokje hihi, hopelijk volgt de rest snel! Knuffel!!

Hier nog helemaal niks, kleine is druk aan het draaien/schoppen maar meer ook niet. Ga zo me bedje opzoeken. Tok jullie morgen! Knuffel xxx

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Gosj! Ik dacht nog ff snel spieken op ZP voordat ik echt op bed ga, zie ik dat Pooh een berichtje heeft geplaatst, denk ik natuurlijk dat ze bevallen is... Hihi, kom ik even mooi bedrogen uit! Lijkt erop dat MiniPooh het nog veel te veel naar haar/zijn zin heeft daarbinnen...

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

Lekker rustig nog hier...

@Pooh...hopelijk gebeurt er vandaag wat meis, wanneer moet je ook alweer terug naar de vk??

@Mink..ik herken die moeheid en zo heb ik ook steeds hoeveel ik ook slaap en heeeel veel last van hoofdpijn en soms zelfs koorts en volgens mij heb ik er, om alles compleet te maken, weer een ontsteking aan mijn darmen bij dat had ik vroeger vaker...echt heel vervelend allemaal!

@MY...Gefeliciteerd met je aanstaande mama-schap:D...eindelijk weer een nieuwe zwangere erbij....vind ook dat er nog meer moeten komen hoor!!:)

@Linnie...ik heb toen mijn toetsingsinkomen bij mijn werk opgevraagd om dat die van mij ook niet meer klopte omdat ik minder ging werken maar dat was allemaal zo vaag dat ik gewoon mijn "oude" inkomen heb opgegeven, je krijgt dan per maand een paar euro minder maar die krijg je dan aan het einde van het jaar alsnog, vond ik zelf de veiligste oplossing eigenlijk ben anders veel te bang dat ik moet terug betalen later

Nou Rayven ligt ff lekker te slapen en ergens na 12 uur vanmiddag komt er een monteur omdat we ineens geen warm water meer hadden gisteravond, lekker handig als je je kleine in bad wilt doen:x...hoop dat et niet zo'n rare enge vent is want ben toch alleen thuis met de baby dus vind dat altijd een beetje griezelig maar ja...

Nou meiden spreek jullie straks wel weer

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik kom ook nog even spieken ;)

@ RIddle, wat heeft je beepje een mooie naam zeg, WAUW!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank je wel Mup...altijd leuk om te horen...maar wist je nog niet hoe ze heet dan?

Maar ja jou beebje heeft ook niet te klagen...allebei dames met een luxe naam:D

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Heb ff een momentje om te spieken ;) morgen heb ik meer tijd hoop ik... Mis het geklets wel :( maar het komt er niet zo van bij m'n moeder thuis... Maar ja...

Ik zag leuke fotos voorbij komen en lees nog niks van een kindje bij pooh, spannend!!!!!!

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt lieve meiden!!! Het is nog zo onwerkelijk allemaal en erg spannend. 24 september krijgen we de eerste echo.

@ Miran, normaal zou ik vandaag ongesteld worden dus ik weet niet of ik 4wk of 4wk en 1 dag zwanger ben. Maar in ieder geval nog errug pril..

@ Juffie, wat een schatje is jullie Nathan :D !

@ Mupkuh, haha ja idd zwanger :D !

@ Pooh, ik heb gisteren in me eentje de eerste test gedaan ik schrok me rot ik had het helemaaal niet verwacht dat er zo snel een 2e streep zou komen hahah. Maar echt sùper. Ik voel me wel goed ik had al voor mijn NOD klachtjes maar ik had er niets van verwacht. Mijn boobs deden 3 dagen voor NOD zeer en ze gaan steeds zeerder doen, ik kreeg er wel hoop van maar ik had het nooit durven dromen!

Vind het super om jullie berichtjes te lezen. Ik besef het wel dat er een kindje komt (duim duim) maar niet dat het echt in mij groeit haha. Ik hoop echt dat er hier binnenkort nog meer beebgeluk mag komen!!!!

Nog 1 foto spammen van vandaag:

Bekijk bijlage 12819

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou geen twijfel mogelijk hoor jeetje wat een duidelijke testen!:D

Das lekker 24/9 is alweer snel dat scheelt!

Geniet er maar lekker van.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    pooh:

das duidelijk je foto. pff. echt leuk voor je!
    maar er staat 1 juni 2009? bedoel je niet 1 sept?

all:
    ik had vandaag 37,0!!!!! vind het erg spannend worden or.!
    en ik heb onwijze last van mn kies, maar probeer het uit te stellen tot morgen. ben zo bang dat ik misschien wel heel pril zwanger zou zijn en dan lekker alles kwa medicijnen enz inneem en verdoving, ik durf het niet. slik alleen paracetemol.
    stom he.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    MyPrecious, duidelijke foto's hoor! Knalt er van af!

---

@All, Ben ik even vlug hoor, zo weer verder aan de poets..

Wilde ff vertellen hoe het ging bij de fysio.. blijkt dus dat als ik 'recht' sta, mijn rug naar links buigt, waardoor ik rechtsonder aldoor zo veel last heb.. Blijkt ook dat onderin mijn rug de rechterkant helemaal stijf is...

Moest ik allerlei oefeningen doen, en daarna moest ik op mijn buik op de bank liggen en ging hij met zijn handpalm over alle wervels heen, 1 voor 1... hoe lager hij kwam, hoe minder prettiger dit voelde... Hij zei nog; 'Dit vind je niet lekker he?' Dus ikke; 'Nou, lekker is wel een erg groot woord hoor..'. Niet prettig dus... doordat de rugpijn doorstraalt naar mijn been, heeft hij nog gekeken waar dat vandaan kwam.. blijkt dat ik wel eens een vorm van ischias kon hebben, uitstralende rugpijn naar mijn been. In mijn bil voelde hij een zenuw in de knel, en toen hij die te pakken had, stonden de tranen in mijn ogen.. nou ja, ze lagen eigenlijk al op de bank.. 'Wat nou? Huil je? Ik wil je niet zien huilen hoor, je hoeft hier geen pijn te hebben, dat is niet mijn bedoeling!' Dus ja, bezweet en al weer in de kleren, donderdagochtend moet ik er weer heen..

Nou, zijn jullie ff op de hoogte!

Xx

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Lady's daar is ik weer :D

aller eerst MY GEFELICITEERD MEID!!!!!
    Nathan gaat ook lekker snel zie ik. Let je er wel op dat je de box naar beneden zet juffie. Ik ga niet alles terug lezen maar ik probeer weer vaker te reageren.

Hier gaat alles goed. Jesse groeit zo snel. Hij heeft ook alweer 6 tanden jeetje wat gaat het hard!!!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey Wendy! Gaat hard met Jesse he? Al bijna 9 maandjes alweer!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even ego hoor.. maar wil jullie natuurlijk ook ff op de hoogte houden :)

Vanochtend bij de kinderarts geweest. Deze bevestigde eigenlijk vrij snel nav ons verhaal dat Yentle dus idd verborgen reflux heeft.
    We moeten haar nu iets meer Zantac geven en dan maar hopen dat ze straks helemaal pijnvrij is!
    Ook zijn we net terug van de osteopaat; hij bevestigde ook meteen dat ze flinke reflux heeft.. Hij heeft haar helemaal onderzcht en voelde ontzettende spanning op haar maag, ze begon ook meteen weer te krijsen toen hij eraan zat. Ook het begin van de dunne darm is flink geïrriteerd door t maagzuur en dat doet dus ook ontzettend pijn..
    De oorzaak ligt iig niet bij dat er wervels oid niet goed zitten, want dat was allemaal prima.
    Volgens hem ligt de oorzaak bij dat ik een aantal AB-kuren gehad heb in t begin van de zwangerschap en nu na de bevalling ook weer. Tijdens de zwangerschap als alles nog 'gemaakt' moet worden tast zo'n AB-kuur gewoon het spijsverteringsstelsel aan waardoor een kindje dus na de zwangerschap een heel geïrriteerd spijsverteringstelsel kan hebben.. Ook na de bevalling heb ik wer 2 AB-kuren gehad en dat heeft Yentle natuurlijk via de bv binnen gekregen; ook niet bevordelijk voor haar maag en darmen dus..
    We moeten haar nu iig bifidus druppels geven voor een goede darmflora (van die pro-biotische bacteriën die ook in Yakult zitten bijv) en hij gaat in een paar sessies proberen de spanning weg te nemen..
    Ben benieuwd dus!

@MyPrecious: Mooie testen! :D Enne, dat besef dat er echt een kindje in je groeit zal je waarschijnlijk niet krijgen ;)
    Ookal voelde ik Yentle continu bewegen, tóch besefte ik niet volledig dat er echt een kindje in mn buik zat. En nu ze eruit is kan ik me ook echt niet meer voorstellen dat ze in mn buik gezeten heeft ;)

Deel Deze Pagina