Ohh wat spannend! Ik hoop echt dat Pooh haar beebje gauw in haar armen kan sluiten Mocht hét gaan gebeuren en je komt niet meer hier langs, dan wil ik je bij deze alvast heel veel succes wensen! Je kunt het @All: Haay! Sorry, heb verder even geen tijd.. Heb 2 dagen 2 logeetjes gehad.. Vriendin en haar zoontje van 7 weken; was heel erg leuk, maar wel druk hoor, zo met 2 beebjes! Ik moet dus echt even bijkomen Voor nieuwsgierigen, ik heb wat foto's in mn album gezet van Yentle en haar vriendje
Kristel, wat een gave foto's zeg! Creatief hoor! Ze kijkt ook al wijs uit haar ogen zeg! Gaat het beter met de kleine meid?
@ Lin, ik heb geen idee hoe het komt bij Wes. Misschien toch omdat we bij m'n moeder zitten, andere omgeving. En als hij nu huilt laat ik 'm niet dat deed ik thuis wel. Nu pak ik 'm al snel bij me omdat ik niet wil dat hij m'n moeder uit haar slaapt haalt! Wat fijn van Liv, heerlijk he poep! Geniet maar lekker samen. @ Kristel, klinkt gezellig meis!
Hey Linnie...Wij hebben Rayven dan niet bij een GO maar een creche dus weet niet of de vergoedingen en kosten ongeveer hetzelfde zijn maar wij betalen voor 2 dagen iets van 580,- waarvan ongeveer 490,- terug krijgen dus best veel maar ja gaat ook weer op inkomen...
vanmorgen was mn temp 36,3 dus ik dacht ojee, of komt het door te vroeg tempen. maar helaas ben net ongie geworden bah! en... heb nog last van mn kies, dus durfde net ook goede pijnstillers te pakken ben nu toch ongie. oja, moet ik nu vandaag al zien al 1e ongie dag. want moet dag 3 weer aan de clomid, maar moet nog halen bij de appotheek en anders is het zondag, maar heb nu niks in huis.
Bubsie, jammer van je ongi meis.. Balen! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Komt goed! Deli; Tja, das natuurlijk wel logisch.. Maar hopelijk hebben jullie snel weer een eigen stekkie! Komt goed! Rid; Thanks! Ik heb nu keuze uit drie gastouders, maar ga denk ik toch voor de goedkoopste! Het is allemaal al duur genoeg! xx
@Lin: Dankje Meerderen zeggen trouwens dat ze wijs uit haar ogen kijkt.. Maarrehm, wat bedoel je er nu precies mee? (Je kan het op meerdere manieren opvatten namelijk..) Het gaat alweer wat beter ja Nadat we bij de osteopaat waren geweest ging t ineens weer veel slechter, maar we hebben even gebeld met de osteopaat en hij zei dat hij al had verwacht dat we daarover zouden bellen.. Hij vertelde dat de meeste kindjes lekker rustig worden tijdens en na een sessie, maar sommige gevoelige kindjes worden tijdens en na de sessie nóg gevoeliger voor prikkels. En aangezien Yentle al tijdens de sessie heel erg ging huilen had hij al verwacht dat ze dat daarna ook zou doen! Gelukkig is ze sinds gisteren weer lekker vrolijk Hoe doet Liv het? Heeft ze nog vaak last of bijna niet meer? @Bubsie: Ahh nee, wat k*t dat je ongie geworden bent! (als ik t zo mag zeggen...) Misschien moet ik nog wat harder veren! Dus bij deze: Ik veer superhard dat dit de laatste keer is dat je ongesteld geworden bent in minimaal een jaar tijd @Miranda: Dankjewel voor t compliment bij de foto Vind ik leuk om te lezen!
Helaas kippies... ik heb tot nog toe niks vernomen van ons Poohtje!! @Kristel... ik vind m gewoon echt gaaf en dan mag dat wel gezegd worden toch?! Ik snap alleen niet hoe jij dit doet... zou ik ook wel willen dat ik dat kon! Ik heb zo van alle drie mn kinders toen ze 4 maandjes oud waren n foto dat ze in hun blootje op hun buik liggen. Ik vind dat super mooi en ook van dat oudbruin. Ik houd daar wel van! Ga er vooral mee door...
Kristel; Het is een compliment hoor Hihi! Ze heeft een mooie blik hoor! Met Liv gaat het super! Ze heeft af en toe nog steeds het zuur, daarom ga ik nog ff door met de Zantac, maar het heeft aanzienelijk geholpen hoor! Weet iemand of ik paracetamol mag slikken als ik BV geef? Ik heb zo'n hoofdpijn... xxx
@Miranda: Nog meer complimenten! Ik ga er bijna van blozen Ik vind het gewoon hartstikke leuk om te fotograveren en foto's ed te bewerken Zit er ook aan te denken om verschillende cursussen te volgen ervoor zodat ik eventueel meer ermee kan gaan doen later aan Als het goed is ben ik tegen die tijd nog veeel beter, dus misschien kan ik dan wel van jullie toekomstige kindje mooie foto's maken als je wilt @Linda: Hehe, ik begreep dat het een compliment was Maar bedoel je dan gewoon dat ze een mooie blik heeft? Ik denk namelijk elke keer dat ermee bedoelt wordt dat ze intelligent/slim kijkt of iets dergelijks, maar misschien wordt dat er helemaal niet mee bedoelt? Echt fijn dat Liv het zo goed doet! Het was echt een moeilijk begin voor haar en jullie namelijk.. Nu is het dus volop genieten! Niet dat je dat eerst niet deed, maar nu heb je natuurlijk wat minder zorgen en dan kan je gewoon extra genieten van haar Je mag trouwens gewoon paracetamol hebben hoor! Dat is eigenlijk de enigste pijnstiller die je zomaar mag nemen als je borstvoeding geeft, net als tijdens de zwangerschap Hopelijk ben je gauw van je hoofdpijn af! @Pooh: Ben echt benieuwd hoe t met haar gaat! Wie weet is ze nu wel gewon aan t bevallen?! Ik hoop het
Kristel; Op een gegeven moment worden baby's alerter en kijken ze wijzer de wereld in! Alsof ze al veel meer kunnen zeg maar! Dus in zekere zin bedoel ik dat wel een beetje! Het is echt geen pretje om je kindje pijn te zien hebben.. Je voelt je zo machteloos! Nu huilt ze nog wel, maar van die huiltjes om honger/ vieze broek enz! Dat is niet erg! Volgens mij heeft ze vandaag een sprongetje! Ze loopt officieel natuurlijk 2 weken achter, dus dit kan best haar 8 weken sprongetje zijn! Ze wil niet slapen, is heel hangerig en huilerig.. Niets is goed.. Hopelijk wel een rustig nachtje, want ik voel me echt beroerd zeg.. Bah! Nou meiden, fijne avond! xx
Ohh, ik zie Pooh al online onderaar de lijst hier.. Geen beebje nog dus.. Hoop echt dat het gauw gaat gebeuren! Volgens mij is het ook volle maan vannacht? Ze zeggen dat er met volle maan mer beebjes geboren worden, dus wie weet @Linda: Ohh ok, op die manier! Dan is dat tenminste helemaal duidelijk. Ik voelde me al een beetje dom dat ik niet helemaal zeker wist wat er nu mee bedoeld werd.. Hopelijk is Liv gauw door t sprongetje heen (of hoe zeg je dat? ). Yentle is 1 dag voor de uitgerekende datum geboren, maar zij loopt 2 weken voor wat betreft de sprongetjes, heel vreemd! Zij had haar eerste sprongetje al met 3 weken, terwijl in mn boek staat dat t normaal gesproken rond 5 weken is en heel soms rond 4.. Maar ze heeft m écht al met 3 weken gehad, want toen had ze een hle hangerige/huilerige dag, niks was goed en daarna deed ze ineens allerlei dingen die ze daarvoor nog nooit gedaan had! Ook met haar eerste echte lach was ze al vrij snel; rond 4 weken lachte ze al echt.. Wanneer lachte Liv voor t eerst echt?
Heey! Kwam ff snel spieken voor Poohnieuws.. nog niks dus! Gaan zo Popstars kijken, hebtderzinin! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Xx
Helaas QB... ik heb nog geen nieuws... zo gauw als ik iets weet kom ik t gelijk melden hier op zp. Ik ga nu de flintstones kijken op één! Fijne avond allemaal!!!
Hey meiden, Ja, ben weer thuis...... CTG was goed, bloeddruk bleef ook netjes. Wel weer urine na laten kijken en bloed afgenomen. Bloed was goed, in me urine zat wel eiwit maar niet zo erg veel. Inwendigonderzoek gedaan, als ik iets ontsluiting had zouden ze maandag gaan inleiden. Helaas GEEN ontsluiting. Moet nu maandag terug komen voor CTG en echo, of de kleine het nog goed heeft. Als ik dan iets ontsluiting heb gaan ze ip dinsdag inleiden. Als ik nog geen ontsluiting heb maandag dan wordt het ws donderdag inleiden. Als het dit weekend opgang komt moet de VK eerst me bloeddruk meten, als die goed is mag ik thuis bevallen en anders als nog naar zkh. Dus na het weekend nog geen actie wordt het bevallen met inleiden in het zkh... Over dat gewichtsverlies, ik hou nog steeds vocht vast, eet nog steeds goed. Beweeg erg weinig dus je zou verwachten dat er kilo's aan zouden komen.... weet ook niet waardoor het komt. Weekend dus afwachten en dan zien we maandag wel verder.... Vanavond rustig aan, filmpje kijken met haantje. Lekker bankhangen. knuffel xxx Zag erg leuke foto's voorbij komen! Miran, balen van je ongi. Thanx voor je sms-jes! knuffel.
hey meiden, Zo de hele dag neit geweest hier Net nog wezen sporten en nu doe ik lekker niets meer Miran: balen van je ongi.. Ik had ook hele onregelmatige cyclussen hoor, tussen de 40 en 47 dagen.. Is inderdaad heel vervelend en geen pijl op te trekken Kristel: mooie foto's!! Linnie: ook hele leuke foto's!! Pooh: jij moet ook lang wachten op jullie uk meis.. Dikke knuf voor jou! Deli: hopenlijk vannacht een beter nacht! fijne avond allemaal! xxx