Goedemorgen all... Pooh... jouw geduld wordt nu wel erg zwaar op de proef gesteld zeg! Maar goed, t kleintje zal er nog niet klaar voor zijn denk ik zo anders was hij/zij er wel al geweest! Dat jij t vol houdt vind ik ook erg knap hahaha ik was er met 40 weken vanaf! Dikke knuffel en ik ga wel naar mn ouders dit weekend en blijf er wel slapen maar heb mobiel bij en ook daar is n computer dus... sms-sen als de bevalling begint! Dikke knuffel van mij. Juffie... ik moet zeggen dat ik t nog ineens niet vervelend vind van die ongi... had nergens last van dat vond ik raar want normaal voel ik zoveel als ik ongi moet worden en nu niks... en ik had nu medicijnen voor mn voet dat had ik ook niet prettig gevonden als ik zwanger zou zijn geweest... dus t komt allemaal wel goed... mijn tijd zal echt nog wel n keer komen en anders maar niet! Deli... hoe heeft Wesley geslapen vannacht? Toen ik bij mijn ouders inwoonde voor 3 maanden werd Giuliano ook iedere nacht wakker en ook s'avonds met naar bed gaan totdat mn vader ns n keer heel boos reageerde op m dat ie nu maar ns onderhand n keer moest slapen en dat wij gewoon beneden zaten vanaf die dag was t ineens over! Dat ventje had gewoon schrik van te voren... bang dat ook mama wegging natuurlijk! Dat is wel iets anders als bij jullie maar ik snap hoe moeilijk t is omdat je bij je moeder inwoont! Hopelijk krijgen jullie snel n huisje of t nu kopen wordt of huren dat maakt niet uit als t maar snel genoeg is en iets wat jullie willen natuurlijk! Veel suc6 meid! All... ik ben er vandaag niet veel, want ik ga vanmiddag naar Helmond toe... mijn peettante wordt 50 jaar en dat wordt GROOT gevierd! Chris en ik blijven dan bij mn ouders slapen en morgen rond de klok van 12 uur/half 1 haal ik mn kinders op bij mn ex-schoonvader en dan rijden wij lekker terug naar huis zodat de kinders nog even buiten kunnen spelen en s'avonds lekker op tijd naar bed want maandag begint de school weer! JIPPIE mama heeft weer rust!!!! hahahahaha Ik wil iedereen alvast n fijn weekend wensen... ik ben er tot n uur of 1 vandaag! Doei
Miranda: fijn weekend! De kids maandag weer naar school dus. Ik heb er al 3 weken opzitten. All: goedemorgen.. Vanmorgen al vroeg boodschappen gedaan met Nathan en nu ligt hij in bed. Hopenlijk slaapt hij even een paar uurtjes kan ik hier in huis even poetsen. het is hier echt een puinhoop Fijne zaterdag allemaal en tok later weer. xxx
Kom ook iedereen ff een fijne dag wensen! Hoewel het hier de hele ochtend al regent... Enne Pooh, je weet het he...? Heel veel suc6!
Mogguh kippies Jeetje Pooh je moet wel geduldig zijn inderdaad pfff...nou succes met wachten en aan de ananas dan maar...nou ja zolang het met de kleine maar goed gaat! Hier alles oke, Rayven slaapt nog ze moet zo kwart over 10 eten dus ga haar zo maar rustig aan wakker maken anders wordt ze weer kribbig als ze snel wakker moet worden...morgen misschien naar een bbq bij de oma van haantje maar heb eigenlijk geen zin...oma belde gisteren dat iedereen riep of ze Rayven soms niet mochten zien of zo omdat we daar nooit heen kwamen als hun er waren nou toen werd haantje even giftig want de helft van de familie is uberhaupt hier nog nooit geweest en hebben Rayven dus nooit gezien of over haar gebeld en dan wel zeuren!...heb het dan eigenlijk wel ff gehad want iedereen wil haar dan vasthouden en blijven maar aan haar zitten en ik heb zoiets van laat haar lekker ff met rust ze is al in een vreemd huis met veel vreemde mensen dus moet ze eerst ff wennen ze is geen speelgoed tenslotte maar die mensen luisteren dan nooit...erg vervelend dus en heb er wel een beetje een nare smaak van in mijn mond gekregen:x Solly voor mijn lange ego verhaal maar het zit me gewoon niet lekker die opmerkingen en dat je zo ertegenop moet zien om op visite te gaan omdat ze je kind niet gewoon ff lekker haar gangetje kunnen laten gaan
Riddle... kan je heel goed begrijpen meis! Maar aan de andere kant... t is wel de oma van je haantje... kun je niet anders misschien die oma opbellen en vragen of je vroeg mag komen of juist op n andere dag... dan kun je die mensen even ontlopen als je er zo tegenop ziet?!! En als je er toch heen gaat en Rayven slaapt zou ik vragen of ik haar op de slaapkamer mag laten slapen daar is t rustig en dat die kamerdeur gewoon dicht blijft! Het is jouw kind meis.... Suc6 ermee!!!
meiden ff een vraag.. Rayven heeftnet haar eerste fruithapje gehad....ze vond het best heel lekker, mond meteen open haha maar er staat op het potj 24 houdbaar na opening, is dit ook echt zo of mag het best 1 dagje langer? en hoe lang na zo'n hapje mag ze de fles?
Vanmorgen met haantje nog ff boodschappen gedaan. Bakkie bij z'n broer gedaan. Lekker samen in bad geweest, en daarna heerlijk in bed gekropen en...... haha Nu filmpje kijken op de bank samen. Dit is zo wie zo ons laatste weekend samen, zonder kleintje. Raar idee maar we gaan er dit weekend dus extra van genieten, en van elkaar natuurlijk! Miran, veel plezier bij je ouders, als er nieuws is sms ik je natuurlijk! Ganu met een bakje verse annanas op de bank hihi knuffel xxx
hoi meiden, Rid: ik hield me wel aan die 24 uur ja. Wel wat zonde inderdaad want dan kan er aan het begin een half potje weg. Ik ging heel snel zelf maken. Dan kun je gewoon hele kleine beetjes invriezen en ontdooien. Aan het begin deed ik fruit gewoon tussen 2 flessen in. Net hoe het uit kwam met een slaapje. Pooh: geniet van jullie laatste weekend met zijn 2tjes. Klinkt gek he? All: vanmiddag flink wezen shoppen. alle najaarskleding in mijn kast was ik echt zat. Ook voor Nathan nog een leuk setje natuurlijk fijne avond! xxx
Hoi kippies, kom even gauw gedag zeggen en even melden dat Luca zijn eerste tandje door is!!! Heeft een week onrustige nachten gekost, maar het tandje is een feit. Nu wordt mijn kleine mannetje echt al een grote jongen... Haan is vandaag voor zijn werk in Zundert en moet nog thuiskomen. Maar mijn moeder is net even geweest voor een bakkie. Luca en ik aten samen spinazie, zo gezellig. Hij vond het zo lekker dat hij boos was toen zijn nord leeg was, hihi!
Jeej Luca, tandje nr 1! Pooh, geniet van jullie laatste weekendje met z'n 2tjes! Straks wordt het genieten met z'n 3tjes! --- Duik zo eerst ff onder de douche.. vanmiddag het centrum in, het is Harleydag, dus er is weer van alles te doen. Gezellie! Xx
Nog geen kuikentje? Het is hier boerenmarkt in het dorp dus daar zijn we net lekker naar toe geweest. Stan keek zijn ogen uit naar de belgische trekpaarden die helemaal versierd waren met belletjes! Echt heel mooi om te zien. Was een 6 span met een grote bierkar er achter, wat een collosaal iets was dat joh! Rid...ik maak ook vers fruit. Net zo handig. In het begin toen Stan nog kleine beetjes kreeg purreerde ik wat fruit en deed wat ik niet nodig had in een ijsblokjes bakje in de vriezer. Zakje er omheen en het blijft prima! Wanneer je wat wilt hebben druk je een blokje er uit en klaar! Zo kun je ook makkelijk wat fruitmixen maken als ze straks wat meer fruitsoorten gewend is.
Hey kippies @Pooh: Waar ben je? @All: Hoe gaat t met jullie? Yentle zit volgens mij middenin een sprongetje.. Ze is echt heel hangerig sinds gisteren, kan zichzelf echt niet vermaken, wil continu opgetild worden. Dit is dan het 8 weken sprongetje, eerste sprongetje van 5 weken had ze al toen ze 3 weken was dus ik neem aan dat deze dus ook 2 weken eerder is! Vraagje nog: Vanaf wanneer begonnen jullie met bijvoeding met fruithapjes en groentehapjes? Ik kolf nu namelijk volledig, maar ik merk gewoon dat ik niet genoeg heb voor Yentle en geef dus bij met flesvoeding. Maar ik zou het leuk vinden als ze volledig bv zou kunnen krijgen, dus daar doe ik hartstikke mn best voor door heel veel te kolven om zo de productie nog meer op te krikken.. Maargoed, ik zat er dus aan te denken om misschien met 4 maanden al te beginnen met bijvoeding dmv fruithapjes ed of is dat veel te vroeg? Of zou het misschien nog eerder kunnen? Dan zou ik dan namelijk de flesvoeding langzaamaan kunnen minderen
Kristel...ik heb Stan pas vanaf 6 maanden mogen bijvoeden i.v.m. zijn koemelkeiwitallergie. Kindjes die geen verhoogde kans op allergie hebben mogen met 4 maanden beginnen. Eerder is denk ik niet verstandig? De darmpjes moeten eerst nog een beetje verder ontwikkelen voordat ze fruit/groenten kunnen verdragen dacht ik. Maar overleg het met je CB of lactatiedeskundige zou ik zeggen.
Dag: leuk zeg zo'n markt! Kristel: wij zijn met 4 mnd begonnen. Eerder is inderdaad niet aan te raden omdat de darmpjes er dan nog niet aan toe zijn. Tot de 6 mnd is het echt nog bijvoeding dus naast de melk. Je mag dan nog niet echt voedingen gaan vervangen door fruit/ groenten. sterkte met het sprongetje trouwens!
effe gauw spieken, maar nog geen nieuws van Pooh? Kristel; begonnen met 4 maanden. maar bijvoeden met FV is prima hoor. Zo deden wij dat ook. Knap hoor, dat je nog kolft. Dringt ze niet meer uit de borst dan?
Hallo dames... Even snel n reactie van mij want ik ga zo met mn ventje wii-en (heb ik vanmiddag gekocht voor de kinders maar wij moeten m natuurlijk eerst even uittesten) Ik heb nog niks van Pooh vernomen dus zal nog wel goed gaan denk ik zo! @All... ik heb gisteren n superavond gehad op mn tante's 50e verjaardag! Wij hebben gelachen/gedanst/gedronken/gezopen en natuurlijk heel veel gezongen!!! Chris stond zelfs te dansen en hoe?.... mn mond viel wagenwijd open van verbazing over hoe goed hij t kon!!!! Ik zal je nog wel ns n foto zenden! Fijne avond allemaal
goedemorgen meiden, Weekend is weer voorbij helaas. Heb vanavond ook nog eens vergadering dus weet niet of ik er nog ben verder vandaag. Fijne dag allemaal. xxx