Mogguh! Ben net thuis van de fysio.. donderdagmiddag moet ik weer heen.. voel me nu wel geradbraakt zeg.. mijn rug is nu wel auwie... hij voelt ook precies wanneer het waar pijn doet zei hij, dan schijn ik helemaal klam te worden ineens, hihi! Ach, scheelt mij weer ´au´ zeggen, haha! Pooh? Wordt toch wel tijd nu he...
Goedemorgen meiden, voor de kippies die moeten werken: werk ze! QB: sterkte met je zere ruggetje! En weer wat te doen bij jullie in het centrum: er wordt wat afgefeest daar! Kristel: wij zijn ook met 4 maanden gaan bijvoeden. Idd naast de flesvoedingen, zoals Juffie zei. Luca heeft ook een verborgen reflux en ik moest daarom met groente beginnen in plaats van met fruit. Fruit kan nogal een zuurreactie veroorzaken (en nog steeds geef ik zijn Zantac van de ochtend vlak voor zijn fruit). Pooh: nog steeds geen beebje? Het wachten gaat nu wel erg lang duren he?! Miran: fijn dat je een leuke avond gehad hebt! Hoe gaat het nu met je zoontje en zijn ontlasting? All: wij zijn gisteren met mijn beste vriendinnetje en haar haantje naar Blijdorp geweest. Luca vond het erg leuk; vooral de vissen in het Oceanium! Hij gedroeg zich weer uitstekend: at en dronk zijn fles en broodje in het restaurant en ging toen gewoon 1,5 uur slapen in de wagen. Hij is alleen maar vrolijk geweest; heerlijk zo'n mannetje!
Hey Meiden jeetje nog geen kuikentje...die heeft het lekker daarbinnen Juffie en Dag...goed idee zelf maken, heb pas geleden een staafmixer gekregen dus das handig daarvoor maar welke fruit gebruikten jullie en is het alleen pureren en klaar of doen jullie er dan nog iets doorheen om het dunner te maken of is dat niet nodig??...en deden jullie dat alleen met fruit of ook groente? meiden fijne dag allemaal!!!!
Ha meiden, Pooh; Nog een beebje joH? Nog eventjes geduld en dan zijn jullie mama en papa! Sterkte meis! Hou ons op de hoogte! Elise; Tandje nr. 1! JOEPIE! Lijkt me een grappig gezicht! Wat fijn dat Luca lekker vrolijk is, geniet ervan! QB; Ze zeggen altijd dat het na de behandeling meer pijn doet, om vervolgens weg te gaan! Dus hopelijk is dat het! Sterkte iig! Rid; Fijn dat Rayven het hapje lekker vond! Ik denk dat ik straks ook lekker zelf ga maken! Heb zo'n blender, dus dat moet wel goedkomen! Mink; Hoe staat het met de sollicitaties? Deli; Hoe staat het met de huizenjacht? Miran; Fijn dat het zo leuk was bij je tante! Dag; Stan heeft dus genoten op de markt! Leuk! Juffie; Lekker wezen shoppen met Nathan! Ik ga ook binnenkort wat nieuwe dingen voor Liv kopen, ze groeit overal uit! Ego; Gisteren verjaardag van de vriend van mijn moeder! Liv heeft zich voorbeeldig gedragen! Ze wil nu ook op schoot zitten en lekker rondkijken en heeft zelfs lekker geslapen terwijl het hele huis volzat! Mama was helemaal trots! Volgens mij zit ze wel echt in een sprongetje.. Ze is sinds drie dagen ontroostbaar 's avonds.. Het ene moment is ze nog aan het lachen en dan hartverscheurend huilen... Misschien iets teveel prikkels overdag...?! Merk namelijk wel dat ze nu opeens alleen maar wil spelen en van alles wil zien en weinig wil slapen.. Ach we zien het wel weer! xxx
Ik maakte het nooit dunner omdat Stan het dan makkelijker uitspuugt vanwege zijn reflux maar je kan het verdunnen met water of een beetje voeding. Ik heb echt van alles in de vriezer gedaan. Voorbeeldjes: peer, mango, perzik, banaan en ook groenten inderdaad. Maar die dan wel eerst koken en pureren. Daar deed ik wel altijd kookvocht bij om het wat makkelijker te kunnen pureren. @All ff ego...ik duik mijn bed in. Ben naar huis gegaan vanaf mijn werk. Ben echt niet lekker en heb totaal geen stem. Is niet handig als je de hele dag telefoon aan moet nemen. Heb Stan wel gewoon bij mijn moeder gelaten want daar was hij anders ook de hele dag. Kan ik tenminste gewoon ff uitrusten en uitzieken.
Rid...wat ik trouwens een heel leuk boek vind is opperdepop van albert heijn. Daar staan allerlei recepten in van 0 tot 4 jaar! Daar staat alles heel duidelijk in beschreven.
Dank je wel voor je uitleg, zal vanmiddag of morgen ff met Rayven naar de winkel wandelen...kan je dat boek gewoon bij de AH kopen dan? Beterschap iedergeval!
Hey meiden, niet alles opgeslagen wat ik gelezen heb. SORRY! Las wel van een eerste tandje, gaat snel zeg! En QB vervelend dat je zo'n last van je rug hebt maar hoop wel dat het wat gaat verlichten met die fysio. Weer terug uit het zkh, hartfilmpje en echo waren goed. Foto van het voetje meegekregen, zo schattig! Bloeddruk wel aan de hoge kant en nog steeds eiwit in urine. Baarmoedermond was voor de helft verstreken en 1 cm ontsluiting. Nog niet goed genoeg om in te leiden.... Moet nu woensdag (09-09-2009, mooie datum hihi) om half negen in het zkh zijn. Als het dan wel mogelijk is gaan ze inleiden, zoniet dan zowiezo donderdag..... Ben benieuwd. Het schijnt beter te zijn als het wat verder is om in te leiden maar als het donderdag nog niet goed is gaan ze toch beginnen met tabletten/gel etc. Maar ik hoop natuurlijk dat woensdag alles zo goed is dat ze kunnen beginnen. Als ik voor woensdag klachten krijg van hoofdpijn etc moet ik gelijk bellen naar zkh. En als het uit zich zelf gaat beginnen voor woensdag moet ik in het zkh bevallen. Dus laat me maar gewoon woensdag met me tasje naar het zkh gaan, en laat het dan maar beginnen! Ga nu even een dutje doen, vannacht slecht geslapen. Morgen een relax dagje, lekker in bad en een beetje tutten en geestelijk voorbereiden..... Tas nog een keer controleren etc. Knuffel xxx
Jeetje meis wat moet jij lang wachten op jullie wondertje. Hier zou ik uiterlijk met 42 weken worden ingeleid. Ik had het geluk dat het met 41 weken en 3 dagen alsnog spontaan begon. Geniet van de laatste dagen en probeer lekker uitterusten. Dikke knuffel
jeetje pooh, dat wondertje van jullie is nu al eigenwijs! hihi ego: kom net terug van verstandskies trekken nu dus een zak ijs op mn wang. auw auw!!! maandag mag ik voor een 1e meting kijken of het onder behandeling beter gaat.
lees net dat ik vloeibaar moet eten dus bijv. baby voeding.hihi. ja dat laat ik mn man dan maar halen,moet wel wat eten straks.
ola chickens hahaha Hier een druk kippetje, ben druk met mijn onderneming bezig en heb volgende week een kennismakingsgesprek. Hopen dat het wat wordt Sedna is niks meer geworden, maar dat wist ik wel. Bubsie; pijnlijk he, hoop dat het snel beter gaat. uh babyvoeding eten. dat is misschien wel fijn maar echt smaakloos. Kun je beter een soepje nemen of pap. QB; veel feestje bij jullie, gezellig hoor! en hoe is het nu met je rug. Hier zit nog eentje met helaas een slechte rug. We hebben een nieuw matras en helaas wordt het er niet beter op. En dat was een duur ding 400 ballen voor zo speciaal matras.. deli; knuffel; Lin; ik ben bezig met een coachingspraktijk onder de naam ZorgSolution. Gezinsbegeleiding, coaching en bemiddeling Pooh; meissie wat moeten jullie lang wachten op jullie wonder zeg! al 1 cm is in iedergeval iets hahaha 9-9-9 id wel erg leuk hahaha lekker ontspannen en het gaat helemaal goed komen. Miran; heerlijk he zo feest. Wij hebben vrijdag een bruilofd. Heb er ook zin in!! even losgaan...
Pooh... leuk man, 09-09-'09!!! YES laat die kleine die dag lekker geboren worden joh! Is op mn peettante's verjaardag dus mijn zegen heb je!!! hahahahaha Ik was al bang dat ik n smsje gemist had! @All... ik heb idd n kei leuke avond gehad zaterdag! Chris lekker gedanst en ik natuurlijk ook... lekker flink aan de drank gezeten hahahaha Het was ook heerlijk die week zonder kinders! Ik moet er zelfs weer terug inkomen zeg... ik heb al sinds dat Ebony 4 uur zoek was... hoe moet ik t zeggen... klinkt zo cru wat ik nu wil zeggen... n hekel aan haar! Oeps wat erg dat n moeder dat zo zegt maar ik moet eerlijk zijn tegen mezelf... ze luisterd totaal niet! Ik krijg geen vat op haar... ik kan haar op dit moment wel wat aan doen van kwaaiigheid... ze weet dat ze niet verder dan de poort mag en mama is weg, papa is bezig dus ik kan er wel weer tussenuit piepen... en weg is Ebony!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR hoe krijg ik mama snel boos?.... ach gewoon doen waar ik zin in heb! Ik weet 1 ding en dat is dat ik met mn zoons n betere band heb dan met mn dochtertje... ik heb dat al vaker gezegd maar tussen Ebony en mij botst t en dat heb ik niet met de jongens... ze kan n heel lief meisje zijn als ze gewoon doet wat ik van haar verwacht maar op dit moment krijg ik t niet voor elkaar om daar overheen te kijken! Ben ik de enigste moeder of kennen jullie zoiets ook maar dan bij andere... jullie zijn nét moeder en hebben hier nog niet echt de ervaring mee denk ik! Alsjeblieft ik voel me zo schuldig maar ik kan er niks aan doen ik kan gewoon niet ontkennen dat ik Ebony nu op dit moment niet rond me heen kan hebben! SORRY SORRY!
Hey allemaal ff snel update over hoe t hier gaat.. Het gaat namelijk niet zo goed helaas.. Ik blijk een baarmoederverzakking te hebben en moet nu superrustig aan doen en volgende week maandag moet ik naar de gyn om te kijken wat we eraan kunnen doen Verder blijft Yentle héél huilerig en we weten gewoon niet meer wat we moeten doen.. Morgen bij e osteopaat maar eens goed doorspreken hoe en wat. Vandaag hebben we haar iig naar opa en oma gebracht want we waren beiden aan t einde van ons latijn en hadden écht even rust nodig, was wel even lekker maar mis mn meisje nu wel hoor! Dus we gaan haar zo weer ophalen Dat was t voor nu ff gauw... Blijf sowieso flink spieken hier hoor, ben wel heel benieuwd naar Pooh namelijk! (En de rest ook natuurlijk )
Kristel... meissie toch, t gaat bij jouw ook niet allemaal van n leien dakje is het wel? Ik hoop dat ze snel iets kunnen vinden waardoor t beter gaat met Yentle. En dan die verzakking bij jouw... hoe komen ze daar nu ineens mee dan?... of had je dat al gezegd?... heb ik er misschien overheen gelezen?... Dat t maar snel goed komt met jullie 2!!! Wendy... ik vind t zelf ook erg dat ik dat zo voel en moet zeggen althans toegeven! Ik zou willen dat die band toch echt beter wordt maar op dit moment blijf ik om ieder akkefietje boos op haar! Ik heb dit al eerder geroepen... ik geloof n jaar of 2 terug nog maar toen is t ook goed gekomen! Hopelijk zit ze nu in de kleuterpubertijd en komt t ook echt goed maar ze zeggen dat de kleuterpubertijd n voorsprong is van de echte pubertijd en als dat zo is dan wil ik niet weten wat me te wachten staat!