Kippiezz! How's life? Hier mwahmwah... Jamie zit weer te klooien met koorts sinds woensdagmiddag... vanmiddag ga ik met hem naar de HA, eens kijken wat hij ervan zegt.. niet leuk in elk geval! --- Linnie, geloof dat wij Britt al vrij snel wakker in bed hebben gelegd.. het was in het begin dan wel met heel veel krijsen, maar op den duur snapte ze het wel. Zo gauw als ze maar wat tekenen van vermoeidheid toonde, legden we haar op bed. En nog trouwens, maar dat krijsen doet ze al tijden niet meer gelukkig! Had trouwens nog ff de foto's op je hyves gekeken van Liv, mooi poppeke hoor! --- @All kippies, een hele dikk knuffel voor iedereen! Xx
Pooh: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!! ryan! doe lekker rustig aan, laat je verwennen en geniet van jullie kleine!
Linnie...is altijd moeilijk te zeggen. Je kan de ene niet met de andere vergelijken helaas. Stan konden wij na een week of 8 wakker in zijn bed leggen. Wel nadat ik 2 weken heb volgehouden omdat hij in het begin steeds huilde. Toen ik hem elke keer een kwartiertje had laten huilen sliep hij. Hij had het toen nodig om zichzelf in slaap te huilen maar dat is bij elk kindje anders. En het ligt er ook nog aan of jij je er wel goed bij voelt om haar even te laten huilen. Als dat niet zo is ook niet doen hoor, want dan maak je jezelf knettergek.
Ik heb trouwens de 15e een intake gesprek bij optical express om te kijken of mijn ogen geschikt zijn om te laseren. Iemand ervaringen? Ik vind het wel spannend maar wil het al heel lang! Die domme bril is zo onhandig en lenzen gaat niet zoals het zou moeten.
Linnie...Wij kunnen Rayven nu sinds een week of 5 wakker wegleggen, ze moet dan wel tekenen van vermoeidheid vertonen zoals in de oogjes wrijven en zo maar sinds haar buikje zo goed gaat kunnen we dit doen maar moet eerlijk zeggen dat wij haar meestal lekker bij ons in slaap laten vallen maar dat is meer voor het genot van papa en mama
Pooh en haantje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ryan!! klonk als een behoorlijk heftige bevalling zeg. Rust nu maar lekker uit en laat je maar goed verwennen
niet echt veel bijgelezen maar even snel wat reacties: QB: beterschap met Jamie hoor. arm mannetje is ook vaak ziekig volgen mij Linne: wij lieten Nathan ook even huilen inderdaad. Niet zo lang hoor, 5 minuutjes, max 10. Hij had het toen ook echt even nodig om in slaap te vallen. Nu gaat Nathan eigenlijk altijd meteen goed slapen. Leg hem als hij moe is in bed en dan speelt hij soms nog even en gaat dan vanzelf slapen. Soms moet ik nog even 1 x heen omdat hij tijdens het spelen op zijn buik gedraaid is en dan klem ligt ofzo. ga nu eten en dan zo sporten.. Kom vanavond misschien wel even.
Ja, de laatste tijd wel idd... niet leuk.. Nou, zijn bij de huisarts geweest en die heeft geen kuurtje ofzo gegeven, en ik hoefde ook niet apart binnen te blijven met hem, maar doe het toch maar ff weer.. ach, en misschien is hij morgen alsnog koortsvrij en kunnen we nog ff wat leuks doen. *edit... heb net ff gevoeld, hij zweet nu zelfs.. maar toch heeft hij er zelf geen last van.. hij is niet stiller ofzo... toch maar ff tempen zometeen..* Xx
Zo even flink wezen sporten weer. Ben trots op mezelf QB: viel de koorts mee vanavond?? Nathans tweede tandje is door! Voel weer een heel klein puntje. Gisteren was hij verschrikkelijk huilerig bij de oppas en had veel poepbroeken dus denk dat dat het geweest is. Morgen familiedag dus denk niet dat ik er dan nog ben.. fijn weekend! xxx
Goedenavond allemaal... Hier gaat t wel weer redelijk met Ebony... vandaag heeft ze geluisterd en was wonder boven wonder tijdens t eten aan tafel. Vanavond is ze niet buiten geweest! Mama barst van de hoofdpijn van al die zorgen en mama heeft door antibiotica n flinke vaginale schimmelinfectie te pakken dus dokter gelijk gebeld en heb nu medicijnen ervoor gekregen! Hopelijk is t na t weekend over! Hoop dat mn eisprong dan later is anders heb ik ook deze maand weer pech! Ik wil iedereen n fijne avond wensen, ik ga lekker mn bedje opzoeken! Pooh... als je dit nog leest... wij willen als jij weer n beetje vooruit kunt echt wel foto's en/of je bevallingsverhaal horen meis!
Whoehoee! Pooh eindelijk bevallen Van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje, Ryan! Jammer dat het niet is verlopen zoals je het graag had gewild, maar het belangrijkste is dat je kleine man gezond is en jij ook! Geniet ervan meid @All: Sorry, verder niks gelezen, ben doodmoe, hele dag weggeweest!
Hey Meiden Pff hier een moe kippetje... Gisteravond was Rayven om bij zessen wakker geworden voor haar voeding, keurig dus maar heeft vervolgens tot 9 uur gehuild, snap er helemaal niks van, ik kon niet merken dat er iets aan de hand was zoals krampen maar ze was ontroostbaar zo zielig, eergisteravond had ze dit ook al...misschien een sprongetje of zo? want op een gegeven moment was ze in slaap en haantje legde haar in bed en het was meteen weer krijsen nou dat heeft ze al tijden neit meer gedaan....wel balen maar ja misschien van korte duur...voor tandjes lijkt het me nog wat vroeg...
Nou moe.. gisteravond had Jamie nog wel koorts, maar minder hoog dan 's middags.. toen was het 39.5 en 's avonds 39.0. Nu heeft hij (nog) geen koorts, dus ik denk haast dat hij er door is... hoop ik... Hoe gaat het verder met iedereen? Iedereen een hele fijne zaterdag gewenst! Xx
Ola meiden! Ben er eindelijk achter, Liv heeft ontzettende last van spruw! Vandaar dat onrustige drinken! Haar hele mondje zit vol met blaasjes, aaahhhh... Meteen met medicijnen begonnen en hopelijk volgende week over zodat ik langzaam over kan naar de fles en haar slaaptraining kan gaan geven... Anders wordt het niets met het slapen overdag! Maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat ze genoeg gedronken heeft! Sorry voor de ego! xx
lin; dat is ook wat !! hopen dat het snel weer over is. Dat doet ook pijn. Arm ding... All ik ben zo brak. Heb gisteren een bruiloft gehad, was echt een super feest. Maar nu helemaal stuk hahahah dus iedereen een fijne dag nog en ik ga met Zoe bankhangen hahahahaa
@ Pooh, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet maar lekker met je gezin en kom goed bij van alles!!! @ all, zwaaaaaaaaiiiiiiiiiii... Heb ff geen puf om nog meer te kletsen dus zwaai even snel en ga weer verder!
Pooh!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid! Wat eenleuke naam. Stond ook bij ons op het lijstje. Geniet er van want het gaat zo snel.
Hoi Kippies, Pooh: gefeliciteerd met jullie zoon!!! Kom maar lekker bij en laat je verwennen, want zo te lezen is het behoorlijk heftig geweest! Riddle: wat naar meis van die duizelingen en tintelingen. Neem lekker je rust en luister naar je haantje. Deli: dat schiet ook niet op dus met de huizen. Kieskeurig zijn mag hoor; je moet er wel een goed gevoel bij hebben natuurlijk! Juffie: Nathan ook aan de tanden? Bij Luca vermoed ik dat de tweede ook door gaat komen: hij is huilerig en veel poepbroeken en dan weet je wel hoe laat het is, hihi! Lin: ik kon Luca na 8 weken 's avonds wegleggen; overdag nog niet. Dat duurde nog wel een tijdje, maar nu gaat het eigenlijk altijd goed. Ik liep gewoon tig keer heen en weer voor zijn speentje (goed voor de lijn) en uiteindelijk snapte hij het. Nu kan hij zelf zijn speentje pakken alleen ligt hij nog wel eens op zijn buik of klem en dan moet ik er nog even heen. Miran: je doet het goed hoor met je dochtertje! Dikke knuf voor jou! All: ik heb jullie schandelijk verwaarloosd, maar ik heb het zo druk... Vlieg van afspraak naar afspraak; wel gezellig en allemaal leuk, maar heb ook wel een beetje behoefte aan rust nu en Luca ook volgens mij! Fijn weekend!