[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    *** BUDDYNIEUWS ***

Weer even n update vanuit t zkh. Met mij gaat t lichamelijk wel goed, nog wel pijnlijk. Ryan moet donderdag voor n echo van zn hartje naar t sophia kinderzkh daarna horen we meer. Gaat naar omstandigheden redelijk met hem. Zet jij het op zp voor mij? xxx

*** EINDE BUDDYNIEUWS ***

Ik heb Pooh weer terug gesmst. Als ik weer nieuws heb dan meld ik dat wel weer hier!

@POOH... hopelijk is alles goed met jullie kleine manneke en kunnen jullie snel gaan genieten van elkaar! Heel veel sterkte meis en haan!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Irisnaomi... zullen wij elkaar n hand geven qua misselijkheid betreft?!!!... ik drink sinds gisteren weer thee. Gewoon omdat de koffie me niet aanstaat!
    Heb nu n weer n heel vreemd maar lekker gevoel in mn onderbuik, het zijn net vlindertjes die rondfladderen. Zo lekker is dat! Mijn misselijkheid komt met vlagen.
    Ik hoop voor jouw dat t deze maand raak is. Ik weet wel dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden dus verwacht er niks van meis! Ik wil je je hoop niet ontnemen maar heb zelf HEEL vaak gedacht dat ik zwanger was terwijl ik gewoon ongi werd. De zwangerschapssymptomen en van n aankomende menstruatie kunnen precies hetzelfde zijn! Ik zal iig voor je veren op n positieve test.

Myprecious.... hoe is het met jou? Hoe voel je je?
    Je bent onze enige zwangere op dit moment!

3. Ja ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden
    waar ik nu last van heb had ik volgens mij niet met de eerste ..
    Ja wel misselijk hoor de hele zwangerschap lang .
    Maar niet zo,n gevoel net naar de eisprong maar we merken wel afwachten tot de nod dag he ..

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Dag: Ohh dat zou echt fijn zijn als je straks weer alles perfect kan zien zonder bril/lenzen! Ik zou dat ook wel heel graag willen, maar ik durf t niet.. Mijn ogen zijn zo slecht en gaan nog steeds regelmatig weer wat achteruit, dus ben bang als ik mn ogen laat laseren ik het een jaar later weer mag doen omdat ik dan niks meer zie ;)

@Riddle: Ahh wat zielig dat Rayven zo verkouden is :( Yentle was het ook heel erg, maar het gaat nu gelukkig weer beter sinds gisteren! Gebruik je babyneusspray?

@Miran: Ja het gaat hartstikke goed met Yentle en mn man is helemaal gek met haar :D Zó leuk om te zien hoe hij met haar bezig is elke keer!
    Hoop dat t met jou en Ebony snel beter zal gaan :)

@Pooh: Jee, het wil nog niet echt vlotten he.. Hoop echt dat t met Ryan allemaal goed gaat!

@Irisnaomi: Spannend :D Hoop dat t raak is!
    Hoe lang zijn jullie nu voor een tweede bezig? :)

@All: Yentle moet straks haar eerste inentingen krijgen.. Ben er echt zenuwachtig voor! :) ;)

5. Wij zijn nog niet zo lang bezig dit is ronde nummer 1

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    all; goede morgen. Hier een heel druk kippie. Sinds ik voor mezelf ben begonnen, heb ik het best druk, en moet ik nog het juiste ritme krijgen. Maar dat gaat goedkomen:D

Kristel; blijf zelf vooral ontspannen, leuk is het zekers niet, maar hoe rustiger jij bent, hoe sneller yentle weer rustig is en zodra ze het prikje hebben gehad, gewoon lekker met haar gaan knuffelen. Vandaag gewoon niks inplannen verder en rust houden. Veel succes, het prikje is zo gebeurd en het komt helemaal goed

riddle; jeetje zeg wat naar dat ze zo verkouden is. Bah heeft ze haar prikje nu wel gehad?

irisnaomi; welkom in ons hokkie. succes met zwanger worden. Wel leuk hoor meer kippies die weer zwanger willen worden. Nou wij wachten nog wel even. Veel te druk momenteel..

Miran; doe maar even rustig aan jij. Lichamelijke klachten kunnen allerlei oorzaken hebben. Misschien wel een combinatie idd

Dag; spannend hoor, geen bril meer, heerlijk zeg!! ik ben ook blij met mijn lenzen.

juffie; werkse vandaag

Lin; how is live

ik ga weer werken hoor, dus laters

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallootjes allemaal...

@Kristel...nee gebruik geen neusspray, heb het wel staan maar durfde het niet zo goed te gebruiken eigenlijk, denk dat ze daar helemaal hysterisch van wordt!

Ze heeft dus evengoed wel haar prikken gehad maar ze zei wel dat ze daar zieker als normaal van kan worden, waarschijnlijk omdat haar weerstand al laag is maar ze heeft het weer goed gedaan, zodra de prikken klaar waren en papa haar tegen hem aan hield was ze meteen stil:D...ze mag nu al naar 4 flessen op een dag moet alleen even kijken hoe ik dat over de dag verdeel dan...in het weekend maar mee beginnen..

Pooh...heel veel sterkte en hopelijk ben je snel thuis met een kerngezond manneke!!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hoi meiden,

Kristel: mooie foto's!!! en succes met de prikjes!

Rid: arme Rayven. Neuspray is inderdaad niet leuk voor ze maar het helpt meestal wel goed! Hoop dat Rayven niet te veel last van de prikjes krijgt.

Mink: Je eigen bedrijfje loopt al goed dus? Wel fijn dat je het meteen goed loopt! Hoe gaat het met Zoë??

Linda: alles goed??

Dag: lekker hoor straks brilloos!!

Pooh: hoop dat jullie snel lekker naar huis kunnen hoor!

All: Nathan heeft vanmorgen de hele tijd gehuild bij de oppas. Ook steeds kokken tijdens het eten en hij wilde ook bijna niets:( Hij is vast nog niet helemaal fit in zijn buikje. Wilde gisteravond ook al geen avond eten en de pap gaat ook al niet lekker. Maar tot nu toe was hij wel vroljk maar nu dus alleen maar huilen. Hij ligt nu in bed en hopenlijk slaapt hij nu een tijdje want had vandaag ook nog bijna niet geslapen:( zo zielig als hij niet lekker in zijn vel zit..

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhhh juffie zielig idd...laat maar lekker slapen idd is goed voor hem...Rayven is nog steeds heel vrolijk maar heeft de middag wel heeeel onrustig geslapen maar ja er zijn ergere dingen:D

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    als ze inderdaad niet slapen maar wel vrolijk zijn is het neit zo'n probleem:)

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie.....ik denk dat er wat heerst hoor. Stan is ook al een paar dagen niet lekker. Echt zielig als die kleintjes niet lekker zijn. Hopelijk is Nathan snel de oude.

@all....dikke knuff. Ook vandaag ben ik er niet meer. Vandaag hebben haan en ik ons 9 jarig jubileum dus wij gaan er een gezellig avondje van maken :D.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: gefeliciteerd!!! Maak er een gezellig avondje van saampjes:D

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Volgens mij als ze ziek zijn prikken ze liever niet zeker als ze ook koorts heeft. Heeft ze dat?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pooh sterkte met alles!!!

XXX

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ze had verhoging Wendy maar ze hebben toch geprikt, ze gaat gelukkig redelijk alleen vreselijk onrustig steeds maar ja hoop maar dat ze morgen zich beter voelt want dan moet ze de hele dag naar de creche...

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben ik ff vlug!
    Ben aan het eten maken, schuiven zo aan de pasta, jammie!

Ben ik de enige die niet in kan loggen op hyves? Baal er zo van he, kan niet op die van mijzelf, hubje en de kids inloggen.. Heeft 1 van jullie dit ook? Heb internet van Google Chrome..

Kom vanavond ff meelezen hoor, hubje heeft oefenavond vanavond..

Xx

17. goede avond allemaal

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Probleem al weer opgelost denk ik.. via een omweg kan ik er wel op komen, via mijn hotmail... raar weer hoor, heb ik dat! Ga gauw verder eten! ;)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedenavond!

Ga morgen de ha maar bellen over Nathan denk ik. Avond eten 4 happen en alles komt er weer uit, net pap voor het slapen, idem.

Gelukkig wilde hij wel wat melk uit een tuitbeker maar hij valt gewoon af nu:( Verder plast hij echt (te) weinig en heeft hij heel weinig energie..
    Bah maak me zorgen:(

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    He bah Juffie, vervelend zeg! Tuurlijk morgen gewoon de HA bellen hoor!

Deel Deze Pagina