Goedemorgen meiden, Pooh: fijn dat jullie thuis zijn! Ik heb even in je album gespiekt, maar helaas nog geen foto's van Ryan. Ik heb wel je babykamer even bekeken, mooi hoor. Wij hebben precies dezelfde, haha! En leuk al die Pooh accecoires! Wij hebben alles met Teigetje, daar is mijn man helemaal fan van. Doe maar lekker rustig aan en geniet van jullie mannetje eindelijk thuis! Riddle: Luca wilde ook zijn fles een tijdje niet meer toen hij groente en fruit ging krijgen. En daarna heb ik het weer gehad toen hij brood ging eten. Volgens mij vinden ze het nieuwe dan gewoon veel lekkerder. ik maakte me er toen erg veel zorgen om en heb op vakantie zelfs de kinderarts gebeld. Hij stelde mij gerust en zei dat moeders zich tegenwoordig eerder zorgen moeten maken of hun kind niet teveel binnenkrijgt dan te weinig. Bij Luca kwam het beide keren vanzelf weer goed, maar dat duurde wel even een paar weekjes. Ik ben trouwens ook met 4 maanden begonnen met bijvoeding en omdat hij het zo lekker vond al snel een heel potje per keer. Miran: hoe voel je je nu? Nog misselijk? Juffie: heerlijk een dagje naar de Zwaluwhoeve! Ik ging wel eens naar het Elysium, maar durf eerlijk gezegd niet meer zo goed met mijn uitgelubberde buikie... All: gisteren heb ik een dagje extra gewerkt en woensdagmiddag weer cursus. Het slapen van Luca gaat iets beter, maar nog steeds wel een paar x per nacht eruit. gelukkig slaapt hij dan wel meteen weer verder. Ik voel me niet helemaal lekker, hoofdpijn, verkouden en misselijk en moe. Ik ga vandaag maar even lekker rustig aan doen!
Elise.... ja ik ben nog steeds misselijk. Kom net van de winkel en voel me misselijk en heb toch honger! Heel gek. Ga nu even wat eten maken voor mezelf en lekker n bakkie thee zetten!
Goedemorgen allemaal pooh > wat fijn dat jullie weer thuis zijn . Miranda > niet fijn zeg steeds zo misselijk hier ook steed met vlagen misselijk vooral s,morgens en als ik bepaalde luchtjes ruik.. Hier nog steeds last bij schaambot echt zo,n raar drukkend gevoel . En soms wat steekjes in borsten .. Verder hier afwachten tot zondag / maandag en dan testen heb wel
irisnaomi... ik ben t sochtends en savonds met vlagen misselijk. En idd als ik overdag n naar luchtje ruik merk ik ook die misselijkheid. Niet daadwerkelijk overgeven maar wel gevoel dat er iets omhoog komt... sorry... Verders ben en blijf ik veel moe. Mijn boobs voel ik niet veel van want ik draag geen bh momenteel. Zo héél sporadisch n steekje onder bij mn oksel maar dat is zelden. Verders merk ik niks MAAR dat had ik vorige maand ook dat ik NIKS voelde en ineens werd ik ongi terwijl ik ALTIJD maar dan ook écht ALTIJD wat voel aan mn lichaam als ik ongi wordt. Ik kan niks anders doen dan wachten maar denk dat ik gewoon weer ongi ga worden. Ik ben geen pessimist maar hierin wordt ik langzamerhand wel n pessimist... iedere maand die klachten en toch ongi worden daarbij 3 miskramen gehad in 3 jaar tijd. Ik verwacht er niks meer van alleen mn menstruatie verwacht ik nog maar!
Ja hier dus ook misselijk maar nog net niet overgeven .. en ja ook hier best soms erg moe .. Ik kan het van de vorige zwangerschap niet meer herinneren ja wel dat ik misselijk was heel erg dat ik vanaf week 9 aan de ORS zat En ja is ook niet fijn steeds de klachten en toch ongi worden dan ook nog eens drie miskramen kan me goed voorstellen dat je er niks meer van verwacht maar hoop dat je gauw zwanger mag zijn hoor meis en dat het dan ook blijft ..
Ja Elise vanochtend wel de fles gedronken maar net bleef ze maar smakken en doen dus maar even een fruithapje gegeven...daar is ze echt dol op Blijft toch altijd puzzelen volgens mij met zo'n kleintje en ja ze is zwaar zat hoor dus daar maak ik me niet druk om
Irisnaomi... ik kan de hele dag wel slapen. Sta moe op en ga moe te bed... zou t soms aan ons nieuw bed liggen?... dat is dan ook niet goed want je moet uitgerust uit bed komen zeggen ze!
Hey kippen! Kom ff snel langs, heb t druk Haantje is vandaag weer voor t eerst aan t werk, dus ben nu alleen met Yentle Gaat hartstikke goed! MAar is toch wel even wennen.. @Pooh: Wow, wat een supermooi mannetje is Ryan E nwat een schattige foto's waarop hij lacht, echt super! @De rest: Moet er alweer vandoor, mevr. wordt wakker
Pooh... bovenin zie je n hele regel met home/forum/zwanger worden etc etc... daartussen zie je banners en als je daarop klikt krijg je baby te zien en daar kun je je banner maken
Pooh... ik heb ook nog andere site's als je liever wilt... Graphical Tickers and Trackers: Weight Loss, Trying To Conceive, Pregnancy... Lilypie - Tickers for Pregnancy, baby, kids, breastfeeding and parenting. Families.com's Ticker section - Families.com Veel suc6 en zoek n mooie uit want bij n mooi/knap kindje hoort n mooie banner!!!
Pooh...wat een lekker menneke! Geniet er maar van! Om 15.00 uur moet ik de kinderafdeling bellen over hoe laat we er morgen moeten zijn. Ik geef dan ook maar meteen ff aan dat Stan best neusverkouden is. Ik weet niet of dat wat uitmaakt maar toch...kan het maar verteld hebben toch?
Dag.... dat zou ik zeker wel doorgeven want kan veel uitmaken voor hun hoor! Giuliano was ook ns verkouden MAAR n klein beetje en ik had niks gezegd... nu kwam ie van de ok af en had ie verkoudheid op zn longetjes endus moest ie langer op de verkoeverkamer blijven omdat ze t niet vertrouwde. Dus zeg t wel want dan kunnen hun er beter toezicht op houden.