Morgen al om 07.30 uur in het ziekenhuis zijn. Lekker vroeg dus Vanaf 12.00 uur moet hij nuchter blijven. Ik denk dat ik hem maar ff wakker maak voor een flesje laat in de avond zodat hij niet zo lang met een lege maag is. Is natuulijk geen garantie dat hij ook al gelijk om 07.30 uur geholpen wordt dus wil hem niet om 20.00 uur zijn laatste voeding geven vanavond. Vind het zooooo spannend!!
Pooh: wat een mooi mannetje! Echt een schatje! Dag: heel veel succes morgen in het ziekenhuis met je kleine mannetje, ik zal aan je denken. En gefeliciteerd met het eerste tandje!
hallo kippenvriendinnetjes Pooh: Wat een prachtig mannetje zeg!!! Rid: volgens mij hadden we zoiets: 7.00 fles 9.30 fruithapje 12.00 fles 16.00 fles (ging nooit leeg) 18.00 groente 21.30 wakker maken voor laatste fles met rijstebloem Op een gegeven moment ben ik gestopt met het wakker maken voor de laatste fles en gaf ik de groente wat eerder en de laatste fles om half 8 ofzo. Die laatste fles wilde hij heel snel niet meer dus gaf ik al snel rijstebleom pap met lepeltje. Dag: heel veel succes en sterkte morgen!!! Zal aan jullie denken! Kristel: zal wel even wennen zijn alleen inderdaad. All: fijne avond! xxx
Hey Juffie...maar als je groente zegt bedoel je gewoon een paar lepeltjes uit een potje (0f verse gepureerde groente)??...ja Rayven krijgt nu haar laatste fles om 8 uur ongeveer en daar doe ik 3 kleine schepjes rijstebloem doorheen maar die blijft evengoed wel vrij dun, zou dat absoluut niet met een lepel kunnen geven of is dat een ander soort pap dan?
Ik kom even langs vliegen om.... Dag... sterkte en suc6 te wensen met jullie kleine ventje. Hou je kranig meid morgen... de tijd tikt langzaam weg maar je ventje is naderhand wel weer oke! Ik zal aan je denken morgen. Dikke knuffel!!! En om weer fijne avond te wensen want dit kippie gaat op stok. Lag om 21.00 uur tegen Chris aan weg te dommelen op de bank. Ben helemaal op! Trusten allemaal en tok morgenvroeg!
Nou meiden....alvast bedankt voor al jullie lieve woorden! Vind het lief dat jullie aan ons zullen denken morgen. Ik ga zo maar eens mijn tandjes poetsen en pyama aan en dan Stan wakker maken en kijken of hij nog te porren is voor een fles pap. Als we morgen thuis zijn kom ik verslag uitbrengen. Slaap lekker allemaal!
Heyhey Nou, t was echt een drukke dag vandaag.. Net nu ik met Yentle alleen ben de hele dag krijgt ze weer ontzettend last van haar reflux.. Ze rook ook ontzettend zuur uit haar mond weer Na 2,5 uur aan een stuk huilen heb ik haar maar een zetpil gegeven tegen de pijn en gelukkig werd ze een half uur daarna rustig en viel ze in slaap. Maar ik was echt blij dat haantje thuis kwam! @Dag: Heel veel succes morgen met Stan! Is echt moeilijk om je kleintje zo te moeten zien.. Hoop dat ie gauw weer beter is @De rest: Sorry, heb verder niks bijgelezen, ben doodop dus duik gauw mn bedje in voordat Yentle straks weer honger heeft
Goedemorgen allemaal... Dag... ik weet niet meer of je dit nog leest maar ik denk aan je vandaag meis. hééél veel sterkte en houdt je sterk voor je kleintje! Achteraf valt alles wel mee maar ik weet als geen ander hoe t van te voren is. Dikke knuffel meis!
Kristel... dat is ook niet leuk, ben je voor t eerst alleen met Yentle en dan krijgt ze zoveel pijn. Dat is hartverscheurend en je staat even met je hand in je haar want je zou die pijn zo over willen nemen. Je voelt je dan zo machteloos. Je hebt t goed gedaan al was t druk. Zo gaat t iedere dag wat beter meis! Suc6 vandaag!
Rid: die groente werd al snel een heel potje of zelfgemaakt. Van zelfgemaakte groente ging nathan al snel 200 gram ofzo eten. maakte zo'n aventpotje vol en vroor dat in. toen ik later eens ging wegen bleek dit al zo'n 200 gram te zijn Ik maakte de pap tot een maand of 6 met rijstebloem. gewoon net zo veel rijstebloem erbij tot het te lepelen was Kristel: he wat naar dat Yentle zo;n last had van de reflux Hopenlijk vandaag beter! Dag: Succes!! all: fijne dag. hier lekker een half dagje dus ben er vanmiddag misschien nog wel. xxx
Juffie.... wat luxe he zo'n half dagje?!! All...Ik moet dadelijk naar maatschappelijk werk voor Ebony. Het gaat nu stukken beter met haar! ze heeft eergisteren oorbelletjes gekregen van mij omdat ze voortaan op school al afspraakjes maakt met wie ze gaat spelen. EN ik breng ze weg en haal ze op. Scheelt n hele hoop gestress. Met mn misselijkheid lijkt t iets beter te gaan. Gistermorgen en gisteravond maar niet zo extreem als maandag geweest is. Vanmorgen ook weer wat misselijk maar drink nu thee en dan trekt t langzaamaan weg. Moe ben ik ook vreselijk... was gisteravond om 21.00 uur tegen Chris aan al lekker aan t wegdommelen en om half 10 geloof ik ben ik naar bed gegaan. Ik sta smorgens om half 7 op maar kan gerust nog blijven liggen eigenlijk. Ik zit eigenlijk te denken om n test te halen maar aan de andere kant denk ik ook weer dat t komt van stressen, alhoewel ik nu stukken minder stress heb.
Testen is altijd spannende Miran Hier alles ok, zit op mijn werk en het is druuuuukkkk ...dat merk je wel hoor als je een dag minder werkt maar ja...gaat de dag wel snel tenminste ehhhh heb wel alles gelezen maar ben et ff kwijt pfff solly
Meiden, ik heb geen tijd om alles terug te lezen hoor iemand een kleine update? @ Pooh, welkom thuis meis, lekker genieten!
hey allemaal! Deli: een update... pfff weet niet of ik nog veel weet eigenlijk.. Stan wordt vandaag geopereerd dat is wel het belangrijkste denk ik. Dag: hoop dat het ondertussen al achter de rug is en alles goed gegaan is! Nathan wilde vanmorgen bij de oppas ook al niet zo slapen. HIj ligt er nu in maar is nog steeds aan het mopperen. Echt huilen is het niet dus laat hem mooi nog even liggen. Hij moet eigenlijk nog even slapen want heeft nog maar 1 uurtje geslapen vandaag..
@ Juffie, dat had ik meegekregen inderdaad! Hopelijk hebben ze het al gehad ja zo sneu! Vervelend he die periodes van slecht slapen... Slaapt hij 'snachts wel? @ Dag, meis hoe is het nu met jullie? @ Mup, hallootje!