hoi meiden, hier een kippie met hoofdpijn pff mijn hoofd bonkt. heb toen ik thuis was een paracetemol genomen en voel dat het nu iets afzakt.. Pooh: heb ook wel een flink tijdje gevloeid en moest idd ook de eerste tijd na de bevalling niet aan sex denken.. Was ook flink ingeknipt dus dat scheelt wel denk ik Hihi het zou wat wezen zeg, zo snel weer zwanger.. maar maak je niet ongerust want zo'n vaart zal het niet lopen met de bv die je geeft.. Kristel:heb de eerst tijd ook ook veel mijn haan gebeld hoor, evne van je afpraten helpt gewoon! Mink: niet ziek worden hoor! dat wakker worden heeft Nathan ook van die perioden, zal wel een sprongetje ofzo zijn ja. Leuk hoor fietsen. ik ga het zaterdag voor het eerst proberen met Nathan.. ga even met nathan spelen nu. xxx Rid: super dat eht zo goed gaat!!
Ola! Pooh; Wat een heftig verhaal zeg! Maar jullie hebben er wel een prachtig ventje voor terug gekregen, wat een knappert! Ik heb na twee weken alweer sex gehad, hihi, had er ineens weer onwijze zin in! Was heel vreemd aangezien ik ook ben ingeknipt, het leek wel of ze het echt een standje dichter hadden gehecht *bloos* Haantje vond het 'geen probleem' *lol* Mink & Juffie; Niet ziek worden hoor! Hopelijk is het snel weer over! Knuffel voor jullie! Dag; Fijn dat het achter de rug is en ze weten dat het een liesbreuk was! Hopelijk is Stan snel weer opgeknapt! Kristel; Ahhh, de arme meid! Ik heb ook veel van me af gepraat en flink wat afgejankt! De roze wolk is op dat moment wel even flink ver te zoeken! Maar straks komt ie weer aanwaaien hoor, even door de zure appel heen bijten! Knuffel! Rid; Ik ben jaloers! Hoop dat mijn meisje binnenkort ook wat beter gaat slapen! Deli; Wederom een vroege vogel dus! Pfff en nog verkouden ook, BAH!! Ik ben de laatste dagen ook vroeg uit bed gegaan met Liv, dan was ze klaarwakker en kwam haantje terug uit nachtdienst en wilde graag naar bed! Hihi! Ga nu ff lekker een uurtje bijslapen! Irisnaomi + Miran; Voor jullie is het dus spannend! VEERRRRRRR! All; Knuffelllll! Ego; Liv had vandaag een lekker dagje! Hoewel ze nog steeds niet goed slaapt overdag, ben ik wel tevreden! Haantje is nu weer uit de nachtdienst, dus ik ga langzaamaan beginnen met het laten wennen aan het ledikantje! Zal even wat moeite gaan kosten, maar vind dit wel belangrijk! Ook ben ik alvast begonnen met de Flesvoeding, elke dag een flesje! Maargoed, ze drinkt er ontzettend weinig uit, maar zo'n 50 a 60 cc... Even doorzetten! Ze is nu lekker bij opa en oma, dus ik duik ff de bank op voordat mijn vriendinnen komen! Fijne avond! xxx
Goedenavond... Ik kom even langs vliegen *fladder fladder* om te zeggen dat ik lekker op stok ga! Nog geen ongi maar wel lichte krampjes... nog steeds misselijk... nog steeds erg moe... en ook wat gevoeligere melkklieren onder mn oksels! Ben heel benieuwd maar uit ervaring WEET ik inmiddels wel dat mn ongi eraan zit te komen! Even afwachten wanneer! Ik vlieg terug *fladder* en ga lekker op stok.... doei tok morgen
Ik kom alleen even gauw langs om wat te vragen, want haan en i kzitten er beiden een beetje doorheen... @Dagdromer: Stan had toch een koemelkallergie of vergis ik me nu...?
Goede nacht meiden, We gingen om 5 uur even op bed liggen, zijn in slaap gevallen. Kleine moest dan weer om 9 uur eten.... Haantje ging om 8 uur naar beneden en om 11 uur werd ik pas wakker, kleine sliep nog steeds. Heb z'n luier verschoond en eten gegeven, paps heeft h'm weer in slaap gezongen, zo schattig! Nu net gegeten, helemaal klaar wakker pfff. Bedankt voor de reacties meiden! Denk dat het scheelt dat ik via een keizersnee ben bevallen anders was er hier ook voorlopig geen sex geweest haha. Maar goed we zien wel hoe het gaat uitpakken, zal wel loslopen heb ik zo het gevoel van. Ga nu met haantje ff op de bank hangen tot we slaap krijgen. Miran, spannend meid, veermodus draait! tok jullie snel! xxx knuffel!
Goedemorgen... Pooh... lekker he vroeg in slaap vallen, jij hebt tenminste n goed excuus hahahaha Ik heb nog nooit n keizersnee gehad dus weet niet of dat scheelt meid... kan ik niet over mee praten. All... heb n beetje lichte krampjes en wat gevoeligere borsten en de bekende moeheid maar meer niet. Ik ben normaal n koukrimper en gisteren had ik t n party bloedheet. Had in bed alles uitgegooid van de hitte. Als ik ongi moet worden heb ik t altijd koud dat heb ik tot dusver nog niet maar wat er nog niet is kan nog komen he!!! Dank jullie voor t veren maar denk dat t toch weer uitloopt op n ongi!
Moguhhh allemaal Zooo was lekker om tien over half 8 al op mijn werk en maar goed ook want het is nog steeds belachelijk druk Pff ik had eerst echt geen zin in sex hoor...ben eerlijk gezegd zo en zo niet zo'n enorme sex liefhebber ...arm haantje soms @Linnie...dat betere slapen komt vanzelf hoor, maar rayven is gewoon onwijs makkelijk kind geworden, de creche zegt het ook ze is zowat altijd vrolijk en slaapt makkelijk...als ze nu om kwart voor 9 's avonds in bed ligt na haar laatste fles slaapt ze zo door tot kwart voor 8 en dan moet ik haar nog wakker maken dus ik ben gewoon verwend Meiden allemaal een hele fijne dag....ik zal proberen straks nog ff langs te komen
Riddle/Linnie... denk dat t ook n beetje aan je eigen ligt. Ik bedoel in de zin van: hoe gemakkelijk ben je zelf. Ik had bij de eerste ook heel gemakkelijk want die bleef met gemak liggen tot half 10 in de ochtend MAAR die lag er savonds AL om 19.00 uur in. Die sliep met gemak n uur of 15 per nacht. Dat heeft ie volgehouden tot aan zn 2,5 jaar! Mijn dochtertje was altijd om 07.00 uur sochtends al wakker maar toen moest ik er zelf uit voor mn andere kind naar school te brengen. Ik weet niet of t er iets mee te maken heeft hoor maar ik denk er zo over. Ligt ook aan je kind zelf. Mijn dochter is heel nieuwsgierig. Die sliep met haar krap 2 jaar al niet meer smiddags. Terwijl mijn zoontje met zn 4 jaar smiddags nog sliep. Mijn dochter kun je in de zomer niet voor 22.00 uur te bed leggen maar toch gewoon om half 7/7 uur smorgens wakker en absoluut niet vervelend en de hele dag door kunnen blijven gaan. All... ga even boterhammetje maken en thee zetten. Krijg ineens honger (eet nooit smorgens maar sinds 1,5 week wel)
Dag... ik test pas op zn vroegst volgende week. Ik wou eerst maandag maar stel t toch weer even liever uit! Mocht ik volgende week ook niet ongi worden (wat ik wel verwacht dat ie gewoon komt) dan test ik op zn vroegst pas vrijdag! All... wij wonen vandaag precies 4 jaar samen!!!!
Ola meiden! Joepie! Liv ligt te slapen in haar ledikantje! Heb haar wakker in het ledikantje gelegd, eerst ff laten jengelen, toen 10 minuten naast haar gezeten om haar speen erin te houden en nu slaapt ze! Het zal niet lang duren, maar al is het maar een half uur! Straks komt oma hierheen om een flesje te geven, want van mama wil ze nu eigenlijk alleen nog maar de borst! De deugniet! Hoe is het met jullie? xxx
joehoeeeeee weekend zo ben er aan toe Kom nu alleen even dag zeggen. ben Nathans eten aan het maken en haan isook al lekker thuis. vanavond ben ik alleen dus dan kom ik nog even tokken. xxx
goeie avond dames, Miran, heb je net al op hyves geproken haha Lin, hopelijk slaapt de kleine ff lekker. Maar oma komt dus de fles geven. Drinkt ze van jou geen fles? alleen de borst hihi uitgekookt dametje. Juffie, lekker weekend, geniet ervan meid! Hier een vermoeiende nacht en dag gehad, kleine begon telkens te huilen als ie in z'n bedje lag. Veel last van buikkrampjes, zo zielig. En vanmorgen lag ie in z'n bedje zo zwaar/raar te ademen, zat z'n neusje verstopt. Beetje verkouden de kleine schat. Gelukkig ging het snel wat beter met neusdruppels. Drinken ging door de erkoudheid ook wat minder, veel tussenpozen. Net wel weer goed gedronken, bij mams in slaap gevallen en heb h'm net in de box gelegt waar hij heerlijk ligt te slapen. Morgenochtend komt ons nichtje (8 jaar), om de zaterdag passen wij op haar als haar moeder moet werken. We gaan lekker wandelen naar de markt met de wagen. Begin van de middag komt er nog kraamvisite. En mams wil eigenlijk in de middag ook nog even een dutje doen.... Hopelijk gaat dat lukken. Drukke dag dus morgen, weet niet of ik dan nog kom tokken, misschien in de avond. Iedereen in ieder geval een heel fijn weekend! Dikke knuffel ! En een kusje van Ryan.
En ik kom ook weer ff aanwippen! Drukdruk gehad van de week, en vandaag ook weer... ben de hele week helemaal niet veel op de pc geweest eigenlijk... Maar hier alles goed, gaan vanavond naar naar het theater hier, naar een voorstelling van Drums United, wordt oordopjes indoen dus, haha! Vanmiddag nog ff met de kids op pad, naar onze lokale muziekhelden, wordt Jamie altijd helemaal heppiedepeppie van! Zag dat Miran en Irisnaomi allebei 2 dagen overtijd zijn vandaag? Zal mijn veermodus weer 'on' zetten hoor! En hoe gaat het verder hier met iedereen? Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
Hallo kippies, zo, mijn daagjes werken zitten we weer op. Woensdagmiddag cursus, daarna vroeg naar bed gegaan maar werd ieder uur wakker, dus brak de volgende ochtend. De nacht erna kon ik niet slapen; sliep pas om 1:30 en vanaf 4:30 van Luca onrustig, dus weer brak naar werk. Ik word dan zo moe van mezelf... Ben altijd al een slechte slaper geweest maar sinds mijn bevalling is het wel heel erg... Gelukkig vannacht wel lekker geslapen, maar heb hoofdpijn en ben nog steeds moe, dus duik zo nog even mijn bedje in. @Kristel: dikke knuf meis, ik heb er ook vaak doorheen gezeten, hoort er allemaal bij volgens mij. Wat vervelend dat je kleine meid nog steeds niet lekker in haar vel zit! @Deli: HOI!!! @Miran: gefeliciteerd met jullie samenwoonjubileum! En toch wel een beetje spannend weer! @Bubsie: bijna testen! Veel plezier met je buffet! @Juffie: jouw werkweek zit er ook weer lekker op! Fijn weekend! @Dag: fijn dat Stan het zo goed doet na zijn operatie. @Pooh: bij mij stopte het vloeien na 4 weken en een halve week later kreeg ik meteen mijn eerste menstruatie. Ik wilde ook al vrij snel sex, maar haantje durfde niet en wij hadden ook begrepen dat je moest wachten tot het vloeien gestopt was ivm infecties? Dus hier na 6 weken ofzo weer. Zielig he, die krampjes? Luca heeft er ook heel veel last van gehad. @Riddle: fijn dat Rayven zo'n makkelijk meisje is! Geniet maar van je nachten; is hier ook een hele tijd goed gegaan, maar nu weer regelmatig nachtbraken helaas... Maar vannacht ging het goed!
Goedemorgen.... Pooh... ja was erg gezellig op hyves. Lekker hoor oppassen en dan lekker met je nichtje keuvelen. Zal ze wel 2e mama spelen hahhaha. Geniet ervan meis! Hier nog geen ongi te zien.. in de verste verte niet. Heb wat gevoelige tepels... ze jeuken enorm! verders is t rustig voor de verandering. Met de misselijkheid gaat t nu ook doordat ik opstart met n kopje thee en boterham. Héél sporadisch n soort van krampje onderin mn buik-schaambotje! Vandaag druk druk druk... Giuliano eerst naar scouting dan vanmiddag naar kinderfeestje en vanavond naar de verjaardag van mn schoonvader! Morgen denk ik dat ik naar mn ouders toe ga want die gaan maandag op vakantie. All.. hoe is het met jullie? Hebben jullie goed kunnen slapen met die kleintjes? Ik wens iedereen n fijne dag toe.