Ha meiden, @Irisnaomi & Miran; SPANNEND! Geen bloed, geeft moed! Ik ben druk aan het veren voor jullie! @Elise; Wat balen dat Luca zo van slag is! Ik weet wel dat de tandjes nu snel blijven volgen, dus hij kan daar echt wel lang last van hebben, ik denk dat het dat is meid! Die kleine van mijn broer heeft precies hetzelfde, sliep altijd heerlijk 's nachts, maar is nu ook telkens wakker.. En het zijn echt haar tandjes! Hopelijk gaat het snel beter! @Rid; Ahhh, spuitluiers! Heb het nog niet mee mogen maken, maar lijkt me niet fijn! Ook niet voor de kleine! @Pooh; Is Ryan verkouden? Ahh, wat zielig! Hopelijk voelt hij zich snel beter! @QB; Hows life? Alles goed met de kleintjes? @Juffie; Lekker wezen fietsen op de mamafiets?! @All; Hoe is het ermee? Lekker weekend gehad? *doet vreugdedansje* Mijn methode lijkt aan te slaan! Ik probeer nu echt regelmaat aan te brengen en dit schijnt te werken! Vanochtend viel ze redelijk snel in slaap en net hoefde ik haar alleen in het ledikantje te leggen, ze keek nog 1 keer en ging gewoon meteen slapen! Ik zat al klaar op mijn stoel met haar speen, maar het was niet nodig! Geweldig! Ben zo blij! Nu even goed volhouden (dat betekend dus veel thuis blijven deze week, maar dat heb ik er graag voor over) en dan kan ik straks met een gerust hart gaan werken! JOEPIIEEEEEEEEEEE! xxx
Spannend hiero! Mama zegt trots ****Stan heeft mama gezegd***** Niet bewust naar mij toe hoor maar hij zegt het nu wel een aantal keer per dag. En nu zit papa maar de hele tijd tegen hem aan te kletsen en papa te zeggen maar ja daar trapt onze kleine man niet in. Haha. Is grappig om te zien @all...hoe is het hier verders???
Ahhh leuk Dag, kan niet wachten tot Rayven gaat praten...lijkt me zo raar haha @Linnie...ja zie je wel dat het goed komt!!...wanneer moet je weer gaan werken dan?? pfff wat gaat dat trouwens snel zeg ach Linni wat die spuitluiers betreft hadden papa en mama het zwaarder hoor zij dat maar steeds te lachen Net ff een wintersetje voor de kleine meid gekocht, een sjaaltje, wantje en een mutsje...de koude dagen komen er toch aan en als we 's ochtend bij de bushalte staan te wachten is het natuurlijk helemaal koud..een leuke warme maillot gehaald maar die blijkt nog veeeeel te groot dus die gaat voorlopig de kast in haha
Linnie...hou vol! Ik moet zeggen dat ik het ook zo gedaan heb. Na 2 weken aan huis gekluistert te zijn en vol te houden had ik een veel makkelijker kind. Succes! Je bent goed bezig! Riddle...leuk he? Die wintersetjes? Het is trouwens nog niet echt praten denk ik. Hij is meer met de klanken bezig en het toeval is dat hij er mama van maakt denk ik. Maar het is wel leuk om te horen
Joepie, dutje 3 in het ledikant is een feit! Ben weer trots! Dag; Wat grappig! De kleine van mijn broer zei juist onbewust papa, hahahaha! En hij maar volhouden dat ze het bewust zei Rid; Hihi, Liv zit ook altijd te lachen als ze haar broek vol zit te poepen! Ik moet 2 november pas weer werken, maar maakte me echt ontzettende zorgen over ons ritme! Hoewel ze nu steeds maar een half uur a drie kwartier slaapt, ben ik toch blij! Bubsie; Spannend meis! VEERRRR! Ben benieuwd hoelang mijn meiske het nu gaat uithouden! xxx
Linnie...er gebeurt veel in een maand tijd hoor, Rayven had het ook ineens vrij plotseling te pakken overdag...komt goed Ja Dag die minimutsjes en zo zijn erg leuk...moet me zo en zo altijd inhouden en goed nadenken wat ik van welke maat nodig heb qua kleren wnt ik vind zoveel leuk
Heyhey! Sorry, het eten is bijna klaar dus even geen tijd om verder te reageren, maar ik wilde even vertellen hoe het bij de huisarts is gegaan vandaag! Wij zijn dus net bij de HA geweest en de HA vermoedt idd ook een KMA Yentle kreeg gistermiddag nadat ze weer voor t eerst sinds 3 dagen bv had gehad uitslag op haar schouders en dat is nu alweer uitgebreid naar haar borst en nek.. De HA keek ernaar en zei al meteen 'dit is een allergische reactie'. En nav hoe wij het nu gedaan hebben et de voeding en hoe Yentle erop reageert, lijkt het dus echt op een KMA We moeten het iig nog eve naankijken met de bv icm mijn dieet en dan binnenkort weer melkproducten introduceren in mijn voeding, dan kijken of de klachten terugkomen (natuurlijk komen die terug want ze zijn er nu al weer!), maar zo hebbe nwe bewijs voor de verzekering dat ze t heeft en kunnen we de FV vergoed krijgen.. Ik heb nu een verwijzing voor een diëtiste en dan bekijk ik even hoe het nu verder moet met mn dieet. Misschien dat ik wat goeie alternatieven kan krijgen zodat ik het vol kan houden, maar ik ben echt bang dat t niet gaat lukken en ik dus zal stoppen met de bv.. Ik vind het echt zó jammer!! Heb ik zoveel moeite ervoor gedaan en dan zou ik er nu alweer mee 'moeten' stoppen.. Ook wilde de HA Yentle haar B12-waarde prikken, dus dat gaan we binnenkort doen. Ik hop echt dat die gewoon goed is en ze dat dus NIET van mij geërfd heeft..! Nu ben ik meteen weer weg, mn eten is klaar Ik kom gauw weer meetokken!
Hoi meiden, het is hier nog spannend zie ik. Veer me nog suf hoor! Elise: balen zeg van de nachten. Heb geen tip eigenlijk. Tot nu toe gaat het slapen hier wel aardig. nathan is alleen nogal vroeg wakker tegenwoordig. gisterochtend begon hij kwart voor 6 al te kletsen. Een kwartier later een speen gegeven en toen sliep hij nog even door tot 5 voor 7. Neem aan dat het fases zijn, maar hoelang die duren?? Linnie: ik heb het hier ook een tijdje zo streng gedaan hoor. weinig het huis uit, en echt de regelmaat.. Op een gegeven moment gaat het slapen dan steeds makkelijker en kun je ook weer wat meer gaan doen.. Oh geen zorgen maken over een ritme hoor. Komt vanzelf wel. wij hebben hier sinds een tijdje pas een redelijk ritme en dan nog niet op een uurtje precies hoor.. Ook bij de gastouder ging dat prima. Rid: leuk zo'n wintersetje. Moet het ook nog kopen voor Nathan. Kristel: he bah toch KMA waarschijnlijk. ik hoop dat een dietiste goede alternatieven kan geven. Het zou wel heel erg zonde zijn als je nu moest stoppen. Dag: hee leuk zeg mama zeggen. Nathan zei eerst steeds papapapapap en nu juist mamamamama. echt bewust nog niet maar hij is hard aan het oefenen in iedergeval zo ben vast wel wat vergeten.. maar hou het hier even bij. nog even genieten van Nathan voor hij naar bed gaat, dan notulen uitwerken van de vergadering van vanmiddag en moet eigenlijk ook nog strijken Fijne avond! xxx
Riddle.... KMA= KoeMelkAllergie. hahahaha moeilijk he al die afkortingen... moet soms ook 10x de zin lezen wil ik ontdekt hebben wat er moet staan hahaha All... heb net test gedaan en wat denken jullie?... NEGATIEF zoals ik al dacht! Maar geen bloed geeft moed!
he jammer miranda.. Rid: kan me ook arm shoppen voor Nathan. Vind het alleen zo moeilijk inschatten welke maat hij over een poosje heeft. Zo heb de notulen af en de was ligt weer in de kast. Nu verder bankhangen. fijne avond! xxx
Thanks voor de uitleg Miran....en super balen van je nega test maar idd geen bloed geeft moet, misschien een late eisprong geweest weet jij veel...tijd zal et leren. @Juffie...ja erg he maar dat inschatten is ook moeilijk hoor vind ik ook maar probeer toch als er dingen in de aanbieding zijn te halen in een grotere maat ik moet alleen eraan denken geen trui te halen als die maat in de zomer periodes valt zeg maar...ik haal nu ook regelmatig hele mooie dingen van Marktplaats voor bijna niks!
Ik heb eigenlijk n erg regelmatige cyclus... zit tussen mn 23 en 25 dagen in en nu zit ik al op dag 27! Ik test voorlopig niet meer en wacht wel af... is t volgende week maandag nog niks dan test ik dan maar weer hoor!
Goedemorgen meiden, Wendy: wat een mooi mannetje!! Jesse wordt ook al zo groot! Nou ga zo naar mijn werk. Haantje is lekker thuis vandaag. Fijne dag allemaal!! xxx
Goedemorgen... Wendy... t is inderdaad al n heel groot manneke.. en knappe looks! Heeft ie dat van papa of mama? Juffie... n fijne werkdag dan meis. Haantje is toch bij Nathan. All... ik ging net naar de wc en nog steeds geen ongi maar toen veegde ik af en zat er bloed aan dus denk dat ie vandaag doorbreekt! Even n nieuwe banner maken...
Mooi manneke hoor Wendy! Miran, ah bah, toch! Dan heb je nu wel een langere cyclus weer.. schiet ook wel op zo.. dan weet je volgende maand ook niet precies wanneer je NOD is enzo.. knuff voor jou! --- Ben vandaag een dagje vrij. Sinds gister werk ik nu op de maandag, woensdag en vrijdag, dus om de dag vrij. Groot voordeel is nu dat ik op dinsdag en donderdag Jamie zelf naar PSZ kan brengen, nu kom ik er nooit meer, dus mis ik heel veel en dat vind ik best jammer. Nou, eerst ff Britt uit bed halen! Kom later nog weer aankippen hoor! Xx
QB... ik weet niet eens wanneer mn eisprong is dus ik denk dat ik maar weer met temperaturen ga beginnen! Ik word er echt niet goed van. Ik heb nu nog steeds geen bloed op mn maandverband zitten, t is echt alleen maar met afvegen! Stom he... zou toch na 1 uur wel wat op mn maandverband tegen moeten komen?!