Deli: das minder zeg.. Hoop dat de wvk iets kan betekenen voor julliie. het klinkt heel logisch trouwens dat hij zo druk is en al die prikkels dan 's nachts verwerkt..
Deli...hoop dat ze je tips kunnen geven. Juffie...nu ik het zelf gezien heb is het ook meer tijgeren dan kruipen. Maar ja, hij komt in ieder geval vooruit . Hoe was het gegaan met je zusje die voor het eerst kwam oppassen gegaan? Dat was toch bij jou?
@ Juffie, het is ook logisch! Ik vraag me alleen af wat we daaraan kunnen doen?! Hij gaat met gemak slapen alleen dan hoor ik 'm 'snachts draaien en woelen en dan klapt hij tegen het bed aan steeds met z'n lichaam en dan begint hij te jammeren en is dan wakker... we zullen wel zien. Zijn cijfertjes trouwens: 82 cm en 11900 gram
Dag: het oppassen ging goed hoor. Ach dooor tijgeren komt hij ook vooruit en daar gaat het om Deli: grote knul al zeg..
Deli, Wesley wordt al een grote jongen! Wat fijn dat de wijkvpk langs komt want op het cb hebben ze wel gelijk, zo is het voor geen van jullie drieen vol te houden. Hopelijk hebben ze goede tips! Vpk van CB is geweest, was een leuk gesprek. Ze heeft nog even bij Ryan gekeken en vond hem er erg goed uitzien, ik super trots natuurlijk haha! Morgen naar het CB, wegen etc ben bienieuwd, heb er zin in! Ga even kopje thee zetten.
Me schoonzusje komt zo hier heen, ze komt koken en hier eten met d'r dochter. Vanavond komt de baas van haantje met z'n vrouw op kraamvisite. Druk avondje dus! weet niet of ik vanavond nog kan komen, anders tot morgen hoop ik. Morgen om 11.45 bij CB zijn, is hier dichtbij dus ik ga lopen met de kinderwagen (hopen dat het droog is) en 's middags komt een vriendinnetje op kraamvisite, GEZELLIG! Beetje betijds eten want haantje moet om 7 uur weer trainen, pfff wordt nu al moe als ik aan morgen denk haha. Meiden fijne avond! xxx
@ linda ja was een mooie dienst echt zoals hij was, begon alleen bij het eerste nr, toen hij binnen werd gereden al te huilen. @ pooh en dagdromer, bedankt voor jullie knuffels en veren. Lief van jullie!
Ohhh, wat is dit vermoeiend zeg! Liv heeft maar 40 cc gedronken uit de fles, maar ik heb het volgehouden om geen borst te geven! Na veel protesteren viel ze van moeheid in slaap en ik heb haar maar in het ledikantje gelegd, na wat mokken ligt ze nu te slapen.. Nu mag ze officieel om kwart voor zeven weer borstvoeding, dus we zullen wel zien hoe of wat! Jeetje, het is echt een volhouder hoor! Maar mama ook xx
Hey meiden! @Lin: Je doet het heel goed hoor! Soms is het idd gewoon even nodig om standvastig te zijn, uiteindelijk helpt je Liv daar heel goed mee aan een ritme, en zelf krijg je er ook meer rust mee als je weet waar je aan toe bent @Dag: Wat goed dat Stan al kruipt Super! Hoe gaat t met je ogen? @Bubsie: Kan me voorstellen dat het heel zwaar was allemaal *dikke knuffel* @Ehm.. Pfft, ben t alweer kwijt @All: Nou, Ik ben gestopt met borstvoeding geven. Ik vond het echt ontzettend moeilijk om het koemelkvrije dieet te volgen en heb t dan ook maar 2 weken volgehouden. Ik werd er ontzettend chagrijnig van dat ik niks meer mocht hebben en was ontzettend bang dat ik per ongeluk toch iets binnen zou krijgen en Yentle meteen weer last zou krijgen. Ik was dus continu gespannen. Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met afbouwen en ik moet zeggen dat t héél snel gaat! Kolf nog maar 1x per dag en vandaag zelfs nog helemaal niet. Ook is t rond met de verzekering, we krijgen nu Yentle's flesvoeding vergoed, we hebben net de eerste pakken opgehaald bij de Apotheek Ze krijgt Nutramigen; ben benieuwd hoe ze t hierop gaat doen! Zo, dat was t een beetje wat hier afgelopen tijd heeft gespeeld
Bubsie: Geef het de tijd hoor om te rouwen en verdriet te hebben. Fijn dat het een mooie dienst was. Linda: goed dat je het volgehouden hebt! Vond het echt zo moeilijk om niet gewoon de borst aan te bieden. heb wel eens een half uur jankend booven gezeten toen haan de fles ging geven. en nathan maar brullen en bij mij begon het natuurlijk direct te lopen Kortom: mijn complimenten! Kristel: fijn dat de voeding vergoed wordt en ben inderdaad heel benieuwd hoe ze het er op doet. Verder vind ik het heel knap hoe je het allemaal doet hoor. Yentle heeft meer aan een vrolijke moeder dan een chagerijnige moeder met bv! Nathan is niet helemaal lekker volgens mij. jengelen, niet zo super eten en nog steeds snip verkouden. Begin zelf ook flink te snotteren dus is weer een gezellige boel hier Nou ga bankhangen. fijne avond! xxx
Juffie; Ben blij dat ik niet de enige ben zeg! Maar inderdaad, hoe moeilijk het ook is, ik hou vol! Bij de gastouders kunnen ze ook geen borst aanbieden Kristel; Goede keuze meis! Je hebt in elk geval je best gedaan en het werkt helaas niet, dus aan jou ligt het niet! Hopelijk reageert Yentle goed op de nieuwe FV! xx
Och meiden toch... Wat een toestanden met die borstvoeding he... Het lijkt zo eenvoudig... @ Linda, wat knap dat je het volhoudt! Ga zo door meis... Knuffel voor jou! @ Kristel, goed hoor meis dat je voor jezelf kiest. Je moet wel een vrolijke mama blijven en als je zoveel moet laten is het toch ook niet haalbaar! @ Bubsie, knuffel voor jou meis... Sterkte! @ Pooh, leuke dag gehad met kraamvisite? Wat gaat de tijd hard he, je kleintje ook alweer bijna een maand @ Juffie, worden jullie alweer ziekjes met z'n allen?! Ik hoop van niet! @ Iedereen, zwaaaaaaaaaaai
Mogguh kippies! Hier een wat ziekig kippie.... denk dat ik wat onder de leden heb, maar wil er niet aan toe geven, dus ga ik gewoon door, haha! Zere keel, koortsig, moe, erg moe... Ach, wat paracetamolletjes en finimal c eten en we gaan door! Vanmiddag gaan we met Jamie zijn PSZklasje naar een soort van park hier in de buurt, herfstspulletjes zoeken, kastanjes, nootjes enzo. Leuk hoor, heb er zin aan! Camera mee en plaatjes schieten! Met Britt gaat het goed, ze heeft gelukkig totaal geen last van die gekke plekken in haar mond, dat scheelt echt hoor! En ze is net wakker, want ik hoor haar hier beneden tegen haar bedspijlen aan trappen, haha! @All, een hele dikke knuffel voor iedereen! Xx
Goodmorning chicks... Ik kom even aanvliegen om te melden dat ik nu moet werken... en vanmiddag heb ik t druk druk druk want moet poetsen. Misschien komt er wat familie maar dat is dan echt alleen van Chris zn familie want de mijne komen zaterdag feesten en mn ex-schoonouders komen zondag voor ons Giuliano!!! All... hoe gaat t met jullie??? QB... beterschap meis! en veel plezier vanmiddag in de bossen met die kleine ukkies!
hoi, meting gehad daarnet! heb 5 eitjes!!die groter zijn als 10. moet om 3 uur terug bellen over wat te doen nu. bang dat we deze ronde moeten laten schieten..
ziekenhuis gebeld en zaterdag terug komen voor nieuwe metingen. dus ben benieuwd wat ze zeggen. en hoeveel eitjes er door gegroeit zijn.
Hi girls! Ego; Liv ligt in haar ledikantje! Ze ligt nu op haar buik, even kijken of ze het dan iets langer volhoudt! Verder was de fles weer geen succes vandaag, ga toch maar eens voor een andere fles kijken! Heb Avent, Difrax en Tommeetippie al geprobeerd.. Hoe is het met jullie? xx
Heey Lin! Hier bagger... Britt ligt al op bed, Jamie gaat nu op bed en ik duik er ook in.. ben al een paar dagen niet vooruit te branden, maar ben er nu ook koortsig bij.. en moet morgen nog werken ook.. zie wel even hoe het morgen gaat, anders blijf ik thuis... Goed van Liv zeg! Wel vervelend van die flessen he.. Britt heeft ook 4 flessen gehad voordat we de goeie hadden. We hadden ook nog een dokter Brown fles, werkte bij haar voor geen meter, maar bij Liv misschien wel. Hier was de Difrax S-fles een groot suc6! Nou, ik duik mijn nestje in.. Iedereen een hele fijne avond en alvast trusten voor later! Xx