@ Pooh, heerlijk zeg zo'n nacht. Ik heb ook 2 goede nachten gehad. Normaal komt ze altijd nog een keer om te drinken. Nu al 2x niet. Heerlijk doorgeslapen en dat vanaf 7 uur, terwijl ze normaal om een uur of 10 nog een keer drinken krijgt.
Kippzz... Hebben weer een andere leenlappie... die we te leen hadden deed vanmorgen ineens helemaal niks meer... vloog ineens uit en ging toen steeds aan en uit... dus die heeft onze vriend weer thuis nu om er naar te kijken en te fixen.. kregen we weer een andere van hem mee... ach, je blijft bezig zo he! In elk geval voor iedereen een hele dikke knuffel, heb totaal niet teruggelezen eerlijkgezegd... Oops... Dinsdag ben ik de hele dag weer vrij, dan zal ik sowieso actiever meebeppen! Xx
Hey kipjes @Deli: Kan me heel goed voorstellen dat het zo emotioneel was om alles te vertellen. Hopelijk luchtte het wel op?! Het is ook niet niks allemaal hoor! Je vervult zoveel rollen, 24/7 ben je moeder maar ook echtgenote, je bent werkneemster, vriendin, dochter, (zus?) etc etc. Het is gewoon heel moeilijk om daartussen ook nog de rol te vinden van 100% jezelf, terwijl je dat toch gewoon nodig hebt! Ik hoop dat je op de een of andere manier wat rust kunt vinden en dat Wesley gauw wat 'makkelijker' wordt zodat je op die manier ook weer wat meer aan jezelf toekomt! @Miranda: Ik hoop echt dat je gauw duidelijkheid krijgt over je eisprong! maar je temperatuur ziet er goed uit Hoop dat FF er gauw wat van kan maken Maar t meest hoop ik natuurlijk op een mooie positieve test en daarna een geweldige echo Ik gun het jullie zó, jullie zijn alweer zo'n tijd bezig en jullie hebben alweer zoveel tegenslagen gehad, het moet maar eens afgelopen zijn met die tegenslagen. Het is tijd om te genieten, van een mooi wondertje in je buik @All: De Neocate lijkt aan te slaan (MOET ook gewoon, het is onmogelijk om hier nog allergisch op te reageren namelijk) maar we moeten t nog even blijven gebruiken en vrijdag bespreken we dan met de arts hoe en wat verder Iig drinkt ze nu heel erg goed! Ze drinkt nu gemiddeld 150+5 tot 180+6 per keer en is daarna ook lekker tevreden . Dat is al heel wat anders dan elke 1,5 uur 40/50cc en tussendoor de hele tijd krijsen.. Ik moet wel zeggen dat ik er echt doodmoe van ben om vanaf dat ze wakker is totdat ze gaat slapen met haar bezig te zijn (de afgelopen 12 weken ging dat namelijk zo) en tussendoor nergens aan toe te komen, want overdag sliep ze vrijwel niet, alleen maar huilen Maar dat gaat nu alweer een stuk beter en sinds 3 dagen slaapt ze lekker door Ze gaat rond 20.00 uur naar bed en wordt 's ochtends pas om 8.00 uur weer wakker! Echt heerlijk Zo komen papa en mama tenminste 's nachts aan rust toe en overdag komt dat ook steeds meer
@ all. kom ff gedag zeggen. @ ego, ben niet helemaal lekker sinds een uur of 6 beetje raar gevoel, beetje misselijk, hoofdpijn en moe. dus zal wel weer vroeg in bedje kruipen. morgen heel de dag werken.
Kristel... wat liefffffff van je! Ik kreeg gewoon kippevel en n brok in mn keel. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik sinds n dag of 4 om iets simpels kan zitten huilen. Bijv. t programma: extreem home make over! Ik zat gewoon te huilen en steeds te snakken. Dat is me nu al 3x gebeurd dat dan mn adem stokt van de tranen. Verders heb ik nog nergens last van... kan nu in deze tijd wel lekker vroeg naar bed dus dat is ook wel erg lekker. Lig om half 10 al in bed. Dankje meis voor die supermooie woorden van je! Juffie... ik weet niet, denk zelf van wel dat mn ei ergens is geweest... anders moet ik nu roepen: Ben mijn ei kwijt???? Dat was mei 2008 ook al zo! Toen was ik ook mn ei kwijt 14 juni had ik posi zwangerschapstest in handen. Had vandaag laten pendelen en zij had al eerder gependeld (zie mn onderschrift) en kwam nu wéér op hetzelfde uit dus dat is wel iets positiefs toch?!1 All... ik ga nu SO YOU THINK YOU CAN DANCE kijken! Spreek jullie morgen weer... doei SLaap lekker allemaal!
Goedemorgen.... All... FF heeft mn ei gevonden!!!!! We hebben die dag toevallig wel geklust maar hij heeft mij meer verwend dan dat ie aan zn eigen dacht. Dus hopen dat t net als bij mijn dochtertje is geweest. Bij haar raakte ik dus zwanger van alleen voorvocht. Hopelijk nu dan ook! Sorry voor dit op de vroege morgen!!!! Ben heel benieuwd... wordt weer n lange cyclus als ik FF moet geloven. Wordt er weer eentje van 30 dagen. Pffffffffffffffffft.... dast vind ik best lang zeg! Hoe is het met jullie?
Murning ladies! Hoe is het hier. Vandaag hier weer een dagje aan het werk. Het is niet zo druk **lees, HEEL rustig** dus als de opperhanen er niet zijn kom ik lekker tokken Ik baal er van dat het zo rustig is. Dan duurt de dag zooooo lang. Ik heb het liever lekker druk. Misschien kom ik deze winter voor een paar uur in de ww. Dan ontvang ik wel minder geld maar ben wel lekker thuis . Ik heb in ieder geval wel de zekerheid dat ik mijn huidige aantal uren terug krijg dus ik vind het wel prima!
goedemorgen meiden, Zo lekker hoor vakantie en Nathan sliep ook nog eens uit tot 8 uur We zitten nu gezellig aan een kopje thee/ beker diksap en een koekje.. Echt genieten hier Zal straks weer eens leuke foto's spammen. Nathan gaat zo weer naar bed dus heb ik wel even tijd. Nu hij zo rond tijgert en overal gaat staan moet ik als hij wakker is hem constant in de gaten houden. tok zo
haha leuk he Juffie als ze zo bewegelijk worden, ik kan me er nog niks bij voorstellen, Rayven kan zich nog niet eens zelf op haar buik draaien, wel laat volgens mij maar ja het komt vanzelf, ze draait wel op haar zij maar ze weet niet wat ze met haar arm moet doen om op haar buik te komen....ach ja Vanmiddag naar de tandarts pff zie er zoooo tegenop ben altijd erg bang voor de tandarts dus ben blij als het meevalt allemaal, ze gaan foto's maken en kijken of alles eronder ook er goed uitziet Nou meiden fijne dag ik ga zo even een broodje eten
Goedemorgen lieve dames! Hoe gaat het hier? Ik zag een leuke foto van Juffie of eigenlijk van Nathan wat leuk zeg, hij is echt stoer! Hoe gaat het met z'n helm, mag hij die al bijna af of nog niet? @ Kristel, ik hoop echt dat het voor jou vanaf nu wat rustiger is. Ik heb echt respect voor je meis! Ik vind dat je nooit zo klaagt terwijl het toch echt wel heel zwaar is als je kindje zoveel huilt. Hopelijk komen er nu betere tijden! @ Miran, hoe gaat ie met je? @ Rid, Wesley was daar ook niet zo heel snel mee volgens mij hoor maar toen hij eenmaal kon draaien kwam de rest wel heel snel. Behalve zitten, dat deed hij pas toen hij al kon kruipen. Ieder op z'n eigen tijd! @ Elise, hopelijk is de pc snel weer gemaakt! @ Dag, hoe is het met jou meis? @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Deli.... tja ik zit weer op t w8bankje he! Mijn ei is gevonden op dag 18 en ik zit nu op dag 21 dus moet nog even afwachten. Heb geen rare dingen ofzo. Temp was wel weer lekker hoog dus hopelijk blijft dat zo Hoe gaat t nu met je meis? Trek je t nog allemaal? Juffie... wat n geweldige foto van Nathan! Dat helmpje staat m erg lief en stoer tegelijk! Wat is ie dan al n grote knulletje he Rid... ik ben ook altijd bang voor de tandarts meis... ik wens je heel veel suc6 en hopelijk valt t reuze mee. Zal voor je veren dat je geen gaatjes hebt! Kristel... Ik neem mn petje voor je af meis... precies zoals Deli zegt: je klaagt nooit. Ik heb respect hiervoor hoe je ermee omgaat en vooral dat je je eigen gevoel volgt. Ik vind t prettig voor je dat t nu goed lijkt te gaan met Yentle! Aldus dikke knuffel meis en uhhhhh bedankt voor je lieve mailtje Dag... idd schiet t niet op als t erg rustig is maar daar tegenover kun je wel veel tokken hier toch?! Wel lekker dat je minder uren kan werken en dus meer bij Stan kan zijn. Zal moeder wel erg goed doen toch? All.. hoe gaat t verders hier? Ik heb n zieke hier in huis... heeft de griep dus denk dat er nog meer zieken gaan vallen hier in huis. Ik moet nog afkloppen want heb nog niks en hopelijk blijft dat zo. Normaal gesproken ben ik heel vatbaar. Ik heb alleen n erg grote afte in mn mond die op klappen staat. Mijn cliente zei vanmorgen dat er n kopje op stond! Dus dat is wel pijnlijk maar verders heb ik nergens last van gelukkig!
@ Miran, hopelijk mag je snel een keer van dat wachtbankje af een hoge temp is een goed teken, houden zo. Hopelijk word je niet ziek... Hier is Wesley ook niet helemaal lekker hopelijk is het maar van korte duur hahaha... Ik haat gebroken nachten
Zo ben er ook weer even. Deli: hoop met je mee dat Wesley niet ziek wordt! Gebroken nachten zijn inderdaad heel vervelend Ik moet er eigenlijk bijna elke nacht nog wel 1 x uit voor Nathan. vaak 's ochtends heel vroeg. dan geef ik zijn speen en slaapt hij weer verder maar vervelend is het wel. Haan hoort ook gewoon helemaal niets dus moet ik er altijd uit We moeten volgende week weer naar de helmmaker. De helm begint nu behoorlijk strak te zitten. de gaatjes blijven in zijn hoofdje staan dus het wordt tijd dat de helm groter gemaakt wordt. Miranda: beterschap met de zieke! en aften weet er alles van helaas Vervelend he doet zo'n pijn!
Heb voor Stan toch maar een afspraak bij de ha gemaakt voor zijn uitslag. Mijn moeder vondt het vanochtend erger dus ik gebeld voor een afspraak. Kijk ik net in de pauze zelf en ik vind het al stukken minder. Hopelijk staat mijn moeder niet voorschut bij de ha vanmiddag. Maar ja, beter 1x te veel checken dan 1 x te weinig denk ik dan maar.
Deli... hoop ook niet dat ik ziek wordt maar zal je net zien dat dat dus wel gebeurd. Vind t dan wel erg vervelend met tempen. Zou t idd ook erg fijn vinden als ik n keer van dat w8bankje af mag! Juffie... ja ik kan idd zeggen dat die aften geen pretje is nee. Ik moet zeggen dat t lijkt alsof t nu weg aan t trekken is. Moet gewoon fruit eten want kom n bepaalde soort van vitaminen tekort denk ik zo! Dag... je hebt gelijk hoor beter 1x te vaak dan 1x te laat naar de ha! Sterkte met je kleine ventje!
Deli...met mij is het prima! Met Stan ook op die rare uitslag na dan. Hoe gaat het nu met jou en Wesley? Kun je wat met de tips die je gekregen hebt van de wvk? Hoe is het eigenlijk met de huizenjacht? Miran...dat wachtbankje is inderdaad wel mooi genoeg geweest voor jou. Het wordt tijd! We gaan veren!!!
Moet trouwens zeggen dat het soms wel begint te kriebelen bij mij voor een tweede. Tenminst het ene moment denk ik van JAAAAAA en 5 minuten later denk ik weer NEEEEEE nog ff niet. Ik vond zwanger zijn niet leuk en de bevalling ligt echt nog vers in mijn geheugen. We wachten nog maar met proberen tot stan ruim 1 jaar is.