Dag... we hebben weer redelijk geklust. Op dag 13 en toen pas weer op dag 17 maar dat kan dan alleen maar van voorvocht zijn geweest (sorry voor de details) en op dag 18 blijk ik mn ei te hebben gehad. Ver van te voren hadden we ook nog n paar keer geklust dus hopelijk heeft ie raak geschoten Fijn dat je door blijft veren. Maar pas wel op dat je geen gebroken vleugeltjes krijgt van al dat veren.
Bedankt! ben ook super trots om hem Meestal moet het helmpje op tot ze een jaar of 1 zijn. soms iets langer of korter.
Dag: hier ook nog even geen tweede hoor.. Al zou het van mijn haan al best wel weer mogen. Het zwanger zijn en de bevalling daar zie ik niet tegen op maar 2 van die ukkies lijkt me erg zwaar. Eerst nog maar even van Nathan alleen genieten en dan over een tijdje zien we wel weer
Inderdaad! En als ik dan denk aan hoe spannend ik het steeds vond. Ik zou niet in de schoenen willen staan van degenen op het wachtbankje. Het maakte mij zoooo onzeker. Eerst maar eens lekker genieten van onze jongens. Ze zijn binnenkort al weer dreumesen.
De ha is er van overtuigd dat Stan een virus heeft (gehad) wat zijn huid droog heeft gemaakt. Heb nu creme voorgeschreven gekregen en de komende dagen goed vet houden.
Hey kipjes! @Miranda: Ik meen het echt wat ik zei hoor Ik weet nog precies hoe down (bijna depressief) ik me voelde toen het hier zo moeizaam ging met zwanger worden en de miskramen.. Heb t er soms nog steeds wel moeilijk mee. En ik vind het moeilijk om te zien als het bij anderen ook zo moeizaam gaat. Ik gun het jullie gewoon echt heel erg om een mooi wondertje van jullie tweetjes te krijgen, eindelijk Ik veer me elke maand echt suf dat t raak is! Wat goed dat FF je ei gevonden heeft! Hopelijk is ie nu bevrucht en onderweg naar je baarmoeder om een lekker knus plekje te zoeken om in te nestelen @Juffie: Wat leuk dat Nathan zo lekker actief rondtijgert en gaat staan! Lijkt me heel byzonder om je kleintje zo snel groot te zien worden (vind ik nu al heel byzonder om bij Yentle te zien dat ze bijv gericht dingetjes gaat pakken) En wat een leuke foto! Echt een stoer mannetje is het @Riddle: Ik zou me niet zo'n zorgen maken over dat Rayven nog niet omrolt hoor Rayven zal vast wel weer met andere dingen snel zijn?? @Deli: Dankje Vind ik leuk om te horen! (lezen ) Natuurlijk heb ik ook zo mn dagen dat ik het echt helemaal zat ben, maar gelukkig neemt haantje genoeg van me over zodat ik ook aan mn rust kan toekomen. En als het echt niet gaat dan kan ik ook altijd mn schoonouders bellen of ze op willen passen Zonder al die hulp zou ik al lang gek geworden zijn denk ik.. Hoop niet dat Wesley ziek wordt! Hij is best vaak ziek of ligt dat aan mij dat ik dat idee heb? @Dag: hopelijk helpt de creme en heeft Stan gauw zn zachte perzikhuidje weer terug Ik heb zelfs nu al regelmatig dat ik denk 'jaa, ik wil graag voor een tweede gaan'. Maarja, met Yentle gaat t nu pas eindelijk beter en lichamelijk moet ik nog wel even een tijdje herstellen (ivm baarmoederverzakking) dus het is gewoon echt slimmer als wij nog minimaal een jaar wachten. Al denk ik dat we misschien zelfs langer wachten, maar wie weet wat de tijd brengt @All: Yentle is echt ontzettend goed gemutst vandaag! Ze is de hele dag aan t lachen en kan zichzelf prima vermaken Ik ben dat echt totaal niet gewend en sta er echt van te kijken.. Hoop echt dat t zo blijft! Ook ziet haar ontlasting er eindelijk weer normaal uit, dus haar darmen zijn eindelijk wat hersteld van de aanslag van de kma. Eerst was het namelijk donkergroen met heel veel slijm erbij en vaak ook keihard. Nu is t weer mosterdgeel en zacht. (lekker al die poepverhalen ) Vanmiddag even geshopt trouwens. Had 5 weken geleden 2 nieuwe broeken gekocht maar die zijn nu alweer te groot (t afvallen gaat echt hard hier, moet nog 9 kilo en dan ben ik qua gewicht weer de oude.. was 28 aangekomen..) dus heb weer een nieuwe gekocht, alweer 2 maten kleiner dan 5 weken geleden Zo, wat een lang bericht..
Kristel... ik veer met je mee voor mn eigen deze keer dan Ik ben ook blij dat FF mn ei gevonden heeft en idd nu maar hopen dat t eitje zich bevrucht en innesteld. Ik heb door Nessy 2x laten pendelen en allebei de keren geeft ie aan oktober gezonde zwangerschap van n jongetje! Dus nog even met zn alle héél hard veren. All... ik heb 2 hele rare dingen opgemerkt: * Ik heb nog steeds die bruine streep (zwangerschapsstreep) staan van mn schaambeentje tot aan mn buiknavel en die is donkerder dan normaal heb ik gisteren opgemerkt. Zal wel puur toeval zijn want denk niet dat dat nu al kan merken! * Mijn reukorgaan is veel helderder dan normaal. Heel stom misschien dat ik t zeg, ook omdat ik iedere dag mn eigen douche, maar ik vind mn eigen sterk ruiken (ik bedoel van onderen). Ik wordt er niet goed van en douche dus nog maar n keer extra. Kom ik net onder de douche vandaan en sta mn eigen af te drogen en dan denk ik: hoe kan dat nou? Heb mn eigen net gewassen! Ik vind dat kei vervelend en irritant. Heeft iemand hier ook last van of van gehad
Hi Meiden Ja Rayven was weer heel snel met dingen aanpakken en mevrouw wil ranja alleen uit een glas drinken dat is weer veel te snel natuurlijk Nou de tandarts was drama waar ik al bang voor was, ik ben vlak voor mijn zwangerschap voor het eerst in bijna 5 jaar weer gegaan en konden toen natuurlijk geen foto maken en hebben we dus nu gedaan, in al mijn verstandskiezen zit een gaatje en dan nog een stuk of 5 losse...alles wordt nu in stappen gedaan dus voorlopig heb ik nog een hoop om tegenop te zien bah en hij hoopte dat 2 tanden geen wortelkanaal of zenuwbehandeling zouden worden op langere termijn...nou toen ik dat hoorde werd ik echt ff niet goed maar ja over 3 weken de eerste paar gaatjes en dan maar per keer bekijken meer kan ik toch niet doen Morgenavond naar et concert van Marco Borsato & Friends daar heb ik wel zin in
kristel: is ook zo bijzonder om te zien hoe snel je eigen kindje verandert en ontwikkelt.. Ben blij om te horen dat het vandaag zo goed ging met Yentle! Echt genieten dan he?? Miranda: herken je klachten niet volgens mij.. Hoop dat de komende dagen snel voorbij gaan voor je! rid: oh dat klinkt naar zeg Ben zelf nogal bang voor de tandarts dus 1 gaatje vind ik al erg laat staan nog veel meer. Sterkte in iedergeval! Marco Borsato and friends is wel super zeg! morgen lekker naar de Zwaluwhoeve. heb er zin in! fijne avond! xxx
Juffie... jammer dat je t niet herkent.. die klachten van mij! Weet ook niet of dit toeval is of ergens vandaan komt hoor. Lekker morgen weg naar de zwaluwhoeve. Is dat bij je ouders? Veel plezier iig! Hoe is het eigenlijk met Liena? Kristel... lekker genieten van Yentle's goede dagen meis... dat geeft jullie weer n beetje energie! Hopelijk mag je nu écht gaan genieten van jullie knappe kleine meis! QB... hoe is het met jou en je leenlappie? Rid... tandarts?... blêgh, gaatjes al helemaal blêgh en daar dan ook nog voor terug moeten komen?... ik zou niet eens terug komen van de schrik! Deli... hoe is het met de huizenjacht? Gaat t n beetje of juist van geen kanten? All... met mn zieke kind gaat t al stukken beter. Die gaat morgen ook weer lekker naar school! Hij was denk ik gewoon oververmoeid van t weekend.. gyani is nl n jongen die niet tegen laat opblijven en vroeg eruit kan! Hij moest gewoon even bijtanken.
Hooooooooiiiiiiiii! Kom ff aanzwaaien! Krijgen als het goed is morgen een nieuwe laptop, want met een leenlappie is eigenlijk ook niks.. is wel handig enzo, maar heb toch liever een eigen.. kan ik mijn eigen dingetjes op doen.. kan nu niet eens mijn foto's bewerken.. snik! Nou ja, iedereen een hele fijne avond in elk geval! Xx
QB.. jij ook n fijne avond meis en hopelijk kun je vanaf morgen weer goed mee tokken! All... fijne avond ik ga spelletjes spelen op de pc
Ik kom even snel iedereen een fijne nachtrust wensen Yentle ligt al lekker 1,5 uur op bed en ik duik ook mn bedje in, ik ben doodmoe namelijk! Ben vandaag na 1,5 week buikkrampen gehad te hebben 'eindelijk' ongesteld geworden. Echt heftig (energievretend en pijnlijk) zo de eerste keer na de bevalling.. Slaap lekker allemaal
goedemorgen meiden, even snel een berichtje.. Miranda: de zwaluwhoeve is een saunacentrum met stoombaden, kruidenbaden enz.. Heerlijk ontspannen dus. Kristel: mijn eerste keer ongi viel wat buikpijn wel mee maar heb me toch gebloed QB: hopenlijk vandaag een nieuwe laptop! Oh ga morgen trouwens even een kopje thee doen bij Liena dus zal haar de groeten doen van alle kippies! nou ga me aankleden en dan zo nathan wegbrengen. Tok laters xxx
Goedemorgen allemaal... Juffie... fijne dag meis en uhhhh relax ze!8) Doe idd maar de groetjes aan Liena! We missen haar behoorlijk! Wendy... werkse meis! Ik ben vandaag vrij! All... mijn temp was vanmorgen weer gestegen naar 37.5 graden. Ik hoop dat deze temperaturen mooi hoog blijven! Hier is alles weer lekker rustig... kind is niet meer ziek... ander kind is samen met Chris naar België voor n wortelkanaalbehandeling. Moet ie om half 9 zijn En t duurt 1,5 á 2 uur! Vindt t wel zielig want dat kind krijgt van die spuiten maar hij zit met zn spieren... Hij verkrampt zn eigen dan helemaal omdat die spuiten zeer doen en daarna moet ie ook nog ns zolang met zn mond open liggen. Ben heel benieuwd hoe t gegaan is! Laat jullie straks wel horen als ik iets meer weet!
Goodmorning @Juffie: Ja, hier is t nu ook net een slagveld (om t zo maar even te noemen ). Gezellig dat je morgen naar Liena gaat! Ben heel benieuwd hoe t met haar en haar klein man gaat @Miranda: Het gaat goed met je temp he?! Hoop dat ie nog heel lang mooi hoog mag blijven Ik moet wel zeggen dat mijn temp altijd hoog bleef tot aan de dag dat ik ongesteld werd.. Dus het zegt niet alles helaas. Maar, de ronde waarin ik zwanger raakte van Yentle had ik 5 dagen na mn eisprong een tempdip van -0.5 graden ofzo (innestelingsdip). Hopelijk krijg jij die ook een dezer dagen @All: Was hier al om 5.30 wakker, maarja, dat krijg je ervan als je om 21.00 uur al naar bed gaat Yentle is naar opa en oma vandaag, omdat ik ontzettend last heb van mn ongi en ik ben daarbij ook nog eens hartstikke verkouden ben.. Ik maakte haar dus om 6.30 wakker, maar ze vond het helemaal niet leuk! Ze begon me toch te huilen.. Normaal slaapt ze namelijk tot een uur of 8.00 minimaal door, dusja.. Ach, toen ze een fles kreeg was ze weer gelukkig en daarna is ze in de auto bij haantje weer in slaap gevallen
Mogguh allemaal! Kregen vanmorgen een mailtje dat de laptop met de koerier mee was vandaag! Jiehie! Hier ook een vrij dagje vandaag, ga ook nergens heen, geen zin in... ook ongi, met daarbij knallende koppijn.. not nice! --- @Wendy, werkze! @Juffie, gezellig! Doe de groetjes maar even aan haar idd! We missen haar superreageeracties wel hoor! In december komt Yootje bij mij, ben ik erg benieuwd naar! Ohja, en geniet van je dagje Zwaluwhoeve vandaag, heerlijk! @Kristel, vandaag voor jou dus een relaxdagje? Rustig aan! @Miranda, ah bah een wortelkanaalbehandeling! Zou mij al vreselijk lijken, laat staan voor een kind... brrr! --- Zal eens kijken zo of Britt inmiddels wakker is, gister is oma met haar naar het CB geweest. Ik heb sinds kort andere werkdagen, maar ik mocht de afspraak niet verzetten omdat ze prikjes kreeg... en op mijn werk doen ze de laatste tijd erg moeilijk als ik weg moet voor de kids, dus is oma maar met haar heengegaan. Ze weegt nu 9350gr en is 78,5cm lang. Toen Jamie 14 maanden was woog hij 10400gr en was hij 78cm lang, wat een verschil! Alleen Jamie liep met 14 maanden en Britt al met 12 maanden, zal daar wel door komen dat Britt lichter is, want ze vreet als een slootgraver, haha! Xx