[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... idd bij mij bleef die temp ook mooi hoog en de dag dat ie smorgens lager aangaf binnen 2 uur was ik ongi! Ik weet idd zelf ook wel dat dit nog niet veel wil zeggen MAAR t maakt er niet minder spannend om toch;):D?
    Zoals ik al zei zit ik op t w8bankje maar verwacht er niet veel van aangezien dat wij de dag voor de eisprong (dat was dus dag 17) wel geklust hebben maar niet t zaad binnen heb gekregen alleen voorvocht:) solly dames!
    En op dag 13 hadden we ook geklust dus zou nog nét kunnen want zaad blijft 72 uur in leven en op dag 15 en 16 was dát zaad dus nog in leven. Dus er bestaat natuurlijk wel n kansje dat t raak zou zijn maar ook hele grote kans dat we er net langs geschoten hebben!
    We wachten maar weer af en gaan er maar niet vanuit!

QB...Dat verschil maakt niet zo groot dan tussen jouw kinders. Dat Britt sneller loopt komt omdat ze n meisje is! Mijn oudste jongen liep met 16 maanden... mn jongste jongen liep met 18 maanden en mn meisje liep met 13 maanden. Meisjes zijn sneller in alles en nieuwsgieriger dan jongens! Echt waar!!! De jongens waren 3,5 en 4,5 toen ze dag en nacht zindelijk waren en mn meissie was al 2/2,5 jaar dat ze dag en nacht zindelijk was. Je ziet dat in heel veel dingen terug! Kleren uitkiezen wat ze die dag aan moeten... de jongens interesseert t ze nog niet en mn meissie wil zelf kombineren en die is dan pas 5. Ik loop al n jaar lang met haar te ruzieèn over wat ik wil dat zij aantrekt en over wat zij wil. Meisjes zijn gewoon vlotter en nieuwsgieriger als jongens. Zij hebben ook sneller n eigen willetje! Welkom in de wereld van verschil tussen jongens en meisjes!:D;) Het ligt echt niet aan haar eten hoor. Je zult ook gaan merken hoe kattig meisjes kunnen zijn terwijl de broertjes hun eigen heel lief en bezorgdzaam opstellen naar hun zusjes toe. Tenminste zo was dat hier... de jongens deden ALLES voor Ebony en zij katte hun keihard af! Maar ook dat heeft wel zn charmes! Ben heel benieuwd hoe dat strakkies bij jullie thuis gaat:D:D
    Suc6 meis! (dat kan je nog wel ns nodig hebben)

All... ik ga lekker even mn muziek open gooien en poetsen!
    Wil klaar zijn als Chris met didier thuis komt!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Miran, Britt is nu al een pittig dametje die weet wat ze wil... Jamie wil haar nog wel eens een duwtje geven, maar de laatste tijd staat ze haar mannetje/vrouwtje al aardig! En ze zeggen idd wel vaker dat meisjes sowieso sneller zijn dan jongens.. hoewel Jamie in april dit jaar begon met zindelijk worden en in juli volledig zindelijk was, dat vond ik al snel! Ben dan ook benieuwd hoe dat met Britt gaat straks! In elk geval alvast bedankt voor je suc6 wensen! ;)

Enne, poetsze!

Tis hier nog stil boven, ga toch maar eens even kijken, zo lang heeft madammeke nog nooit geslapen 's morgens... Ja, toen ze nog heel wat jonger was, maar echt sporadisch!

Xx

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... vind t wel leuk om te horen hoe mensen achter t verschil tussen jongetjes en meisjes komen. Je merkt dat oooo zoooo duidelijk. Maar je kan pas spreken als je zelf n jongen en meisje hebt. Ik ben vaak ook blij te horen op school dat hun dochter dezelfde dingen/streken/uitspattingen hebben als mijn dochter. Dan denk ik: oooow ik ben toch niet de enigste moeder hierin!
    hahaha.
    Is Britt niet ziek aan t worden? Dan blijven ze ook meestal langer slapen!

Nou ik ga nu echt wat doen anders kom ik nergens meer aan toe!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

Hier alles oke, ik heb alles bijgelezen en Miran... ik hoop dat het een goed teken is die hogere temperaturen:D

Rayven heeft al een aantal dagen zachte ontlasting, de ene keer erger als de andere maar ze poept wel 7 keer per dag en heeft ook behoorlijke luieruitslag die maar niet weg wil, ze is echt onwijs vrolijk en eet goed, heel goed zelfs, 's middags halve pot fruit en 's avonds groente en dat bij haar gewone flessen dus dat is geen probleem maar weet niet wat er nou is met dat vele poepen ineens:(

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even snel;

@Riddle: Hehe, luieruitslag, veel dunne poep?
    Kwijlt Rayven toevallig veel, heeft ze rode wangen en/of wrijft ze veel over haar wangen?
    Het lijkt namelijk op dat ze tandjes krijgt! Dan krijgen kindjes hele dunne poep en kunnen ze ook last van luieruitslag krijgen..

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, klinkt veel belovend je klachten en die temp! Hoop het zo voor je meid, is nu wel klaar met die tegenslagen! knuffel!

Gisteren op cô geweest bij de kinderarts. Alles goed met de kleine, moet over 6 weken weer terug komen. Ze ging het consultatieburo bellen, dat ze een wijkvpk langs sturen. Niet alleen paps en mams hebben het nog moeilijk met alles wat er gebeurd is, ook Ryan heeft daar nog last van. Daardoor wil hij veel bij ons zijn en niet in z'n eigen bed slapen. Heel vaak drinken om maar bij me te zijn etc. 's nachts gaan we inbakeren, misschien dat dat rust brengt bij hem.
    Wij hebben het er ook nog erg moeilijk mee, moeten het nog een plekje geven, Ryan dus ook. Erg sneu dat het op hem ook zo'n indruk heeft gemaakt en nog steeds.

Vanmorgen bij de Fysio geweest, was weer afzien pff. Donderdag weer, voorlopig 2 keer per week.

Heb een kolf besteld, misschien dat we voor de nacht een fles gaan geven als het inbakeren niet voldoende helpt. En af en toe een fles, kunnen we alvast oefenen voor als ik straks weer ga werken. En voor paps ook wel leuk om Ryan de fles te geven denk ik.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er weer heel ff snel;

@pooh: Wat voor een kolf heb je besteld? En ben je van plan om lang bv te geven? (en dus een hele tijd op je werk te kolven)
    Ik verkoop mijn kolf namelijk, Medela Pump In Style Advanced, dus misschien is t wat voor jou? (zit nog 10 maanden garantie op ook nog)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ze is wel snotverkouden, maar heeft gister ook prikjes gehad, vaak is ze daar de dag erna ook altijd heel lui van... hoewel ze nu nog steeds beneden rondhuppelt... straks na haar broodje en melk doe ik haar weer op bed, en dan eens kijken hoe lang ze blijft liggen...

--

@Pooh, kan je zien hoe goed zo'n kleine alles onthoudt en indrukken opdoet, ongelooflijk he. Knuff voor jullie!

@Ridd, tandjes misschien?

--

Ohjee... Britt drukt de tv weer uit.. klimt ze op de kast (is een lage kast hoor), zit ze op haar knietjes en doet ze de tv weer uit.. voor de 3e keer vandaag, haha!

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, Heel lief van je! ik hou je in gedachten maar denk dat het niet nodig is, wat zou je er voor moeten hebben. Heb een kleine (goedkope) kolf besteld. Denk niet dat ik op me werk ga kolven, maar misschien ook wel.

xxx

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    QB, ze houd je wel lekker bezig hé haha Hopelijk gaat ze zo ook nog ff lekker slapen na het eten.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, tis een ondernemend typje zeg maar... ;)

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kleine ligt op me arm te slapen, ga hem in de box leggen. hopelijk slaapt ie nog ff verder. Kan mams gehaktballetjes maken voor het eten vanavond.

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ondernemend typje, klinkt heel onschuldig haha

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhhh lekker gehaktballen mmm das een goeie die ga ik van de week ook maken:D

Ja Rayven kwijlt ontzettend veel en heb ook aan tandjes zitten denken maar zie nog niks en ze heeft ook nergens last van verder maar ik weet dat ze daar diarree van kunnen krijgen maar poepen ze soms dan ook zo vaak per dag?

Nou hoop dat als het tandjes is ze snel doorkomen dan.....

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Pooh, ja, klinkt onschuldig idd.. maar ondertussen... ;)

@Rid, als kleintjes tandjes doorkomen hebben ze vaak meer en viezere luiers, dus kan maarzo hoor.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Joehoei! Laptop is er! Ben weg hoor, ga de doos openmaken en hem aan de praat proberen te krijgen! Jeej!

Xx

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    QB, jeeeh nieuwe laptop! Hoop dat je h'm snel aan de praat krijgt!

Rid, als het de tandjes zijn laat ze dan idd maar snel doorkomen! knuffel voor Rayven!

Gehaktballen zijn gemaakt, verdere voorbereidingen voor het eten zijn ook klaar, scheelt dadelijk weer.

Kleine is ook weer wakker, ligt nu te eten.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... dankje meis... t moet idd maar ns n keer afgelopen zijn hier met die teleurstellingen... MAAR ik kan moederNatuur niet helpen hierin. Helaas!:(
    Fijn dat Ryan t dan opzich wel goed doet... hij groeit toch goed:(

QB... lekker he die ondernemende typetjes?!! hahahaha wordt nog veel erger!:D
    JOEHOE... lappie is binnen bij jouw! Ik zit er ook aan te denken om n laptop voor mn eigen te kopen! Ik speel en download altijd zylomspelletjes... chris zei: wordt tijd om voor jouw een eigen pc aan te schaffen. Heb nl 400 spelletjes van zylom gedownload!

All... didier had alleen last van de spuit die aan de binnenkant in zn mond werd aangebracht en voor de rest viel t hem reuze mee!:) Gelukkig maar t is nl geen pretje!

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    ga een poging wagen om op iedereen te reageren...
    Juffie: Luca tijgert ook het hele huis rond en zit overal aan. Hij staat nog niet, maar gaat de hele tijd zitten op zijn kontje. het is wel opletten geblazen, want hij is razendsnel en erg ondeugend. toch moet ik zeggen dat hij heel goed luistert. Als ik "nee" zeg, doet hij het ook echt niet. Voorbeeldig kind, hihi! Ik ben ook wel heel consequent met hem; ben dat ook gewend vanuit mijn werk. we doen ook vaak samen verstoppertje; vind hij erg leuk! Als er toevallig iemand langs loopt, zal die wel denken, maar dat kan me niet schelen, haha! Kletsen doet ie ook veel. Hij heeft een vliegtuig van Fisherprice en hij haalt dan de poppetjes eruit en heeft hele verhalen tegen hen, zo lief! Doe je Liena de groeten van me?
    Miran: ik veer ook nog steeds voor je hoor! Ben het helemaal met Kristel eens dat jullie nu wel een keer aan de beurt zijn om te mogen genieten!
    Dag: bij mij kriebelt het ook regelmatig voor een tweede hoor! Tegen de bevalling zie ik niet op; tegen de zwangerschap wel. ik had zoveel last van mijn bekken en harde buiken; ik weet niet hoe ik dat met Luca zou moeten doen... Toch nog maar even wachten dus!
    Deli: kan me voorstellen dat je emotioneel werd hoor! Ik herken veel in jouw verhalen van Wes. Luca is ook zo'n superdruk mannetje die je echt af moet remmen om hem tegen zichzelf te beschermen; hij zal echt niet zelf de rust opzoeken. En mamma zijn is af en toe gewoon heel erg zwaar; vooral nu jullie geen plekje voor jullie zelf hebben!
    Kristel: wat fijn dat Yentle eindelijk goed reageert op de voeding! En wat heerlijk dat ze zo lang slaapt 's nachts! Geniet ervan; je hebt nu eindelijk wel een beetje rust verdiend!
    QB: Heeft Britt nog last van haar prikjes? En is je nieuwe lappie er al?
    Riddle: Luca poepte ook veel meer en anders toen hij groente en fruit ging eten. Hij poept nog steeds 3-4x per dag, terwijl hij daarvoor wel eens een dag oversloeg! Tandjes zou ook goed kunnen; die hebben hier wel een hele tijd zitten zeuren voordat ze doorkwamen!
    Pooh: wat zielig dat Ryan nog zo'n last heeft van wat er allemaal is gebeurd. Het is ook niet niks en dan ook nog die gierende hormonen door je lichaam! Neem lekker de tijd voor jullie zelf!
    Bubsie: ik duim weer voor je meid!
    Mupkuh: Hoi!!!
    Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad en als ik iemand vergeten ben: sorry! Hier nog steeds geen computer; zit nu weer bij mijn ouders. Haan heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om de studeerkamer onder handen te nemen, dus overal ligt troep boven. Ik weet dat het nog moest, maar ik kan zo slecht tegen verbouwingen... De computer is als het goed is van de week klaar, maar de kamer nog niet denk ik, haha!
    Met Luca gaat het zijn gangetje: slaapt heerlijk 's nachts. Hij is wel elke ochtend om 7:00 wakker, maar je hoort mij niet klagen! En nu ik vakantie heb, gaan we gewoon nog even samen verder slapen in het grote bed. Vinden we allebei heerlijk; dan krijg ik kusjes en kruipt hij op mijn buik en valt daar in slaap. *smelt*
    Morgen gaan we babyzwemmen en 's middags moeten we voor controle van de reflux naar het de kinderarts. Ben benieuwd!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, lappie ziet er mooi uit! Nu moet ik hem alleen nog aan de praat krijgen... zitten allemaal stekkertjes en cdtjes bij... als dat maar goed gaat.. anders maar ongeduldig wachten tot haantje thuiskomt...

Deel Deze Pagina