HIer even een hallootje van ons Alles goed met jullie? Hier wel gelukkig, Vanisha slaapt sinds afgelopen zaterdag weer door. Nu maar hopen dat het zo blijft. Zal nog niet te hard juichen.
Het was gezellig bij Liena! Thomas is ook al zo groot! Echt leuk om Nathan en Thomas samen te zien spelen. Ze zitten echt in precies dezelfde fase. Staan en lopen aan de tafel en alles willen pakken Thomas kruipt ook al heel goed, echt knap! Ben alleen weer op tijd terug gegaan want Nathan was bekaf. vanmorgen super geslapen maar moet even slaap inhalen van gisteren denk ik. Mup: fijn dat Vanisha weer doorslaapt! hoop met je mee dat het zo blijft!
Hallo meiden, Even snel een dikke knuffel van mij! Ga zo richting mijn mama om daar te eten! Tot snel! xx
Ben trotse tante geworden van een neefje, Rik. We zijn al even gaan kijken bij Rik en hij is zooooooo knap en klein. Hij weegt ruim 6 pond maar tegenover die bijna dreumes van ons is het een heeeeeel klein poppetje. LIEF Ik ga weer. Zometeen eten en daarna het huis en de tuin versieren bij mijn broer.
thanks meiden. Al heb ik haar snachts liever een keer wakker en overdag weer lief ze is zo vervelend. Lijkt wel verlatingsangst, denk de leeftijd
Hey kipjes Kom even gedag zeggen en iedereen een fijne avond wensen! @Dag: gefeliciteerd met je neefje! @Mup: Fijn dat Vanisha weer doorslaapt, kan je zelf tenminste ook goed aan je nachtrust komen @All: Yentle is nog steeds lekker vrolijk de hele dag en haar gezichtje is sinds vandaag helemaal uitslagvrij en eindelijk weer lekker zacht Het ziet er dus naar uit dat de Neocate voeding zn werk perfect doet Ik ben nog steeds niet lekker, nog steeds heel erg ngesteld en heb er echt last van, kan dus niet veel nu door de pijn dus Yentle is vanmiddag weer even een paar uurtjes naar opa en oma en komt zo weer thuis samen met haantje
Dag: gefeliciteerd! Klein zijn ze dan weer he?? Had ik vorige week ook met mijn neefje. Kristel: wat fijn zeg dat het zo goed gaat met deze voeding.. Heerlijk weer een zacht babyhuidje! Linnie: alles goed met jullie?? fijne avond all! xxx
Britt liep toen ze net 3 dagen 1 jaar was... Jamie liep met 14 maanden.. Jamie was al 'op tijd', maar Britt spant de kroon hier in huis, haha! Ik was heel lui, een maandje of 18 toen ik voor het eerst liep.. Xx
Dag... GEFELICITEERD met je neefje RIK! All... ik ga lekker slapen ben moe. Normaal lig ik al in bed maar nu is er n mooie film op en die ga ik zo afkijken in bed! Trusten en tok morgen!
@Dagdromer, gefeliciteerd met je neefje! @Juffie, fijn dat het zo gezellig was! Kan me voorstellen dat het erg leuk was om te zien hoe de 2 haantjes met elkaar aan het spelen waren! Ja, de minihaantjes dan he.. @Miran&Wendy, trusten meiden! @De rest, jullie ook natuurlijk trusten alvast! Xx
Goedemorgen meiden, Het was heir vanmorgen helaas weer vroeg. hoorde hem om 6 uur al even rommelen en om 7 uur was Nathan het echt zat. Zie nou al op tegen de aankomende wintertijd Fijne dag allemaal! xxx
Goedemorgen all... Dag & Juffie... voelen jullie die kriebels alweer nu je weer zo'n kleintje ziet? Ikke wel iedere keer als ik n baby zie worden mijn verlangens des te groter! Bubsie... hoe is ie meis? QB... en... hoe is je nieuwe lappie??? All... niet veel te melden eigenlijk. Gisteren was ik heel snel nukkig. Mijn temp was iets of wat weer gestegen. Ben wel moe maar komt gewoon door die donkere dagen. Nu heb ik smorgens last van snotneuzen en niezen. En ja... nog steeds die nare sterke geur door mn reukorgaan. Wordt er niet goed van! Mijn afte zit er ook nog steeds en die wil maar niet weg! Heb al kamillethee geprobeerd maar helpt ook niet! Dadelijk even werken en dan ben ik om 12 uur weer thuis. Kom strakkies weer tokken want moet om 13.00 uur achter de pc zitten want dan doen ze kaartleggen voor mij. Spannend!!!
Miranda: hier kriebelt het wel weer een beetje dan hoor maar wij wachten nog wel even. eerst moet nathan nog wat groter zijn. Het lijkt mij er vermoeiend twee van die kleintjes.. Werkze vandaag! Wat een rotweer he? Niets aan. heb ook geen auto vandaag dus dat wordt thuisblijven vandaag.
Nou op zich valt t wel mee Juffie als je 2 kleintjes hebt. Giuliano was 9 maanden toen ik per ongeluk zwanger raakte van Ebony. Toen Ebony geboren werd kon Giuliano nog niet écht alleen lopen. S'morgens was t altijd race tegen de klok! Gyani was nét 4 toen Ebony geboren werd en zat dus nog maar 1 weekje op de basisschool. Dus je kan t je al wel indenken dat dat snel moest. Maar ik woonde toen heel dicht tegen school aan en liet de 2 jongste altijd liggen. Ebony kreeg om 7 uur de voeding en die legde ik naderhand terug in bed. Giuliano kleedde ik of aan of die bleef in zn bedje liggen totdat ik terug was. Meestal had ik geluk... mijn ex-schoonvadar en mijn ex werkte samen en dus zat opa rond kwart over 8 altijd bij ons binnen en tegen 9 uur gingen ze pas weg. Maar toen ik alleen zat was dat wat moeilijker. Tja... toen wist ik niet beters maar naderhand toen Chris in de picture kwam, kwam ik er pas achter dat t eigenlijk best zwaar was. Ook Chris bleef de maandag/ donderdagmorgen altijd bij de 2 kleinste zitten. Maar ik heb t overleefd hahahaha Dus ligt helemaal aan jezelf denk ik. Maar t is wel erg leuk!!!
Mogguh! @Miran, lappie bevalt goed hoor! Ben er al helemaal aan gewend! Mooimooi! Vervelend van je aft zeg, lijkt me erg irritant... Spannend zeg kaartleggen! Via de pc? Heb ik nog nooit van gehoord.. ben benieuwd in elk geval! @Juffie, hier ook baggerweer... echt herfstweer, wordt vandaag ook hier een dagje in huis blijven dan. Moet wel naar de tandarts vanmiddag, maar dat is maar een half uurtje.. Jamie heeft lekker een trainingsbroek aan en een dikke trui, lekker lui dagje, heerlijk! --- Britt sliep net nog, zal eens kijken of ze inmiddels wakker is. Jamie kijkt nu naar Pipi Langkous, hij is aardig rustig, dus onder de indruk, haha! Xx