[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de felicitaties, ik ben gisteren erg goed verwent, maar helaas ook ziek. Griep. Maar goed veel aspirientjes, kom je een heel eind.

Wendy; heb je ook een leuke dag gehad?

Bubsie; wat maak je het spannend meid, ik denk ook dat je zwanger bent :D nou maar hopen dat ik gelijk heb hahaha, want ik gun je het je...

Miran; ook weer spannend bij jou dus. We wachten weer af, maar ook bij jullie gun ik het...

Poohl; en en en zwanger?

Lin; wat super dat het werkt, zie je wel gewoon je instinct volgen..

Winterdip; tja ik ben altijd moe, dus een heel jaar dip? hahaha

All ik ga nu lekker bankhangen en tot morgen

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties! Morgen leest ik verder bij ga nu eerst slapen.

Waar is Pooh????

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    om 5 uur oude tijd wakker, ben om kwart over 5 naar beneden gegaan want moest echt nodig plassen en was al eens geweest vannacht. dus om 5,15uur de test gedaan.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MXHS3K6O-G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BMOVEUAK-G.jpg

vind het alleen wel eng dat het erg ligt is, op de foto is ie wel nog lichter dan int echt or, maar kreeg hem er niet goed op. misschien mn man wel, maar die ligt weer ff op bed.
    tis nog wel ongelooflijk voor ons or. maar het eerste wat mn man zei, en dat was zo lief. nu kan jij eindelijk eens genieten.;)

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    BUBSIE... GEFELICITEERD dit is n vette tweede streep meid!!!!!!!!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... ik vind dit geweldig voor je... eindelijk zwanger en dat samen met je zus én vriendin!!! Nu kunnen jullie met zn drieen genieten meis!!!!
    Echt heel erg gefeliciteerd!
    Hebben we toch goed geveerd voor je he?!!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja dat is echt geweldig!!! had het niet echt verwacht eigenlijk, vind het ook nog wel onwerkelijk or.
    en dacht eigenlijk dat mn test dan wel donkerder zou zijn, dus ik zat daar kom op alsjeblieft hahaha. maar ja zag toen ineens een streepje komen. heel licht wel. maar mn man zegt ook al, je ziet hem toch duidelijk! ik wilde nog zo'n test doen van zwanger of niet zwanger, maar die kon ik niet vinden zo snel. heb er nog 1 liggen dacht ik. maar ja dat komt dan morgen wel denk ik.

spannend nu or.
    en thanks voor het veren!!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ga maar snel je banner veranderen in "ik ben zwanger" hahahaha
    ik vind dat je dit geluk wel verdiend hebt aan de hand wat je allemaal hebt doorstaan.
    En vooral hoe moeilijk je t hebt gehad de laatste week.

Mijn temp was iets gezakt MAAR nog steeds ver boven de rode kruis.
    Wat me gisteren opviel was dat ik n dikke vette blauwe ader over mn tepel heen liep. Nadat ik mn eigen uitkleedde was ie ook weer weg door de koud hahahaha

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heb wel nog steeds veel krampjes/kleine luchtbelletjes in mn rechterlies. Is wel erg gevoelig als ik zit maar niet dat t echt zeer doet!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Bubsie...gefeliciteerd!!!....nee hoor ik opende de foto en zag direct al een duidelijke streep!!!...mijn testen van Rayven waren nog veeeel lichter en heb toen inderdaad ook een test gedaan van "zwanger" of "niet zwanger".

Super meid!!!!

Enne Pooh???...ben wel heel nieuwsgierig wat de uitslag is:D

Hier alles ok, Rayven wel al om 7 uur wakker maar ja had ik ook wel verwacht met de klok een uur terug, dus eigenlijk was ze netjes om 8 uur wakker;)

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    spannend miran, hoop dat jij ook je banner snel mag veranderen!!
    zal voor jou veren or!
    ow wat ben ik blij zeg. ik snap wel waarom sommige het al heel vroeg vertellen maar ik hou nog lekker mn mond haha.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Veer maar heel hard dan... hhahaha heb ns zitten kijken naar mn andere cyclussen maar dat was ook zo... dus denk niet dat ik zwanger ben. En die gevoelige liezen heb ik wel vaker zo voor mn ongi dus ik heb er n hard hoofd in maar dat temperaturen maakt voor mij makkelijker wanneer ik ongi ga worden. Mn temp is nu aan t zakken dus denk dat ik een dezer dagen ongi ga worden.
    Waarom vertel je t nog niet aan je zus en je ouders? Wil je nog wachten totdat je de eerste echo hebt gehad? Als je t hartje hebt gehoord met de 7/8 weken? Snap t wel hoor!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik denk wel dat ik het tegen mn ouders ga vertellen, mn ma is zelfs een keer mee geweest voor de meting van mn eitjes.
    maar mn zus en broers wil ik het nog ff voor achter houden. misschien veranderd het nog,
    ben ook wel bang dat ze misschien denk nu is ze wel blij, en toen ik zwanger werd niet.
    maar zal wel niet maar moet ik nog ff overheen.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bubsie: JAAAA! Van harte gefeliciteerd meid :D :D Geweldig!
    Enneh, ik vind de testen heel duidelijk hoor! Bij mij was de eerste test veel lichter en had daarna al meteen positieve digitale ;)

*doet een vreugdedansje* ben echt heel blij voor je :D

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow Bubsie... wat staat die banner gaaf bij jouw!!!!
    Die test is gewoon overduidelijk vet gaaf positief!
    Ik ben echt heel blij voor je meis! Hopelijk krijg ik ook snel n positest!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    BUBSIE GEFELICITEERD MEID! DUIDELIJKE TWEEDE STREEPJE. ERG MOOIE BANNER!

MIran, jij bent de volgende hé meid! Veermodus staat op volle toeren te draaien voor jou!

Hier een NEG. test! Kunnen we heerlijk van Ryan genieten, valt wel wat spanning van ons af.

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Bubsie; Meis gefeliciteerd!! Ga lekker genieten, echt super hoor:D

Mir; Je temp nog steeds hoger, das ook positief toch?

Pooh; haha wat een opluchting weer. Hoe gaat het verder bij jullie?
    Is de wijk verpleegkundige al langs geweest. Ik hoop dat jullie alles snel kunnen verwerken

Kristel; wat fijn dat bij jullie nu ook de rust terug keert.

All; Zoe heeft echt wel last van het uur verschil. Ze was idd om 7 uur wakker en we hebben dit kunnen rekken tot half 8, maar haar eetschema etc is natuurlijk ook in de war, echt wel zielig hoor. Ze slaapt nu lekker en hopen dat ze hier snel weer aan went.

Vanmiddag gaan we lekker fietsen..

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    bubsie; hoe groot is nu de kans bij jou op een tweeling. Het zou mij niks verbazen, als er 2 kindjes in je buik groeien

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... zoals je mn tempkaartje kunt zien is mn temp nog hoger dan die rode kruis dus in dat opzicht is alles nog mogelijk. Veermodus draait hier ook op volle toeren hahahha

Bubsie... idd je hebt nu ook meer kans op n meerling! Hopelijk zitten er 2 in. Of zou je dat niet willen? Ben je wel de eerste hier op dit forum die er 2 krijgt!!!

All... stik van de warmte hier en de verwarming staat uit! Heb vandaag n doe-en-wil-niks dagje. Loop lekker in mn trainingsbroek en fleecevestje. Chris zit in zn motorhandleidingsboekje te lezen dus die gaat zo de garage in... 2 kinders zijn buiten spelen en 2 zitten boven achter de pc en de lego! Ik zit hier lekker n spelletje te spelen... en hier op dit forum mee kletsen!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mink en miran,
    ja die kans is er zeker, hoe groot die is weet ik eigenlijk niet precies. had in ieder geval 2 flinke eitjes die denk ik gesprongen zijn. dus daarom is de kans al groot, en omdat mn man nog tweeling is ook.
    we zullen het binnenkort weten.
    en erg... nee ik en mn man zouden het wel leuk vinden als het er 2 zijn or. wel druk denk ik, maar zou het niet erg vinden.

@ all. we zijn net met zn 3en, mn man ik en de hond. lekker uit wezen waaien op het strand tis prachtig weer. ff in zeeland geweest westerschouwen. was gezellig.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... lief hoor dat ie op volle toeren staat te draaien. "Gelukkig" dat je test negatief is, zou idd niet fijn zijn voor Ryan want hij moet nu alle belangstelling en liefde krijgen en als er al snel zo'n kleintje erbij zou komen dan is hij niet meer de kleinste. Snappie... mijn moeder vond dat voor giuliano al zielig want hij was nog maar 9 maanden toen ik per ongeluk zwanger raakte. Mijn moeder zei: hij is nog zo klein en moet nu al zn plekkie afschuiven naar de volgende! Ze was t er niet mee eens maar ja wat doe je eraan??? weghalen?... gaat tegen mn principes in! En als je die kleintjes nu zo ziet.. ze zijn niet van elkaar weg te slaan!
    Gelukkig is alles op zn pootjes terecht gekomen!

Deel Deze Pagina