Goedemorgen lieverds! Iedereen een fijne dag gewenst vandaag! En speciaal voor nata, je zult zien als je eenmaal op gang bent met inpakken schiet het lekker op joh, we zullen ook aan jou denken vandaag sterkte in ieder geval en niet stressen; komt wel goed schatje Het weer zit inderdaad nog niet mee maar komt goed! Moet gewoon
Goeiemorgen lieve kippies! Ik wilde de kippies die naar de kippendag gaan nog ff heel veel plezier wensen! Maak er maar een gezellige dag van! Moet wel gaan lukken toch! Zelf ga ik vandaag ook verder met inpakken, mijn moeder komt me vanmiddag helpen, vanmorgen ga ik eerst eens even kijken in ons nieuwe huisje. Er zijn al 3 kamers helemaal klaar, en die heb ik nog niet eens gezien...... Las dat Nata ook moest inpakken, suc6 meis! Wij gaan zoals het nu lijkt volgend weekend verhuizen, wel een spannende tijd hoor! Nou, zal me even gaan aankleden! Tok later! Xx
Veel plezier en hoor de verhalen vast snel! Hier een kipje dat toch weer aan het bloeden is gegaan....maar eigenlijk net een gewone menstruatie...
Heey! Zo het is ineens een stuk rustiger hier! Volgens mij lopen er een paar kippen los rond ofzo, hihi! Hier schijnt de zon en is het heerlijk buiten, dus ik hoop dat onze kippetjes er ook mooi weer bij hebben! Ben vanmorgen even in ons nieuwe huis geweest, en zo zeg, wat zijn ze opgeschoten! Het is al zo'n verschil met een dikke week geleden! Haantje zei net nog tegen mij dat we hoe dan ook volgend weekend gaan verhuizen! De kleine dingen halen we dan gewoon volgende week op, als het belangrijkste er eerst maar staat! Er hangt in de gang een supermooie lamp, die lijkt zo gaaf! Zal kijken of haantje daar ook een foto van maakt, plaats ik die hier ff. Haantje heeft Jamie net op bed gedaan, dus ik ruim de keuken even op en dan ga ik verder met inpakken..pff... ach, nog eventjes en ik zit lekker in mijn nieuwe huisje! Tok later! Xx
Hey kippies Hier ben ik weer eventjes snel! @Yojo en mupkuh: hoe gaat het nu met jullie? Hierbij nog een extra dikke knuffel! Ik lees dat de kippendag vandaag is :-D Hopelijk is/was het leuk! Ik lees het later wel Hier gaat alles rustig. Heb mijn eisprong afgelopen maandag gehad en verder geen klachten of wat dan ook.. Om de een of andere reden denk ik dat t niet raak is deze ronde, maar wat niet is kan nog komen We zien het allemaal wel! Ik maak me er alvast niet druk om, waar ik heel blij mee ben, want thuis zit ik na de eisprong meteen te stressen of het wel raak is of niet Dus vakantie is goed Ben alleen beetje heel erg verbrand gisteren Maar dat komt ook wel goed xx
Hey meiden ik ben benieuwt naar de kippendag vehalen,ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben. liefs maria
Heey Kippetjes Hier ff snel een berichtje van de kippendag.... Vanmorgen kwam ikop het station Schagen waar juffie al stond te wachten. Samen de trein ingestapt en daar gingen we dan. Aan gespreksstof geen gebrek , liep net zo makelijk als hier op het forum . Om 10.51 kwamen we aan op het station en waren ook meteen bij Burgerking. Wij waren hier als eerste, maar ja dan wordt het leuk he, want ja er komen meer kippen maar hoe zien ze eruit? Daar komt iemand met een dikke buik, is dat Deli? Lijkt helemaal niet op de foto , nee dat is ze niet. Eigenlijk moeten we plassen maar ja nog ff wachten dan. Ineens iemand die vraagt of we van het forum zijn , ja dat zijn we. Oke, Daydreamy was dus ook geariveerd. We waren met zijn drieen. Na een paar minuten was ook Deli van de partij. En tegen half 12 was ook Mink geariveerd. Toen zijn we het Centrum ingegaan op zoek naar een leuk kroegje, overal heel druk, maar we vonden een leuk cafeétje waar we wat hebben gedronken. Broodjes konden we er niet krijgen, nou ja dat komt dan nog. Echt heerlijk met elkaar zitten tokken! Tegen half 2 kregen we toch wel trek en zijn we op zoek gegaan naar een tentje waar we een broodje konden eten. Tegen kwart over 3 zijn we nog ff de Prenatal ingelopen en rondgesnuffeld. We hebben toen afscheid genomen van Mink en zijn wij nog ff een terras op gaan zoeken en hebben hier nog heerlijk zitten genieten van een glas drinken en een dikke Dame Blanch..........En lekker . Toen weer op weg naar het station, het was inmiddels al half 6 geweest. Ben nu net thuis. Ik vond het een ontzettend geslaagde dag, we hebben veel gekletst en lol gehad. Zeker de moeite waard om het nog eens te herhalen Zo dat was ff een kort verslagje van mij. Morgen zal ik verder op jullie allemaal reageren, ga nu lekker Najib Amali kijken . Morgen zal ik ook ff wat foto's op de site zetten. Allemaal een fijne avond en tok gauw..... Dikke knuffel Liena...
Lieve kippies, hoop dat jullie een leuke kippendag hebben gehad maar als ik zo Lien d'r verhaal lees is dat wel gelukt. En gelukkig voor herhaling vatbaar! Hier weinig nieuws, tok jullie snel weer. xxx
Hey Hey, Waarschijnlijk liggen alle vermoeide kippies al op hun nestje na een drukke kippendag. Mijn dag was niet zo spannend. Zoals op alle andere verplichte feestjes was het weer beleefd handjes schudden en net alsof doen dat je geintresseerd bent. Niks geen getok of praten over memmen of een keer een geintje. Ik heb het korte verslag van Liena al gelezen maar ik verwacht natuurlijk nog een uitgebreid verslag in beeld en geluid. O ja, heb een fotootje gemaakt van mijn buik. Staat in mijn album.
@Kippendagkippen Mooi dat jullie het zo leuk gehad hebben! Leuk dat het ook IRL klikte, in oktober wil ik zeker mee! Hier (weer) een dagje notaris voor een samenwooncontract, ondertekend en al! Dat was het goede nieuws. Verder wéér ruzie met haantje, zo druk gehad en het wordt een beetje een gewoonte ruzie te maken door de spanning. Niet zo mooi. We kunnen er ook allebei niet tegen. Maar goed... hopelijk komt de rust straks weer om de hoek kijken. Allebei nieuwe baan, huis gekocht, zwanger of niet, enz. Kortom, te druk dus. Morgen heel veel inpakken en regelen, geen rustige zondag dus. Maarrr.. ik ben wel heel blij met jullie lieve woorden. Dank jullie wel! Nu douchen en slapen.. tot toks!
goedemorgen allemaal, het wordt een heerlijk dagje volgens mij vandaag 8) Het was gisteren inderdaad erg leuk. Liena heeft alles al goed beschreven. Het is zo leuk om elkaar nu eens in het echt te zien! Ik hoop dat de volgende keer er nog veel meer kippies van de partij zijn. Zal straks ook even de foto's van mijn camera halen en in mijn album zetten... fijne dag allemaal. XXX
Heey goedemorgen lieve kippetjes. Ik heb de meiden op hyves wel toegevoegd. Ik denk dat ik sterker ben, maar mocht ik erachter komen dat dit niet het geval is dan zal ik ze weer verwijderen uit de vriendenlijst. Tot nu toe heb ik nog niets weer van ze vernomen en op een of andere manier geeft dat ook wel rust! Ik denk idd da ik er niet veel mee win Nata, alleen de herinnering naar een periode die ik eigelijk voorgoed af wil sluiten. Maar ik kijk het voorlopig nog even aan. Thanks voor jullie reacties..... @ Yojo, heb je gisteren ook een gezellig dagje gehad? Jij ging ook een dagje leuke dingen doen toch? Hoe gaat het nu met je? Fijn dat Barry lekker thuis is? We hopen natuurlijk dat je in oktober wel mee kan! @ Queenbee, nog een beetje bestand tegen de verhuisstress? Komt idd veel bij kijken. En volgende week dus echt over? Leuk dat je het in je andere huis ook zo lekker opschiet zeg. Ben benieuwd hoe jullie nieuwe huisje is . Wat ontzettend lekker dat het koopcontract en alles ook rond is. Nogmaals van harte. Hoe reageerd Jamie op al de veranderingen? Vind hij het leuk om te verhuizen? Hoe gaat het met je rug op het moment? Heb je er nog steeds zo'n last van? @ Nata, meis RELAX, komt allemaal helemaal goed. Als je gaat stressen is het net of alles in de soep loopt joh. Probeer een beetje te ontspannen! Verhuizen is vooral ook leuk he ? Toewerken naar een leven op een heel nieuw stekkie..... Probeer er toch een beetje van te genieten. Ik begreep van Deli dat haar haantje ook al had gevraagd of er niet een haantopic was en een hanendag, mss kunnen ze samen iets opstarten ? En het wel of niet zwanger zijn die stress komt er ook nog bij?? Echt een stresskippie op het moment dus??? En dan ook nog stress of de stress de innesteling niet beinvloed???? Ohohohohoho, kalm aan, komt wel goed schatje!!!!!! @ Mupkuh, gaat het al wat beter meis? @ Mink hoe was het vrijgezellenfeest gisteren? Heb je een goede reis terug gehad? @ Riddle en heeft je zus een beetje een leuk paard gekocht ? @ Kristel, geniet nog lekker van je vakantie. En je bent inmiddels een gegrild kippie ? @ Pooh, hoe is je rijles gegaan meis? Vond je het een beetje leuk? Heb je de nachtdiensten weer achter de rug? @ Maria, had je de angelsound al een keer weer gebruikt ? Ik vind het echt een ontzettend leuk apparaat. We hebben alleen afgesproken dat we het voorlopig en keer in de week doen en alleen als we samen zijn. Ik ben bang dat wanneer ik het alleen zou doen en het niet kan vinden ik in de stress raak ...... @ Dagdromer, echt een beetje een verplicht nummer dus gisteren. Vandaag wel een dagje samen met je haantje? En ik heb natuurlijk ff in je album gespiekt, maar je buikje begint ook idd al MOOI te groeien. Nee absoluut geen pens hoor ..... @ Juffie, volgens mij wordt het idd een heel mooie dag. Het zonnetje schijnt, al is de lucht wel niet helemaal blauw, maar het regent in ieder geval niet . @ Daydreamer, heb je ook een goede terugreis gehad? Ik ga het vandaag lekker rustig aan doen. Mss nog ff naar het bos of naar het strand, maar dat zien we vanmiddag wel. Nu eerst ff lekker wakker worden! En natuurlijk voor alle (andere) kippies een Dikke knuffel Liena
@ Juffie, en was de visite er gisteravond al toen je thuiskwam of had je nog ff tijd voor een broodje ?
Hey Kippetjes! leuk dat jullie het leuk hebben gehad! Ik heb ook een relaxed dagje gehad en zometeen vertrekken we samen naar schiphol. Ben vanaf vrijdag echt aan t vloeien gegaan. Voelt nu ook als een echte goeie ongi. Maar komt goed! Jullie een fijne dag en tok jullie morgen!
Heeyz! Verhuisstress? Wat is dat? Hou op, wordt er nu soms al moedeloos van. Ik kan alleen maar inpakken als Jamie slaapt, want met hem erbij werkt het ook niet. En hij weet dat ik nu minder kan hebben dan anders, dus hij test mijn geduld flink uit soms... En ben idd errug blij dat het nu officieel rond is, echt supergevoel! En Jamie vindt het volgens mij ook wel leuk hoor. We zeggen elke dag tegen hem dat we gaan verhuizen en dat hij een nieuwe kamer krijgt met allemaal nieuwe meubels en dat zijn meubels voor de baby zijn straks. Jamie kijgt dan zoals hij dat noemt; 'gote jommenbed'. (ook wel; grote jongensbed, hihi!) En als we er wonen zal ik zeker foto's plaatsen hoor! Of hier, of op mijn hyves, of gewoon op allebei de pagina's! Leuk dat jullie het gister gezellig hebben gehad, is toch altijd maar weer afwachten natuurlijk. Het is in het echt toch anders dan op een forum, maar zo te lezen maakte dat niks uit. Super hoor! @Yootje; Veel plezier vandaag op Schiphol met vliegtuigen kijken! En 'goed' dat je ongi bent geworden, volgens mij is dat een goed teken dat je lichaam zich weer aan het herstellen is. Zal ff Jamie een schone broek geven, want er vloog net zo'n walmpje onder mijn neus... Fijne zondag verder allemaal! Misschien dat ik vanmiddag nog even kom tokken! Xx
Zo heb even twee fototjes van gisteren op de hyves gezet. Zal ze straks ook nog wel even hier in mijn album zetten.. Had er nog twee maar daar had Deli haar ogen dicht linea: ja heb nog even een broodje gegeten en nog even op de bank gelegen, was zo moe. queenie: een nieuw huis is leuk ja maar verhuizen zat vorig jaar rond deze tijd in die stress. bah alles inpakken enzo.. Succes in iedergeval. het komt vast wel goed! XXX
Ik ben totaal niet fotogeniek en na zo'n zwaar daggie vallen die oogjes natuurlijk makkelijk dicht! Jeetje wat ben ik aan het opzwellen ineens zeg ik moest gister gewoon even een paar andere schoentjes kopen echt alles zet uit, mijn kop, mijn armen en die jeuken er helemaal van en mijn benen en mijn buik, gelukkig is het voor een goed doel Ik kon gister in de trein naar huis wel lekker zitten dus dat scheelde weer en mijn haantje kwam mij ophalen op het station dus hoefde niet nog eens met de bus.... Hij moest wel erg lachen toen ik instapte, hij ontdekte de nieuwe schoentje met bijbehorende olifantvoetjes meteen hahahaha.... Ik had extra gekozen om een trein te vroeg te nemen omdat ik niet zo'n held ben op het station die ze aan het verbouwen zijn bij ons dus ik om 09.30 naar de bus en die kwam gelukkig al na 10 min. dus ik kon de trein van 10.16 makkelijk halen! Na 3 haltes met de bus stapte er een jong gezinnetje in, kindje in de buggy dus de buschauffeur zegt dat ze die kleine er uit moeten halen en toen begon het... een geschreeuw en gescheld want dat deden ze niet elke keer dat ze dat wel gedaan hadden reden die buschauffeurs als gekken en was dat veel gevaarlijker voor het kind dus hij bleef in de buggy. Nou, de bus reed toen niet verder er moest maar iemand bij komen... Hele bus in rep en roer want er zaten veel mensen in die nog een trein moesten halen, een hoop gescheld en incl. een uitnodiging om buiten de bus eea uit te vechten gelukkig kwam de volgende bus al snel en mochten de lijnen eraf zodat die bus er door kon anders had ik daar nu nog gezeten geloof ik... Nou ja, trein gemist natuurlijk en de volgende trein vertrok net 3 sec. nadat ik 'm gevonden had en was ingestapt geen relaxed begin van de dag dus! Maar eenmaal op het station in Utecht stond ik als Delikipje in de grote mensen massa en zag gelukkig al snel de burgerking met 3 bekende gezichten ervoor. Toen was het wachten op Mink en niemand wist hoe zij eruit zag dus dat was dubbel-spannend Nou ja, voor de rest heeft Liena het inderdaad goed omschreven allemaal! Ik vond het wel een beetje vreemd in het begin, met een stel op stap die je nog nooit hebt gezien maar het liep wel lekker los gelukkig! Vandaag lekker rustdag houden en proberen om niet te krabben want ik word er helemaal gek van dan nog een paar dagen werken deze week en dan heerlijk verlof waar ik in een paar dagen tijd ineens erg aan toe ben lichamelijk! Nou meiden, jullie ook allemaal een fijne dag gewenst en waarschijnlijk tok morgen weer!
Goede morgen kippen, Hier een afgemattekip haha Het dagje gisteren was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Ik moest alleen om 16.00 uur al weg en heb geraced hahaha was om 18.00 uur thuis en moest snel omkleden en half7 7 bij vrijgezellen feestje zijn. Dit was ook wel gezellig. uiteindelijk was ik om 02.30 uur thuis en helemaal gesloopt. Vanmorgen nog geen pot geknuffelt en voel me ook niet misselijk hmmm zal het nog wel goed zijn ? nou ach morgen echo, dus we gaan maar niet stressen, maar gewoon afwachten.. Liena; wat betreft je verleden, doe wat je gevoel je ingeeft, maar laat je niet beinvloeden. Daar sta jij wel boven. Het gaat goed zo en hou dat vooral vast. Yoyo misschien heb jij nu wel je echte natuurlijk menstruatie weer. Ik hoop dat jij je snel weer wat beter gaat voelen en heb vooral een fijne middag met je haan op schiphol. knuffel... Juffie; ik ga zo je foto;s bekijken hahaha Queenbee, nou maar snel verhuizen en lekker genieten van jullie nieuwe kippenhok. Nata; geen stress, maar lolmaken met elkaar. Verhuizen geeft altijd wat spanning, maar laat het maar over je heen komen. Het heeft uiteindelijk toch geen zin om ruzie te maken en er vervolgens gestrest van te raken. De situatue wordt er dan niet meer anders van toch? gewoon relaxen... Dagdromer; jij krijgt ook al een mooi buikje, leuk om te zien, dat het zo snel gaat Mariah; hoe gaat het verder met je? mooi zo'n angelsound. Ik hoop dat ik snel het hartje mag horen kloppen. Pooh; vertel vertel, hoe viond jij je eerste rijles? Mupkuh; hoe gaat het meis? Ik hoop dat het inmiddels al iets beter gaat. Deli; hoe is het met je vochtvoeten? hihihih Riddle; hoe is met jou dan? zo ik geloof dat ik bijna wel iedereen heb gehad. Ik ben te lui om lang online te blijven hahaha dus misschien nog tot vanmiddag knuffel