Met haar nieuwe skipak. Helaas was ze niet zo in de stemming, door die stomme mexicaanse prik. Hahahah die schoenen gaan helemaal nergens over, want ze zijn veel te groot hahahaha
leuke foto's Mink! Wat is Zoë alweer groot zeg.. Gaat zo hard.. Leuk dat jullie ook voor een brusje gaan.. Ik temp ook niet ofzo hoor. We zien wel..
Mirandaaaa!! Gefeliciteeerrrrddd *Doet een kippendansje* *Veeeerrr* op naar een mooie echo @Mink: Wow, wat is Zoë al groot zeg! En ze is echt heel mooi @All: Zie dat velen hier alweer voor een tweede kindje gaan? Leuk! Haha, wij zijn er ook alweer mee bezig Nog niet écht bezig, maar we denken erover na wanneer we er weer voor willen gaan en t zal heel binnenkort zijn (binnen nu en 3-4 maanden waarsch. al) Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat verlopen hier met iedereen P.s. I know.. Ik heb jullie flink verwaarloosd.. sorry Ben ook vaak zo druk.. En als ik dan even tijd heb op t forum dan reageer ik vaak ff snel in t andere topic bij de clubs hier en voor de rest doe ik vrijwel niks Zal proberen om weer wat actiever mee te kletsen hier! Heb wel al die tijd meegelezen, maarja, aangezien ik niet actief meeklets vind ik t ook weer niks om dan hele verhalen op te hangen, wie zegt dat ik nog welkom ben he?!
Hey Kristel, das lang geleden hahahah geeft niet hoor. Het is hier zo wie zo wel rustig geweest. Iedereen heeft het gewoon veel drukker nu. Maar ach dat geeft niks hoor!! Juffie: zoe is idd erg groot geworden hahaha. Ze is zo wie zo een lange meid hoor. Zet haar naast een 1 jarige en het verschil is weinig hahahaha Ja we gaan voor een 2e kuikentje hihihi. Maar ik ga er vanuit dat het weer zo lang gaat duren, dan kan het alleen maar meevallen hahahaah Nou ik ga effies naar mijn schoonmoeder, dus spreek jullie later weer doei doei
Goedemorgen Kristel: Heey Tuurlijk ben je nog welkom hoor! Hoe gaat het met Yentle?? Er zijn nu toch al weer een paar kippies die voor een tweede gaan inderdaad. Leuk. Kunnen we elkaar weer op de hoogte houden en voor elkaar veren Heb net nog even de allerlaatste dingen in huis gehaald en straks nog even poetsen zodat het weer netjes is. Fijne dag! xxx
Goeiemorgen @Mink: Zo redeneren wij dus ook! Hier heeft t bijna een jaar geduurd met 3 miskramen tussendoor en we zijn 'bang' dat t weer zo zal gaan. (Dus met de (ON)nodige tegenslag) Zal je net zien dat t bij ons allebei nu ineens wel heel snel gaat @Juffie: Met Yentle gaat t hartstikke goed! Ze is zó vrolijk en ze slaapt 's nachts heerlijk (en wij dus ook!) Ze slaapt sowieso altijd tot 9.00 uur 's ochtends door en haar bedtijd varieert nog wel, afhankelijk van hoe moe ze is gewoon. Gemiddeld gaat ze tussen 19.00 en 20.00 slapen, maar soms ook een uurtje eerder of later. Iig gaat dat super! Ze is wel echt een handenbindertje en kan zichzelf vaak maar moeilijk langer dan 5 minuten vermaken, maar ach, dat zal ook wel beter gaan ooit @All: Echt leuk dat velen hier alweer voor een 2e kuikentje gaan Hebben jullie ook weer net datzelfde gevoel als toen jullie voor de eerste gingen? Ik wel namelijk, het is weer helemaal nieuw en vind het weer net zo spannend! maar ook heb ik weer dezelfde zorgen haha. Zorgen als in 'gaat t me wel lukken? kan ik dat wel aan? gaan we dat financieel redden?' etc etc. Maar ach, waar 1 aandacht kan krijgen kunnen 2 het ook toch En ik vind het wel zo leuk als Yentle een broertje of zusje krijgt om echt samen mee op te groeien, dat er dus niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen zit Ben meteen weer weg, Yentle ligt nu weer even te slapen dus ik ga even uitgebreid douchen! (zit nog in pyama ) Daarna de laatste boodschapjes in huis halen voor de kerst en dan uitrusten! Ik zit namelijk met een kaakholte- en oorontsteking (auw ) dus ik moet wel even rustig aan doen Gelukkig heeft haantje lekker vakantie! Fijne dag allemaal p.s. Gisteravond de knoop doorgehakt! We wachten nog 1 á 2 cyclussen af, kijken hoe mn lichaam t doet en dan gaan we ervoor!
Kristel: wat fijn dat Yentle zo goed slaapt. Dat zelf vermaken gaat vast vanzelf beter. Beterschap trouwens, klinkt pijnlijk
Zoooooo de laatste boodschappen zijn gedaan. Het huis is weer redelijk aan kant. Tenminste voor zover dat nu gaat..... Alle was is weggewassen en de laatste ronde zit nu in de droger. Nu kunnen we tijdens de kerstdagen lekker rustig aan doen. Mink wat is Zoë al een grote meid. En knap ook! Is misschien wat voor onze Stan ?? Leuk dat skipak! Ik denk dat wij in het begin van het nieuwe jaar voor een 2e gaan oefenen. Maar eerst even afwachten of ik geopereerd moet worden want als dat zo is wil ik eerst de operatie en als alles weer goed gaat pas weer met een dikke buik rondhobbelen. Als het ons tenminste gegund is??? Je weet maar nooit. De twijfel over mijn kerstdiner begint toe te slaan!! Ik weet niet of ik wel de juiste keuzes heb gemaakt en of ik wel genoeg heb. Plankenkoorts denk ik. Heb als voorgerecht salade van eendenborstfilet en frambozen/bosvruchten. En als hoofdgerecht eten we reerug met rode kool/appeltjes en aardappelpurree. Toetje lekker simpel. Vanilleijs in een chocoladekoekbakje en wat slagroom en fruit. De eend en de reerug moet je vlak voor servering klaarmaken dus ben bang dat ik op mijn vingers gekeken word en het dan mislukt. Maar ja....we gaan er maar van uit dat alles goed gaat. Ik ga even met Stan spelen, misschien kom ik vanavond nog wel ff langs-tokken
klinkt allemaal goed Dag! Vind het knap dat je dat allemaal kunt klaarmaken. Ben zelf echt een kok van niets Wij gaan (heel origineel) gourmetten met mijn schoonouders.. Kan niets aan mis gaan. Hoop niet dat je geopereerd hoeft te worden
Goedemiddag allemaal... Ik heb weer n narige mededeling... kreeg gisteren MEGAbuikpijn en wat blijkt nou... juist ongesteld geworden! Ik neem even tijd voor mezelf en als ik er weer klaar voor ben kom ik weer terug! Ik vind t steeds moeilijker worden zo!
He bah miran....dat is niet wat ik wilde lezen!!! Sterkte er mee! Ik zou toch nog maar weer eens naar de gyn. gaan en aan de bel trekken want er moet toch iets aan te doen zijn! Dit is geen doen zo. Dikke knuffel!! Juffie...ik moet wel. Mijn broer is kok en de broer van haan ook. Die heeft nu een restaurant in Frankrijk en toen hij nog in nederland woonde werkte hij bij Cas Spijkers dus ik pik her en der wel wat receptjes op. Maar gourmetten is ook heerlijk!! En ik vind het altijd heel leuk om te doen. Veel plezier!!
nee he miranda Wat een naar berichtje.. Heel veel sterkte hoor! Ben het wel met Dag eens. Zou toch ook nog eens naar de gyn gaan hoor.. Dikke knuffel! Dag: zo ja dan kun je niet anders als iets bijzonders koken Ga zo koken.. Kom vanavond nog wel even langs. Haan moet weer weg, geluid regelen in de kerstnachtdienst, dus ben weer alleen vanavond.. Ach lekker al you need is love kijken, dan vermaak ik me wel
Miran, wat een naar bericht weer! Sterkte meis, de komende tijd om dit weer een plekje te geven! Sluit me bij de anderen aan om toch maar weer eens bij de gyn aan te kloppen... We zagen allemaal een 2e streep, dus je was toch duidelijk zwanger! All: ik kom jullie even een fijne kerst wensen! Heel veel plezier met jullie gezinnetjes!
@Dag: Klinkt lekker zeg!! Snap je zenuwen wel hoor, heb ik zelf ook Als ik uitgebreid aan t koken ben wil ik ook niemand om me heen hebben die op mn vingers kijkt, helemaal niet iemand die zoals jouw broer en schoonbroer kok is Ik stuur familie gewoon lekker naar de woonkamer als ik aan t koken ben! Dat ze zich daar maar gaan vermaken met zn allen @Miranda: Ahh nee, dat meen je niet! Bah, ik zou idd maar eens bij de gyn aankloppen, want dit is zoo slopend!! *knuffel* @All: Zoo wat een drukte in de winkels zeg, niet normaal meer. Mensen doen boodschappen alsof de winkels 3 weken dicht gaan Moest naar 3 supermarkten voordat ik eindelijk mn verze spinazie kon kopen Nouja, t is in huis allemaal, gelukkig! Wij eten hier overigens eerste kerstdag lekker met zn tweetjes (Yentle ligt dan al op bed namelijk ) en dan maak ik zelf een rundvleessalade, lekker met stokbrood, jammie! Tweede kerstdag komen schoonouders, schoonbroer en schoonzus eten en dan maak ik: - parmahampakketjes met galiameloen en pijnboompitten - gemarineerde mozarella met geroostere cherrytomaatjes en basilicum - lamsbout met rozemarijn/appelstroop uit de oven, aardappelpuree uit de oven, gestoomde aardappels, gewokte spinazie met knoflook en gewokte witlof met appeltjes - stoofpeertjes met kletskoppen, vanilleijs en caramelsaus Heb er helemaal zin in!
@miran, meid wat vind ik dit kut voor je! maar ga indd naar de gyn. want zo is het echt niet goed voor je. sterkte meid. dikke knuffel voor jou!
Oh Nathan viel net van de bank. was aan het gek doen en toen lette ik even niet goed op. hij ging koppeltje duikend van de bank. hard huilen natuurlijk maar volgens mij viel het wel mee.. Voelde me wel heel schuldig hoor. hij viel natuurlijk ook nog eens op zijn hoofd