[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Wendy1982, welkom hier! Zou ook ff je NOD afwachten, en daarna eventueel testen! Spannend hoor!

@Pooh, dankje voor je compliment! Moet nog veel leren, maar ben druk bezig! ;)

---

Avond!

Kom alleen ff zwaaien, ben ik ook weer foetsie! Weet momenteel niet waar mijn tijd allemaal inzit, maar veel tijd om te internetten is er ff niet!

Morgen weer daggie werken en dan weer lang weekend! Donderdag haantje jarig, wordt hij 30, dus dubbel feest hier!

Iedereen een fijne avond verder!

Xx

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Het is hier weer wit! Mooi gezicht weer.

Fijne dag allemaal!

xxx

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen all!

Weet niet wat haantje zat te klagen hoor! Liv is superlief en ligt al sinds kwart voor 9 te slapen! HEERLIJK! :) Ben gewoon al helemaal klaar! :) Hihi! Haantje was erg jaloers net! Zijn conclusie; Ze vindt het gewoon te gezellig met papa en wil daarom niet slapen, hahahaha!

Hoe is het met jullie? Hier niet wit helaas :(

xxx

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier sneeuwt het nog steeds. er ligt toch al weer een cm of 5 denk ik nu. Ga Nathan er zo ook maar inleggen. hij is alweer een behoorlijk tijdje wakker..

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi Kippies,
    Hier ook geen wit te bekennen... (maar ik woon ook zo dichtbij Lin dat het wel heel vreemd zou zijn als hier wel wat lag...;)) Net lekker gezwommen en er waren ook twee collega's van mij met hun zoontjes, dus was gezelli! Een van hen komt uit Noord-Holland en haar auto was trouwens wel helemaal wit... Grappig gezicht tussen alle andere auto's waar geen sneeuw op lag, haha.
    Juffie: ik ben ook nog niet echt dik, maar wel dikker als dat ik gewend ben. Ben behoorlijk lang (1.76), dus dat is wel een voordeel. Maar zwemmen doe je helaas toch in een bikini, dus ik moest er net aan geloven. De man van een van mijn collega's ging filmen, vreselijk! Heb gevraagd of hij mij een beetje kon fotoshoppen, hihi!
    Lin: Liv is gewoon een echte meid, doet lekker waar ze zin in heeft! Gelukkig voor jou heeft ze vandaag besloten lief te zijn voor mamma, haha!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: ik woon inderdaad in de kop van noord holland en daar is het dus helemaal wit:D
    Ik ben trouwens ook lang 178. Voor Nathan woog ik rond de 60 kg, nu zit ik daar nog ruim 2 kg boven. Dat ik iets zwaarder ben vind ik niet zo erg maar dat alles zo slap ik daar baal ik van. Heb nu mijn oude bikni nog maar eens gepast en dat zit nog beter als de nieuwe die ik besteld had dus die gaan maar weer terug;) Zo dat is weer genoeg geklaagd hoor:)

ga zo eens wat eten. Nathan ligt nog in bed maar die zal zo ook wel een broodje willen.

tok later!

xxx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag dames...

Ik heb vandaag de ha gebeld maar die is met vakantie. Dus maandag ga ik daar naartoe om dit even te bespreken. Had ook de vk gebeld en die zei dat de gyn hier niks aan kan doen. Dus toen had ik t over Kristel (had haar naam niet genoemd hoor) verteld en de vk zei: t enige wat je dus idd kan doen is bloed laten prikken idd op ijzergehalte en je vitamines! Dus dat ga ik maandag even na laten checken en wie weet wat er uit komt.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Verders gaat t hier wel lekker! Kids zijn niet thuis dus t is lekker rustig hier. Wij vervelen ons eigen niet samen!
    Gisteren gingen wij naar de stad en toen werden we aangesproken door n verkoopster voor kinderboeken. Toen vroeg zei of wij kinderen hadden en in welke leeftijd. Dus ikke antwoorden en toen zei Chris heel lief: tja tijd voor n kleintje erbij he! Toen keek zij Chris heel serieus aan en vroeg: meent u dat nou? Ja zei Chris dat meen ik. Ze vroeg: en dan 1tje erbij. Ow zei Chris dat hoeft niet perse hoor! Het mogen er ook meer zijn! Nou ik smolt als sneeuw door de zon. Ik hoop echt van ganzerharte dat ik heel snel zwanger mag zijn want dit gaat vreten aan mij. Ik zit zelfs heel veel te denken aan adopteren! Stom he?!

All... hoe is het verders met jullie?

Ik ga mn eigen nog even vervelen. hahahha
    doei en tok later!

8. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Juffie: dan valt het echt wel mee met jou, want ik ben 10 kilo zwaarder... Ik woog voor Luca 65 kilo, maar blijf nu steken rond de 71-72 kg. Ik loop veel en doe buikspieroefeningen, maar alles blijft slap en het gewicht blijft zo. Ach, ik wil nog meer kindjes, dus over een paar jaar kun je me vast rollen:D...
    Miran: ik zou ook mijn bloed laten onderzoeken als ik jou was. Baat het niet dan schaadt het niet! En wel lief van Chris dat hij dat zegt!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise... ik heb echt n schatje getroffen hoor! Ik ben zooooo blij met hem anders had ik t niet gered denk ik! Jammer dat de gyn hier niks aan kan doen maar hopelijk kan de ha mij hier in helpen! Ik geef mn eigen nog 1 jaar en 2,5 maand om zwanger te raken! Heb met mezelf afgesproken dat als ik op mn 36ste verjaardag nog niet zwanger ben dan kap ik ermee want voor mij is de kans op n downsyndroom kindje vanaf mn 36ste verjaardag groot. En omwille van mijzelf en mn gezin wil ik dat proberen te vermijden. Ik wil graag n kleintje erbij maar niet ten koste van mijn gezin!

Chris heeft vorige week van zijn zus gehoord dat zijn andere zoontje ( kern-autistisch, woont bij de moeder) naar n opvangtehuis gaat omdat ie thuis bij de moeder de kleinere kinderen schopt en slaat. Chris heeft dit moeten horen van zijn zus die dit verhaal weer gehoord heeft van de buurvrouw van Chris zn moeder. Hoe lullig kun je met je ex omgaan????? Ik vind dit vreselijk voor Chris om te moeten horen op zo'n manier! Hij heeft zijn eigen wel helemaal afgeschermd van dit kind maar het doet vreselijke pijn dat zag ik duidelijk in zijn ogen! Hopelijk kan ik hem nog n kleintje schenken waar hij zeker weer n hoop vreugde mee kan beleven!

Ik heb ook gezegd vanaf t moment dat zijn oudste zoon bij ons is ingetrokken... dat zijn kinderen bij zijn ex niet meer in tel staan. Zijn oudste zoon woont bij ons... zijn jongste zoon gaat naar n opvangtehuis... (de huidige man van chris zn ex is gesteriliseerd, maar laat t weer terug draaien) dus ik verwacht binnen nu en 1 jaar dat zij weer zwanger is! Zij kan niet afstand nemen van t idee om nooit meer zwanger te raken. Je moet heel goed begrijpen dat elk kind die zij heeft (zijn er 5 van haar eigen en 2 van haar huidige man) allemaal iets mankeren. En ook allemaal jongens zijn. Zij wil gewoon n meisje en wel n gezond!
    Dit gaat nooit lukken maar goed!
    Ik zou dit mijn eigen en mijn gezin echt niet aan kunnen doen. En zeker niet als er 2 plaats moeten maken voor de nieuweling!
    Hoe kan zij t over haar hart verkrijgen?.... ik maak me hier zo kwaad over he?!!!
    Wat voor moeder ben je dan?

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ****zwaai******
    Hier ben ik weer even. Hier ook geen sneeuw :(
    Ergens wel fijn want dan kan ik gewoon de straat op zonder mijn nek te breken. Maar het regent hier al de hele dag pijpestelen dus wij blijven vandaag maar binnen.

@bikini.....waag ik me echt niet meer aan. Buik is een grote slappe landkaart van striae of hoe je het ook mag schrijven en mijn borsten zijn compleet verdwenen. En dat was al niet veel. Gelukkig bestaan er tankini's die wat meer verhullen :D Maar dan nog voel ik me geen held in het zwembad want ik ben zoieso 15 kg te zwaar. Het goede voornemen voor 2010 van mij en haan is gezond eten en meer bewegen! Als die knie nu meewerkt gaat dat helemaal goedkomen :D

Ben er weer weg van! Dikke knuf allemaal.

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede middag drukke kippies

Miran; goed dat je naar de dokter gaat en vraag dan specifiek om B12 spuiten?

Buik; tja laat ik het daar maar niet over hebben. De ene week zo slap als wat en de andere week lijk ik weel 4 maand zwanger zo opgezwollen, dus tja wat kan ik er van maken hahaha

ben het jaar aan het afsluiten en dat is een boel administratie, maar komt goed hahaha

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedenavond dames...

Mink... wat houdt B12 dan eigenlijk in:(:(
    Ik weet niet wat er speelt in mn eigen lichaam maar iets klopt niet helemaal meer! Ach.. zal wel liggen aan de ouderdom :D
    Ik ben ook niet meer de jongste :p
    Hoe gaat t met Zoë? Ook al weer bijna 1 jaar! Wat gaat dat hard zeg!

Kristel of iemand anders hier in ons hokkie... waar moet ik allemaal op laten testen? Want ik wil echt met de ha hierover praten. Ik word gewoon gek van mn eigen!

All... onze laatste rustmoment samen. Wij zijn net heerlijk in bad geweest samen. Heerlijk mn eigen verzorgd. Nu zit ik heerlijk op de bank met mn lappie. Chris is met onze wii bezig want die was omgebouwd en hij pakte n spelletje niet dus moest helemaal opnieuw beginnen en toen weer ombouwen opnieuw. Maar t spelletje dat ik voor ons meissie op de wii wil die doet t nog steeds niet en Chris kan er niet overuit WAAROM dat niet wil lukken. Hij blijft maar googlen en op forums over wii ombouwen neuzen. '

Wat doen jullie met oud op nieuw? Wij gaan morgen heerlijk naar mijn ouders en daar is ook mijn zusje met t gezin. Wij blijven slapen in Helmond en rijden 1 januari weer terug naar huis. Mijn ene buurvrouw let op onze katten, tenminste die geeft ze eten en mijn andere buurvrouw kijkt vanuit haar flatje op onze vogelvolliere en houdt zo die beestjes in de gaten.

Ik kom strakkies nog even tokken...

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ow ja... wij hebben toch n wii... nou die kun je dus ook als weegschaal gebruiken en dan rekent ie je bmi uit. Dus ik deed dat. Ik zit nl altijd te zeuren dat ik te dik ben. En mijn moeder vind ook dat ik n dikke kont krijg hahaha. Nu heb ik dus levend bewijs gekregen dat mijn bmi perfect is. Ik zit qua gewicht in de perfect gewicht schaal. Maar Chris hiertegenover... die is 10 kilo TE ZWAAR hahahaha en DAT zou je NIET zeggen over hem!
    Dus nee... ik heb niks meer te klagen. Alhoewel... ik heb n steekkont, nou ja eigenlijk n hele holle rug en dat vind ik wel lelijk als ik in mn bikini sta!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kipjes :)

Even snel hoor, niet zoveel tijd nu..

@Miranda: Goed dat je gebeld hebt! Hopelijk kan de HA er wat mee. Het is alleen echt bullsh*t dat een gyn er niks mee kan!! (sorry voor mn taal, maar kan me hier gewoon boos om maken)
    Er kunnen namelijk verschillende oorzaken zijn voor miskramen, zoals bijv B12 tekort (Wat ik dus heb) maar ook een laag progesteron kan er voor zorgen (dan is t kindje gewoon gezond maar doordat de waarde te laag is wordt het bmm-slijmvlies losgelaten) en zo zijn er nog meer dingen. Dus laat je aub niet afschepen met dat een gyn er niks aan kan doen!

@Gewicht: Hier 1.76 m en 72 kilo nu. Voor de zwangerschap woog ik 63, dus heb nog wel even te gaan ;) Was toen alleen best wel mager! Toen ik voor t eerst naar de VK ging woof ik 67 en dat vond ik een prima gewicht. Dus nog 5 te gaan en dan ben ik tevreden :) (Iets meer mag ook wel, maar ik ga er iig niet mn best voor doen ;))
    Verder wel veel slap idd, maargoed, dat zal ook ooit wel weer goed komen lijkt me ;) En anders pech gehad :D Mensen mogen best zien dat ik een kindje in mn buik gehad heb :)

@All: Zwemmen was geweldig gisteren! Ze heeft t meteen 45 minuten volgehouden en was lekker aan t kraaien en gillen van plezier :D Ook was ze lekker aan t trappelen in t water en de badspeeltjes waren ook helemaal in trek. Kortom, t is zeker voor herhaling vatbaar :D
    Ik vond t wel eng in mn tankini, mn hele benen zitten namelijk onder de striae aan de achterkant (tot op mn kuiten), maar na 10 sec was ik over die schaamte heen en had ik lekker sch**t aan iedereen :D Ben dus best wel trots op mezelf ;) (de striae is gelukkig wel al veeeeel minder zichtbaar dan toen Yentle net geboren was, dus dat scheelt ook al een hoop! Anders had ik t écht niet gedurfd :))

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, moet er weer vandoor. Fijne avond allemaal!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... dan ga ik zeker met de ha in overleg om te kijken wat hij voor mij kan betekenen of wat de gyn nog voor mij kan betekenen. Hopelijk kom ik snel achter de oorzaak en kunnen we er snel mee aan de slag! Vind t wel eng allemaal hoor!

Gewicht???... toen ik zwanger raakte van de oudste woog ik 45 kilo en 53 kilo net voor de bevalling. 1 jaar nadat de oudste geboren was woog ik nog maar 40 kilo:):$
    Mijn lengte is... 1,59 m en mn gewicht nu is 57 kilo! ;):D Vind wel dat ik 50 mag wegen maar chris vind dit mooier! Ik doe er ook geen moeite voor... eet alles wat ik wil hoef niks te laten! Ik snoep ook heel erg veel in de avonduren. Zo kan ik met gemak s'avonds nog n halve zak chips leeg eten of snacks bakken en samen met chris gaan zitten eten. Dus ik ben niet bezig om af te vallen. Ik wil t wel maar val toch niet af op de plekken die ik minder wil zien. Het gaat toch ten koste van mijn borsten EN laat ik díe nou net niet veel hebben:p:D. Nee voor mij gewoon leven zoals ik wil. Chris zegt als jij nog n keer zwanger raakt en ook daadwerkelijk bevalt dan kom jij boven de 70 kilo en dat raak jij niet meer kwijt! Ik zeg: en bedankt schat!!!!;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: goed hoor dat je de ha gebeld hebt. Hoop dat die je kunt helpen want gun het jullie zo. Oh ja over dat afvallen.. bij mij gaat het dus ook van mijn borsten af:( En die zijn ook al klein. Was zo blij toen ik zwanger was had ik opeens 2 maten groter:D

Kristel: Super dat Yentle het zo naar haar zin had in het zwembad.

Fijne avond!

xxx

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond! Hoest hier? Hier druk aan de voorbereidingen.. haantje wordt morgen 30! De beide pa's zijn net geweest, hebben een grote verlichte 30 in onze tuin gepoot... ;) Straks even de boel versieren met slingers!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Das waar ook Bianca! Alvast gefeliciteerd met je haantjes 30ste verjaardag. Denk dat ik hier morgen niet ben dus bij deze vast n hele fijne dag en n goede jaarwisseling toegewenst. hahahah wat voor verlichting van 30 heb jij in je tuin? Hebben ze die ook van 40???? Chris wordt 9 januari 40 nl! Hij voeld zn eigen nog niet zo oud maar goed! Eens komt die tijd voor ons allemaal. hahaha

All... jullie ook allemaal vast n goed uiteinde en n heel goed begin van 2010 gewenst! Maak er allemaal n hele leuke avond van en geniet van t vuurwerk MAAR kijk wel uit voor jullie handen en vingers!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik wil voordat ik hier afsluit op bladzijde 2200 zitten... dat is n mooi rond getal toch?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    En nu komt ie....

Deel Deze Pagina