ff snel tussendoor hoor @QB: Zo, wat een jonge haan heb jij! De mijne wordt in juni alweer 33.. Dat wilde ik even zeggen haha, ben nu weer weg. Ben film aan t kijken met mijn oude haan
Yep daar sta ik dan bovenaan... nu is t tijd om mn lappie uit te zetten en even nog wii-en als ik nog mag van mn schatteke! Weltrusten allemaal!
@Miran, dankje! De pa's hebben zelf een 30 in elkaar geflanst van een brandweerslang en een lichtslang met een compressor en weet ik veel wat... als je die 2 ook eenmaal loslaat is er geen houden meer aan.... @Kristel, jouw haantje is maar 3 jaartjes ouder dan de mijne, valt best mee! Soms doet mijn haantje alsof hij een puber is hoor, dusse 'age ain't nothing but a number'! Kijk je LOTR zeker? Kijkze! Ook alvast maar ff dan voor alle kippz een hele fijne jaarwisseling gewenst! Weet niet of ik morgen online kom, denk het niet.. dus alvast dan tot volgend jaar en heel veel plezier allemaal morgenavond! Xx
Das nog niks! Mijn haan wordt in juni 38. Hij is ook 9 jaar ouder dan ik maar dat kan ik niet echt merken. Gelukkig kan je het ook niet zien QB veel plezier met je verjaardagsparty van haan! @all...zal er morgen wel niet zijn dus wil iedereen een heel goed uiteinde en een nog beter begin wensen!
hahaha dames... dan overtref ik jullie wat leeftijd van de haantjes. Mijnes wordt 9 januari 40!!! Maar in zn doen en laten is ie nog steeds 30. Alleen als ie ergens last van heeft bijv. rugpijn of op zn borstkast (heeft ie al bijna 5 jaar last van, is toen van n machine afgedonderd 1,5 m hoogte plat op zn borstkast en niemand weet wat er aan de hand is! ) dan kun je merken aan hem dat ie n oude vent begint te worden! hahahaha Maar die kinders van ons houden ons jong!
ja QB... maar jij weet als geen ander hoe verslavend de combinatie lappie-ons hokkie is he?!!! Ik lig op de bank met over me heen n deken en bovenop mn benen staat mn lappie. Chris zit naar n film te kijken dus hij is rustig en ik ben ook stil hahahaha De cd die ik wou doen op de wii pakte nie hahahaha dat rijmt ook nog! Helaas we blijven proberen om dat ding aan de praat te krijgen, al die andere cd's werken wel.
Hoi kippies, QB: gefeliciteerd met je haan!!! Klinkt allemaal erg gezellig bij jullie! Mijn haan is trouwens 28, dus nog lekker jong, hihi! Kristel: ik ben precies even lang als jij en weeg ook precies evenveel. En ik was 67 kilo toen ik voor het eerst bij de vk kwam, grappig hè?! Ik vind 67 kilo ook prima hoor, dus we hebben allebei nog dezelfde kilo's te gaan! Miran: dus jij hebt al een "belegen" haantje, hihi! Ach, leeftijd maakt niets uit; "je bent zo oud als je je voelt" zei mijn oma altijd. Dag: ik ben ook nog op zoek naar een tankini, maar ze zijn nauwelijks ergens te vinden op dit moment. Dus zwem ik steeds met Luca in mijn bikini van voor de zwangerschap en daar voel ik me niet echt prettig in. Ik had voor de zwangerschap cup D en nu nog steeds, dus mijn borsten zijn nog even groot, alleen een beetje slapper, hihi! Mink: succes met de administratie! Alles goed met Zoë? All: Luca was gisteravond erg onrustig aan het slapen, werd 2x huilend wakker voor ik naar bed ging en dat gebeurt echt nooit. Vannacht ging wel goed, alleen ligt hij nu heel moe in bed, maar geeft zich niet over aan de slaap...
Ik wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en op naar een prachtig 2010!!!!!!!!!!!!! Mijn haan is 32 hiihihih
QB: Gefeliciteerd!! Fijne dag.. All: Ik wens iedereen een hele gezellige jaarwisseling! Geniet van elkaar en de oliebollen Oh mijn haan is trouwens 28
Hallo lieve kippetjes!! Ik kom eigenlijk nooit meer hier maar wilde jullie toch even allemaal een heel goed uiteinde en een super begin van 2010 wensen!!! Dikke kippenknuff van Jo
QB... HARTELIJK GEFELICITEERD met je haantjes 30ste verjaardag!!!! Heel veel plezier vanavond! Geniet met de kinders van t mooie spektakel. Elise... hahahaha hij is "belegen" maar ook opgelegen en ondergelegen hahahaha Volgens mij is Chris de oudste onder onze mannen. Ik weet niet hoe oud alle kippetjes zijn maar ik wordt er in maart alweer 35. Ben ik dan ook de oudste hier???? All... FIJNE JAARWISSELING EN GENIET VAN ELKAAR!!! EEN GOED BEGIN VAN 2010!!! Ik ga nu afsluiten en rijden naar Helmond. Bankstel van mn zusje bekijken, even langs n vriendin en dan naar mn moeder! Vanavond na t eten mn kinders ophalen bij de opa en oma! Heb echt zin in vanavond... lekker breezers drinken en lol maken! Doei allemaal en tok morgen!
bij de creche was het goed gegaan, ik vond het eigenlijk ook wel meevallen moet ik zeggen. toen ik hem kwam halen lag ie te slapen. ik herken de verhalen over 'afvallen'. ook ik ben nog een paar kilo-tjes te zwaar maar dat vind ik niet eens het probleem. het is meer dat alles zo slap is.... Ik wou me bij de sportschool aanmelden maar mocht nog niks van de fysio ivm bekken/rug. nu groen licht gekregen van de fysio dus volgendjaar maar eens langs de sportschool! wil jullie allemaal een gezellige jaarwisseling wensen! xxx
Hey kippen! @QB: hele fijne dag vandaag met je haantje en gefeliciteerd met hem! @Elise: Hehe, grappig dat we beiden hetzelfde gewicht en lengte hebben Doe jij nu iets om af te vallen? of laat je het op zn beloop gaan? Ik doe er niks voor, helemaal geen zin in haha. Vind eten veel te lekker Het enige wat ik doe is, als ik een dag wat 'slechter' gegeten heb, de dag erna niet snacken bijv. @Leeftijd haantjes: Ok, mijn haantje is dus niet de oudste hier (had ik ook niet verwacht hoor!), maar ik ben volgens mij wel de jongste hier (23 sinds 3 weekjes ) dus vandaar dat ik de meesten haantjes jong vind hier ivt leeftijdsverschil tussen mij en mijn haan (10 jaar bijna) @All: Ik wens iedereen super nieuw jaar! Dat de kuikentjes maar gezond doorgroeien en voor degenen die t nodig hebben een extra vruchtbaar nieuw jaar met hopelijk veel zwangerschappen en nieuwe kuikentjes
Ik wil alle kippies even een heel goed uiteinde wensen en een super 2010!!! Ik word wel helemaal gek van het geknal hier, pff, daar hou ik helemaal niet van. Ben ook maar met de auto boodschappen gaan doen; ben bang dat er vuurwerk in de kinderwagen komt... (ben ook wel een superangsthaas hoor) Kristel: ik hou ook veel te veel van eten om erop te letten. Ik let wel op dat ik voldoende beweging krijg door heel veel met Luca te wandelen. Ik ga iedere dag en als het even kan meer als een uur (alleen niet op de dagen dat ik werk, maar ik heb geen zittend beroep, dat scheelt) Maar volgens mij helpt het niet veel, want ik blijf al tijden steken op dit gewicht. Toen ik stopte met de borstvoeding woog ik 69, dus heb er al weer een paat kilootjes aan gegeten... Miran: ik ben 27. Yootje: jij ook alle goeds voor 2010 en leuk dat je even langs kwam hier! Pooh: fijn dat het goed is gegaan op de crèche en dat hij lekker lag te slapen. Kan je hem daar met een gerust hart achterlaten!
Heey lieve kippetjes Sorry dat het alweer een tijdje geleden is dat ik hier ben geweest, maar we zijn een poosje bij mijn ouders op "vakantie". Daarbij is Thomas weer ziek, dus heb niet veel tijd over. Kom het nieuwe jaar zeker weer tokken hoor. Allemaal een heel goed uiteinde en een goed 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En natuurlijk sluit ik me helemaal aan bij Kristel!! Tok volgend jaar Dikke knuffel Liena