[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Happy new year allemaal!!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Allemaal een heel gezond 2010

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    VRUCHTBAAR en GELUKKIG 2010!!!!!!!!!!!!!!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Whaha, elke nieuwe nieuwjaarswens is in een lettergrootte groter :p
    Willen jullie elkaar allemaal overtreffen? ;) :p

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar! Ik wens jullie het allerbeste voor 2010!!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    allemaal een mega goed 2010 en dat als er kippies bezig zijn voor een nieuwe kuiken dit ook snel mogen gebeuren

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh had ik nog niet eens gezegd.. Nathan kan los lopen:D Hij loopt nog wat wiebelig en valt af en toe nog op zijn billen maar hij loopt al hele stukken..

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie wat gaaf dat Nathan los kan lopen. Vind hij het ook zo ontzettend leuk?
    Thomas doet het inmiddels ook en nu is er helemaal niets meer veilig;). Hij loopt ook nog erg wiebelig, maar vind het helemaal geweldig.
    Nog even en ook julllie mannetje wordt alweer 1 jaar!!!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL EN DE BESTE WENSEN VOO 2010!!!

Juffie... Waaaaaah???? Nathan loopt???... superknap van hem hoor en dat nog wel voor zn eerste jaar?

All... wij hebben gisteravond tussen t vuurwerk gooien door n wensballon opgelaten. Mijn zusje ging ons voor toen Chris en ik en daarna mijn ouders. Was spannend! Mijn moeders vriendin, althans die vriend van haar, had n wensvuurpijl en tijdens die vuurpijl afsteken heeft ie haar ten huwelijk gevraagd. Zooooo lief! Die vrouw verdiend t. Ze heeft ruim 10 jaar geleden haar man moeten begraven en hij was ook weduwnaar. Nu is dit de eerste relatie van hun sinds dat ze weduwnaar en weduwe zijn. Ik gun t hun zo!

Chris en ik hebben ook n erg leuke wens gedaan dus ben benieuwd of dat ie uit gaat komen!

kom strakkies weer tokken!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: Dus Thomas is ook al zo'n snelle;) Hoe gaat het nu met Thomas?? Nog steeds ziekig??

Miranda: Hoop dat jullie wens uit mag komen!

Fijne avond!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meis wat leuk dat je er bent!!! Kom je binnen kort weer eens tokken hier?

xxx

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Iedereen een gelukkig nieuw jaar!!!

Miranda ik hoop dat je wens uit mag komen meis.
    Over leeftijd. mijn haantje en ik zijn allebei 26.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ook al een oudere haan :p. Ik ben 28 en haan 37. Wij hebben bijna 9 jaar leeftijdsverschil.

Juffie en Liena....jullie kindjes al lopen :$!!! Dan zal Stan wel een langzame jongen zijn. Ach ja, alles op zijn tijd ;).

Welterusten allemaal!

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

@ Juffie, gelukkig gaat het nu weer beter met Thomas, mar hij dus gewoon meer dan een maand ziek geweest;). Hij is nu nog wel snoterig, maar lijkt niet zoveel last meer te hebben van zijn oren gelukkig.
    Nathan en Thomas zijn idd best snel he met lopen:D, hij rent nog niet de hele kamer rond hoor, maar de stukken worden wel steeds groter. En hebben jullie nog plannen voor zijn eerste verjaardag?

@ Miranda, ga voor je veren dat je wens uit zal komen. Dikke knuffel voor jullie. En die vriend van je moeders vriendin is wel een romanticus;).

@ Wendy1983, wat grappig dat jij en je haan even oud zijn. Hoe gaat het met jullie mannetje? En jullie gaan nu ook weer serieus voor een 2de?

@ Dagdromer, Stan is niet langzaam, maar Nathan en Thomas zijn vrij vroeg met lopen. Komt vanzelf hoor, als hij er zelf aan toe is. Stan heeft vast weer andere dingen waar hij snel mee is zoals het praten!! En het gaat allemaal snel genoeg toch;)?

@ Bubsie hoe gaat het bij jou? Merk je al dat de vermoeidheid weer wat begint af te zakken?

Hier verder alles goed. De misselijkheid begint weer minder te worden en dat is erg fijn! Maandag 18 januari moet ik weer naar de vk,ben benieuwd hoe het dan is.

Dikke knuffel Liena

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liena. hier gaat het wel goed or.
    wel al last van bekken helaas.
    maar de vermoeidheid gaat wel goed eigenlijk is een heel stuk minder gelukkig!
    heb wel ook sinds 2 weken pas dat ik af en toe misselijk ben smorgens. dacht ik krijg dat niet maar toch wel. haha.
    maar gaat goed or.
    thanks!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Liena... ja die man van mn moeders vriendin is echt n schatje. Helaas al bezet maar ook veelste oud voor mij hahahhaha hij is er al 60. Ik moet er nog 35 worden!
    Maar ik hoop ook idd dat mijn wens uitkomt! Leuk dat Thomas ook kan lopen ook al is t wankel! Hoe was jullie oud en nieuw?

Bubsie... meis, dat misselijke gevoel heb ik gehad tot einde zwangerschap. niet overgegeven... niet 1x! Maar wel elke keer gevoel dat....
    Hoe gaat t met je buikje? Is die flink rond aan t worden?

All... hier gaat t heel goed! Chris moest eigenlijk vroege dienst in voor 1 dagje maar hij heeft vrij genomen en dus nog vakantie tot maandag avond. Dan moet ie de nachtdienst in en ik mag maandag ook weer beginnen.

Even iets anders.... ik houdt op FF alleen nog maar bij wanneer wij geklust hebben. Ik doe niet meer aan tempen of andere dingen alleen nog maar dit zodat ik kan kijken of t raak zou kunnen zijn!
    hahahaha hoezo toch nog de moeite doen?

Ik ga wii-en met mn dochtertje. Ze wil bowlen!
    tot strakkies.

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey juffie; wat leuk zeg dat hij loopt hahahah

Liena; fijn dat je minder misselijk bent meis. He he eindelijk gaat het de goede kant weer op met jullie mannetje. Wel fijn hoor:D

Mir; wij gaan voor een vruchtbaar 2010 en we zien wel wat er op ons pad komt.
    Veel plezier met bowlen

Dag; ieder kind doet het toch op zijn eigen tempo en tja de een is vroeg en de ander neemt zijn tijd. Zoe mag van mij wel wat minder hard gaan hoor. Het baby is er echt al af. Soms wel jammer :)

bubsie; jeetje wat gaat de tijd al snel zeg. Lekker over de gevarenzone heen hihihihi. Buikfoto's zijn altijd welkom hihihi

wendy; gezellig ook voor een 2e komen er vast weer veel zwangeren in 2010 hahahah

Klachten na de eisprong; jeetje vanmorgen echt dikke steken en ongi krampen gevoel pfff een week te vroeg hahahaha Nu is het weer over. Raar lijf heb ik toch hahaha

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @Liena,
    Hier gaat het heel goed hoor. Beetje moe van alle drukke dagen. aar Jesse doet het super goed. We zijn nu idd sinds November bezig voor een 2e. Het is weer net zo spannend als toen met Jesse haha...

Deel Deze Pagina