[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ff snel, want ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor Luca's verjaardag morgen...
    Allemaal een heel gelukkig en gezond 2010! Dat al jullie wensen uit mogen komen!
    Juffie: Nathan al lopen??? Knap zeg!!! Luca nog niet hoor, maar die is sowieso niet zo snel, dus had het ook niet verwacht;).
    ff Ego: Luca is oudejaarsavond van 23:00 tot 1:00 wakker geweest van de knallen; het was echt vreselijk hier. Heb het ook nog nooit zo meegemaakt sinds we hier wonen... Gisteren lekker bij mijn ouders gegeten, was heel gezellig. En morgen wordt mijn kleine mannetje alweer 1 jaar! Wat gaat de tijd toch snel; vanavond om 18:45 is het precies een jaar geleden dat mijn vliezen braken en de bevalling begon...

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou meiden voor degene die er om vroegen.
    hier mn buikje van begin tot 13 weken.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Bubs: wat een mooi buikje al!

Liena: gelukkig dat het nu weer beter gaat met Thomas. En hier ook steeds langere stukken lopen. Nathan valt nog wel heel vaak op zijn billen hoor maar goed dat houdt hem niet tegen. hij staat direct weer op om verder te lopen:D

Elise: morgen alweer 1! Groot feest morgen??

Mink: hier ook klachten hoor na de eisprong (als ik mijn ei gehad heb in iedergeval;)) Al een aantal dagen het gevoeld ongesteld te worden, krampjes enz..

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... wat n prachtig buikje heb je al meis! Ik ben wel n tikkeltje jaloers hoor hahahaha

Mink... dit jaar wordt n vruchtbaar jaar hier op dit topic. Ik ga er wel vanuit althans. Gaat hard he.... dat eerste jaar!

Elise... alvast proficiat met Luca's 1ste verjaardag. Leuk he dat terugkijken naar moment van bevallen. Doe ik ook nog bij iedere verjaardag!

All... ik zei net tegen Chris wat doen wij voor speciaals op 10-10-10? Hij zei: dat ik t niet weet! Ik hoop dat ik tegen die tijd zwanger ben en mijn uitrekendatum 10-10-10 is hahahaha blijf positief denken hahahaha

Ik ga eten!
    Tok strakkies!

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    miran; daar gaan we voor 10-10-2010!!!

Juffie; hahaha jij ook al. Zit me nu steeds af te vragen of ik dit ook de vorige maanden had. Maar echt niet zoals nu. hmm hahah gaat weer lekker. Ik zei, ik ga me er niet mee bezig houden maar ondertussen hahahaha ik vind het best wel weer spannend hahaha

Wendy hahaha hier nog een die het weer spannend vind.

Bubsie; wat een prachtige buik al!!!

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    elise; het is vast een apart gevoel om daar weer aan terug te denken. Wat gaat de tijd dan snel he. Maar wel mooi:D

Ik wil je dan voor morgen alvast een fijne dag toewensen

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    er ligt hier heeeeeeel veeeeeeel sneeuw hahahahaha

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier sneeuwt het nu ook weer

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink:hihihi vind het trouwens ook wel weer een beetje spannend hoor:D

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... ik ben ook tevreden met 20-10-2010 hoor!!! hahahaha
    Bij mijn dochtertje hoopte ik op 20-04-2004 maar zij was op haar uitgerekende datum geboren, 5 daagjes eerder!
    Tuurlijk is en blijft t spannend ook al zeg je dat je er niet zo mee bezig wil zijn. Ik zeg dat ook steeds maar toch vind ik t net na mn eisprong toch wel weer spannend hoor!
    Daarom houdt ik niks bij alleen wanneer wij geklust hebben. Mijn eisprong voel ik vanzelf wel, hoop ik. Nahjah... overmorgen even naar de ha en dan houdt ik jullie wel op de hoogte!

Ik ga even nog wat spelletjes spelen en kom hier weer langs vliegen

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    voor de jarige van morgen, alvast gefeliciteerd!!!bubsie, voorzichtig aan met je bekken. optijd aan de bel trekken en naar de fysio! een vruchtbaar jaar hoop ik voor jullie dames!hier ligt ook al veel sneeuw. nog van afgelopen nacht maar nu sneeuwt het weer. morgen weer werken. vandaag ook gewerkt, nu dus maar een tukkie doen.xxx veel sneeuw plezier!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker meiden en tot morgen!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Luca: van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! mama en papa natuurlijk ook gefeliciteerd. Een fijne dag vandaag!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hieperdepiep hoera!! Luca 1 jaar! Van harte gefeliciteerd!!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes

@ Luca, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!
    Ook papa en mam van harte natuurlijk;), een fijne dag samen!!!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Luca; gefeliciteerd hihih alweer 1 jaar!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Wij gaan straks lekker in de sneeuw wandelen. Het is hier zo mooi met het zonnetje erbij...

Fijne dag allemaal

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan ligt er nu net in maar als hij wakker is gaan we ook lekker naar buiten.. vanmorgen al even gewandeld en mijn schoonvader heeft net de slee gebracht dus kunnen we even sleeen!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Luca, gefeliciteeeerrrrdddd met je eerste verjaardag!
    papa en mama, ook van harte gefeliciteerd! Maak er een geweldige dag van! (zal wel lukken lijkt me ;))

@Bubsie: Wow, wat een mooie buik heb je al! Groeit echt snel :D

@Juffie: Oh leuk, lekker sleeën met Nathan :D Hopelijk ligt er volgend jaar ook sneeuw zodat wij ook kunnen sleeën met Yentle, lijkt me zó leuk!

@All: Wij hebben straks een nieuwjaarsborrel van een van de buren in de straat, maar heb er helemaal geen zin in ;) Weet dus ook niet of ik ga of niet, t is ook niet zo gezellig als i kdaar tegen mn zin in zit... Nouja, we kijken wel..

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Luca... GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG. Maak er samen met je papa en mama n leuke dag van. Geniet lekker van de vele kadootjes en natuurlijk van de lekkere taart! Paps en mams jullie ook gefeliciteerd met jullie kleine knulletje.

All... ik had gisteren zomaar n superslijmige sliert! Heel gek was dat. Nouja... we zullen zien ik weet toch niet van ik mn cyclus moet verwachten.
    Bij ons zijn nu alle kinders thuis... einde rust! Ze moesten alle 3 de slaapkamers opruimen dus die zijn nu weer lekker aan de kant en Chris en ik hebben lekker de kerstboom opgeruimd dus ook dat is weer lekker. Nu zit ik aan mn laptoppie en Chris en de kinders zitten te wii-en!
    Gewoon n relaxte zondag voordat morgen alles weer in volle gang aan de slag moet. hahaha vind t nu wel jammer dat mn vakantie erop zit maar goed t is weer bijna carnaval he?!

Hier ligt wel n beetje sneeuw maar niet veel... t zonnetje schijnt heerlijk volop! Het is goed weer maar ik houdt niet van de koud hahaha

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo net weer thuis. Zijn even bij overgroot opa en oma geweest van Zoe. Heel grappig om een woonkamer vol oude dames te zien. Wat genieten die toch van die kleintjes hahaha

Ik ben heel dizzie, veel plassen en steeds trek, vage buikpijn hahaha we wachten af, maar oh ik ben nieuwschierig. Tja realistisch gezien zou het wel heel bijzonder zijn, als het nu raak zou zijn hahaha maar ach, we kunnen altijd dromen toch??

Deel Deze Pagina