[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

Wil iedereen een fijne dag wensen!!
    Moet helaas nu gaan werken. Bah geen zin in maar ja..:(

Tot vanavond!

xxx

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes!

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een mooi, gezond, liefdevol en toch weer vruchtbaar 2010 mag worden! Voor de kippetjes die voor een kuikentje bezig zijn, VEEL SUCCES! :)

Hoe is het met jullie? Hoe was jullie Oud & Nieuw?

Juffie; Gefeliciteerd met Nathan! :)

Elisa; Nog gefeliciteerd met Luca! :)

All; Dikke knuffel van mij!

xxx

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Juffie: gefeliciteerd met Nathan! Ik hoop dat hij niet ziek geworden is en de koorts gewoon van een tandje ofzo kwam!
    Dag: wij gaan ook zeker pas na de zomer voor een tweede kuikentje, misschien zelfs pas volgend jaar. Ik heb heel lang last gehad van mijn bekken en dat gaat nu eindelijk goed. Bovendien heb ik mijn handen vol aan Luca op het moment, dus is het ook verstandiger om nog even te wachten. Maar het kriebelt wel hoor!
    Lin: goedemorgen! Alles goed met Liv?
    Miran: ik heb dat van die visjestherapie op tv gezien. Je hebt gelijk hoor; alles beter als die jeuk. Ik verga op het moment ook echt van de jeuk onder mijn voeten, niet leuk!
    Mink: toch wel weer spannend hè?! Ik had ook altijd allerlei klachten voor mijn ongi en dezelfde toen ik zwanger bleek te zijn. De tijd zal het leren!
    Luca wordt de afgelopen nachten steeds om 2:00 huilend wakker. Gaat wel weer slapen na een slokje water en een knuffel, maar de nacht is toch weer gebroken... ff een vraagje aan mijn mede-mamma's: hoeveel slaapjes doen jullie kindjes nu overdag? Luca hangt echt tussen 1 en 2 slaapjes in. Meestal nog 2. Vind het lastig dat we een hele tijd een vast schema hebben gehad wat super werkte en nu is het weer een zooitje...

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Nathan, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag vandaag! Hoop dat je goed verwend wordt! ;)

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey QB,
    hoe is het met jou en de kids? En hoe bevalt het leven met een haan van 30:p?

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Haha! Ja goed hoor! Met de kids gaat het ook super! Jamie moet vanmiddag weer naar de PSZ voor het eerst na zijn en haans vakantie, ben benieuwd hoe dat gaat... ;)

Tja, en het leven met een 30er bevalt tot nu toe best goed hoor, ik plaag hem er wel veel mee... dat hij blij mag zijn dat hij als 30er iemand in de 20 heeft, haha!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nathan.... GEFELICITEERD met je 1ste VERJAARDAG... veel plezier vandaag en natuurlijk ook zaterdag, dat je maar veel kadootjes in ontvangst mag nemen. Papa en mama ook gefeliciteerd met Nathan's verjaardag!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... hahaha dat is n goede dat kan ik zaterdag ook zeggen hihihihi
    Ik ga hem zaterdag de hele dag lekker klieren. Heb versieringen gekocht met overal 40 erop/ n grote gevelvlag met 40/ cocktailprikkertjes met 40/ n t-shirt met "hoera 40 jaar, het leven begint bij 40 jaar, nog steeds jong en ontstuimig en boordevol energie/n mok met "hoera 40 jaar, het leven begint bij 40, nog steeds jong en ontstuimig. Maar helaas levert t steeds vaker n fikse spierpijn op". Die t-shirt moet ie de hele dag dragen en uit die mok krijgt ie koffie. Dan zet ik s'avonds de muziek op van "Je wordt OUDER PAPA!!! hahahahaha ik ga lachen heel de dag. De versiering krijgt ie ook niet te zien pas als ie wakker wordt. hahaha
    Maar ik moet wel oppassen want ik ben over 5 jaar aan de beurt.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha chickens!

Ben ik een paar daagjes afwezig, hebben jullie zo'n 5 pagina's vol zitten tokken ;) Helaas niet genoeg tijd om bij te lezen nu!

Dus dan maar ff ego! Liv is een beetje chago de laatste dagen... Denk nu toch echt die 6 maanden sprong... Het inslapen is ook een drama! Zodra we de slaapkamer oplopen begint mevrouwtje te huilen, maar vanaf nu zijn we streng en leggen we haar gewoon op bed en laten haar ff gaan.. Nu gaat het wel weer beter gelukkig! En vannacht heeft mevrouw doorgeslapen, van 18 tot 12 uur, toen een halve fles en ik moest haar vanochtend om kwart over 6 weer wakker maken! Heb haar vannacht een paar keer horen kletsen, maar ze is toch gewoon weer verder gaan slapen! Normaal wordt ze altijd huilend wakker, dus dat is vooruitgang! :) Ze lag vanochtend op haar buikje, dus misschien is dat gewoon de oplossing :D

Maargoed, haar ontwikkeling gaat ineens wel hard! Ze kan nu zelfstandig zitten! Wel met een paar kussens op de grond, want af en toe kukelt ze nog naar achter, hihi!

Vanaf wanneer konden jullie kleintjes zichzelf optrekken in de box??

xxx

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nathan GEFELIITEERD met je 1e verjaardag!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemiddag!! Ik ben net pas wakker. Ik heb vanmorgen Jesse naar zijn gastouder gebracht en ben toen terug gegaan. Ik had zo slecht geslapen. wel 6 keer wezen plassen en veel gedroomd. Hier nog geen ongi maar omdat mijn cyclus de vorige keer ook steeds 4 dagen langer werd ga ik ook maar niet testen. Ik heb natuurlijk 3 dagen geleden ook een nega test gehad. we wachten maar even af.

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

@Nathan: Gefeliciteerrrddd met je eerste verjaardag! Ookal werken je papa en mama vandaag, dan nog hoop ik dat je een hele fijne dag hebt en dan zaterdag een groot feest! :D

@Wendy: 6x eruit geweest om te plassen?
    Hehe, ik moest ook ineens heeeel vaak naar de wc toen ik net zwanger was, echt al voordat ik de posi test had!
    Dus wie weet :D
    maar hou je t wel even in de gaten voor t geval t een BO is?

@All: Sorry, ben echt kapot van t zwemmen en shoppen vandaag! ;)
    Heb echt ontzettend veel gekocht! (uitverkoop he :D :p)
    Nu ga ik even eten maken en vanavond vroeg mn bedje in.

Fijne avond allemaal!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kristel wat is een BO

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    denk blaasontsteking wendy!

All: bedankt vooor de felicitaties! Mijn haan was wel thuis vandaag dus die heeft een gezellige dag met Nathan gehad. Verder net lekker pannenkoeken gegeten. Normaal vind Nathan dat heerlijk maar nu na 3/4 was het klaar. Toen ik stukjes neerlegde at hij met zijn handjes heerlijk verder:D Ja als je 1 bent moet je het natuurlijk gewoon zelluf doen;)
    Vandaag geen koorts meer trouwens, dus wat dat nou was:(

Ga nu even gezellig samen douchen en dan kan Nathan naar bed. Zaterdag groot feest.

Kom vanavond nog wel even.

xxx

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Juffie; nog gefeliciteerd met Nathan. Jeetje wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik kan me nog herinneren dat ik thuis in spanning zat af te wachten, wanneer je nou zou bevallen hahahaa

All; ben net naar de kapper geweest en die heeft een mislukte PONNY!!!!!!!!!! geknipt. Ik haat ponnys. Ze zette de schaar er in en ik riep heel hard een ponny?? aaaaahhh Nou ja het is niet anders, maar echt heel mooi vind ik het nog niet. Maar goed een voordeel is, dat ik nu geen last meer heb van haar in mijn ogen hahaha

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes,

Heb ff geen tijd om op iedereen te reageren:), we zijn druk bezig met het verven en sauzen etc op onze slaapkamer:D, maar toch:

Nathan van harte met je eerste verjaardag!!!!!

Ook papa en mama natuurlijk van harte;).

Kom snel weer tokken hoor
    Dikke knuffel Liena

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow ja tuurlijk blaasontsteking haha

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink.... balen meid! Maar denk maar zo... t groeit vanzelf weer aan!

Wendy en Juffie... jullie maken t wel spannend hoor! ben benieuwd of t bij jullie nu sneller gaat als bij de eerste!
    Wanneer gaan jullie testen?

All... ik ga lekker slapen. Morgenvroeg om kwart over 6 gaat de wekker. En ik moet gaan leren voor mn rijexamen. Krijg theorie en praktijklessen. Als ik dat haal ben ik officieel taxi-chauffeuse!

Slaap lekker en tok morgen!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik a slapen ben moe. Slaap lekker en tot morgen!
    xxx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    So, ben de hele avond ff aan het freubelen geweest! Lekker foto's bewerken (digiscrapping), beetje aan mijn weblog gesleuteld, en nu wil ik slapen! ;)

Haantje ligt er al dus ik ga hem zo achterna, als House even pauze heeft... ;) Morgen weer ff een dagje werken!

Iedereen trusten (alvast) en tot morgen!

Xx

Deel Deze Pagina