[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal!

@Mink: Aargh, wat balen zeg dat de kapper je haar zo vern**kt heeft.. En helemaal zonder dat je überhaupt om een pony gevraagd hebt?! Echt belachelijk..
    Hopelijk groeit t gauw weer aan! En anders maar even tijdelijk met wat schuifspeldjes werken?

@Deli: Helleuh! Hoe gaat t met jou (en de rest van je gezinnetje)?

@Linda: Wat goed dat Liv lekker slaapt 's nachts! Zo komen jullie ook lekker aan jullie welverdiende rust toe :)
    Vind je t niet eng dat ze op haar buik slaapt?

@All: Hier een niet al te fit kippetje ;) Heb heel erg last van cycluspijnen en zal als t goed is zaterdag of zondag ongesteld worden.. Heb er alweer totáál geen zin in! :p
    Maarja, vanaf volgende maand 'mag' ik waarschijnlijk weer lekker gaan stressen over of ik zwanger ben of niet, t heeft toch wel wat aan de ene kant he?! :p

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jaaaa!!!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kijk... Nou wil ik reageren en ben ik weer ineens superdruk :(

@ Kristel, het stressen heeft zeker wat :D spannend!

@ Linnie, wat fijn dat Liv zo lekker slaapt! Geniet maar van je welverdiende rust!!

*kom straks terug*

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Wendy, gefeliciteerd! Wat super! YEAHHHHH!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ah, ff tijd :D mijn collega gooit me net ergens uit dus nu moet ik wachten tot ze klaar is!

Ik zag dat Liena ook zwanger is, wat gaaf zeg! Sjonge, gewoon alweer meiden voor de 2e ronde bezig en zwanger! Gefeliciteerd!

Voor de dames die nog "klussen" ik blijf hopen dat het snel mag lukken!

@ Wendy, staat goed, die banner ;) :D

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH WENNNNNNNNNN! Super zeg!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Linnie, super van Liv zeg! Heerlijk!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Thnx Deli

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Wen: gefeliciteeerrddd!! Wat super! Ik wist t al toen je zei dat je ineens 6x eruit was geweest 's nachts om te plassen ;)
    Gecondoleerd met je opa trouwens... :( Wat liggen vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar..

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje Kristel

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wendy....JEEEEEEEEJ van harte gefeliciteerd!!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wendy: JEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ! Gefeliciteerd! En wat snel zeg! :D

Geniet ervan!

Mup & Kristel; In eerste instantie wel, maar ze is sterk genoeg om haar hoofdje op te tillen en ze slaapt heel lekker zo! Maar wat is een aerosleepmatje??

Ohhh, moet nog zo wennen aan het feit dat we het nu 'echt' over de klachten na de eisprong gaan hebben! Hahaha!

xxx

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deli; Ga jij al voor een tweede?! :) Of nog geen behoefte aan? :D En al een nieuw huis gevonden, of heb ik dat gemist?

Wat een vragen he?! :D HIHI! Heb je gewoon gemist :D

xx

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Thnx

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy.... GEFELICITEERD meid! Wat gaaf en wat snel!
    Echt super!!!!

All... ben n beetje KWAAD!!! NIET op Chris maar op mn EX. Mijn zoontje heeft sinds 1,5 week hyves. Nu was gisteren zijn papa (mijn ex) jarig en ik zei tegen mijn zoontje... je vader is jarig dus krabbel maar bij hem. Ikke uitgelegd dat je dus mooie plaatjes kunt versturen. Toen ben ik naar beneden gegaan. Mijn zoontje had dus idd n plaatje van "hartelijk gefeliciteerd" in de krabbel geplaats en daar onder "groetjes van gyani. ps fijne verjaardag". Nu krijg ik net n mailtje...

"als ik niet zou weten dat onze zoon iets creatiever is als ps
    dan had ik het mischien geloofd beetje doorzichtig vind je niet?
    begint een beetje op telefoneren te lijken [​IMG]
    ach ja toch bedankt mama
    een gezegende resterende week toegewenst
    van papa [​IMG]
    groetjes"

Dus ik heb even n mailtje terug gestuurd. Wat voor lage dunk hij wel niet heeft over zijn zoontje en dat dit dus meer iets over hem (mijn ex) zegt dan over mij. Wat is t toch n eikel he! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ben benieuwd wat voor reactie ik nu weer terug krijg van hem.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een klote reactie zeg!!!!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gefeliciteerd Wendy!!!!!!!!!

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    wendy gefeliciteerd meid en wat snel!!! Ik heb niet helemaal terug gelezen, maar begrijp uit het berichtje van Kristel dat je opa overleden is? Gecondoleerd in iedergeval, dat is niet leuk

Deli; joepie je bent er weer !!!:D:D
    Tja bijpraten een beetje veel, maar veel die voor een 2e gaan en of nu al zwanger zijn. Uh graaf graaf. Veel over werk en over onze kids natuurlijk hahahah

Ik moet vanavond nog werken, bah geen zin in in dit weer. maar goed we willen ook eten hahahaah

Kristel; helaas is de ponny zo kort dat knipjes zelfs geen oplossing is. Maar ach ik begin er al aan te wennen en groeid wel weer iaan.

Lin; dat is een matje met luchtgaatjes, zodat je kindje nooit kan stikken als ze op haar buik slaapt. Zoe heeft ook een poosje op haar buik geslapen, maar nu ligt ze vast in de slaapzaak en een riem door de slaapzakheen zeg maar, en nu kan ze niet meer draaien. Dit wil prima:)

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    miran; een beroerde reactie en idd hij weet niet beter en is gewoon kansloos???

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames... kreeg dus reactie terug, zoals ik al verwachtte, met zn verontschuldigingen zijnerzijde. Bla bla bla bla... net of t mij interesseert zeg. Ik ben al ruim 4,5 jaar bij mijn Chris en al ruim 5 jaar van hem af denkt hij nog dat ik HEM zal feliciteren met zijn verjaardag?... en ook nog ns onder de naam van MIJNE ZOON?!!! Die is echt maf!
    hahahahah

Wendy... gecondoleerd meis met je opa. Het is idd rare gang van zaken he... 1 overlijd en er komt strakkies n nieuw mensje voor op de wereld.

All... hier echt hele erge sliertjes en VEEEEEEEEEL, HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEL. Wie heeft verstand van wat dat betekent? Mijn hersens zijn n vergietje.

Deel Deze Pagina