[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goeieavond!

Mink en Juffie....t kan nog steeds:D

Pooh...ik werd pas ongesteld nadat ik volledig met bv was gestopt. Maar dat kan bij iedereen anders zijn geloof ik.

Deli...ik had een heel verhaal voor je getypt vrijdag maar toen klapte zp er uit en was het weg. Het kwam er op neer dat ik het gezellig vind dat je weer mee komt kletsen en gefeliciteerd met jullie woning. Gaat het nu wat beter met Wesley zijn temperament nu je wat tips van de wijkverpleegkundige had gekregen?

Meiden ik ga nu maar naar beneden. Vandaag en gisteren al de hele tijd bonje met haan om niks. Hij is erg prikkelbaar en kan er niet achter komen wat het is. Daar wordt mijn humeur ook niet beter van. Hopelijk waait het snel weer over.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: heb zo'n 4 mnd bv gegeven. Werd pas met 6 mnd ongesteld!:$ Duurde bij mij dus wel even voor het weer op gang kwam..

ga lekker in bed tv kijken.

fijne avond en tot morgen. heb morgen een dagje ADV dus een extra dag vrij:)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker juffie!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy.... waar is je banner meis?
    Hij staat je zo mooi!

Ik ga ook lekker nog even voor de tv hangen en dan ook naar mn bedje toe!

Trusten meiden voor later he?!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik weet niet waar hij is Miran ik heb hem niet weggehaald haha...???

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Daar is hij ineens weer haha

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker meiden en tot morgen! xxx

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Allemaal genoten van het weekend? Wij zijn weer lekker aan het verven geweest op onze slaapkamer:D. Het is nog niet helemaal klaar, moet zeggen dat het toch wel een beetje tegenvalt met een kleine erbij, je kan niet ff lekker een dagje doordoen, maar goed, het komt vanzelf af hihi.

@ Miran, ik hoop ook echt heel erg voor je dat het de volgende keer wel goed zal gaan!!
    Als ik het zo lees hebben jullie dus ook een lekker weekend gehad, wat kun je daar dan van genieten he:)?
    Werk ze vandaag.....

@ Mink, je houdt het dus nog even spannend. Het beetje bloedverlies wat je hebt gehadzou natuurlijk ook een innesteling kunnen zijn;)? Kan me voorstellen dat je het aan een kant wel graag wil, maar dat je bedrijfje ook wel belangrijk is. Ach komt dan ook vast goed, valt vaak ook zo weer als een puzzel in elkaar;). Wanneer ga je evt. weer testen? VVVVEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR.

@ Wendy, meis gecondoleerd met je opa, heel veel sterkte. Dikke knuffel!!!!
    Voelt wel een beetje raar, maar natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed? Wat lief van Bart dat hij rompertjes had gekocht.
    Hoe gaat het met Jesse?

@ Mupkuh, welkom terug:D, het fijne hier is dat je zo weer mee kan komen tokken;)!!! Alles goed met jullie meissie?

@ Elise, hoe gaat het nu met Luca? Slaapt hij de nachten weer wat beter? Hoe gaat het bij hem met zijn oortjes? Heeft hij er nog last van?

@ Melanina, mooi buikje al hoor, lekker van genieten. Nog even en je kan de kleine voelen bewegen:D..

@ Dagdromer, wat vervelend dat je bonje hebt met je haantje. Is hij niet echt een prater? Kan me voorstellen dat je er zelf ook niet echt vrolijker van wordt. Gaat het alweer wat beter nu of nog niet? Dikke knuffel.
    Hoe gaat het met Stan? Lukt het allemaal een beetje met eten zoeken zonder koemelk?

@ Deli, ,meis wat fijn dat je er ook weer bent? Hoe gaat het bij jullie? Gaat het nu beter met Wesley?
    Van harte met jullie nieuwe huis en wat heerlijk dat jullie tot die tijd in een huurhuis kunnen. Kan m voorstellen dat jullie wel eens toe zijn aan rust. Eindelijk weer lekker je eigen!!!

@ QB, hoe gaat het bij jullie? Nog steeds aan het genieten van het winterweer? Vinden Jamie en Britt het ook leuk? Je hebt echt mooie foto's gemaakt zeg!!!!!

@ Linda, wat fijn om te lezen dat Liv haar sprongetje weer te boven is!! En zij is dus ook een buikslaper? Thomas is dat ook, heeft hij al vanaf de geboorte;). Kunnen jullie nu dus ook weer lekker bijtanken!! Liv wordt vast ook alweer een heel meissie of niet?

@ Kristel, hoe gaat het nu meis? Is je buikpijn weer weggetrokken? Vervelend dat je daar zo'n last van hebt:(.
    Hoe vond Yentle het zwemmen vorige week?

@ Juffie, Nathan is dus zaterdag lekker verwend? Leuk he wanneer ze zo genieten:). Bij de verjaardag van Thomas had ik zelf taart gemaakt met cake als bodem en dat ging er ook in hihi. Thomas vind kwark idd ook erg lekker. Wat vervelend dat Nathan steeds koorts heeft, kan me voorstellen dat je dan graag wil weten waar dat wegkomt:(. Hij heeft nu nergens meer last van?
    Geniet van je vrije dagje vandaag, altijd lekker toch?

@ Bubsie, alles goed bij jullie? Wanneer moet je weer naar de vk>

Ik stop er ff weer mee meiden, Thomas begint heel erg te miepen en wil graag de aandacht;), kom straks nog wel ff tokken, heb nl nog een paar vraagjes/probleempjes met ons kereltje, wie weet hebben jullie nog tips;)............

Dikke knuffel Liena

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Nathan en ik hebben lekker uitgeslapen tot half 9. Net getempt en geen koorts meer. Gelukkig maar. Wel zit hij nog helemaal vol.
    ga vandaag even flink in huis aan de slag en misschien nog wel even sleeen met Nathan.
    Was vannacht nog niet ongi maar kan niet lang duren want heb al kramp in mijn buik.

Fijne dag allemaal.

kom vandaag nog wel even langs.

xxx

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lees je vraag zo wel Liena! Hoe voel jij je zelf trouwens.. ben wel weer benieuwd naar een buikfoto:D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Liena: Hoe gaat het met je? is t zwaar, zwanger en een kleine dreumes of is t prima te doen?
    Ben benieuwd hoe je buik groeit! Zal zeker sneller gaan dan bij Thomas of niet?
    Yentle vond t zwemmen geweldig, we proberen nu dan ook elke week te gaan, maar ligt even aan of haan elke vrijdag thuis kan werken (Meestal wel gelukkig)

@Juffie: Fijn dat Nathan geen koort meer heeft. Temp kan idd hoger worden als ze tandjes/kiezen krijgen, maar of t zo hoog kan zijn weet ik ook niet..

@Pooh: Ik heb de eerste 2 weken geen bv gegeven en heb toen ook een eisprong gehad want 4 weken na de bevalling werd ik alweer ongesteld.. En toen gaf ik dus wel bv.
    Maar daarna niet meer ongesteld geweest totdat ik stopte met de bv. (Heb 11 weken gegeven)

@All: Hier een rustig dagje, ben eergister namelijk ongesteld geworden en wat een pijn, niet normaal! Hoop dat ik gauw bij de gyn terecht kan hiervoor (vorige week bij HA geweest ivm alle pijnklachten die ik heb van mn cyclus die steeds erger worden) want geen enkele pijnstiller doet zn werk nog.. (Krijg al diclofenac van de HA ervoor ;))

Trouwens, Yentle kan sinds 1,5 week al helemaal los zitten, zo leuk! Dan houdt ze ondertussen haar voetjes vast :D
    Zal eens kijken of t me lukt om een foto te maken ervan vandaag!

Fijne dag allemaal :)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow wat knap van Yentle!! Ben benieuwd naar de foto.. Ga me maar eens aankleden. loop nog in pyjama.:)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden.

Ik wilde vrijdag nog even op mijn werk meekletsen maar de site is geblokkeerd.... Sjonge, schrok er wel van.

Met het huurhuis is het gelukt. De eigenaar gaat deze week een contract opstellen en zorgen dat we er binnen een week of 2 in kunnen. Het is wel duur ivm de dubbele lasten maar het moet te doen zijn.

De offerte die we van de bank hebben gekregen en morgen zouden gaan tekenen hebben nog wel wat vraagtekens opgeroepen dus hopelijk kan onze adviseur nog eea uitleggen wat wil het eigenlijk nu wel een keer snel rond hebben ...

Hebben jullie een fijn weekend gehad? Wat een sneeuw en kou he, brrrr.... Maar ook wel weer knus!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kristel, ik heb ook zo lang last gehad met m´n menstruatie. En nu nog doet het veel meer pijn dan voor de bevalling. Wat knap van je grote meid! Tijd gaat hard he...

Juffie, ik zit ook in m´n pyjama. Haantje komt net thuis, toch maar niet aan het werk gegaan, hij had last van z´n buik. Wel gezellig voor mij, werkt hij thuis...

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo daar ben ik even weer,

@ Juffie en Kristel, ik zal proberen om vandaag een buikfoto te maken en hier te plaatsen;).

Nou hier dan mijn problemen,

De eerste is dat ik egenwoordig alle zeilen bij met zetten om Thomas een poepbroek te kunnen verschonen. Hij blijft helemaal niet liggen, draait op het moment van neerleggen meteen zijn schouders en benen er achteraan. Ik pak hem dan wel bij zijn benen vast, maar doorda hij zijn bovenlijfje draait hou ik hem dus niet en draait hij op zijn buik en gaat staan. Wanneer haan thuis is houd hij zijn armen vast zodat hij niet kan gaan draaien. Wanneer ik alleen met hem ben mot ik gewoon mijn knie op zijn borst leggen en dan proberen te verschonen. Het wordt voor beide zo een drama. Gisteren heb ik hem voor het eerst een tik voor zijn billen gegeven:), maar wist het gwoon niet meer. Maar het enige wat er gebeurde was dat hij helemaal overstuur was maar nog steeds niet blijft liggen. Hoe doen jullie dit?

Het 2de probleem is het slapen. Toen Thomas oorontsteking had kon hij bijna niet slapen en sliep toen dus in op schoot, al wiegend en dan legde ik hem in bed. Maar doordat de oorontsteking heel lang heeft geduurd is hij daar aan gewend geraakt en nu is het dus brullen met het naar bed brengen. Hij is dan helemaal overstuur. Ik bleef iedere keer even naast zijn bedje zitten en dan sliep hij meestal binnen 10 minuten, maar die tijd dat we bij hem moeten zitten is inmiddels soms al een half uur en daar heb ik geen zin in en tijd voor:). Gisteren heb ik hem laten huilen, maar dat hielp niet. Na 10 minuten terug gegaan. Hij was helemaa van de mik, nat van het zweet. Ik weet nu niet goed of het alleen is dat hij op schoot wil, of dat hij ontzettend last van verlatingsangst heeft. :(. Zit er op het moment echt even door. Heb vanmorgen weer geprobeerd om hem te laten huilen, steeds terug en de tijd ertussen langer gemaakt, maar na 3 keer was ik ook in tranen en ging dus toch weer overstag. Ik weet gewoon niet zo goed hoe hier nog op te reageren:). Misschien hebben jullie nog een advies?

Ik ga in ieder geval ook het CB zo bellen en eens kijken of zij nog een tip hebben. Ik zit er in ieder geval een beetje doorheen nu:(.
    Verder is het zo'n makkelijk ventje, echt helemaal niks mee te doen:D

Zo weer genoeg ego ga ff bellen en kom zo nog wel ff weer kijken

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heb het CB gebeld. Als het goed is wordt ik terug gebeld door de wijkverpleegkundige, ze vond dat er aardig wat pit in het mannetje zit;) Wordt dus vervolgd, ben benieuwd.

@ Kristel, wat fijn dar Yentle zo van het zwemmen geniet, idd lekker volhouden zolang het kan. Wat knap dat ze al rechtop kan zitten, kan ze de wereld op een heel andere manier bekijken;).
    Hier gaat het verder goed hoor, Thomas is verder een makkelijk mannetje gelukkig. Ik merk wel dat het wat zwaarder is nu dan toen met Thomas, maar dat komt natuurlijk omdat je niet zo makkelijk meer toe kan geven aan de vermoeidheid. Ik moet zeggen dat dit nu al een stuk beter wordt en ook de misselijkheid is bijna weg dus dt scheelt. Verder moet ik nu natuurlijk meer tillen, want Thomas kan nog niet(s)zelf;).

@ Deli, dus nog 2 weekjes en dan lekker je eigen stekkie weer. Hebben jullie het vast wel aan toe of niet? Suc6 morgen met de adviseur, hoop dat hij jullie kan helpen!!
    En geniet er lekker van dat je haantje thuis is, altijd gezellie!!

Dikke knuffel Liena

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Liena, zwaar is dat he :( ik heb het met Wesley ook al maanden en het wordt alleen maar erger. Ik heb ook wel eens uit onmacht een tik gegeven maar wat je zegt dat werkt ook niet. Afleiden zeggen ze maar dat lukt bij ons ook niet. Ik hoop dat het voor jou makkelijker wordt. Mijn haan krijgt het op dit moment al soms niet meer voor elkaar...

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat het slapen betreft, ik ben er van overtuigd dat ze je echt flink kunnen uitproberen. Wes heeft het ook een tijdje gedaan hoor, dikke tranen en ik was ervan overtuigd dat hij echt ergens last van had. Maar als ik ´m bij me pakte ging hij spelen. Hoe moeilijk het ook was heb ik ´m wel een tijdje laten huilen en toen ging het weer beter na een paar dagen. Maar goed, daarin moet je je gevoel volgen. Ik was er van overtuigd dat hij ons uitprobeerde en dat was ik zat. Als ik ´m dan uit bed haalde om te troosten zat hij eerst heel zielig te snikken en ging dan spelen dus echt troosten had hij niet nodig. Tja, dan houdt het natuurlijk een keer op. Als Thomas echt verlatingsangst heeft zou ik het niet weten.... Moeilijk lijkt me dat

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, ik vind het idd ook heel zwaar, haan kan hem al niet eens meer verschonen, dus daarom doe ik het. Steeds denk ik ook van hij is toch niet de baas!! Maar toch gaat het steeds moeizamer.
    Ik heb idd ook al vanalles geprobeerd. Hem afleiden, liedjes zingen, hem iets in handen geven, muziek aanzetten, boos reageren. lief reageren maar het helpt allemaal niet. Ja en dan zit ik met mijn handen in het haar:(.
    Maar bij Wesley gat het dus ook nog steeds niet? Wat ontzettend vervelend lijkt me dat. En lukt het bij hem wel als anderen het doen?

Wat het slapen is het zo dat hij dan echt helemaal overstuur is. Zodra ik hem uit zijn bedje haal is hij nog steeds erg aan het huilen en op een gegeven moment zakt het en dan legt hij zijn koppie tegen me aan en valt al bijna in slaap. Leg ik hem dan weer in zijn bed en ga ik weg begint hij weer en huilt heel hard tot ik weer terug kom. Vandaag dus na 3 keer toch weer op schoot gepakt en toen hij weer rustig was sliep hij binnen 5 minuten. Toen wer in zijn bedje gelegd en huilde hij weer. Toen ik zijn handje vasthield werd hij rusitger en na een poosje sliep hij. Erg lastig.

Nu is hij trouwens wakker dus ga hem even halen;)
    Tok later

Dikke knuffel Liena

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: Ohh wat goed dat jullie zo snel al in t huurhuis kunnen! Eindelijk weer lekker een plek voor jullie zelf :D
    Tja, wat betreft mijn ongi's.. Toen ik nog geen pil gebruikte (10/11 jaar geleden) was t al heel pijnlijk, maar toen kon ik t af met paracetamol.. Op mn 15e ben ik met de pil begonnen omdat ik altijd zo'n last had. Op mn 21e gestopt ermee en toen was t al veel pijnlijker dan op mn 13e. En elke maand werd de pijn erger en duurde het langer.
    De maand voordat ik zwanger werd van Yentle was ik al bij de HA geweest ervoor en die dacht toen aan endometriose. Had toen een verwijzing voor de gyn gekregen, maarja, toen ik daar naartoe kon bleek ik zwanger en had t dus geen zin meer om hiervoor er naartoe te gaan :)
    Nu is de pijn weer veel erger (heb gem 20 van de 28 dagen pijn) en wil de HA t dus uit laten zoeken door de gyn of t dus idd endo is of toch iets anders (hormonen bijv)..
    T zal zeker wel met de zw./bevalling te maken hebben dat t wat erger is, maar toch.. Wil t zekere voor t onzekere nemen, want mocht t endo zijn dan kan t zwanger worden alweer een stuk moeilijker zijn.

@Liena: Pff, wat moeilijk zeg, met de luier verschonen! Ik heb dat (nog) niet met Yentle dus daar kan ik helaas niks zinnigs over zeggen..
    Wat het slapen betreft.. Tja, wij zitten zelf ook een beetje met een soortgelijk probleem.
    Doordat Yentle de eerste maanden zoveel pijn had (slokdarm door de reflux en de rest door KMA) dronk ze heel vaak kleine beetjes om de pijn te verzachten aan haar slokdarm.
    Doordat ze tijdens t drinken minder/geen pijn had kon ze dan juist slapen, normaal niet helaas. Hierdoor is ze t zo gewend om tijdens t drinken in slaap te vallen bij ons op schoot!
    Zonder drinken valt ze dan ook echt niet in slaap.. We hebben t al zooo vaak geprobeerd om haar gewoon in bed te leggen en maar te laten huilen (en tussendoor even tot rust brengen natuurlijk), maar ze blijft dan gewoon doorrazen totdat ze drinken krijgt :( (soms wel 2-3 uur! :() En zodra ze dan wat krijgt is ze binnen een minuut vertrokken ;)
    Ook hier kan ik je dus echt geen tips voor geven, helaas.. Misschien dat iemand anders de gouden tip heeft?? (ook voor mij? :p)

Deel Deze Pagina