[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja dat dacht ik wel dat me dat ging lukken MAAR helaas... de kinders begonnen ruzie te maken en daarna kwam n neefje binnen vallen en die was me op mn zenuwen aan t werken. Dus heb ik Didier en zijn neefje naar boven gestuurd en de 2 jongste kijken nu tv dus t is gedaan met mn rust!
    Vanavond nog maar n nieuwe poging en anders morgen als ze op school zitten!

Ga nu maar spelletje spelen

Trouwens Juffie... wat zei je man van dit goede heugdelijke nieuws????
    Heb je t al aan je ouders verteld of aan iemand anders?
    Hoe was hun reactie?
    Ben je ook weer samen zwanger met Liena!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: Haan is ook erg blij:) Hij zei gisteren al steeds volgens mij ben je zwanger:D Verder nog niemand verteld. Wacht net als bij Nathan eerst de 1e echo af voor we gaan vertellen. Duurt nog wel even dus..

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ben net ongi geworden zonder dat ik ergens echt verders last van had buiten mn boobs en koud na dan!
    Dus op naar de volgende ronde...
    Zal mn cyclussen weer ns bij gaan houden.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he dat is jammer miranda. Jij hebt ook best onregelmatige cyclussen he?? Ben benieuwd wat de gyn zegt over alles.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    mijn cyclussen zijn idd erg onregelmatig... dan weer 25, dan 23, dan weer 29, dan weer terug 24, dan weer 31 dagen en ga zo maar door. Dus qua eisprong kan ik er niet echt n touw aanvast knopen.
    Dus idd even goed laten onderzoeken door de gyn... kan nooit kwaad toch en misschien dat ik dan wel snel zwanger raak!

Ik ga even bowlen met de kinders...

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He shit Miran! Ik zat nog wel zo te duimen voor je! Dikke knuffel.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ach Wendy... misschien komt dat nu heel snel aan de orde en kan ik ook echt lekker genieten van die roze wolk. Het is even niet anders en eerlijk gezegd ben ik ook niet getreurd hierom.
    Ik ben nu wel de 25ste van mn ongi af en misschien zit er wel n eisprong aan te komen en kan de gyn dat zien... misschien ziet ie dan ook wat er mis kan zijn. Ik ga ervan uit dat t bij mij is!
    Ik hou jullie op de hoogte...

doei ik ga eten!!!1

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

WENDY, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D .

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    my: 23 weken alweer zie ik. gaat alles goed??

10. MyPrecious

@ Juffie, Ja voel me goed, morgen al 24 weken :D . Hoe gaat het met jou? Spannend zeg nog voor Nathan's 2e verjaardag een brusje :D .

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje MY wat ga je snel 24 weken alweer....Waar blijft de tijd :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Ff snel voordat ik de bank op duik met een filmpje!

Juffie; AAAAAAAAAAHHHHHH!!!! Wat snel joh! Gefeliciteerd! En nu lekker genieten! :D Binnenkort weer zo'n mooie bolle buik! HEERLIJK! Geniet meis!

De rest; Dikke knuffel van mij!

xxx

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

Whhaaaa, wat zie ik nou?! Ben ik even een weekendje weg en Juffie is gewoon lekker zwanger! :D
    Geweldig!
    Gefeliciteerrdd!! En snel ook, 2e ronde al, super!

@All: Ben dus t weekend weggeweest, even naar mn moeder in Limburg met zn 3-tjes. T was eigenlijk de bedoeling dat we gister thuis zouden komen, maar Yentle sliep voor t eerst in t campingbedje en de eerste nacht ging t voor geen meter ;)
    Na veel mokken, gillen, krijsen etc etc is ze om 3.00 uur pas in slaap gevallen en om 7.15 uur was ze alweer wakker. Wij waren dus doodop en op die manier wilden we niet naar huis rijden..

Verder hebben we eindelijk DE manier gevonden voor mevr. om goed te slapen overdag! Het is niet de speen, maar we moeten haar gewoon lichamelijk een beetje inperken qua bewegingsvrijheid ;)
    Ze is altijd heel wild aan t slaan en schoppen in bed en trok ook continu de speen uit haar mond. Ik werd daar op een gegeven moment zo kriegelig van dat ik dacht 'ik bind je handen vast'.
    Niet gedaan natuurlijk, haha, maar heb haar toen wel even ingebakerd en sindsdien slaapt ze 2x 2 uur per dag en valt ze binnen 5-10 minuten in slaap!
    Ze wordt nu alleen niet ingebakerd, maar gewoon met haar armen IN de slaapzak geritst. Werkt perfect! Speentje erbij en ze is binnen een paar minuten in dromenland en blijft daar dan ook lekker even hangen :D

Ohja, heb ook nog een brief gekregen van t zkh. Ik kan pas 19 febr. bij de gyn terecht en moet dan ook natuurlijk net weer bij degene zijn waar ik absoluut NIET heen wil, die man is echt een eikel.. Morgen maar even bellen of ik naar iemand anders mag en zoja, wanneer :(
    Ben benieuwd!

Nu ga ik gauw eten maken (zijn net pas thuis) dus ben er meteen weer vandoor!

Fijne avond allemaal!

(sorry dat ik verder niet reageer...)

14. MyPrecious

Haha ja de tijd vliegt :D hopelijk de laatste helft ook, want kijk er wel heel erg naar uit :D .

@ Kristel, idd niet fijn dat je naar iemand toegewezen wordt die je een eikel vindt.. Hopelijk kun je rond diezelfde datum gewoon bij een andere terecht! Succes :) .

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeeeeeeeey My... dat is idd n hele tijd geleden en weggevlogen... jeetje t gaat echt ontzettend hard.
    Gelukkig gaat alles goed met je. Weet je al wat t geslacht is of willen jullie t niet weten? Heb je al n pretecho laten maken of doe je dat nog?
    Ben zo nieuwsgierig

We moeten eigenlijk weer n poll op gaan zetten want er zijn er maar weer zat zwanger!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    My: oh zie het inderdaad. Morgen alweer 24:Dweken. Alweer een weekje verder.

Kristel: Balen dat het slapen in het campingbedje neit goed ging. maar wel super dat het slapen overdag nu wel goed gaat. Pas je wel op met draaien? Wil me nergens mee bemoeien natuurlijk maar al Yentle op haar buik draait is het misschien wel wat gevaarlijk als haar handjes in de slaapzak zitten.

All: de eerste kwaaltjes komen hier ook al hoor.. Heb echt super snel weer honger en als ik dan niet wat eet word ik misselijk. Ga me er nu echt op letten niet te veel ongezonde dingen te eten want bij Nathan kwam ik de eerste paar weken al kilos aan. en dat wil ik nu eigenlijk wel een beetje beperken..

fijne avond allemaal! Ga straks lekker in bed tv kijken en dan vroeg slapen.

xxx

17. MyPrecious

@ Miranda, ja we weten het geslacht :D maar we houden het geheim. De pretecho gaan we laten maken in februari! Vond de 20 weken echo zo mooi daar hebben we ook een stukje in 3d/4d gezien en daarna gelijk een pretecho afspraak gemaakt :D .
    Ik hoop dat jullie meer geluk krijgen in de toekomst. Vind het echt naar om te lezen hoe lang je onderschrift wordt met die rot gebeurtenissen :( . Ga heel hard voor je duimen.

@ Juffie, dat snel aankomen is minder ja! Ik heb de laatste weken ook meer honger en moet er ook echt om gaan denken gaat echt snel met de kilo's dan. Succes ermee hihi. Heb je nog tips voor gezonde tussendoortjes? :p

Fijne avond meiden ik ben er weer vandoor, we zullen nog even een soepje eten.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @My: Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de vragen die Miranda je stelt :D

@Juffie: Vreselijk he, die zwangerschapshonger? :p Normaal kan ik pas ontbijten als ik al 2 uur wakker ben (eerder word ik al misselijk bij t idee van eten) maar tijdens de zwangerschap wist ik niet hoe gauw ik eten moest maken zodra ik wakker werd! ;)

Yentle draait nog helemaal niet, doet ook totaal geen poging tot, ze is veel meer geïnteresseerd in zitten en staan ;)
    Ik maak me daar nu dus ook nog niet druk om tijdens t slapen.
    Ik wil t sowieso ook maar tijdelijk doen, paar weekjes, om haar die rust en dat ritme te geven van goed (in)slapen overdag ('s nachts slaapt ze gewoon goed) en dan over een 2-3 weken kijken hoe t gaat zonder dat haar armen erin zitten.
    Ik moet sowieso maar even kijken hoe of wat, misschien dat ik haar beter vast kan leggen in bed ofzo? Want ze slaapt echt geweldig sinds ik dit nu doe zo (doe dit nu sinds donderdag en ze slaapt gewoon 2x 2 uur, waar ze eerder maar 2x 45 min sliep) en ze is sindsdien echt supervrolijk de hele tijd als ze wakker is en ik heb hierdoor ook weer meer vrijheid aangezien ik niet elke keer 1-2 uur bezig ben om haar in slaap te krijgen..
    Hoe kan ik haar t beste vastleggen in bed als dat dus goed is om te doen? (als een ander t ook weet, tips graag :D)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Kristel: oke nou dan kan het prima inderdaad.

Heb vanmorgen weer een test gedaan. werd om kwart voor 6 wakker dus toen gedaan. Ik dacht dat hij net zo licht was als de eerste dus ik meteen weer ongerust natuurlijk:) Kon ook niet meer slapen.. Maar goed nu keek ik later nog en keer en toen was hij toch echt al wat donkerder.. Pff onzekere muts ben ik toch:)
    ga nu ook niet meer testen. deze was duidelijk te zien en vind die teststress helemaal niets..
    goed dat was weer een heel egoberichtje van mij.

ga nu naar mijn werk.

fijne dag allemaal!

xxx

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden.
    Jesse heef goed geslapen maar ik niet pff wat ben ik vaak wakker geweest..... Jesse is nu bij zijn gastouder zodat ik vandaag even bij kan tanken. Dadelijk eerst MvM om 10:30 en daarna lekker nog even terug naar bed denk ik ;)

Deel Deze Pagina