hey dames ik ben eindelijk boven water....werd om zes uur wakker van buikpijn....kon helemaal niks meer....niet lopen zitten staan echt niet. Wist ook echt niet wa ik met mezelf moest. En het liep er ook nog eens hartstikke hard uit....dacht echt van voer mij maar af....dus de vk gebeld en zij vertelde dat het normaal was. Dat er nog wat stolsels in mijn baarmoeder zitten die eruit moeten. Nou dat heb ik gemerkt...ook toen die stolsels kwamen mijn god wat een pijn. Hoe is het met jullie? Mup hoe was je controle?
Hey Yoyo, dat klinkt heel erg heftig. Ik hoop dat je snel geen pijn meer hebt. Heb je ook gevraagd hoelang zoiets kan duren? Mupkuh ik hoop dat alles snel duidelijk voor je wordt.. Liena, vanmorgen geen last gehad van misselijkheid. Als ik maar optijd eet dan is het goed... Ik blijf bij de gynocoloog voorlopig. Ze hebben nu zoiets van; je loopt hier nou toch, dan blijf maar hahaha we zien wel. Dit was natuurlijk ook niet mijn eigen gyn, daar moet ik 8 augustus heen en 7 augustus voor de 12 weken echo. Dat is ook lekker in onze vakantie. Juffie; ik heb het al op die manier geprobeert, maar krijg het niet voor elkaar ga zo nog wel even proberen. Het is echt een heel klein boontje. Je kan het bijna niet zien hahahah maar het hartje klopte wel heel snel, dus dat was goed Deli; ik hoop dat je niet teveel last krijgt van vochtvoeten, want dat is idd niet prettig. Ik vond het al knap dat je het zolang vol kon houden op hakschoenen hahaha
Ja die pijn mag een dag duren tenminste zo erg als vanmorgen. Maar het vloeien mag een week duren. De pijn is nu al een stuk minder. Gelukkig. Was ook heel heftig...zei ook tegen Barry....ik wil toch maar geen kinderen want als dit nog maar een fractie is van een bevalling dan kan ik t niet....scheelt miss wel dat ik het nu voor "niks" doe en dan voor een kindje natuurlijk.... Fijn dat je echo goed was Mink!
Yoyo; klinkt echt heftig. Als ik er aan denk hoeveel pijn ik toen had, toen ik naar het ziekenhuis moest, dan kan ik me voorstellen dat je nu zo denkt. Maar ik weet zeker als bij jullie de dag komt dat je weer zwanger bent en bijna mag bevallen, dan ga jij er voor 100% voor en dan is de pijn idd voor een ander doel. Daarom hoop ik ook dat jullie snel van deze pijn af zijn en weer rustig opnieuw kunnen gaan beginnen..
Ja dat denk ik ook wel. Het is dan wel goed natuulijk zo wordt mijn bm natuurlijk wel helemaal schoon maar toch... Komt wel goed schatje! Het er tenminste wel het vertrouwen in! Heb je de echo er al in gekregen?
@ Yootje, meis ik weet wat je denkt! Ik heb in de zwangerschap 2 x op bed gelegen van de rugpijn en kon het ook wel uitschreeuwen dat ik dacht nou lekker dan het ergste moet nog komen maar wat mink ook zegt, straks dan weet je waar je het voor doet en en ben je het zwanger zijn zo beu dat je blij bent dat de bevalling begint! Maak je daar niet druk over meis! Maar het is wel vervelend dat je nu zo'n last hebt! Riedel had het ook zo toch en die plaatste destijds net zo'n berichtje als jij en nu is ze weer positief over zwanger worden dus het komt zeker goed schatje! En gewoon lekker alles eruit gooien! Dat mag best en helemaal hier! @ Mink, waar blijft de foto? Wil minimink wel eens zien nou @ All, ik ben nog op mijn werk, ga vanavond uit eten met 2 (ex)collega'tjes hier in de buurt dus blijf ik nu maar ff wat langer...... En dan nog 2 en halve dag werken kan het nog niet geloven...
Thanks Kippetjes Maar het was best goed in het ziekenhuis. Heb een echo gehad en op een bloediets van 6mm na was het goed. Hoef niet gecurreteerd te worden. Ook heb ik bloed geprikt voor chromosoon afwijking. Mijn vriend moet dit aankomende week ook nog doen. Moet 2 maanden wachten op de uitslag, maar dan was ik misschien al wel weer zwanger zei de gyn
Hey Mup, dat is in ieder geval positief dat je niet gecurreteerd hoeft te worden! En we gaan weer hard veren dat je in die 2 maanden hartstikke zwanger bent! Meiden, fijne avond ik ga zo richting restaurantje, tok morgen!
pfff yojo... heftig zeg.. maar inderdaad deze pijn is gewoon voor niets. je krijgt er niets voor terug dus maakt het het, denk ik, een stuk moeilijker.. Sterkte ermee meis! mup: fijn dat je niet gecurreteerd hoeft te worden. en het zou mooi zijn als je over 2 maanden alweer zwanger bent! mink: onze eerste echo was ook echt een vlekje met een kloppend hartje. kon nog niets van een babytje ontdekken Maar het is wel het mooiste boontje ooit natuurlijk! deli: eet smakelijk alvast! mijn zusje komt zo gezellig en dan morgen lekker een dagje weg met z'n tweetjes. Ga d'r zo even ophalen van de bushalte.. XXX
Mup Fijn dat je niet gecurreteerd hoeft te worden! Is het bloeden wel minder? Deli SMAKELIJK! Juffie veel plezier met je zus
Mup bij mij loopt t nog maar gelukkig nu zonder die pijn van vanmorgen. Maar mocht een week duren zei de vk
wtf? ik snap er niks van.. ben net ongi geworden,, 2 dagen te vroeg. En normaal is de eerste dag heel erg altijd. maar ik heb om 4 uur een tampon in gedaan en kom net thuis en haal hem er uit en er zit helemaal niet zo veel aan? ook bruin bloed.. naja ik snap het niet het is vast nog niet helemaal doorgezet..
'Hey Kippies @yootje....das niet leuk nee meis....ik had het echt precies hetzelfde hoor wat je zei over de bevalling niet aankunnen maar idd dan doe je het ergens voor en nu niet en dan is het heel anders...bevallingspijn schijnt toch ook wel anders te zijn....komt goed hoor!...je vergeet het snel weer Nou hier alles oke verder...de hele dag gezeik op me werk eghad dus was blij toen ik om 2 uur wegkon had het ook helemaal gehad toen, hopelijk gaat het morgen beter... @Deli...lekker joh bijna verlof....lekker aftellen Ehhh heb eigenlijk niet veel te melden haha ben moe pff zwaar lichaam dus ga lekker wachten tot haantje klaar is met eten en dan boek lezen
Hallo kippies! @Mup Hoop dat je snel weer aan een nieuw ei toe bent en @Yojo Hoop dat het bloeden snel over is. @Miran Hey, hoe is het nu met jou! Zal de tekst onder mijn banner veranderen, beetje verwarrend. Nog steeds zelfde relatie, maar haantje werkte 160 km van mijn huis en had ook nog een eigen huis daar. Al woonde hij al praktisch een jaar bij mij. Sinds drie maanden heeft hij hier een baan en nu hebben we dus samen een huis gekocht. Gaat bij jou nog steeds alles lekker? Positiekleding al las ik.. spannennd.. een tweeling?! Oeoeh, je zou de eerste van het topic zijn! Leuk! @Liena, Deli en Juffie en iedereen die zo meeleeft.. thanks. Ik stress alweer veel minder en doe wat jullie hebben gezegd.. relaxen.. het komt allemaal goed met verhuizing. Zijn gewoon veel veranderingen.. banen, huis, zwanger kunnen raken.. @Dag Ook aan het verhuizen? Succes! @Queen Alles al ingepakt? Morgen krijgen wij de sleutel! Meteen losse spullen verhuizen en verder inpakken. Woensdag de echte verhuisdag. Oeh.. krijg de kriebels!
Heey kippies! Was ik weer! Ben een hele dag niet eens wezen tokken, shame on me... ... druk dagje achter de rug, maar ik denk wel om mezelf hoor. Had vanmiddag weer harde buiken, en dat terwijl ik alleen maar in een winkel liep met Jamie in de buggy. Ik heb vanmiddag volgens mij totaal een uurtje gelopen, maar ik kreeg er toch wel 'last' van... zijn ze weer, die welbekende laatste loodjes.. Haantje is alweer in ons huis bezig, vanaf vandaag gaan ze een grote schoonmaak houden. Geloof dat mijn moeder vandaag Jamie's kamer gaat schoonmaken, dus kan ik morgen zijn kamer hier zoveel mogelijk leegpakken, kunnen de dozen meteen in de goeie kamer staan. Als we er wonen, wil ik alles toch net zo en niet anders hebben staan en liggen enzo, dus dat is geen klusje voor hun. Laat hun maar lekker poetsen, mag ik toch niet doen van mijn moeder en haantje, hihi! @Nata; Dus woensdag is jullie verhuisdag? Spannend hoor! Ik begrijp nu als geen ander denk ik hoe je je voelt, terwijl wij 'pas' zaterdag onze echte verhuisdag hebben... @Delibuddy; Eet smakelijk! Denk dat je het eten nu al wel achter de kiezen zult hebben, maar beter laat dan nooit toch? Dus nog maar tot donderdag werken? Lekker hoor, een dagje eerder verlof! @Mup; Gelukkig dat je niet hoeft te worden gecurreteerd zeg. Enne met 2 maanden weer zwanger? Ik veer me suf voor je hoor! @Yootje; Oeh bah, dat is ook niks zeg, dat je daar zo'n pijn van hebt gehad. Gelukkig is de pijn alweer wat afgezakt, maar kan me best voorstellen dat je daar van geschrokken bent. Knuff voor jou! @Juffie; Gezellig dat je zusje komt. Alvast veel plezier samen voor morgen! @Leeuw89; Raar hoor. Misschien dat je ongi pas later doorzet, of hopenlijk helemaal niet. Zal voor je veren hoor! @Riedel; Lekker zeg op je werk. Blij voor je dat je om 2 uur al naar huis kon, kan me indenken dat je daar dan ook wel aan toe bent. Veel plezier met je boek vanavond! @Dagdromer; Hoe staat het met jouw verhuizing? En of je gelijk hebt hoor, laat de mannen maar lekker sjouwen! @Mink; Super zeg dat je het hartje hebt gezien! Blijft heel bijzonder hoor, zo'n echo. Geniet er maar lekker van! @Miranda; Nog maar 1 weekje en dan heb jij de echo, spannend hoor! Ben ook benieuwd wat je kids dan zullen zeggen! Dat je het trouwens stil hebt kunnen houden voor ze, knap hoor! @All; Hoop dat ik nu niemand gemist heb..... Hé, ik heb nog niks voor Liena. Nog even terugbladeren of ik iets gemist heb misschien... @Liena; Hoe is het gegaan bij de fysio? Enne, zodra wij in ons nieuwe huisje wonen en alles een beetje naar mijn idee goed staat, komen er zeker foto's hoor! Beloofd! Zo, nu zal ik eerst even de keuken afruimen en kijken of er nog iets leuks op de tv komt vanavond. Anders ga ik nog ff verder inpakken. Al mijn schoenen kunnen wel in dozen, ik draag nu toch alleen maar slippers, het is zulks heerlijk weer deze week, kan best! Nou lieve kippies, iedereen een fijne avond en tok jullie snel weer hoor! Dikke tok! Xx
Hihi! Nu ik mijn berichtje teruglees valt me ineens op dat ik wel heel vaak het woordje 'hoor' gebruikt heb, haha! Xx
Hey kippies Hier weer eventjes een update vanuit het bloedhete Egypte 8) Haantje was eergister ineens heel erg ziek, net als ik vorige week Dus om half 3 's nachts de dokter gebeld van het hotel die gelukkig meteen langs kwam! Haantje heeft wat spuiten + medicijnen gekregen en nu gaat het gelukkig weer beter Alleen jammergenog hebben we allebei elke keer pijn in onze buik na het eten.. En het eten is al niet lekker hier! Dus dubbel pech! Verder voel ik me eigenlijk wel goed, alleen mis ik ons huisje in Nederland heel erg, en ons eigen eten! Maar over een paar daagjes gaan we naar huis en kunnen we weer lekker genieten van onze eigen kookkunsten :-D Ik heb na mn eisprong nog een paar (3) ovutesten gedaan en die waren allemaal echt zwaar negatief; hele lichte streep. Vanmiddag deed ik er weer eens eentje en wat zag mijn kippenoogje?! De streep was al 2x zo dik! Een ovutest wordt positief/duidelijker als je zwanger bent, dus het wordt nu heel spannend hier! Alleen heb ik helemaal geen 'klachten' deze keer De vorige 3x had ik elke keer zoveel dagen na mn ei steken in mn liezen die wel 3 dagen duurden... Nu heb ik dat helemaal niet. Als mijn ovutesten de komende dagen nog duidelijker worden weet ik alvast genoeg Dan komen we hoogstwaarschijnlijk dus tóch met zn 3en thuis Ik hoop dan alleen wel dat ALS het zo is, dat het een goed teken is dat ik niks voel Maargoed, vrijdag 4 juli ga ik zowiezo testen (is weer te vroeg, I know), we moeten 's middags namelijk naar de gyn en als ik dan zwanger ben, dan kan ie eventueel misschien al wat dingen bekijken! Dus om die reden zal ik toch weer eerder testen... Geen commentaar aub Verder hoop ik dat alles goed gaat met iedereen hier! xx
Geen commentaar voor jou hoor! Ik hoop voor je dat het raak is! Zou een leuk vakantiesouvernirtje zijn! Spannend hoor!