Hallo, ongeveer dag18 van mijn cyclus had ik wat bloedverlies na betrekking. De volgende dag pijn in mijn onderbuik, beide kanten. Ik ga ervan uit dat het mijn eisprong zal geweest zijn. Geeft neit die pijn! Betekent dat er een eisprong is! Maar die dag hebben we dus wel geklust, dus wie weet.. Help duimen meiden! thx
@Bolleke; Mogen we ook veren voor je? Zo noemen we duimen hier, hihi! In elk geval veer ik voor je! Suc6!
@Bolleke, allereerst welkom hier op t meest gezellige forum/site van t jaar! Ik veer ook voor jouw heel hard meissie. @Kristel, nee meissie dit keer geef ik geen commentaar.... ik weet hoe zwaarslopend die dagen voor NOD zijn en ik kan me in jouw situatie wel het driedubbele voorstellen. Geniet nog van die laatste dagen in Egypte ( ik geloof dat je er nog zit) en hopelijk toch n egyptisch eitje wat veranderd in n kindje. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER Hier gaat alles redelijk alhoewel ik vandaag dus ook echt last had van zwangerschapshormonen want ik was niet uit te staan vandaag zo snel op de kast! Heb nu last van obstipatie wat gepaard gaat met darmkrampen. Denk steeds dat het wel eens iets anders zou kunnen zijn stiekem terwijl ik diep in mijn hart beter weet. Maar dat komt ook doordat er meerdere meiden hier op t forum dus helaas wel gelijk hadden dat t niet goed ging, daarom twijfel ik nu wel eens. Maar goed, ligt niet aan jullie dames dat ligt ook echt aan mij zit tussen mijn oren denk ik dan maar! En omdat ik nog niks tastbaars heb om naar uit te kijken. Liefs Miranda
@ Kristel, je hebt dus niet een maandje rust genomen. Leek me wel verstandig aangezien het al 3x mis is gegaan. Maar in Egypte kijk wel uit wat je eet. Zeker niet op straat eten ergens. Volgens mij is het echt een pret land. Ben er helemaal fan van.
Heey Mupkuh, Hoe gaat t meissie? Nog n beetje vol te houden zo? Of heb je t weer n plaatsje kunnen geven? Ik vind t wel moeilijk voor jullie hoor.... wat gaan ze nu dan doen met je of gewoon weer rustig aan dezelfde weg blijven volgen? Hier gaat t rustig aan heb wat krampjes in mijn zij maar dat kan ook met de rekking van de baarmoeder te maken hebben of stiekem toch wel wat stresserig..... volgende week nl 2 echo's achter elkaar, dan de kinderen vertellen als ik op de echo's heb gezien dat alles goed is en dan ook nog 'ns vrijdag over 1 week al op vakantie 2 weken lang. Dat is voor mij 5 jaar geleden dat ik op vakantie geweest ben. Dus je snapt wel dat t even heel hectisch is. Dus misschien speelt dat ook wel een klein beetje (heel erg veel) mee! Het is allemaal spannend op t moment. @Nata, ja dat zou wat zijn he als er idd 2 in zouden zitten..... nouja de kans is 50% dus het zou zo maar 'ns kunnen hoor. Het wordt nu idd allemaal wel erg spannend. Wij gaan 3 weken op vakantie dit jaar. 2 weken naar oostenrijk met mijn ouders, zusje/zwager en kinders en met mijn peettante. Heerlijk en de laatste week van de kinders hun vakantie gaan wij nog 'ns naar ponypark slagharen en dat weten ze nog niet hahhahahaha nog n verrassing voor ze. @Queenbee, jaaaa ikke die t geheim kan houden tegenover de kinders, goed he?! Ik moet ook eerlijk toegeven dat als t aan mij had gelegen dat ik t al n paar dagen geleden had verteld, chris heeft me tegengehouden en nu denk ik ach, nog maar 1 weekje en danis het tijd genoeg er kan immers nog zo veel gebeuren en wie zeg dat het niet verkeerd zit. Die twijfel slaat soms toe en dan denk ik nee ik zeg nog niks! Maar goed nog maar 1 weekje. Dan weten ze t allemaal. Hoe snel wisten ze t bij jou dan? Liefs miranda
goedemorgen meiden, even een kort berichtje van mij. ga zo douchen en dan richting de zwaluwhoeve. het wordt heerlijk weer dus dat wordt lekker buiten zwemmen en op het grasveld liggen 8) fijne dag allemaal en tot vanavond. Dikke Kus
Mogguh Kippies Pff volgens mij doet mijn banner het nog steeds niet ...als dat zo blijft dan moet ik die saaie van hier maar gebruiken want kom ook niet op de site verder niet veel te melden eigenlijk....tis hier warm
@ riedel, morgen meis! Die banners van hun werken inderdaad effe niet... Ik heb ook maar weer even een andere er neer gezet! Als het goed is doet ie het binnen een paar dagen wel weer, heb ik wel vaker gehad, errrrrug vervelend!
Zo dan deze maar even weer neergezet...alleen moet je bij deze kiezen of je neerzet over hoeveel dagen je kan testen of over hoeveel dagen je ovulatie is...dan moet ik dat zelf maar even bedenken haha
Goeiemorgen kippies! \/ \/ \/ Vandaag ben ik ook 35 weken! Hihi, wel grappig, 35 weken zwanger en nog 35 dagen te gaan (tenminste als alles volgens het boekje verloopt ) ! \/ \/ \/ @Miranda; Jamie wist het eigenlijk meteen, nou ja, of hij het zich ook echt besefte toen weet ik niet, hij was natuurlijk nog maar een maandje of 15 toen.. Nu beseft hij het wel heb ik het idee. Gistermorgen wilde hij 'doenkedoenke horen' (het hartje van de beeb), dus zei ik tegen hem dat hij dan maar even zijn oor op mijn buik moest leggen, en toen deed hij dat. Toen vroeg ik hem of hij de beeb ook hoorde, en zei hij 'ja', hihi! @Riedel & Deli; Lekker met die banners van jullie ja. Jammer dat ze er zo vaak uitliggen.. @Juffie; Oh heerlijk! Veel plezier vandaag, laat je maar lekker verwennen! Ben vandaag niet veel online, ga zo ff naar ons nieuwe huis even kijken of ik de gordijnen mee kan nemen om even te wassen. Daarna weer verder inpakken hier en verder niet te druk maken, het wordt vandaag warm genoeg. Iedereen een hele fijne dag vandaag! Denk dat ik vanavond nog wel even langs kom! Dikke tok! Xx
Succes vandaag Queenie en idd kalm aan...veel te warm vandaag @Deli....nou ja goed gekomen, iedereen heeft momenteel een beetje problemen met zijn gedrag maar zolang ik gewoon lekker mijn werk kan doen vind ik alles best
@ Riedel dat heb je mooi goed! Trek het je maar niet aan in ieder geval! Misschien is ie een beetje bevangen door de hitte!
haha nee we hebben een nieuwe controller hier en die heeft echt totaal andere ideeen dan de manier waarop het hier toe gaat en iedereen vind dat slechte plannen behalve hij dus hij loopt nu als de spreekwoordelijke kip zonder kop achter die nieuwe vent aan Ik ga ff naar buiten tot zooooo