[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik meld me snel! Kort bericht vanuit mijn nieuwe kantoor.
    Mis jullie enneehhh kippedag... ik ben er bij!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Lijste voor onze Kippendag 2 - 11 oktober 2008

Wie gaan er gezellig mee?

Liena
    Yootje
    Delilah
    Riedel

Iedereen die mee wil, ff lijst kopieren jezelf toevoegen en posten! Oh ja en natuurlijk de datum in je agenda zetten en niks anders plannen op die dag!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lijste voor onze Kippendag 2 - 11 oktober 2008

Wie gaan er gezellig mee?

Liena
    Yootje
    Delilah
    Riedel
    Dagdromer

Iedereen die mee wil, ff lijst kopieren jezelf toevoegen en posten! Oh ja en natuurlijk de datum in je agenda zetten en niks anders plannen op die dag!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yootje heel veel succes en gelukkig kan je vandaag, hoop dat de middag snel om is!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo heb ff in de pauze buiten gezeten en dat is toch ook wel lekker :D Helemaal met een lekker windje erbij!

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Heb niet alles bijgelezen maar wou Linnie ff feliciteren met haar verjaardag, dus bij deze Lin, VAN HARTE meid!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, gelukkig kun je vandaag al terecht, Sterkte meid!

Mup, fijn dat het weer een beetje met je gaat. Idd bij en volgende zw zal het wel erg spannend worden. Wat hebben ze voor teste gedaan bij de gyn? Ik denk aan je meid!

Hier weinig klachten, wat meer afscheiding dan normaal. af en toe raar gevoel onderin me buik wat soms door trekt naar me liezen. We zullen zien over 6 dagen.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vandaag op me werk ff regelen dat ik ipv 32 uur 38 uur ga werken. van 89% naar 106%.
    Was eerst in me vrije dagen erg druk met me studie en nu heb ik dus ineens heel veel vrij. Erg lekker natuurlijk maar we hadden bedacht dat nu we nog geen kids hebben, ik wel wat meer kan gaan werken. Nu kan het nog haha.
    extra geld is nu wel erg handig, voor het huis, de tuin en natuurlijk voor me motorrijlessen haha.
    En als het te veel wordt kan ik altijd weer minder gaan werken, dus kan het gewoon gaan proberen, toch? moest ik ff kwijt meiden....

Ga nog ff met Chelsey naar buiten en dan naar me werk. Tok jullie morgen weer ff.

Fijne dag meiden, aan het weer zal het niet liggen.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ga zo lekker afsluiten kippies

dikke knuffels en geniet van het mooie weer :D

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey!

Toen ik het verwijsbriefje bij de vk ging halen zag ik dat ik al om 14.40 de afspraak had ipv 15.40 wat de vk had doorgegeven. Dus ikke blij nog een uur eerder.
    Er zat nog een beetje weefsel of een stolseltje dat kon ze niet precies zien. Nu moet ik dinsdag terug komen. Als het dan nog niet weg is wordt er een curretage geplant. Maar ze raadde zelf aan om nog een weekje te wachten omdat het niet meer zoveel was en mijn lichaam zelf hard aan t werk was om t schoon te krijgen.
    Dus nog eene keer buikpijn.....hoop ik dan....

11. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    wat tof! Bedankt!
    Wat zijn jullie hier allemaal sympathiek!

Ik ben blij dat deze forum er is... :)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Yootje; Vervelend dat je nog een keer heen moet. Hoop dat je lichaam het zelf doet... Knuff.

@Bolleke; Tja, tis hier niet voor niks een kippenhok, hihi! Zo zijn we allemaal hoor! ;)

Heb vandaag een piepdag gehad... last van mijn buik, blergh. En buiten is het hier niet uit te houden, dus heb binnen gezeten. Heb ook maar 1 doos met schoenen ingepakt, misschien dat ik me vanavond kan verzetten om nog een doos in te pakken..

Haantje is nu eten aan het halen, want ik heb zelfs geen zin om te koken vandaag. Beloofd nog wat voor morgen... tis echt saladeweer, heb alleen niet echt veel meer in huis, heb liever lege kasten vrijdag dan dat ik alles mee moet nemen naar het nieuwe huis...

Ben vanmorgen nog even wezen kijken in ons nieuwe huisje, ziet er allemaal goed uit! Jamie's kamer is zelfs al helemaal af! Haantje moet alleen nog 1 plintje plakken in de kamer en stopcontacten plaatsen en alles schoonmaken. Dan kunnen overal lampen worden opgehangen en het grote verhuizen kan beginnen! Foto's volgen dus heel snel!

Xx

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, hoop dat je lichaam het alsnog zelf schoon krijgt. Bij mij is er ook nog iets achtergebleven van ongeveer 6mm maar dat gaat vanzelf nog weg zij ze.

@ Pooh, zag net de foto van Chelsey wat is ze mooi zeg!

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes;

Ik ga niet op iedreen persoonljik reageren, want ik val om van vermoeidheid hahaha.

Natuurlijk hoop ik dat het met iedereen goed gaat en YOYo over een weekje ben je helemaal klaar. Ik hoop dan ook dat je weinig pijn zult krijgen.

Mupkuh; kan me voorstellen dat het nu moeilijker wordt bij een 3e zwangerschap. Toch hoop ik voor jullie, dat het niet zo lang meer duurt.
    Natuurlijk hoop ik dan ook dat alles nu wel goed mag gaan....

Verder gaat het hier goed. Ben niet veel meer misselijk. Alleen mijn buik valt teveel op :oops: Vanmiddag vroeg de visite bij mijn schoonouders, of ik zwanger was, omdat ik al zo'n buikje heb.. Athans aan mijn schoonmoeder, ik liep net weg hahaha

Ik krijg de echo er echt niet op, snap er niks van. Waar slaan jullie de echo dan op in de computer. Bij MIJN afbeeldingen?

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks MInk. Raar dat je je echo er niet op krijgt. Je kan je foto opslaan waar je maar wilt.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippies :)

Weet zo uit mn hoofd niet meer alle berichtjes die ik gelezen heb, maar regaeer toch ff op de paar die ik me herinner:

@Queenbee: Gefeliciteerd met je 35 weken :-D Nog eventjes en je mag je kuikentje vasthouden :-D Hou je het nog vol allemaal? :)

@Mupkuh: Nee, geen maandje rust genomen. We hebben het aan de dokter nagevraagd hoe en wat precies en hij zei dat t geen kwaad kon om meteen weer verder te gaan aangezien mn cyclussen zich meteen weer normaal gedragen.

@Liena: je bent jarig vandaag? Gefeliciteerd! :whistle:

@ehm.. Iemand vroeg me hoe het zat met het eten hier:
    Nouja, ze eten wel andere dingendan in Nederland, maar ook ' normale' dingen, alleen kunnen ze gewoon niet koken! De kip is niet gaar bijvoorbeeld, de pasta niet en de saus is zo aangekoekt dat t kruimelt :( Dat soort dingen bijvoorbeeld. Dus ik eet elke dag bijna alleen maar droge rijst :( Ben ook zeker weten een paar kilo's afgevallen hier al, wat helemaal niet nodig was!
    Maargoed, thuis eet ik alles er snel weer aan ;)

@All:
    Nou, om maar meteen met de deur in huis te vallen:

HAAN EN IK GAAN TROUWEN! :D :whistle: :D :whistle:

Hij heeft me gisteravond gevraagd, op zn knieen met een ring :D

Ik heb er zo'n zin in! We zitten eraan te denken om in oktober/november te trouwen, aangezien ik niet met een dikke buik wil trouwen en we weten niet wanneer ik eens zwanger mag zijn en t mag blijven zitten. Dus stel ik zou nu zwanger zijn, dan is oktober/november nog redelijk vewilig wat betreft dikke buik ;)

Verder was ovutest vandaag ook weer donker, net als gister EN heb ik weeige krampen in mn baarmoeder + onderrug! Ik begin nu toch weer te denken dat ik zwanger ben...

Maargoed, het is afwachten tot vrijdag :)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    KRISTEL GEFELICITEERD!
    Heel erg leuk nieuws vanuit je vakantie adres!
    Echt gaaf zeg!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey Kristel! Dat is gaaf zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Zo, die vakantie vergeet je nu echot nooit meer! Enne, ik veer voor je voor vrijdag!

Of ik het nog volhoud? Tja, met vlagen. Merk wel aan mezelf dat ik laatste paar dagen opvallend snel in de tranen zit, maar dat komt volgens mij mede door de verhuizing, en dat ik daar zo weinig mee kan helpen enzo. Beter voor mij dat ik weinig mag doen, maar toch. Had liever een aantal handjes meegeholpen.. en mijn buik zit me soms in de weg, maarja, heb ook zo'n kanon! :)

Xx

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap dat je baalt dat je niet "genoeg" kan helpen met de verhuizing maar jij hebt een hele belangrijke taak die niemand van je over kan nemen Queen.....bedenk dat ook he!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Yojo: Hoe gaat t nu eigenlijk met je? Nog veel pijn? En kan je het een beetje een plekje geven?

@Queen: Nee deze vakantie vergeet ik zeker weten nooit meer :D Helemaal niet als blijkt dat we met zn 3en thuis komen + het goed blijft gaan!
    Zou echt leuk zijn als ik dan later zou kunnen zeggen tegen kuikentje:
    Ja, je bent bij mamma in de buik gekomen toen pappa en ik in Egypte waren :p

Verder snap ik heel goed dat je graag mee wilt helpen! Ik heb er zelf ook vaak moeite mee als mensen dingen voor me doen. Het is gewoon moeilijk om jezelf afhankelijk op te stellen.
    Maar rust maar lekker uit hoor, laat ze maar lekker werken, jij hebt je energie straks nodig voor andere dingen :-D

Deel Deze Pagina