Kan het heel goed een plekje geven alleen lichamelijk valt t wat tegen. Af en toe buikpijn en dan "loopt" het ook weer. Maar dat is alleen maar goed dan doet mijn lichaam het ook zelf. Moet alleen mezelf een tandje terug zetten want mijn lijf moet echt ff bijtanken....en ik wil zoveel....maar komt goed hier! Geniet jij nog maar ff van je vakantie!
Yojo, het is idd wel positief dat je lichaam het zelf doet. Gelukkig kan je het een beetje een plekje geven, maar er is niks mis mee met verdrietig of boos zijn hoor! Dus als je traantjes voelt, gewoon laten gaan!
Ja dat doe ik zeker ook hoor Kristel! Maar het is niet meer zoals vorige week dat ik alleen maar kon huilen. Kom nu ook weer gewoon onder de mensen enzo. Gelukkig maar! Ik ga naar m'n bed. Al die buikpijnen en toebehoren putten me wel uit.... Tok jullie morgen weer!
hoi meiden, nog even een kort berichtje van mij voor ik mijn bed in ga. Heb echt genoten vandaag. was super weer en heerlijk niets gedaan! nu zitten we nog even met de vuurkorf buiten, gezellig! maar ben erg moe dus denk dat ik snel mijn bedje in ga. morgen kom ik vast langer! XXX
@Yootje en Kristel; Ja, jullie hebben ook gelijk. Ik draag natuurlijk wel een beebje met me mee, maar net wat Kristel zei zou ik zou graag meer helpen en niet zo afhankelijk zijn van anderen. Ach, ik leg me er bij neer, na dit weekend is het ergste eerst weer over, dan kunnen we samen alle dozen weer uitpakken die ik nu in mijn eentje inpak.. @Juffie; Kan me voorstellen dat zo'n dagje je helemaal lamlegt, hihi! Alvast trusten voor straks! Xx
Lijste voor onze Kippendag 2 - 11 oktober 2008 Wie gaan er gezellig mee? Liena Yootje Delilah Riedel Dagdromer Nata Iedereen die mee wil, ff lijst kopieren jezelf toevoegen en posten! Oh ja en natuurlijk de datum in je agenda zetten en niks anders plannen op die dag!
Hallo kippies, @Queen.. ik leef met je mee. Het is veel te warm om in te pakken! Wij hebben vanmorgen de sleutel gehad! De eerste spullen staan al in het huis en morgen om 8 uur komen de verhuizers. Het is al laat en morgen om 6 uur alweer op voor de laatste dingen.. nog niet alles is ingepakt. Pff.. Wel een aantal pagina's bijgelezen maar ff geen tijd om te reageren. Na de verhuizing weer! Liefs N.
Goedemorgen allemaal! Zo wordt vandaag weer warm. sterkte meiden die aan het werk moeten vandaag.. queenie en nata: sterkte met inpakken en verhuizen. inderdaad eigenlijk is het er te warm voor maar ja het zal natuurlijk toch moeten gebeuren. kristel: Gefeliciteerd zeg! wat leuk trouwen en best snel al! Veel plezier ook met de voorbereidingen die nu vast gaan komen.. pooh: groot gelijk joh. nu kun je nog even meer gaan verdienen. En als je toch tijd over hebt nu yojo: hoop dat dat laatste restje ook nog vanzelf verdwijnt dan hoef je in iedergeval niet gecurreteerd te worden. Alleen hoop ik voor jou dat dit met minder pijn gaat bolleke: Welkom in ons kippenhok! Deli: gefeliciteerd! 35 weekjes alweer! mink: nog even joh en dan kan je je buikje lekker laten zien! wanneer ga je het aan iedereen vertellen. Fijn dat je misselijkheid wat minder wordt trouwens. liena: wordt toch ook tijd voor een nieuwe banner voor ons vrees ik. op hyves heb ik ook maar een andere neergezet.. Hoe gaat het verder met jou? mup: fijn dat je alles alweer een beetje een plaatsje gegeven hebt. kan me voorstellen dat het bij een volgende zwangerschap weer moeilijk gaat worden. maar we blijven gewoon positief.. drie keer is scheepsrecht toch? rid: hoe gaat het met jou? miranda: nog steeds lekker op je roze wolk? als ik nog kippies vergeten ben (en dat zal best): sorry! Ik zal straks even mijn buikfoto in mijn album zetten. Mijn zusje vond hem echt al behoorlijk gegroeid.. en dat is ook wel zo hoor. gister in mijn bikini viel het helemaal op XXX
Goedemorgen lieve kipjes! Sterkte vandaag voor de kippetjes die slecht tegen het weer kunnen! Poehhhhhhhhhhh het was vanmorgen al lekker warm he! Gelukkig ben ik op mijn werk incl. airco!
Even een paar reacties.... Sorry dat ik heeeeel veeeel kipjes oversla.... Kom nog wel ff op jullie terug hoor en denk wel aan jullie @ Juffie, fijn dat je gister zo'n fijne dag gehad hebt! Klinkt inderdaad erg lekker allemaal! En vandaag weer lekker de zon in? Mooie buikfoto! Dat gaat zeker hard! Ben benieuwd naar de volgende @ Nata, sterkte met de hele verhuizing meid, het is zeker geen weer voor dat soort dingen maar hopelijk zijn jullie snel klaar! Leuk dat je mee kan met ons in oktober @ Queenie, jij ook veel succes en sterkte meid! Doe je wel een beetje rustig aan!
Goeiemorgen allemaal! Kom jullie ff snel een fijne dag wensen, want mijn moeder komt straks om me te helpen inpakken, jippie! Hulp! Gaan we samen boven aan de slag, kan Jamie gewoon boven spelen terwijl we allebei gaan inpakken, heerlijk! Heb alle gordijnen en ramen boven maar dicht gelaten, om de warmte buiten te houden, anders drijven we binnen no-time de trap af van het zweet.... Nata, jij ook heel veel suc6 vandaag met het verhuizen! Denk aan je! Deli, ik beloof dat ik het rustig aan doe vandaag. Ben dan ook errug blij dat mamsiekip komt helpen! Tok later allemaal en een fijne dag vandaag! Xx
Oeioei, vergeet ik bijna DeliBuddyKippie te felciteren met haar 35 weken! \/ \/ \/ Dus bij deze Deli! Xx
@ Kristel, GEFELICITEERD! Echt super leuk zeg! Wat betreft het zwanger worden, je moet er geestelijk ook aan toe zijn. Alleen lichamelijk is niet goed genoeg. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Ga duimen dat je zwanger bent en dat het nu wel blijft zitten.
@ Deli, gefeliciteerd met je 35 weken. Lees dat je ook nog precies 35 dagen te gaan hebt. @ Juffie, het word idd steeds moeilijker. Denk dat er nog maar weinig aan is aan het zwanger zijn. Maar wie weet komt dat ook wel weer goed. @ Kippedag, is het met of zonder partner?
Hey mup, bedankt! Hoe was de controle gister? Kippendag ik denk zonder partner, de mijne gaat in ieder geval niet mee...
Kippendag zonder partner dan kan ik iig wel makkelijker mee gaan Zal straks eens in de agenda kijken. @ Deli, de controle maandag was opzich wel goed. Er zat nog een bloediets van 6mm maar te klein om weg te halen. Verder heb ik bloed moeten prikken voor evt chromosonen afwijking. Moet mijn vriendje donderdag ook nog doe. Hoe gaat het met jou verder?