[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hey silvia! Fijn je verhaal te horen. ik werk ook op een kinderdagverblijf op een babygroep en een dag bso. Het dagverblijf zelf en de vestigingsmanager zijn heel lief voor me. Alleen nu belde dus de verzuimcoördinator en die zei dat dus allemaal. Ik werk bij een heel groot bedrijf in Eindhoven zal geen naam noemen maar tis niet onbekend in Nederland hahaha en daar zijn dus twee verzuimcoördinatoren voor ruim 1500 man personeel....dus ja daar is iets ook niet goed geregeld. Maar ik ga morgen mijn manager bellen en haar het verhaal vertellen.

Onder tussen heb ik weer flink krampen en bloedverlies....toch een teken dat het nog niet goed is.....lijkt me

iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!

hier is het nog bloedheet. Volgens buienradar ontsnap ik steeds aan de regen maar van mij mag er vanavond wel een buitje vallen hoor....

2. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Kan iemand mij vertellen of het ook kan zijn dat als je,je eisprong hebt/gehad dat je dan wat licht rozige/bruine afscheiding kan hebben bij het afvegen?
    Ik heb dit n.l gister gehad, zo weinig dat het niet in mijn onderbroek zat,maar wel bij het afvegen. Vandaag niks meer.
    Ik heb de laatste dagen om de dag geklust en ziet nu op dag 21 van mijn 3e cyclus die nog geen regelmaat vertoond.
    Ben laatste tijd ook wat duiselig bij het op staan maar verder geen last van mijn borten ofzo. Wel wat in de onderrug af en toe.
    Heb geen idee of ik mijn eisprong heb gehad?
    Of evt de innsteling?
    enne

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Enne!

Het zou kunnen dat je na je ei een innestelingsbloeding hebt en dan kan je wat bloed verliezen. Maar zeker weten doe ik het ook niet natuurlijk.

Enne, Enne: Welkom in ons Kippenhok!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    enne: had zelf al een paar dagen voor mijn nod bruinige afscheiding. dit hield alleen wel aan. het zou best een innesteling kunnen zijn. maar natuurlijk ook je eisprong. het schijnt dat er ook vrouwen zijn die dan wat bloed verliezen. Afwachten dus nog..

5. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Dank jullie voor de reactie,
    In het kippehok wil ik wel zitten als het er maar wel koel is. Ha Ha

Ik lees net op het andere topic over innstellings bloeding. Wel herkenbaar wat ik daar lees.
    Bij mijn tweede cyclus begon mijn ongi met deze verschijnselen die ik gister had. Toen dacht ik ook, het zal toch niet. Maar de dag erna verloor ik echt bloed en was het dus een voorloper van mijn ongi.
    Vandaag geen bloed of iets te zien.
    Ben benieuwd.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi kippetjes,

Even snel een berichtje van mij!

Hoe was kippendag? Hebben jullie genoten?

Nog bedankt voor de leuke/ lieve felicitatiekrabbels op hyves! Superlief!

Hier gaat het nog steeds niet lekker.. Haantje nog steeds in een dip en ik ook.. De cyste zit er nog steeds, dus mag voorlopig niet aan de Clomid, maar dat was ik toch ook niet van plan.. Baal ontzettend!

Hoop snel weer bij jullie op het forum te komen tokken! Succes allemaal!

Dikke kus Linniekip

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Sorry heb geen fut om alles vandaag bij te lezen maar wel het verhaal van yootje en het is te belachelijk voor woorden hoor...heb het mijn haantje ook voorgelezen en die vond het ook idioot...als jij nog niet aan werken toe bent moet je et oo echt niet doen en pas weer (parttime) beginnen als JIJ er aan toe bent!

Hoop dat je de beslissing maakt die voor jou het beste is en niet die je vindt die je eigenlijk moet maken onder druk van een of ander gefrusrteerd wijf!

Sorry hoor maar kan hier erg irri van raken omdat ik weet hoe zwaar zoiets kan zijn

Ff heeel wat anders...net ff geklust haha hoop dat het deze maand al lukt :oops: lukt al zeggen de meeste gyn. dat je een maand moet wachten....we zullen zien :D

Morgen eens kijken of mijn andere banner het weer doet

Fijne avond lieve kippies

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Linnieeeee....ahhh wat vind ik dat klote om te lezen!..Hoop zo dat je snel weer i rustiger vaarwater belandt en als je een x wilt kletsen hier prive of op Hyves of desnoods een belletje geef alsjeblieft een gil en dan ben ik er!

Dikke kus en heel veel sterkte aan jullie beide :thumup:

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je Riedel! Heb het mezelf ook voorgenomen.
    Zeker nu ik weer buikpijn en meer bloedverlies heb.
    Wilde net stofzuigen maar dat gaat nog niet zo goed en bukken wil ook niet echt lekker. Niet dat het zo'n pijn doet maar meer omdat het vloeien dan erger wordt.

LINNIE! Leuk weer eens wat van je te horen!
    Succes en sterkte met alles!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Linnie: we missen je meid! wat naar dat jullie nog steeds in een dip zitten en dan ook nog die cyste die niet weg wil. Bah :( Denk aan jullie en hoop dat jij snel weer hier mee komt tokken want we missen je gezellige gekakel.. Dikke knuffel voor jou en nog van harte gefeliciteerd! hoop dat dit nieuwe levensjaar heel voor moois voor jullie gaat brengen!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Goed zo Yootje...en je hoeft niet te vergaan van de pijn om thuis te blijven een miskraam is een totaalplaatje van je lichamelijke en geestelijke klachten en iemand die het 3x heeft meegemaakt zou dat als geen ander moeten weten...ben blij dat je jezelf op de eerste plaats stelt :D

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja merk wel dat dat belangrijk is. Loop mezelf steeds voorbij omdat het dan een paar uur goed gaat....maar ja we zullen zien.

Morgenvroeg om 10 uur komt de vk voor een gesprek en dan vraag ik haar wel hoe en wat. Daarna bel ik mijn leidinggevende.

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oke succes ermee dan en we horen het morgen dan wel!

Liefs

14. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes

ik heb even geen puf om bij te lezen. maar ik hoop dat het goed met alle kippetjes gaat.
    Ik ga zo lekker vroeg op stok.
    mijn banner doet het nog steeds niet.

liefs maria

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies! QueenieKippie meldt zich ff weer na een dagje zweten... Mijn mamsiekip en ikke zijn aardig opgeschoten, het is hierboven nu maar een lege bedoening... Ik had mijn stoel erbij gepakt en de airco aangezet, dus ik hield het wel aardig uit... mamsiekip had het zweet op haar rug staan, hihi! Haantje en de ouders zijn nu weer bezig in ons huis, de laatste dingetjes plaatsen zoals stopcontacten enzo. Mamsie is nu de hele bovenverdieping daar aan het schoonmaken... ook hebben ze al heel wat dozen meegenomen daarheen, zodat we die meteen in de juiste en schone kamers kunnen zetten. Pfoe, bijna zaterdag, toch wel spannend!

@Yootje; Jeetje wat een *piep*wijf zeg! Laat je niet op je hoofd zitten hoor! Knuff voor jou!

@Linnie; Wij kippies zijn ook lief voor elkaar! ;) Rot zeg dat jullie nog in een dip zitten. Hoop dat jullie er gauw weer uitkrabbelen en dat we je hier snel weer zullen zien! Dikke kus!

@Enne; Welkom in ons altijd gezellige kippenhok! Veer voor je voor een innesteling! ;)

@Riedel; Klussen kan nooit kwaad! ;) Aan de klusserdeklus dus!

@Maria; Hier alles goed hoor! Druk in de verhuizing, dus verveel me niet! Met jou verder ook alles goed? Trusten alvast voor straks!

@Deli; Waar blijft je je 35wkn voetfoto? Ben toch wel erg benieuwd, hihi! :)

@Mink; Dat heeft je schoonmoeder goed opgelost zeg, hihi! En je hoort idd wel vaker dat bij misselijkheid veel kleine beetjes eten helpt! Gelukkig dat het goed gaat!
    @Miranda; Wat een leuke gedichtjes heb je gemaakt zeg! Kan me wel indenken dat je daarvan een brok in je keel kreeg... zou ik ook krijgen, met of zonder hormoontjes!

@Juffie; Whoehoe voor de positiekleding! Heb ook zo'n lekkere broek gehad van mamalicious en ook een rokje, alleen pas ik die nu niet meer... mijn buik is daarvoor ietsje te ver naar voren geschoten... :oops:

@Mup; Gelukkig dat je controle goed was. Krijg je snel de uitslag van de chromosonentest?

@Nata; En? Zit je inmiddels al in je nieuwe stekkie?

@Dagdromer; Jij ook? Op je werk dan? Je bent er qua werkplek toch wel op vooruit gegaan he? ;)

@Liena; Danku danku! :) Ging vandaag eigenlijk best goed! De keuken halen mn moeder en ikke vrijdagavond leeg, en de badkamer zaterdagochtend, dan is het meeste weg. Dan moeten we alleen nog heen en weer rijden voor plantjes, dus dat valt reuze mee.

Zo, en nu maar veren dat ik niemand vergeten ben...

Nu ga ik lekker helemaal niks meer doen vandaag... lekker bankhangen met een stuk meloen denk ik.

Iedereen fijne avond en tok morgen maar weer!

Dikke tok!
    Xx

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Queen wat fijn dat het zo lekker gaat!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal!

@Deli: Gefeliciteerd met je 35 weken :D Hou jij t ook nog allemaal een beetje vol? Het gaat snel he?!

@Mup: Geestelijk ben ik er zeker aan toe om weer zwanger te zijn! Het kan mij niet snel genoeg gaan :D

@Yojo: Wat een k*twijf is dat zeg! Ik zou haar ook helemaal verrot gescholden hebben... Dat zij nu zo makkelijk omgaat met een mk zal me worst wezen, dat heeft er niks mee te maken. Maar wat Deli ook al zei, het is haar gebrek en niet de jouwe, dus voel je er niet kl*te bij!

@De rest die ik vergeten ben: SORRY!

@All: Mijn ovutest was vandaag weer een stuk donkerder dan de afgelopen 2 dagen! Ook heb ik nog steeds een zeurderig gevoel in mn baarmoeder + onderrug, veel witverlies en pijnlijke boobs!
    Dus diepvrieskip denkt nu toch weer zwanger te zijn! Maargoed, laten we de zw.test afwachten ;) We gaan morgenavond weer naar huis en komen dan 's nachts rond 3 uur ong thuis. Ik ga dan meteen een test doen en laat t weten dan :D

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Kristel!
    Hoe gaat dat eigenlijk? Een diepvrieskip in Egypte?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Een diepvrieskip in Egypte ontdooit heel snel ;) En wordt daarna een heel lekker bruin gebraden kippetje ;) Met af en toe wat rode plekken erdoorheen :)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke dan! Dan hier niet weer meteen een diepvrieskippetje worden he!
    Hier regent het momenteel...morgen ook nog maar van het weekend weer droog.....

Maarre ik ben erg benieuwd naar je test!

Deel Deze Pagina