[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Regen? :D Die heb ik eigenlijk best wel gemist :confused: Maar ik denk dat als we morgen aankomen en het regent ik het weer in Egypte weer mis.. Ik ben wat dat betreft een echt Hollander, het weer is nooit goed ;)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahah nee dat is waar....nou ik was vandaag ook wel blij met regen hoor. Het is hier tot vijf uur heel erg broeierig warm 32 graden geweest. Dus nu ff alle ramen open en lekker luchten!

3. maria04

maria04 Niet meer actief

ik heb nog een buik foto geplaatst. :)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die groeit goed! Hij past bijna niet meer op de foto :p
    Ziet er goed uit Maria!
    Hoe voel je je?

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Yootje; Ja, ben er ook errug blij mee dat het allemaal best snel gaat met ons huissie enzo!

@Kristel; Oei spannend hoor! Je weet het he, we veren voor je! Bijna vrijdag... Enne, eem gebraden kippetje? :) Sorry, maar ik zie ineens zo'n draaiende kippending van de slager voor me met zonnebrilletjes op, hihi!

@Maria; Buikje groeit al aardig zeg! Leuk!

Hier nog geen regen... de lucht betrekt wel wat en het begint eindelijk een beetje te waaien... zullen wel zien..

Xx

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ruikt wel altijd erg lekker als we heel eerlijk zijn....toch?

7. maria04

maria04 Niet meer actief

ja ziet er appart uit maar je moet de foto zo klein knippen. maar me buik is indd al flink gegroeit. maar met mij gaat alles goed. hoe is het met jou?

liefs maria

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

@Kristel, nou meid ik hoop dat je weer gelijk krijgt en dat je n positieve test in je handen hebt.
    Ik veer voor je meid!

@Yojootje, meid laat je niet ondersneeuwen door die mensen van ziekteverzuim. Neem er gerust de tijd voor zodat je daarna uitgerust weer lekker op je werk kunt storten. Suc6 meid!

@Deli, proficiat met je 35 weken zwangerschap!
    Gaat t nog met die olifantenpootjes?

@Queenbee, Jij ook nog gefeliciteerd meid. Voor jullie komt t nu wel erg dichtbij he? SPANNEND!

@Enne, welkom hier op deze gezellige site!
    Het kan idd innesteling zijn. Ik had net voor de zwangerschap 5 dagen lang bruine afscheiding... mijn haantje zei het lijkt wel of je in je broek gepoept hebt! Zo bruin was het!
    Ik veer ook voor jouw meissie.

@Linnie, ben blij weer iets van je te horen meissie, nog gefeliciteerd met je verjaardag en doe ff lekker rustig aan neem je tijd hiervoor!

@Riddle, hoe gaat het met jouw meissie? Alles een beetje goed met je?

@Liena, Ben je nog erg misselijk of helemaal niet meer?
    Hoe bevalt t getrouwde leven meissie?

@Juffie, lekker he die vakantie? Vandaag was t hier in Zeeland pokkeweer! Onweer - regen - benauwd -geen wind. Vreselijk!

@Nata, hoe is het met de verhuizing meissie?
    Alles nog een beetje rustig tussen jouw en haantje? Hoe heb je het nu opgelost met die douce deur?

@Maria, jammer dat je niet zo veel komt mee tokken, hoe komt het eigenlijk meid?!

Hopelijk heb ik geen kip overgeslagen....
    Hier gaat alles goed hoor. Niks te klagen..... moe maar meer niet!

Ow ik ben Mink en Mupkuh vergeten...... SORRY meiden hoe gaat het met jullie? Alles nog steeds goed?

Liefs miranda,

Ik ga er even tussenuit, krijg nu ineens n soort van maagzuur in mijn keel bah!

xxx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Maria Via Paint kan je de foto ook verkleinen. En dan hoef je niks te plakken. Maar er zijn meerder manieren om de foto hierop te plaatsen.
    Je ziet je buik goed en daar gaat t om!
    Groeit echt goed!

Hier gaat t redelijk. Elke keer als ik zeg dat het goed gaat dan gaat t weer minder dus zeg maar redelijk. Af en toe buikpijn en nog bloedverlies. Maar gaat goed komen. Morgen komt de vk voor een eindgesprek.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Maria: Mooie buik! Groeit heel snel zeg!

@Queen: HAHA, nu ga ik me die kippetjes met zonnebrillen ook meteen voorstellen ;) maar zo zie ik er nu ongeveer wel uit ja :)

@Yojo: ik ruik nu ook heel lekker ;)

@Miranda: Doe je rustig aan?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahahaha ik geloof het meteen Kristel!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Kristel, hoe bedoel je meissie? ik vat m niet. Ikke blondkippetje van oorsprong.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey dames ik ga er vandoor!

Mijn manneke is thuis!

Tok jullie morgen

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Miranda: Je hebt last van maagzuur... Dus ik bedoelde ermee dat je even rustig aan moet doen ;) Alleen moeten klinkt zo grof, dus daarom zei ik het als vraag :)

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow oke, ik pakte m niet. Nou, om eerlijk te zijn doe ik de hele dag al niks anders dan rustig aan. Ik heb straks even de kamer onder handen genomen en de rest van de dag heb ik achter de pc gezeten ( wat n lui w**f ben ik he). Maar ik ben straks in bad gegaan terwijl de droger aanstond dus t was bloedheet in de badkamer en toen moest ik maken dat ik eruit kwam want daar kan ik op t moment niet tegen en mijn stemmingswisselingen he.... jeetje wat kan n vrouw daar ineens last van krijgen!

Maar ik doe rustig aan het is ff n vies smaakje en ff wat eten misschien gaat t dan weg hopelijk!

Dank je voor de bezorgdheid!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, je hebt een goeie reden om 'lui' te zijn hoor :) Lekker toch, beetje rustig aan doen.
    Dat is wel erg ja, in bad liggen als het zo heet is, daar kan ik ook echt niet tegen! Dan krijg ik het heel benauwd :( En de stemmingswisselingen, trekt je man het nog? ;)
    Een beker warme melk kan trouwens ook wonderen doen als je maag een beetje van streek is.

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Yojo: Ga maar wat leuks doen met je man :) En slaap lekker alvast he!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Foto! :)

:oops: Ja dat wel ja... zelfs Jamie zegt als hij dat ziet; 'kijk mama, kippetjes!' Hihi!

Dankje! Ja idd, errug spannend! Maar wel heel leuk! En maagzuur, blergh! Gele vla schijnt ook te helpen, misschien een ideetje!

Ben er ook vantussen hoor, ga ff buiten staan, eens kijken of we nog regen krijgen.. Misschien ff een regendansje doen, hihi! :)

Fijne avond verder kippies!

Xx

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel: hahahaha ik zat meer aan n lekkere vette snack te denken maar dat kan ik beter helemaal niet doen hihihi.
    Maar ik heb geen melk in huis dus kijk even misschien n lekkere boterham of n evergreen of iets dergelijks
    Misschien begint nu die misselijkheid wel, want mestal begint die rond week 7 tot en met week 16
    We zullen zien!
    Maar ik heb er ook zelf om gevraagd ook dus ik moet nu niet klagen he.... ik wou iets tastbaars hebben zodat ik kon merken dat ik zwanger ben, nu bij deze dan ahhahahaha

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Queen: Ik zal eens kijken voor een leuke foto als we weer thuis zijn 8)

@Miranda: Vette snack, boterham, evergreen... hou op over dat lekkere eten :D Echt alles vind ik lekker nu en ik heb overal zin in! Kan niet wachten tot we thuis zijn. Dan ga ik midden in de nacht me helemaal volproppen met alles wat lekker is :) Die droge rijst van hier komt me namelijk echt de neus uit!

Wat betreft misselijkheid, nu je het erover hebt, ik moet zeggen dat ik sinds gisteren ook snel last heb van maagzuur! Vandaag was ik ook heel veel misselijk! Zou het dan toch? :D Ik denk het eerlijk gezegd wel eigenlijk. En ik hoop ook echt dat het een goed teken dat het nu heel anders voelt dan de vorige 3 keer ! We zullen het zien vrijdag :D

Deel Deze Pagina