@Queen, Dankje morgen eerst maar eens naar de winkel lopen dan voor gele vla alhoewel ik GEEN MELKPRODUCTEN lust, maar nu moet ik t wel eten of drinken he?! Ik zit nu aan de salmiakdrop.... is al helemaal niet goed volgens mij maar ik had er zin in!
Ik hoop dat je het ons snel laat weten meissie. Ik geloof ook dat het bij jouw raak is, hopelijk kan de gyn. je nu snel onder controle houden zodat het misschien een kansje krijgt bij jouw in de buik! Jouw vakantie zit er bijna op? WIj gaan volgende week vrijdag en dan ben ik er 2 weken niet en de laatste week van de vakantie ben ik er ook niet want dan gaan wij met het gezinnetje lekker een weekendje weg! Ik veer voor diegene die nu in die spannende dagen zitten!
@Miranda: Ja ik geloof ook wel dat t weer raak is Na 3x zou je toch zeggen dat ik al een beetje ervaringheb met mn lichaam of niet dan? Het is wel erg eigenlijk, het begint zo onderhand routine te worden hier, elke maand zwanger! Waar gaan jullie heen op vakantie? Ga je dan ook terugkomen als een gebraden kippetje of niet? Ik stop er zo mee, tijd is bijna om (internetcafe) dus zwaai zwaai met mn vleugels alvast en slaap lekker allemaal!
Jaaaa! Regen hier! Heeft mn dansje toch geholpen! Kristel, ben benieuwd naar de foto hoor! Miranda, salmiakdrop kan geen kwaad, als het maar met mate eet... maar het is zo lekker he? Nu ben ik echt weg hoor, even van de regen genieten! (Lekker Hollands weer, haha!) Xx
goedemorgen allemaal! maria: wat een mooi buikje al meid! groeit lekker! miranda: lui zijn kan ook erg lekker zijn toch? heb gisteren ook bijna niets gedaan. Vandaag wel even flink aan het werk. ben morgen jarig dus we krijgen het huis vol.. wel gezellig natuurlijk maar het moet dan wel netjes zijn natuurlijk. queenie: fijn dat het wat op schiet nu.. vandaag weer aan de bak? kristel: kan me voorstellen dat je ook wel weer zin hebt om naar huis te gaan. heb ik ook altijd aan het eind van de vakantie. je eigen huis en eigen bed, heerlijk! fijne dag allemaal. Voor Deli haar laatste dagje en naar de vk voor het bevallingsverhaal. Leuke dingen toch allemaal? XXX
Heey goedemorgen kippetjes. Hoe is het hier vandaag? @ Deli, je hebt dus echt heel dikke voeten! Mss heeft de vk nog een tip vanmorgen wat je er aan zou kunnen doen, want het lijkt me een naar gevoel. Vandaag dus het bevallingsverhaal , spannend hoor, ben benieuwd. Laatste dagje vandaag meis en dan lekker genieten van je verlof! Heerlijk hoor. Ik moet zeggen dat ik idd toch wel blij ben dat ik bijna klaar ben met moeders voor moeders , hoef ik me niet schuldig te voelen als ik per ongeluk een keer op de wc plas .... @ Mink, dat heeft je schoonmoeder keurig opgelost . Het was idd erg warm he gisteren. Moest je gewoon werken? Fijn dat het met de misselijkheid aardig goed gaat. @ Sylvia, echt ongelovelijk zeg dat verhaal van jou, want kunnen sommige "mensen" toch onmenselijk zijn zeg . Niet te geloven dat ze zo reageren! Fijn dat het bij je 3de zwangerschap allemaal wel goed is gegaan! @ Juffie, gisteren nog wel een beetje kleur opgedaan? Jammer dat het eigenlijk al zo snel dichttrok he? En moest toen ook stoppen met verven. Nou ja vandaag maar een nieuwe poging. Nog een beetje aan het genieten van je vakantie? @ Yojo, je moet idd gewoon aan jezelf denken hoor meid. Hoop dat je manager vandaag wat meer begrip voor je op kan brengen. Ben benieuwd naar wat ze te vertellen heeft en wat zij vind van de reactie van die verzuimmiep! Hoop voor je dat het bloedverlies en buikpijn snel minder worden en je weer je dingetjes kan doen. Barry deze week weer wat meer thuis? @ Enne, allereerst welkom hier in ons kippenhok! Het kan best dat je na je eisprong of innesteling een beetje afscheiding hebt. Hoop voor je dat het een goed teken is! Ga voor je veren dat het voor het goede doel is! Hoe lang duurden je andere 2 cyclussen dan? @ Lieve Linnie, Meis wat vervelend dat jullie nog niet echt uit de dip kunnen komen. Hoop dat het snel weer wat beter gaat met je en de cyste snel weggaat en jullie weer verder kunnen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! We missen je hier! @ Riddle, dus jullie gaan er weer voor? Goed zo . heel veel suc6! @ Maria, moe van de warmte, of heb je het erg druk gehad? Heb je vannacht een beetje bij kunnen slapen? Vandaag 16 weken? gefeliciteerd, gaat best snel he? Mooie buikfoto heb je, begint het al ech te zien he/ Gaaf hoor! @ Queenbee, wat ontzettend fijn dat je vandaag zo hard bent opgeschoten. Heerlijk dat jou mams je heeft geholpen. Nog ff door de zure appel heen............, maar je bent er bijna! Gisteravond nog een beetje uit kunnen rusten? Jammer dat de regen niet echt doorzette he? Wat heb je op je hyves trouwens ontzettend leuke foto's staan van Jamie, echt geweldig. Stoer ventje hoor! @ Kristel, geniet nog ff van je laatste dagje in Egypthe . En van het zonnetje, want regen gaat snel weer veervelen hoor .En dan straks weer heerlijk genieten van je eigen kook-kunsten..... Veel suc6 morgen bij de gyn en hopenlijk kun je er met goed nieuws naar toe, ik ga voor je veren, maar probeer je niet te gek te maken he? @ Miranda, ik ben af en toe nog misselijk, gelukkig niet meer de hele dag, vooral na het eten 's avonds dan zit het me niet lekker, maar hoef gelukig niet te spugen! Het getrouwde leven bevalt me prima , voelt nu echt als gezinnetje . En bij jou beginnen de kwaaltjes toch een beetje te komen? Ja aan een kant wel fijn, nu verneem je dat je zwanger bent he . Heb je met je andere zwangerschappen ook veel last van misselijkheid e.d. gehad? Melkproducten zijn tijdens de zwangerschap idd erg belangrijk! Maar mss vind je het nu ook wel heeeel erg lekker .... @ Nata, alles weer een beetje op plek gekregen meis? Lekker op jullie nieuwe stekkie? Weer een beetje bekomen van de verhuisstress? Heeft de woningbouwvereniging nog wat over je douche cabine gezegd? @ Judibi, ben zo ontzettend benieuwd naar de uitslag van de test! Ik blijf voor je veren tot je het hier hebt laten weten hoor. Hoop zo dat het raak is voor jullie..... Zijn jullie een beetje aan het genieten van jullie vakantie? Wil het weer ook een beetje meewerken? @ Pooh heb je een beetje lekker gewerkt gisteren? Hoe was het afgelopen met je gesprek om nog wat meer te gaan werken? @ Mupkuh, hoe gaat het met je, begin je je weer wat beter te voelen? Is je haantje al wezen bloedprikken? Wanneer krijgen jullie de uitslagen? Met mij gaat het dus wel goed, begint alleen af en toe behoorlijk te trekken in mijn liezen. Gisteren nog ff met de angelsound het hartje geluisterd. Blijft erg leuk hoor! Gisteravond op bed had ik een heel raar gevoel in mijn buik. Het tintelde en kriebelde, nou ja kan het niet zo goed beschrijven en heb ook geen idee wat het was, maar voelde gewoon heel raar . Dikke knuffel Lienakip........
Heey goedemorgen juffie. Ja dit blijft toch de mooiste banner he . Jij bent ook al weer lekker op tijd op in je vakantie
ja haantje is al weer naar zijn werk en ga er gelijk uit. moet vandaag behoorlijk wat doen dus kan mijn tijd wel goed besteden vandaag denk ik. het is ook niet zo warm vandaag dus dat scheelt. Jij bent ook op tijd trouwens...
, ik sta door de week altijd tussen 5.45 en 6.00 uur op. Haantje moet er dan ook uit dus ga ik ook. Maar vaak kruip ik er tegen half 9 nog ff een half uurtje in . Wel lekker dat het vandaag niet zo heel warm wordt he? Ik denk dat ik maar weer ga verven vandaag, en dan alvast een beetje bezig om de comp kamer op te ruimen zodat daar straks de logeerkamer gemaakt kan worden! En jij nog plannen voor vandaag?
ja ga hier in huis flink wat opruimen en schoonmaken. verder boodschappen doen voor mijn verjaardag, morgen en zo eerst de was opvouwen en strijken. heb maar een lijstje gemaakt anders vergeet ik de helft.. wel leuk dat verven.. ben je tenminste al bezig met wat tastbaars... kan niet wachten tot ik aan de slag kan met de babykamer.maar dat duurt nog wel even denk ik... Ga nu eerst lekker douchen en dan aan het werk.. Jij zo nog slaap lekker en succes met schilderen. Tot toks. XXX
Goedemorgen! Heb niks bijgelezen maar het eerste wat ik zag was dat de banner weer werkt dus die ga ik weer ff instellen natuurlijk Tok zo!
@Kristel, nou wij gaan volgende week vrijdag naar oostenrijk dus dat moet ik nog zien wat voor weer het daar is. En de laatste week gaan wij naar ponypark slagharen met onze kinders! lekker hoor. @Liena, mijn andere 3 zwangerschappen was ik misselijk maar niet tot overgeven toe. De hele dag met een gevoel van overgeven rondlopen nou dat was ook niet je van het hoor! Nu werd ik vannacht verschillende keren wakker van pijn in mijn borsten. Gelukkig n goed teken tch?! Nu kan ik dus ook niet mijn waterbra aandoen want dat doet nu dus echt pijn dus ik heb n gewone nu aan. Ze zijn nu echt gevoelig,nog wel in lichte maten maar ik voel ze! Ik ga lekker in de regen over de markt zwalken met haanlief, kleren kopen voor de kinders en voor ons! Tot vanmiddag tok tok tok
Goeiemorgen! Liena ja barry is deze week elke avond thuis geweest. Dus dat is wel lekker. Straks komt de vk eens horen wat zij te zeggen heeft en dan mijn leidinggevende maar eens bellen. Tok jullie later!
Goedemorgen! Hier ben ik nog even snel op mn laatste dagje Egypte! Vanochtend heb ik weer een ovutest gedaan en hij lijkt nu echt positief te zijn! Allebei de streepjes zijn lichter dan de vorige testen, MAAR de teststreep is wel veel duidelijker dan de controlestreep! Heb het NIET met ochtendurine gedaan, dus waarschijnlijk dat het daardoor lichter is. Ik laat t weten als ik een zw.test gedaan heb als we thuiskomen!