[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes, Poeh veel biijgetokt zeg hahahaha

JUFFIE: Wel gefeliciteerd wel gefeliciteerd lal alalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa wel gefel;iciteerd. Geniet maar lekker van de appelgebak :) :)

Yoyo en mupkuh; fijn dat het de goede kant opgaat.

Deli; ik vind je voeten prachtig! straks kun je erom lachen. En je buik is helemaal prachtig :)

Liena; ik voel me idd beter. Mijn schoonmoeder is echt een schat. Had van de week een drama. Had woensdag de kleding gepast voor de trouwerij van vandaag. Pas ik het niet meer :cry: Dus wij gisteren als een stel gekken nog een jurkje gekocht, waar je geen buikje in ziet hahaha. Dat was mijn dagje wel

alle nieuwe kipjes welkom

Queeniekip; doe maar rustig an jij. Jij hard werkende vrouw hahaha.

Kristel en Poehkipje: IK VEEEEEEEEEEEEER voor jullie.

Miranda; ik hoop niet dat je erg misselijk gaat worden, maar bij mij begon het idd in week 7 hahaha.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, maar ik wens iedereen een fijne dag en ik ga mij klaarmaken voor de trouwerij.
    Tok laters

knuf minkie

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden bedankt voor het mooie gezang! :) en alle felicitaties!
    ga er zeker een leuke dag van maken. Het zonnetje schijnt dus dat komt vast goed!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemiddag kippies :)

@Juffie: GEFELICITEERD :whistle: Maak er een leuke dag van :D

@Deli: Fijn dat het goed ging bij de vk :) Beginnen de zenuwen al te komen voor de bevalling? Of heb je daar helemaal geen last van?

Verder nog even niet zoveel tijd om te reageren, ben net wakker, lag pas om half 6 in bed (GAAP) :( Moet nog douchen en dan om 14.00 uur richting de gyn!

MAAR, ik zou testen en dat heb ik dus gedaan, meteen 4 verschillende testen (erg ben ik, i know)
    en allemaal geven ze een heel licht 2e streepje.

Alleen vertrouw ik het voor geen meter! Mijn ovutest was alweer lichter en de streepjes op de zw.testen zijn weer net als de vorige 2x..
    Ik heb heel sterk het gevoel dat het alweer fout gegaan is of elk moment fout kan gaan en dat ik over een paar dagen weer ga bloeden.

Zelf heb ik me er eerlijk gezegd ook al bij neergelegd dat t niet goed zal gaan, dus heel klote voel ik me er niet bij.
    Blijdschap zal bij mij zowiezo pas komen als ik over mn NOD heen ben, tot die tijd is het gewoon nog steeds afwachten.

Ik heb zelf ook heel sterk het gevoel dat er toch iets niet goed zit in mn lichaam en dat wij zonder hulp niet zwanger kunnen blijven.
    Ik hoop iig dat de gyn er iets mee kan straks en dat we snel duidelijkheid hebben!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, ik zou ook gewoon lekker afwachten meid. Want de kans is ook groot dat het weer fout gaat. Misschien heeft je lichaam ook wel even rust nodig.

@ all, wat is het hier rustig zeg :( Ik ben trouwens net gruwelijk hard gevallen. Was aan het rennen met de honden struikelijk ik, au au. mijn handen kin en knieen kapot. Heb ook last van mijn hand aan de kant van mijn pink. Maar kan gewoon type dus zal wel niet gebroken zijn.

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ten eerste: Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear juffie. Happy birthday to you!
    Hiep hiep hoera!
    Juffie..Van harte meid! Maak er een leuke dag van!

Deli, prachtige buik en idd die voeten foto's horen er bij in je album. Maar met zo'n prachtige buik zal het gek zijn als je voeten opvallen bij anderen...
    Fijn dat alles goed was bij de vk, verder nog info over het bevallen zelf gehad?
    Geniet van je verlof meid!

Allemaal leuke vakantie plannen hoor ik al, krijg er gelijk zin in! Wij gaan naar Drenthe, Drouwenerzand, vakantiepark met atraktiepark er aan vast, speciaal voor me nichtje. Midden in het bos, heerlijk voor Chelsey.
    Dit jaar even geen verre reizen.

Vanmorgen veel last van me borsten, eigenlijk meer me tepels. Ook gevoelige buik, onderin.

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jeetje Mup, das ook wat. lekker met de honden aan het rennen, lig je op je smeugeltje...
    Gaat het nu weer een beetje?
    Hoe keken de honden toen je op de grond lag?

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, gefeliciteer!

@ Pooh, Shanti die keek me aan en kwam meteen naar me toen. En django keek om en wandelde door. Opzich gaat het wel met me, alleen beetje veel pijn stiekem. Mijn hand vertrouw ik ook niet helemaal. Maar ik kan alles bewegen dus zal zo wel genezen.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies!
    Even een vlug berichtje van mij!

@Juffie; \:D/ Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! \:D/ Smaakt je appeltaart lekker? ;)

@Deli; Je 1e verlofdag! \:D/ Hoe is het gegaan in het ziekenhuis met je moeder? En hoe staat het met je tegeltjes, begint het al ergens op te lijken?

@Liena; Ja, heb vannacht gelukkig heerlijk geslapen! Ben maar 1x wakker geweest, maar dat kwam omdat Jamie begon te huilen. Hij wilde zijn dekentje om... de lieverd. En veel plezier in Ter Apel!

@Dagdromer; Lekker hoor, op vakantie naar Spanje! Ach, misschien dat wij volgend jaar wel op een 'echte' vakantie gaan met 2 koters, hihi! Voor nu houden we het eerst maar bij Center Parcs enzo. ;)

@Yootje; Hoe was het op de koffie op je werk?

@Mink; Veel plezier op de trouwerij! En wat een geluk dat je nog een nieuw jurkje hebt kunnen vinden zeg!

@Kristel; Dus nog even afwachten voor jou... moest je vandaag niet naar de gyn? Laat je nog even weten hoe dat is afgelopen?

@Mup; Oeioei, dat zal wel raar geleken hebben toen je met je honden viel.. gaat het weer een beetje?

@Pooh; Drouwenerzand is ook heel mooi hoor! Als je er mooi weer bij hebt helemaal! Lekker in de bossen slenteren, heerlijk!

De verloskundige. Ik dacht dus dat ik vandaag het bevallingsverhaal ging krijgen, maar aangezien ik vanaf nu in het zkh moet zijn, heb ik die niet gehad. Geeft niks. Mn bloeddruk was keurig, en ik was maar 3 ons gegroeid terwijl mijn buik een kanonskogel lijkt! Dat was ook heel goed zei de VK, want dat betekende dat mijn baarmoeder nog groeit en ikzelf dus niet. Is goed voor beebje. Toen hebben we even het hartje geluisterd, Jamie was weer mee, dus dat was weer; 'mama, doenkedoenke!' :)

Ook heeft ze gevoeld hoe beebje nu lag. Nog niet ingedaald, maar ook niet in een stuit. Het hoofdje lag nu rechts (voor de kijkers links) van mijn bekken, dus een tikje naar links (voor de kijkers rechts) en het hoofdje zou er goed voor liggen. Aangezien mijn baarmoeder gegroeid is en beebje zo beweeglijk is, kan hij/zij dus nog alle kanten op. En dat heb ik een kwartier later vernomen ook, zo zeg. Ik kreeg me daar ineens een soort van kopstoot in mijn rechterzij, ik zei al tegen mijn vader (die was namelijk mee), denk niet dat beebje nu nog zo ligt als zonet... Dus in het zkh zullen ze eerst een echo maken om te kijken hoe ons eigenwijsje erbij ligt... ik moet zelf volgende week bellen voor een afspraak, dus ik ben benieuwd...

Zo, heel verhaal weer! :)

En ik beloof hierbij plechtig dat ik het rustig aan zal doen met de verhuizing.. O:)
    Morgen hebben we 6 of 7 man die helpen sjouwen, dus hoef ik alleen maar te dirigeren, hihi!

Ik zal vanavond en morgen denk ik niet online zijn, waarschijnlijk zondag weer. Tenminste, als mijn internet daar dan werkt...

Dikke kus voor iedereen en tok zo snel mogelijk!

Xx

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ach wel lief van Shanti, was ook geschrokken zeker. En Django dacht ws, oh dat komt wel goed.. haha

Hoop dat de pijn snel minder wordt en pas je en beetje op met je hand. Als je het morgen nog niet vertrouwd ff naar laten kijken hé!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Queen, fijn dat alles goed was.
    En rustig aan hé laat de rest maar werken, jij kunt dan mooi dirigeren. haha gaat helemaal goed komen.

Ik ga vanavond met me haantje en me moeder naar Les Misérables. Ben erg benieuwd.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, thanks meid! Ook voor de tip. Als ik morgen nog rare au heb ga ik toch maar even naar de ehbo.

@ Queenie, gelukkig gaat het wel weer een beetje. Maar nog wel auwie. Gelukkig ligt je kindje goed. maar als hij of zij nog bewegelijk is kan het nog alle kanten in.

Spannend zeg. Binnenkort worden de eerste kuikentjes geboren.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Pooh; Gaat cker goedkomen! ;) Veel plezier bij Les Miserables!

@Mup; Idd, kan nog alle kanten op. Dus maar afwachten. Zal bij de gyn wel een paar echo's krijgen dan denk ik om te kijken hoe beebje dan ligt...

En ja, de eerste kuikentjes komen binnen een paar weken al! Toch raar, iedereen kwam hier in dit kippenhok in november vorig jaar, en nu komen er straks 2 kuikentjes uit, hihi! :)

Xx

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Raar is dat he. Daarom lijkt me ook zo super om jullie te leren kennen in het echt.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames, daar ben ik weer! Ik kom net thuis in de rommel :(

Ze zijn zeker een heel eind opgeschoten gelukkig! Er moet nog gevoegd worden en een stukje muur boven de tegels moet nog worden geschuurd maar ze hadden nog meer gedaan als alleen de keuken. De plafonds in de gang, wc en badkamer waren ook nieuw en nog niet gestuct dus dat is ook allemaal gedaan vandaag :D Delikip = blij we moeten alleen nog een hoop opruimen nu en ik ben best wel beetje veeeeeeel moe ;)

Met mijn moeder was het allemaal goed gelukkig ze hoefde niet meer bij deze arts terug te komen omdat de bestraling z'n werk gedaan heeft blijft ze weer onder controle bij haar eigen arts en daar hoeft ze pas oktober naar toe dus dat is wel lekker....

We zijn vandaag nog op pad geweest voor een box en die heb ik nu in de gang staan :D als we hebben opgeruimd kan haantje die mooi neerzetten. Ik kreeg de box van mijn oma omdat ze zo trots was dat de zwangerschap zo goed ging en ze me nooit hoorde zeuren, zoooooo lief! Vond het wel een beetje te gek maar volgens mijn moeder stond ze er op!

Ik bij de Prenatal nog wat andere spulletjes gekocht gaan we afrekenen duwt m'n moeder me weg :( mocht niks zelf betalen dus ik ben echt superrrrr verwent vandaag! Mijn moeder moest nog wat spulletjes kopen voor haar hamster en zei koop jij dat maar voor mij dus zij heeft mijn babyspul betaald en ik haar hamsterspul :D niet echt eerlijk verdeeld maar ik kon er niks aan doen....

Nou mijn haantje komt net terug van de gamma en gaat nog eea doen in de keuken, ik ga ff helpen met opruimen. Sorry voor het ego bericht (alweer) :oops:

Ik ga zeker wel een foto'tje plaatsen maar uhhhh, verwacht geen giga keuken, we hebben maar een klein simpel keukentje waarbij alleen helaas veel heeft tegen gezeten maar er komt schot in :D jippieeeeee

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ahhh Deli, die voetjes van je :( Vind het echt zielig voor je. Wilde kijken of je keuken al in je album stond.

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, ben benieuwd naar je keuken foto's. Fijn dat alles nu goed is met je moeder. lekker gevoel zeker! Je bent dus lekker verwent door oma en mams. wat een lieverds! Je hebt nu toch wel extra leuke hamster spulletjes gekocht hé! haha.

Maar idd Mup en Queen, binnenkort de eerste kuikentjes. Spannend zeg. Wel grappig dat iedereen hier met een zwangerschapswens binnen kwam en dat er nu al zo veel wensen in vervulling zijn gegaan en dan al bijna de eerste wondertjes.

Heb de boel gesopt en gedaan. Met Chels op stap geweest. Haantje komt zo thuis dus moet ff opschieten. Moet me nog ff snel klaarmaken, we gaan om 5 uur al weg.

Tok jullie morgen denk ik, of kijk vanavond nog ff.

kus en knuff

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen,

Net terug van de gyn..
    Wat een EIKEL was het zeg!
    Hij bekeek mijn dossier met de info die hij van de huisarts had gekregen en het eerste wat ie zegt is:
    Ik betwijfel of je wel echt een keer zwanger geweest bent.
    En dat terwijl ik toch echt elke keer positieve testen gehad heb! Zelfs digitale CB die aangaf dat ik zwanger was...
    En de bloedtest vorige maand wees uit dat ik zwanger geweest ben, maar dat t heel vroeg fout gegaan was. Zo vertelde de huisarts het mij precies.
    En dan vertelt die gyn ff doodleuk 'ik betwijfel of je zwanger bent geweest'. Ik moest vet huilen en zei dat ie bot was.
    Verder verkondigde hij ook nog dat miskramen NOOIT zo vroeg gebeuren maar vaak pas vanaf 11 weken. Ja mn reet!
    Als antwoord op waarom mijn testen dan positief worden (ALLE merken die je maar kan krijgen in Nederland, ik ben echt een testfreak) zei hij:
    Misschien reageren ze op een ander hormoon die je in je lichaam hebt...
    RIGHT!
    Hij heeft nog een inwendige echo gemaakt en mn baarmoeder en eierstokken gaven geen afwijkingen, dus dat is dan nog EEN opluchting.
    Verder is er weer bloed geprikt op HCG en Progesteron.. En op CD 3 moet ik weer bloedprikken op andere hormonen.. Over 2,5 week moet ik weer terug komen voor weer een inwendige echo rond mn eisprong, maar ik denk echt dat ik een andere gyn ga zoeken.
    Ik ben echt met een heel slecht gevoel weg gegaan daar en vertrouw die man voor geen meter.
    Ik voel me echt zwaar klote nu en kan eigenlijk alleen nog maar huilen...

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, dat is minder zeg meid. Maar zo'n gyn maakt zoveel gevallen mee op een dag. Voor hem is het heel wat normaler. Hij kijtk er anders tegen aan bedoel ik te zeggen. Wel zijn dat ze je in de gaten gaan gaan houden en dat je over een paar weken weer een echo krijgt. Is echt wel een goed teken, dat ze goed hun best doen. Maar in het zhs zijn vaak meerdere gyn's dus je kan zo een ander vragen als je wilt.

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mup, ik weet dat zo'n gyn genoeg meemaakt, en genoeg ergere dingen... Maar sommige dingen die hij verkondigt zijn echt zo'n stierenpoep gewoon!
    Met zn 'miskramen komen niet voor zo vroeg, pas vanaf 11 weken'. Flikker toch op... Sorry, maar ben gewoon echt boos en snap er helemaal niks van, ben echt in de war nu.
    Ik weet dat ik zwanger geweest ben en dat de testen niet zomaar positief worden. Alleen toch maakt het me boos dat hij dat tegenwerpt, dat het allemaal onzin is :(

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, wat een vervelende dag zo, kan me voorstellen dat je je niet zo fijn voelt na dat gesprek. Slechte opmerking van die gyn idd. En als je wilt kun je idd een andere gyn nemen. Wel pos dat de echo goed was. En dat ze verder gaan kijken met bloed prikken en extra echo.
    Sterkte meid!

Deel Deze Pagina