[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zeker gezellig! Dat is handig als je neit zo ver van elkaar woont.. iets meer als 20 minuutjes met de auto denk ik..

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Liena, Les miserables was leuk. haantje vond het niet zo en me moeder vond het fantastisch. Maar geef mij maar Lion King, Tarzan, Miss Saigon. Maar het was een gezellig avondje weg.

Weet ook wel, geen bloed geeft moed maar denk niet dat het nog wat gaat worden deze ronde....

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hoop alleen niet dat me cyclus nu weer langer is

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen,

Even snel reageren op Miran;
    Ik vind dit echt heel erg en had dit ook echt niet verwacht :( Dit soort dingen zijn wel de laatste dingen die je wilt horen als je een echo hebt... Bah.. Ik veer dat er uit de bloeduitslag nog iets positiefs komt en dat je beebje er dus wél gewoon zit, alleen wat jonger dan :)
    Meid, sterkte en denk eraan, ik denk aan je :)

@All: Ik ga zometeen alles bijlezen, dus meer reacties volgen!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    je cyclus is redelijk regelmatig zo te zien. maar ja je weet het nooit. hoop voor je dat je gewoon alsnog positief test!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemiddag dames, ben ik weer... Had zooooooveel willen doen vandaag maar ben net pas terug van mijn moeder. Deze middag dus wel ff knallen! Morgen heb ik gelukkig een hele dag dus dan moet ik een eind komen.

@ Miran, wat vreselijk zeg! Sterkte meid...

@ Queenie, rustig aan doen meis dat is echt beter voor je voeten geloof mij ik heb na een rustige dag gister, wat beter weer en lekkere voetmassages van haantje weer enkels :)

@ Liena, nou de keuken is nog niet klaar helaas... Er moet nog steeds gevoegd worden maar dat geeft niet ik kan in ieder geval de kont weer keren daar en koken etc. Vandaag maar alvast de pannen afwassen allemaal dan kunnen die lekker schoon de kasten in. Hoe is het met jou? Fijn weekend gehad. Jeetje wat schrikken zal dat geweest zijn inderdaad maar gelukkig kon je zelf meteen het hartje luisteren!

@ Day, wat gaaf dat jullie een jongen krijgen, fijn dat alles goed was!

@ Pooh, wat jammer van je negatieve test! Hopelijk komt er snel een positieve meid!

@ Maria, fijn zo'n baas. Lekker een vrije dag!

@ de rest; hallooootjes! Met jullie ook alles goed?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran kan je niet vragen om een curretage dan nog voor je vakantie? Dan schijn je minder lang te vloeien....
    En het is echt kl*te ja...ik weet er helaas ook alles van....heel veel sterkte en neem je tijd!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Lekker even zo'n rustige dag :)

@Maria: Zo, jij hebt wel een hele fijne baas :) Geniet van je vrije dag :D

@Yojo: Ik vind het heel goed van je dat je lekker hebt gedaan waar je zin in had! Lekker even eruit en doen en laten wat je zelf wilt. Zoiets doet een mens vaak goed :) Alleen minder dat er dan mensen zijn die nog niet weten hoe het zit en dat je het dan maar weer moet uitleggen... Maar gelukkig is dat je redelijk goed afgegaan :)

@Queen: Zo zo, dat verhuizen gaat wel heel snel bij jullie! Nu al de woonkamer en keuken bijna klaar... Wel een beetje lief zijn voor je voetjes he? :)

@Liena: Normaal gesproken is het weekend er om uit te rusten :) Je bent lekker bezig geweest zeg! Wat een geluk trouwens dat jullie zo'n Angelsound in huis hebben, anders zou je je helemaal zorgen gaan maken lijkt me! Gelukkig kon je het hartje nog goed horen, maar ik zou misschien toch even de vk bellen, beter loos alarm dan dat er straks misschien wel iets is en je belt niet...

@Day: Joepie, GEFELICITEERD! :whistle: Een man :-D Nu kunnen jullie lekker de babykamer verder gaan doen :)

@Pooh: Nee, dat was niet de bedoeling meid, een negatieve test! Ik veer alvast nog steeds dat je te vroeg hebt getest en dat er alsnog een beebje in je buik zit! Op welke cyclusdag zit je nu eigenlijk?

@Deli: Hoe is het gegaan met je moeder? Of heb ik er nu overheen gelezen :( Fijn dat de keuken bijna aan kant is!

Volgens mij ben ik nu niemand vergeten.... toch?

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik denk niet dat t curretage wordt want er zit/zat helemaal geen vruchtje vanaf begin af aan niet! Alleen vruchtwater iets of wat en wel om de baarmoeder heen n flinke laag slijm al. Dus dat was goed teken, dat wil dus wel zeggen dat mijn lichaam dus ook echt denkt dat ik zwanger ben alleen de tweede deel die t vruchtje moet afleggen is dus niet gelukt. We zullen moeten wachten waneer mijn eigen lichaam t lege gedeelte afstoot.

liefs

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd Kristel maar het is goed gekomen!
    Ben blij als ik morgen naar het ziekenhuis ben geweest en weet dat alles klaar is.

En hoe bevalt het om weer thuis te zijn?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Miranda Oke ik dacht eigenlijk dat een windei ook een lege vruchtzak was. Maar dat is dus niet. Nee dan is het idd afwachten. Bah bah wat vervelend meid! Sterkte!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yojo: heb even research gedaan naar windei, dit is het resultaat. Je had idd gelijk geloof ik!

"Een windei is een zwangerschap waarbij het embryo zich niet (verder) ontwikkelt. Dit resulteert in een miskraam.

Een geslaagde zwangerschap bestaat eigenlijk uit twee even belangrijke delen: aan de ene kant een vruchtzak, placenta en navelstreng, aan de andere kant een embryo (in de vruchtzak). Het embryo ontwikkelt zich bij een normale zwangerschap tot een baby. Bij een miskraam als gevolg van een windei is vaak alleen de vruchtzak aangelegd, zonder embryo. Een windei wordt ook wel ‘leeg ei’ of ‘blighted ovum’ genoemd. Simpel gezegd is het een eitje zonder embryo. Er is wel een placenta en een vruchtzak. (Iemand is dus wel écht zwanger, niet schijnzwanger.) Helaas is door een verkeerde deling van de cellen geen embryo ontstaan. De definitieve diagnose kan pas met zekerheid gesteld worden na de miskraam of na de curettage, na onderzoek op het vruchtzakje. Anderen vinden het woord 'windei' feitelijk onjuist: er was wel degelijk een embryo in aanleg, maar heel vroeg is er iets misgegaan. Het embryo komt dan niet tot ontwikkeling of groeit niet verder door een gestoorde aanleg."

liefs miranda

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, zit nu op dag 31.
    Hoe is het met jou meid?

Deli, hoe was het met je moeder in het zkh?

Miran, dus je lichaam moet het nu zelf afstoten? Jeetje meid, denk aan je! Wanneer moet je weer bellen/langskomen bij de vk? Of moet je via de HA?

Mup, hoe is het met jou?

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Miranda: Het is allemaal al zwaar klote en dan zou je ook nog moeten afwachten... Als blijkt dat er echt geen hoop meer is, laat t dan maar snel komen toch? Beetje vreemd alleen dat ze geen curretage kunnen doen.. Weet je dat heel zeker?
    Een hele dikke knuffel!

@Yojo: Ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat in het ziekenhuis en dat blijkt dat je lichaam het zelf opgelost heeft.
    En het bevalt hartstikke goed om weer thuis te zijn! Lekker weer alles eten wat los en vast zit :) Mn eigen zachte bedje weer, de katten die weer lekker bij me komen liggen :)
    Alleen is mn bruine kleurtje heel snel weg aan t gaan :( MAAR we willen een zonnehemel of zonnebank gaan kopen, dus met dat kleurtje komt het wel goed ;)
    Ben van mezelf heeel bleek (roodharig van mezelf) en mensen vragen heel vaak of ik ziek ben oid.. Een kleurtje kan ik dus wel gebruiken ;)

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    [De definitieve diagnose kan pas met zekerheid gesteld worden na de miskraam of na de curettage, na onderzoek op het vruchtzakje.]

Miran, maar als je lichaam het zelf gaat doen hoe gaan ze het dan onderzoeken?

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Kristel idd dan kan je wel een kleurtje gebruiken ja....

@ Miranda Ik zou dan toch eens navragen of een curretage niet mogelijk is. Je zit ook nog met een x aantal kinderen thuis. Kan me voorstellen dat je dan niet zit te wachten tot het vanzelf komt. En ook met je vakantie natuurlijk. Dat vruchtzakje moet er toch uit.....

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Pooh en Miranda Ja idd. Miss komt het eruit en spoel je het perongeluk door. Hoe gaan ze het dan idd onderzoeken.....

Ik weet dat bij mij alles door de wc is gegaan. Had er geen behoefte aan om het op te vangen...

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Pooh, de VK wou eigenlijk over 10 dagen dat ik terug kwam maar dan zijn wij op vakantie dus dat kan niet, dus vandaar dat ie die bloedtest even heeft gedaan en ik moet denk ik snel na mijn vakantie terug komen bij hem maar dat hoor ik donderdag of vrijdag wel als hij mij belt voor de uitslag van t bloed.

@Kristel, ik zou ook willen dat ALS t écht verkeerd zit dat ik vandaag dan nog begin met bloeden en niet dat t zolang nog moet duren. Ik had idd op google opgezocht en kan idd gecurreteerd worden maar dat wil ik nu niet nét voor de vakantie. Stiekem HOOP ik toch echt dat t dan nog n vruchtje is van nog maar 4 weekjes oud. Hopen mag toch?
    En dan zal ik na de vakantie wel zien hoor!
    Ik voel me verdrietig van binnen, heb t nog niet los kunnen laten. Er zitten hier momenteel 5 á 6 kinderen in huis en ik wil eigenlijk mijn huishouden gaan doen, hoef al niet meer te werken want er blijkt geen werk meer te zijn dus daar ben ik afgewerkt. Dus dat is al wel lekker.
    Even tijd voor mijzelf. Ik ben hartstikke moe maar denk nu bij mijn eigen: kom op doorgaan, er zit toch niks in dus stel je niet aan (spreekt ik mijn eigen hard toe). Of het goed of fout is weet ik niet maar ik kan niet gaan liggen nadat ik dit bericht gehoord heb. Zou er n kind in hebben gezeten dan was ik te bed gekropen maar nu........ nee nu kan ik niet nu moet ik doorgaan. Misschien ook wel om mijn verdriet te verkroppen. Nu ik dit zo intik krijg ik n brok in mijn keel en betraande ogen.

Ik kan en wil er nog niet aantoegeven ( de gedachten dat er niks in zit) PAS als ik ga vloeien dan kan ik dat pas!

Ik stop nu even en ga even wat doen,
    spreek jullie straks wel weer!
    doei

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze curreteren ook pas als ze zeker weten dat er geen leven zit Miran....Maar snap je ook heel goed.
    Ik wilde ook geen curretage wilde ook dat mijn lichaam het zelf deed.
    Maar achteraf had ik liever een curretage gehad. De pijn en het bloedverlies dat ik nu heb gehad was heel heftig en dat had ik dan stukken minder gehad. Maar ook ben ik blij dat mijn lichaam het zelf heeft gedaan. Betekent toch ook weer dat 't allemaal wel werkt daar.

Miran heel veel sterkte ermee!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Yojo, mijn buurvrouw zei dat als je lichaam t zelf doet dat dat dan aanvoeld alsof je weeen hebt. Dus ik weet wat ik moet verwachten. Tot op t moment heb ik nergens last van, wel vloei ik witte vloed en als dat in mijn onderbroek druppelt loop ik al naar de wc en dan denk ik al dat ik vloei maar dat is niet zo gelukkig. dus mijn lichaam denkt nog steeds dat ik zwanger ben. Ik zal echt moeten afwachten totdat ik uitslag van die test binnen heb en dan hoor ik wel wat ie zegt.
    Hoe moeilijk t ook is nu!

Groetjes en bedankt he meissie.

Ik vergeet nu helemaal te vragen hoe het eigenlijk met jullie gaat...... SORRY SORRY SORRY!
    Ik lees toch wel met jullie mee hoor. SORRY dat ik alleen maar egoberichtjes stuur op het moment!
    Door veel te praten hierover verwerk je t beter en hier kan ik dat, thuis kan dat wel maar ik weet nog niet hoe andere gaan reageren. Mijn haantje troost me (pakt me vast) en streelt met zijn hand over mijn rug.... zooooooo lief! Terwijl hij hier makkelijker en harder in is als ikke. Hij zei ook: je weet toch dat de eerste 13 weken kritisch zijn? Ik zeg: t groeit gelukkig niet bij jullie in jullie buik maar in de onze en daarom voelen wij t anders. Daarom is t voor ons zoooo moeilijk. Daar had ie gelukkig wel begrip voor.

Het is een scheetje hoor!

doei meiden tot dadelijk

Deel Deze Pagina