doe maar rustig aan miranda. het is echt niet niets hoor. het maakt neit uit wanneer het misgegaan is. hoe dan ook is het een verlies en daar mag je heel verdrietig om zijn! dikke knuffel meid!
@Miran: Niet zo moeilijk doen wat betreft ego berichtjes... Iedereen heeft daar wel eens behoefte aan en jij dus ook! Dus typ het allemaal maar lekker van je af, wij zijn er voor je, knuf! En wat Juffie ook zegt; het maakt niet uit wanneer het fout gegaan is, het is en blijft je kindje die je moet missen... Niet zo hard zijn voor jezelf!
Lieve miran, schrijf/praat het maar van je af meid! Hoop dat dat een beetje helpt. Snap dat je wilt dat je lichaam het zelf gaat doen en kan me zeker voorstellen dat je nog een beetje hoop hebt dat het vruchtje jong is en je hierom ook geen zin hebt in een curretage. Doe rustig aan meid en volg je eigen gevoel! En je hoeft geen sorry te zeggen, het draait bij jou nu ff om wat anders meid!
Pfff wat een tragische dingen toch allemaal zo achter elkaar...ik hoop dat het nu klaar is en er alleen maar fijne dingen komen!
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. @Kristel, heb je inmiddels al jouw uitslag binnen van jouw bloed? Wat is daar aan uit gekomen? Ik laat jullie iig vrijdag even horen hoe t met t bloed was en wat de VK wil gaan doen. @Pooh, je bent n schatje en ik hoop dat je toch snel n positieve test in je handen krijgt. Wanneer ga je weer testen als je ongi uitblijft?
idd rid, tijd voor wat leuke gebeurtenissen in het kippenhok. GELUK, GEZONDHEID, LIEFDE, LOL, POSITIVITEIT, VRUCHTBAARHEID etc. voor het gehele kippenhok!
Nee, nog geen uitslag gekregen... Ik moet morgen op CD3 weer bloed laten prikken op allerlei hormonen en ik zou dan van allebei de testen de uitslag krijgen bij het volgende bezoek aan de gyn. Alleen ik wil niet zo lang wachten op het Hcg-onderzoek van afgelopen vrijdag, dus ik ga van de week even de afdeling bellen, kijken of ze me de waarde willen geven... Uitleg erbij heb ik niet per se nodig, wil alleen de waarde weten. Even afwachten nog dus Denk dat ik woensdag ga bellen..
miranda jeetje meis ik vind het heel erg voor je ik hoop dat je niet al te lang in onzekerheid hoefd te zitten. Pooh ik blijf voor je veren. liefs
Heb nare gevoelens nu maar dat is normaal toch?.... na zo'n berichtje! Positief: heb nog steeds last van tepels en moe Negatief: voel wat krampen in mijn buik onderin Weet nu nog niet wat ik ervan verwachten moet maar als t niks is dan wil ik gewoon morgen vloeien hoor...wat! vanavond nog! Maar ik heb t niet voor t zeggen he?! Helaas Net kwam mijn zoontje binnen met voor mij een kadootje en voor zijn stiefvader... hij zei erbij: omdat jullie zo goed voor mij zorgen! Nou geloof me maar dat ik tranen inmijn ogen heb staan nu vooral na dit gebeuren en dan zo'n lief ventje die met kadootjes aan komt zetten. Ik kreeg n mooi plantje en chris een doos lekkere belgische bonbons. Zooooooooooooooooooooooo lief he, dan smelt je toch als ouders! Liefs
@Miran: aww dat is echt zo lief! Kan me voorstellen dat je er traantjes van kreeg.. @All: even tussendoor, ik bloed echt helemaal leeg nu met heel veel stolsels heb zelf het idee dat het dus toch weer een vmk is... maargoed, even de uitslag afwachten
Miran, die nare gevoelens lijkt me niet meer dan normaal. Het is niet niks wat je nu door maakt. Wat lief die cadeautjes en zeker met die hart smeltende woorden van je zoontje! Kristel, vervelend meid! Ben benieuwd wat de uitslag van de bloedtest is. Haantje is weer thuis, was met z'n vader mee naar het ziekenhuis. Z'n pa mag nu 2 dagen niet praten, ze hebben weefsel weggehaald. over 10 dagen krijgt hij de uitslag...
Pooh, is dat niet moeilijk voor je schoonvader om 2 dagen niet te praten? Ik kan t me niet voorstellen dat ik 2 dagen niet mag praten. Ik ben toch al zo'n kakelkip! Ik moet wel even kwijt dat jullie schatten zijn, ALLEMAAL, dankzij jullie kan ik mijn hart luchten en zo kan ik t allemaal n plaatsje gaan geven. Ik zeg net tegen haantje: wat ben ik blij dat zij er zijn, zo kan ik t toch kwijt en met iemand delen. Ja lief he van mijn zoontje, t is ook een echte emotionele ventje, net als zijn moeder, leeft met alles en iedereen mee. Is héél gevoelig. Het is dat je hem in huis ziet rondlopen anders had je nog zoiets van hij is niet thuis. Hij is ook erg gewild bij andere ouders van vriendjes. Bij mijn buuf hoort ie bij de inboedel zegt ze hahhahahaha. Gisteren zag ie dat zijn opa verdrietig was en in de auto begon ie te huilen toen zijn oma vroeg wat er aan de hand was zei hij: ik mis opa! Uiteindelijk kwam er s'avonds aan uit dat hij opa verdrietig zag zitten en dat vond hij dus echt niet leuk daarom huilde hij. N gevoelig ventje dus! Maar lief dat ie dan dit doet of misschien heeft de buurvrouw wel iets gezegd hierover maar dan niet met de woorden dat mama misschien kindje is verloren maar iets van gyani, geef mama en chris maar n bloemetje en zeg maar omdat je goed voor me zorgt. Kan maar of dat zo is weet ik niet he?! Geeft niks, ik vind t stiklief!
wat lief van je zoontje! het is ook fijn dat je hier je hart kan luchten.. blijf dat vooral lekker doen..
lijkt mij ook lastig om 2 dagen niet te praten. Maar het is een rustige man van zichzelf dus dat zal wel goed komen. Zijn kleindochter had hem gisteren al een pen en blocknote gegeven. dan kon hij alles opschrijven wat ie wou zeggen. lief hé.
Ja dat is idd lief van zijn kleindochtertje. Nou, dan zal t misschien wel meevallen voor hem. Hou hem wel in de gaten dan. Zal heel moeilijk zijn voor hem denk ik. Nou wens je haantje maar sterkte met zijn vader en jij sterkte met je schoonvader! Wens hem maar beterschap van mirandakip! hahhahahaha
meiden ik ga even een dutje doen, moet vannacht werken pff. Haantje was ook moe en ligt al op bed. vanavond lekker samen chinees eten. Ik vertelde hem van de neg test en dat ik er van baal dat het nog steeds niet gelukt is, zegt ie komt wel goed moppie. onze tijd komt wel, echt lief van hem maar ik maak me toch een beetje zorgen in me gevoel. Me verstand weet ook wel dat er min een jaar voor staat maar me gevoel zegt dan weer; we zijn allebij jong en gezond, geen stress, vrijen op de ovu dagen extra en verder zijn we er erg relaxed over. Pff, om gek van te worden dat je dit gevoel weer krijgt elke keer als de NOD in aantocht is. Dubbel gevoelens hier dus momenteel. Ga nu ff een tukkie doen, tok jullie vanavond misschien nog ff en anders fijne avond. Morgenochtend als ik uit me werk kom kijk ik hier ook nog ff. Ps. geen ongiklachten, last van me liezen en bovenbenen. Borsten nog steeds erg gevoelig/pijnlijk.
Miran fijn om te lezen dat jij het kippenhok net zo ervaart als ik dat doe/deed op het moment dat ik mijn mk had. Heel veel sterkte