@ Yoyo, ik wil ook gewoon rustig bijkomen. En doen het wanneer we zin hebben. Maar toch... u never know.
Hey dames Heb even niet zoveel puf om bij te lezen, maar wilde even laten weten dat ik vanmiddag weer bloed heb moeten laten prikken, wat goed ging Verder ben ik even langs de afdeling gynaecologie geweest om de testuitslag van vrijdag te vragen en de uitslag was: HCG <0.6, niet zwanger geweest dus. Progesteron: 13.1 En voor zover ik weet houdt die lage progesteronwaarde in dat er OF geen eisprong is geweest OF een slechte eisprong... Dat de ovutesten positief worden zegt niks over of je wel een goede eisprong hebt of niet... Moet wel zeggen dat ik deze maand 4 dagen lang positieve ovutesten heb gehad, terwijl dat normaal maar 2 dagen is.. weet niet of dat ermee te maken heeft... Het is dus even afwachten wat de gyn erover zegt de volgende keer! Heb net het internet even afgezocht en vind eigenlijk overal verhalen terug van vrouwen die Clomid moesten gebruiken vanwege een lage progesteron waarde... afwachten maar dus...
Kristel...hoop dat t allemaal wel meevalt of dat je met de Clomid snel zwanger bent! Mijn zus heeft er twee via Clomid. De eerste met de eerste kuur en de tweede met de tweede kuur.
@ Kristel, ik heb ook ooit gehoord dat als je progesteron te laag is. Je lichaam je ook niet zwanger kan houden. Maar hoe dat zit weet ik verder niet. Zal het wel eens op miijn forum vragen. Daar zijn een hoop meiden die er ervaring mee hebben.
@Yojo: Van mij mogen ze me ook Clomid geven, ik hoor er alleen maar positieve verhalen over! Maarja, alleen als er een aanleiding voor is natuurlijk @Mup: Hmm, zoiets staat mij ook wel bij eigenlijk! maargoed, mn Hcg was superlaag, daar kon dus absoluut geen zwangerschap uit gehaald worden, dus dat snap ik dan weer niet in combinaite met het progesteron-zwanger-verhaal Moet nu alleen wel zeggen dat ik de ballen snap van zwangerschapstesten! Ik heb vorige week 3 dagen lang licht positieve zwangerschapstesten gehad (van verschillende merken!) PLUS een paar bijna positieve ovulatietesten... Snap er dus echt helemaal niks meer van
@ Kristel, misschien ben je toch wel even zwanger geweest maar is het met de innsteling niet goed gegaan. Is ook het risico aan vroeg testen natuurlijk. Heb net trouwens even gegoogled. En vond een gesprek van andere want me wel een hoop duidelijkheid geeft. http://forums.obgyn.net/vrouwengezondhe ... /0081.html
@ kristel, hier nog even een link over progesteron http://nl.wikipedia.org/wiki/Progesteron Op een of andere manier heb ik altijd gedacht dat dat bij niet helemaal goed gaat. Ook gezien mijn korte LH.
@Mup: De hcg waarde is van afgelopen vrijdag, toen heb ik bloed laten prikken. Vrijdag had ik ook nog een licht positieve zw. test + bijna positieve ovutest. Maar met zo'n lage Hcg waarde hoort een zw. test niet positief te worden... En het waren wel 4 verschillende testen van 4 merken... Misschien heeft de gyn dan toch gelijk en reageren de testen nog op iets anders Ben die site nu trouwens aan het lezen
Ja het is idd raar... Ik dacht bepaalde dingen te snappen, maar nu snap ik er helemaal niks meer van Ik wacht het iig gewoon af tot de volgende afspraak, meer kan ik niet doen! Al ben ik toch een beetje blij dat er 'iets' gevonden, als het al 'iets' is, dan kan er tenminste wat aan gedaan worden!
@ Juffie, wat fijn dat je in ieder geval geen blaasontsteking hebt, want dat lijkt me geen pretje. Vervelend dat er niets uit je handen wil komen, maar denk dat het ook komt omdat je er nu aan toe kan geven. Geniet lekker van je vakantie, ws komt de energie vanzelf wel terug . @ Riddle, toch wel spannend he of je cyclus nu meteen weer normaal is en helemaal omdat je er nu toch weer voor wil gaan. Ga voor je veren meis! @ Deli, het is vast wennen voor je haantje dat hij wel op moet staan en jij lekker kan blijven liggen , maar verschil moet er wezen he? Vandaag de keuken een beetje aan kant gekregen? Als ik zo lees heb je vandaag een druk dagje gehad. Niet al te druk maken he meis, denk om jezelf en om je beeb. Verstandig dat je vanmiddag toch ff bent gaan rusten! @ Dagdromer, wij missen jou ook hoor, bevalt het nog een beetje in je nieuwe kantoor? @ Judibi, nog niet terug van vakantie? Ben erg benieuwd naar de uitslag van de test.... @ Nata, hoe bevalt het jullie op jullie nieuwe stekkie? Kun je je draai er een beetje vinden? @ Pooh, het blijft dus nog steeds een beetje spannend voor je! Blijf voor je veren hoor meis. De symptomen zijn er dus wel, maar ja dat kan idd allle kanten nog op. Wat kan dat bankje toch zenuwslopend zijn he ? Dikke knuffel voor jou..... @ Queenbee, gefeliciteerd met je 36 weken! Nog maar een maandje te gaan . @ Mupkuh, kan het me wel voorstellen, maar aan de andere kant is het toch ook wel weer spannend he, helemaal omdat je vaak hoort dat meiden na een mk extra vruchtbaar zijn Wie weet.... @ Yojo, Fijn dat het allemaal aardig pos. was bij de gyn en er geen verdere actie nodig is! Lijkt me wel een opluchting! @ Miranda meis, het is ook heel moeilijk om je verstand en gevoel op dit moment op een lijn te krijgen. Heeeeel veel sterkte en hoop dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt, want deze onzekerheid is ook moeilijk he? Wou zo graag dat ik wat voor je zou kunnen doen! Dikke kippenknuffel! @ Maria, met mij gaat het goed hoor , alleen veel last van mijn liezen en onderrug, maar dat zal er wel bijhoren! Jij alweer 17 weken gefeliciteerd! Gaat best snel he? Hoe gaat het verder bij jou? Nog last van je bekken? @ Mink, hoe gaat het ermee? Nog steeds zo druk? Jij toch ook alweer dik 8 weken! Gaaf hoor! @ Kristel, nu heb je dus in ieder geval wat duidelijkheid. Ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Wanneer hoor je nu wat ze verder willen gaan doen? Sorry dat ik er niet zoveel ben, maar haantje is overdag thuis, omdat hij nachtdienst heeft dus we hebben een iets ander dagritme , maar donderdag werkt ie weer overdag, maar dan heb ik minikippendag . Allemaal een fijne avond en mss tot toks.... Dikke knuf lienakip Lieve kippetjes allemaal een heel fijne avond
Hey Kipjes Was aan het bijlezen en moest toen ineens even weg heb daarna geen tijd meer gehad om te reageren. Allereerst Miranda; Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt. Ik kan me voorstellen dat deze onzekerheid ontzettend moeilijk voor jullie is. Dikke knuffel van mij.. Voor alle andere kipjes; Liena heeft het erg mooi omschreven en daar het erg laat is en ik geen energie meer heb, wil ik alleen zeggen dat ik hoop dat iedereen zich snel weer happy gaat voelen. Mupkuh en Yoyo ik vind het erg knap van jullie dat jullie zo goed naar je lichaam luisteren. Kan me indenken dat de drang heel groot is. Maar het feit dat jullie nu goede rust nemen, zal jullie alleen maar ten goed komen denk ik... Kristel; Het is idd vreemd wat er allemaal met je lijf gebeurd. Idd misschien heeft de gyn voor een deel ook wel gelijk gehad. Hoe naar het ook is natuurlijk... Maar nu kunnen jullie er wel iets aan gaan doen. Maar wat wel dubbel is, is dat je meerdere miskramen achter elkaar hebt gehad en nu geen goede eisprong? Dus kan me voorstellen dat je snel duidelijkheid wilt. Deli en Queenkipje; doe maar rustig aan jullie beide Kipjes ik wens jullie een hele fijne avond en tot toks
goedemorgen kippies! ik ga zo lekker een dagje weg met mijn moeder en zusje. ga haar zo van de boot halen. ben er dus ook de hele dag niet. liena: is het goed dat ik morgen om half 11 bij jou ben? ik hoor het wel! fijne dag allemaal XXX
Goeiemorgen kippies! Ik ga zo meteen weer werken tot half zeven! Begin meteen goed! Daarna meteen door naar bouwdorp want mijn neefje van vier mag optreden samen met Tremm. Dat is een trommelgroep uit de regio. En mijn neefje is helemaal weg van drummen dus die was helemaal blij dat ie op t podium mee mag doen voor heeeeeel veel mensen! Tok jullie vanavond want ik ben voor de verandering weer eens alleen....is ie net terug uit Tsjechië (ja alweer) moet ie naar Frankrijk....
werkze vandaag yojo! en het lijkt me wel eens vervelend zo'n man die zo vaak weg is.. al zal jij het wel gewend zijn denk ik. nou ik ga nu echt weg
Juffie ik ben idd niks anders gewend. Maar tis niet altijd leuk hoor. Af en toe wel...lekker mijn eigen ding doen en met niemand rekening houden...heeft ook z'n voordelen. Fijne dag! Deli jij bent er optijd bij!
@ Liena, maak je niet druk dat je hier minder bent! Geniet maar lekker van jullie tijd samen gezellig! Mini-kippendag klinkt gezellig! Veel plezier dames! @ Mink, we zijn met z'n allen natuurlijk wel super benieuwd naar jou echo he! Dus ik hoop dat ie nog eens in je album komt! Gaat ie verder allemaal goed? @ Yootje, dat klinkt als een lange dag, hopelijk kom je 'm goed door! Sterkte met werken vandaag meid! @ Juffie, veel plezier met je moeder en zusje! Ik hoop dat het bij jullie een beetje beter weer is! @ Pooh, hoe is ie meis? Nog getest? Hoop op geen bloed! @ de rest, gaat alles goed? Ik heb voor het eerst sinds tijden slecht geslapen, moest er ieder uur uit om te plassen en in mijn buik was het polonaise dus vandaag maar rustig aan en misschien straks nog even een paar uurtjes slaap inhalen ik was vanmorgen toch klaarwakker toen mijn haan op stond. Ga zo ook even de huisarts bellen want die jeuk verspreid zich nu alle kanten op en de vk zei dat dat kan wijzen op een leveraandoening waar je bloed voor moet prikken dus ik ben benieuwd! Voor alsnog denk ik dat het komt door het uitzetten van de huid ivm vocht en het "krimpen" weer als ik genoeg rust maar je weet het maar nooit natuurlijk! Nou ik ga even een ontbijtje maken, tok zo!