Goeiemorgen! Ja ik heb een gewone gehad. En ben nu weer veel "rustiger". Ik wacht gewoon nog even af. En vraag morgen wel aan de vk wat zij ervan vindt. Miss krijg ik dan wel een inwendige en anders wacht ik gewoon nog af tot 12 juni. Heb nogsteeds dat positieve gevoel! En ja we hebben het een keertje alledrie gezien dus er zit wel degelijk iets! De rest van de tijd hebben we wel steeds mijn baarmoeder gezien maar het vruchtje verstopte zich steeds. Komt allemaal goed! Jullie een fijne dag! Mijn haantje en ik gaan lekker eindhoven even in! Tot later!
Goeiemiddag kippies Steken heb ik nog steeds in mn liezen... Dus mijn gevoel zegt dat ik weer zwanger ben... Maar mijn hoofd zegt: wacht maar rustig af En ik ga ook zeker mn best doen om te wachten met testen tot NA mn NOD @Miranda: Ik weet dat een lichaam je goed voor de gek kan houden, daarom ga ik vooralsnog nergens vanuit. Geef alleen maar aan dat de dingen die ik nu heb mij gewoon heel bekend voorkomen. (Ik ben de afgelopen 2 maanden ook 2x zwanger geweest, allebei vmk). Ik blijf ook nuchter wat dat betreft, alleen door die steken krijg ik wel weer meer het idee dat t zo is. Nogmaals, ik ga nergens vanuit en hou er ook altijd rekening mee dat mn lichaam mn voor de gek kan houden
Hallo meiden Yojo ik zou me niet te druk maken als je gevoel zegt dat het goed is.dan moet je daar op vertrouwen. ik heb vandaag een heerlijk lui dagje. tot snel kus maria
Ik denk ook ergens dat het deze maand echt wel raak is. Maar wil me zelf niet gek maken dus er niet teveel aan denken. Maar kippetjes ik blijf voor jullie duimen.
@ Maria Ja dat dacht ik ook. Nu hoorde ik net van mijn schoonmoeder dat mijn haantje zich de eerste paar echo's ook steeds verstopte....hahah zou wel toevallig zijn dat die van ons dat dan ook doet. @ Mupkuh en Kristel ik veer voor jullie! @ Miranda hoe is het daar? En met je zoontje?
hey yojo: ik denk dat het één van de redenen is waarom je bij de vk en gyn niet eerder een echo krijgt: omdat er vaak nog niet zoveel te zien is, en dus krijg je (onterecht) twijfels. je gevoel is nog steeds positief en das het allerbelangrijkste, want bij mijn zwangerschappen die niet goed gingen was het gevoel ook heel anders, negatief. dus...op naar de volgende mooi zichtbare echo hallo allemaal! miranda: hoop dat je met je kindje dan in rustiger vaarwater gaat komen nu er meer duidelijkheid is! mup en kristel: mijn veren vliegen voor jullie in het rond! hopen op een doorgaande zwangerschap
wel mijn klachten na mijn ei zijn|: 26 mei, eisprong duidelijk! 30 mei drupje bloed verloren (?) en extreme rugpijn gehad, zere borsten, vaag zoemend gevoel erin, baarmoeder doet sinds 30 mei pijn alsof ikongesteld moet worden , ook steken gehad aan mijn rechtereierstok , tenminste denk dat dat mijn eierstok was(dit alles niet 24/7 maar dan een paar minute, dan een uur, dan een uur niets...) nu ook hele zere baarmoeder alsof ik elk moment ongesteld moet worden, wrs ontpillen alleen slikte ik 3 maand geleden de pil ook niet en had ik niet zulke heftige klachten oh ja, puistjes krijg ik ook aaargh! haha, genoeg te piepen dus gr maaike
haha, ik ben vast blonT maar wat beteken: het zal hard gaan veren? *vraagt zich nu serieus af of vriendje haar hersencellen mee heeft genomen naar India*
De dames in deze topic praten als kippen zo veel soms Dit is het kippenhok hier.. Ik ben bijvoorbeeld diepvrieskip Aangezien kippen geen vingers hebben en dus ook niet kunnen duimen, noemen we dat hier 'we veren voor je'
hihi majkuh. soms praten wij hier idd. zo in het kippentaaltje dat ik even vergeet dat het niet voor iedereen even duidelijk is
Thanks voor het veren meiden, tok tok Ik heb er ergens wel een goed gevoel over. Maar uit ervaring kan dat ook snel weer afnemen.
pfff, kan dus gewoon niet slapen van de buik en rugpijn! zit een week voor mijn NOD en zo heb ik het niet eerder meegemaakt wat ik me kan herinneren, heb gewoon het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan wo0rden, mijn baarmoeder kramp, zo erg dat mijn liezen en rug helemaal pijn doen en ik wakker lig *zucht* zo maar weer proberen.....
En dan ben jij dus Majkuhkip! Hallo allemaal.. hier laat op de avond weer eens een berichtje van mij. Helaas geen tijd om goed bij te lezen, dat ga ik een ander keertje nog wel lekker doen. Haantje en ik zijn druk met het afronden van de koop van ons nieuwe huis en vandaag hebben we onze nieuwe inrichting uitgekozen, supermooi! Vandaag (1 juni) mijn NOD (ik zei eerder 2 juni, maar dat klopt niet) en.. ja hoor, ik mag in rood op de NOD-lijst. Wel mooi is dat ik een perfect regelmatige cyclus heb, misschien moeten we toch eens eigericht gaan klussen.. Tot nu toe het op z'n beloop gelaten en ook deze maand niet voor mijn ei geklust. En met zo'n cyclus is dat wel goed te peilen natuurlijk, dus dat plan voor juni staat! Succes morgen aan iedereen die een belangrijke dag heeft! 2 juni stond er wel wat te gebeuren, toch?! Slaap lekker allemaal!
Dat heb ik dus ook en ik zit ruim een weer voor NOD (12 juni) Het zakt nu wel iets af en was gister heftig. Hopen dat dit een goed teken is en dat we kunnen slapen vannacht! Knuf, Giegel
Hai Giegel, ik ga maar proberen erdoorheen te slapen, want durf toch geen pijnstillers te nemen. word hier zo gek van, kan van alles betekenen die symptomen, en ik beeld het me echt niet in, het is duidelijk aanwezig, ach ja, er zit niets anders op dan wachten! heb al wel vast een zooi testen besteld bij matcare haha slaap lekker voor zo, welterusten, Majkuh(kip, zoals ik net gedoopt ben haha