Morguh! @Penr; Gefeli met je posi zwangerschapstest! Lekker genieten nu! Haantje is nu met Jamie in de tuin bezig, zo lief gezicht, hihi! Ik ga zo ff weer wat dozen leeghalen die haantje al voor mij in de goeie kamers heeft gezet. Daarna doe ik niks meer vandaag, vanmiddag krijgen we visite dus dat is wel gezellie Iedereen een hele fijne dag gewenst, ik kom vanavond nog wel ff tokken! Xx
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee... DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje Yojokip --> 1 augustus --> kippetje Liena --> 29 juli --> haantje Pooh --> 29 juli --> haantje maria--> 2 augustus-->Kippetje
zo de ramen zijn schoon en promt krijgen we bewolking Maar ach ik heb weer een plicht gedaan hahahaha Penr; ik voelde in het begin ook niks. totdat ik 7 weken was en toen werd ik misselijk etc.... Het genieten komt voor mij pas als ik de 12 weken echo heb gehad. Tot die tijd ga ik er maar vanuit dat er nog vanalles mis kan gaan. Nu mijn darmen opzetten en ik mijn broeken niet meer dicht krijg, begint het wel echter te worden allemaal. Mupkuh, juffie, queenie en de rest natuurlijk. Lekker genieten van de zondag
Hallo kippetjes! Hier ikke weer! Gister erg gezellig geweest het boerengolf. Maar een flinke regenbui gehad dus valt mee. Net lekker met de hond naar de bossen geweest. En nu lekker niks meer doen! Fijne zondag!
@ Maria, de kleurtjes ontbreken aan de lijst. Je kan het best op quote drukken en dan de eerste en laatste quote weghalen. Zal het wel even aanpassen voor je
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee... DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje Yojokip --> 1 augustus --> kippetje Liena --> 29 juli --> haantje Pooh --> 29 juli --> haantje maria--> 2 augustus-->Kippetje Dit is de meest actuele poll! Graag deze overnemen!
Ja ziet er veel gezelliger uit zo die Poll! Wat is de inzet eigenlijk? Hahahhaah geintje! Zo wij gaan een hapje eten! Morgen ga ik met vriendinnen Tilburg in dus kom ik niet kletsen. Tok jullie snel weer!
Hallo dames, hier een erg gefrustreerd kippetje. Gisterenavond tijdens het vrijen ineens verschrikkelijke buikpijn, kon alleen maar huilen zo pijnlijk was het. Vrijen werd dus ook niks meer... Vannacht hetzelfde, matig geslapen. vanmorgen kon ik bijna niet meer bewegen/lopen etc van de pijn. HA post gebeld, kon vanmiddag terecht. Urine ingeleverd, deze was schoon. Dokter heeft aan me buik gevoeld, erg pijnlijk. Hij kon er weinig van maken. Als ik toch zwanger zou zijn, zou ik niet zo'n pijn moeten hebben zei hij... Heb pijnmedicatie meegekregen en als dat niet helpt moet ik weer bellen en dan stuurt hij me door naar het zkh voor bloedonderzoek en echo. Het enige wat hij kon bedenken was dat het aankomende menstruatiepijn kon zijn. maar dan wel veel erger dan ik normaal heb. pff houd ook niet op ook hé. kan het nou niet gewoon eens normaal gaan.
Pooh....vervelend dat je die pijn hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Penr....gefeliciteerd meid! Geniet er van. @ All.......fijne zondag en ik veer voor iedereen. Ik ga zometeen weer even bij mijn neefje kijken. Heb een foto in mijn album gezet van de lieve scheet. Alles gaat echt super, hij doet het heel erg goed. Tok later!
pooh: wat vervelend zeg die buikpijn! Ik hoop dat dit snel beter gaat! dag: wat een lief neefje zeg! wij hebben net een heel eind gewandeld. lekker hoor. het is hier niet super mooi weer maar wel droog.. dus even lekker uitgewaaid! fijne dag nog verder XXX
klinkt goe juffie. ff lekker uitwaaien. Lig op de bank met pijn in me buik. Haantje heeft het laatste deel van de schutting erin gezet. ziet er erg mooi uit! Nu snel nog betegelen en dan kunnen we gaan genieten van onze tuin.
Beste Pooh; die buikpijn komt me erg bekent voor. Is je buik ook erg opgezet? Anders zou ik toch naar de HA post gaan als ik jou was. Het kan zijn dat je een cyste hebt of een verdraaide eileider kan krijgen. Wil je niet bang maken maar een aankomende ongi doet niet zo pijn, zoals jij dit nu omschrijft. Ik meen mij ook te herinneren dat je dit eerder hebt gehad. Dus blijkbaar is er wel iets aan de hand. Ik kreeg het steeds nadat ik ging plassen. Ik kon dan amper lopen en moest echt puffen. Ik ben toen meteen naar HA post geweest en werd inwendig ondezocht en omdat zelfs rectaal alles pijn deed kreeg ik meteen een echo. Misschien ook goed om nu ovulatietesten te doen. Die deed ik toen ook en die was toen ook ineens positief. Volgens gyn had ik toen een verlate eisprong. Nu achteraf klopt het niet omdat ik 3 dagen later al ongi werd. Maar ik had wel allemaal bloed en vocht in mijn buik. Hierna bleef ik meteen onder controle bij gyn, omdat ze het wel heel vreemd vond. Zou ook al bloedonderzoek krijgen. Laat je vooral niet afschepen en zeker niet omdat je het eerder hebt gehad. Het klinkt alsof je baarmoedermond erg gevoelig is momenteel. Dat herken ik dus. Zo dat wilde ik toch even zeggen tegen je, al is het maar voor de zekerheid. Sterkte meis en denk aan het feit dat je maar 1 lichaam hebt. Huisartesen weten vaak maar weinig af van dit soort dingen. Juffie hoe is het met jou?
Hey kippen Even snel een berichtje; heb niet alles terug gelezen nog. @Penr: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! @Judibi: wat een klote verhaal meid Ik hoop dat je beebje alsnog op zijn/haar plekje zit en daar blijft voorlopig! @Pooh: Wat vervelend die pijn steeds Als het aan blijft houden zou ik idd maar eens naar de huisarts gaan, want dit klinkt niet echt 'normaal'.. Ik veer nog steeds dat het voor een goed doel is! @All: Gister verjaardag van moeder gehad, was heel gezellig en lekker een paar wijntjes gedronken (nu mag het nog/weer) en heb het meeste van de tijd in een deuk gelegen, zo gezellig was het. Dit had ik echt nodig :-D Verder blijf ik hele gekke buikpijn houden.. Dus ik denk dat ik morgen de HA even bel.... Ook voelde ik me gistermiddag heel koortsig, had het bloedheet en daarna weer ijskoud en had van dat vieze klamme zweet steeds... Dus even kijken hoe et gaat vandaag en morgen en als het nodig is maak ik een afspraak bij de HA. En nu ga ik weer richting huis, even een rit van 3 uur weer... pfff.. (Moeder woont in Zuid-Limburg, dus blijven altijd slapen, voor als er onduidelijkheden zijn ) *zwaait met vleugels*
Hey Kippies ff een snle berichtje van mij, haantje is ff in de keuken bezig @Pooh...idd hou het goed in de gaten hoor, weet niet watvoor medicijnen ze je hebben gegeven maar als je wel zwanger bent dat die pillen niet gevaarlijk zijn @Judibi...ohhh ik hoop zo voor je dat die gekke buitenlandse testen het gewoon hartsikke fout hebben, de nl testen hebben tenslotte toch ook hcg nodig voor een positieve indicatie...ik denk aan je... @Juffie...wordt al een mooie buik joh!....lekker hoor @Penr...gefeliciflapstaart met de maak van je kleine spruit Hier gaat alles ok...vandaag samen met haantje de teksten voor de uitnodigingen voor de bruiloft opgesteld en vrijdag hoorde ik dat het eten, het feest en de dj ook rond zijn dus loopt goed allemaal...met mij gaat alles ok nergens geen klachten of last van behalve mijn moodswings....voel me snel geirriteerd en kan weinig hebben van mijn haantje...ik heb steeds zoiets van "he dat zeg ik toch net' of zo en dan voel ik me boos en ff later is het over ...arme haantje
mink: met mij gaat het goed. nog steeds heel weinig energie maar verder gaat het goed. Bedankt trouwens voor allle complimenten over mijn buikje. (dikke pens zoals mijn haan liefkozend zegt ). kwam vanmorgen buiten zegt mijn buurvrouw: 'zo wat is je buik gegroeid !'. had haar een week niet gezien dus blijkbaar is ie toch gegroeid de afgelopen week kristel: als je last blijft houden inderderdaad gewoon even de ha bellen. daar zijn ze voor! rid: leuk he de voorbereidingen van een bruiloft. hoop dat jullie een dag krijgen die helemaal wordt zoals jullie het bedacht hebben. Vervelend zeg die moodswings, ook voor je haantje natuurlijk Heb het zelf ok wel eens. dan weet je van jezelf dat je onredelijk en vervelend bent maar je doet het toch.... net lekker gegeten en nu maar bank hangen. en vroeg naar bed denk ik. XXX