deli: dus je haantje denkt dat het al bijna gaat gebeuren! rid: weet het ook niet.. en inderdaad terug lezen wordt ook een beetje veel! anders misschien even googelen?
Nou heb beide geprobeerd, terugzoeken en google maar kan het niet vinden...was dat niet Liena die net getrouwd is? Volgens mij had zij die site.....Lienaaaaaaaaaaaa waar ben je?
liena zit lekker een paar daagjes bij haar ouders. Maar het zou heel goed kunnen dat het liena was ja. die is natuurlijk pas getrouwd..
Hey Kippen Heb even geen tijd om alles terug te lezen dus voor nu even een paar reacties! @Queen: Gefeliciteerd met je 37 weken! Het begint heeeeel spannend te worden :-D @Deli: Zo, jouw haantje ziet het wel heel snel gebeuren allemaal he :-D @Deli & Queen: Jullie zullen al heel 'gestressd' zijn over de bevalling en wat t gaat worden, maar ik ben het ook hoor! Ik kan niet wachten tot jullie met HET berichtje aan komen! SPANNEND! @Riedel: Je temp zegt niet alles he, het kan ook een innestelingsdip zijn namelijk! Als je temp morgen weer hoger is zou dat heeeel goed kunnen! Ik VEEEEEEEERRRR! @All: Gisteren weer begonnen met ovutesten, maar ze zijn nog zo negatief als wat... Ik hoop echt dat ie snel positief wordt, want ik heb geen zin in een langere cyclus ineens Verder ben ik bijna van al mijn klachten af (buikpijn enzo) dus het klusfestijn is begonnen (gisteren ) Zo en nu ga ik even de garage een beetje opruimen, ze komen morgen onze nieuwe bank brengen (jeej) en dan moet de oude bank natuurlijk aan de kant! Tok gauw!
Hey kipjes Wil even zeggen dat alles nog goed is hier. Ga zo op een huisbezoek, maar spreek jullie later weer fijne dag nog
Kippies wat een stilte zeg hier vandaag...nou ik ga het hok ook verlaten, ik ga over een half uurtje lekker vroeg op huis aan vandaag en morgen vrij dus ben ik er ook niet (veel)... spreek jullie laters weer en rustig aan iedereen
@ Pooh, balen zeg van die cyste hoe gaat het nu met je. @ Yoyo, hoe gaat het met je? @ all, ik heb er ook weer. Heb me een beetje down gevoeld. Dus vandaar dat ik er even niet geweest ben. Heb wel een ei gehad. Dat is wel positief.
Hey meisjes. Hoe is het hier. Met mij alles goed ik moet volgende week naar mensendick ivm met mijn bekken. Liefs maria
goede middag meiden, ben er vandaag nog niet geweest. me vader komt sinds gisteren 's ochtends boodschappen brengen voor het avond eten en dan gaat hij gelijk poetsen haha mooi meegenomen toch? de schat, nu ik me niet lekker voel wil hij gelijk me hele huishouden overnemen. Gisteren een poging gedaan om te klussen, is gelukt kan ik zeggen, geen extreme pijn gehad. pijn lijkt wat minder te worden. Vanmorgen de was gedaan, heen en weer naar zolder gelopen.... was te veel van het goede, voelde gelijk de pijn weer opkomen, maar als ik rustig aan doe is de pijn goed te doen moet ik zeggen. Misschien dat de cyste al aan het verdwijnen is. gisteren overdag veel pijn bovenin me buik, door het vrije vocht in me buik. Gaat gelukkig dus weer iets beter. nog wel af en toe gemene steekjes rechts en links onderin me buik en me borsten zijn ook nog erg gevoelig. Helaas nog geen ongi te bekennen, temp vanmorgen 36,99 Ook niet echt hoop gevend dus. De gyn had niks over zwangerschap gezecht maar dat had hij toch wel op de echo moeten zien, toch? Twijfel dus een beetje of ik er niet een testje tegen aan moet gooien eind van de week als ik dan nog niet ongi ben..... Maar anders had de gyn het toch wel moeten zien? Mup, je ei is dus geweest, goed geklust meid? Nu weer op het wachtbankje dus. Spannend meid! Queen, gefeliciteerd met je 37 weken!
@ Pooh, denk dat de gyn het dan wel gezien had. Maar je weet het niet dus toch spannend. Ik denk dat ik wel goed geklust hebt. Niet super maar er zit een kansje in
dus jij denkt ook dat ik eind van de week, vrijdag ofzo een testje moet doen voor de zekerheid, als ik dan nog niet ongi ben..... Zondag heb ik een test gedaan nadat ik de eerste keer bij de HA post was geweest. een cb digitaal. Deze gaf aan NIET ZWANGER. Heb toen de test er uit gehaald en dacht dat ik een heeeeeel licht tweede streepje zag, maar wel heeeeel erg licht. dacht ik beeld het mezelf in. Gisterenavond zag me haantje de test liggen (lag nog op de badrand, op de verpakking) en zag hij een tweede streepje, ik ook.... was nogsteeds licht maar wel iets duidelijker dan net na het testen. Maar dat moet wel een indrooglijntje zijn, toch?
inderdaad rustig hier! maria: hopelijk helpt mensendiek.. wel vervelend zeg die bekkenklachten. pooh: je mag helaas niet naar die streepjes kijken op zo'n digi test. had zelf wel 2 duidelijke strepen bij mijn posi test. Het tweede streepje werd ook duidelijker dus dan zou je zeggen dat het toch iets betekend.. Helaas heb ik ook verhalen gelezen over meiden die 2 streepjes op de digitest hadden maar niet zwanger waren. Zou inderdaad gewoon nog eens testen aan het eind van de week. mup: ga weer veren voor je hoor! ga nu lekker koken. XXX
Hey Mup! Gaat erg goed hier alleen nog erg moe als ik een dag heb gewerkt. Heb nu ook wat hoofdpijn. Maar ben wel weer aan t genieten van alles. En met jou?
@ Pooh, ik weet niet hoe het met de testen van cb zit. Maar je temperatuur klinkt wel goed vind ik. Misschien kun je gewoon eens een normale test doen. Kijken wat die zegt... Het zou kunnen dat je deze maand gewoon een wat langere cyclus hebt. En dat de gyn daarom niks kon zien nog. @ Yoyo, hier gaat het gelukkig ook wel weer wat beter. Had evene en dipske.
@ Yoyo, weet het niet. Denk dat het me gewoon even te vlug ging of zo. Had in 1x toch een eisprong en denk dat het een beetje te snel weer op me afkwam.
Mup, kan ik me wel voorstellen. is ook allemaal zo vlug gegaan en nu weer je ei.... Hoop dat het raak is voor je meid maar snap je dip zo af en toe. Knuffel!