[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

Alles goed hier in het kippetjes hok :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippies :)

Ik ben er ook weer! Ik ben zo druk geweest de laatste dagen met vanalles en nog wat dat ik geen tijd heb gehad om hier te zijn :(

Hoe gaat het met iedereen?

Het is me een beetje te veel om terug te lezen allemaal, dus even geen eprsoonlijke reacties...

Hier willen mn ovutesten nog niet positief worden, dus ben een beetje bang dat mn cyclus langer wordt deze keer. Maargoed, we wachten af :)

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo meiden!

nou het is weer 2 weken wachten...
    ben wel benieuwd,, het mag nu wel een x raak zijn :D

Maar ik heb even een vraagje, vaak hoor je van ja het loopt er allemaal na he tklussen meteen weer uit, bij mij(denk ik ) was het eerst ook alleen maar vocht maar gister en eergisteren tijdens mijn ei en vruchtbare dagen was ik is aan het opletten haha..
    maar wat er uit kwam deze 2 dagen was echt geen vocht! het was gewoon sperma,, .. niet veel maar toch..
    is dat bij jullie ook..

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Leeuw, dat heb ik ook altijd hoor. Ik moet er niet aan denken dat die hele kwak :) binnen in blijft zitten. Vind ik namelijk best een vies idee.

Maargoed, ik ben ook zwanger geworden, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit...

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Leeuw, volgens mij loopt er bij iedereen wel wat terug, nooit alles hoor! Die echte zwemmers zijn allang onderweg!

@ De all, goede morgen! Hier een vermoeide Deli, kom net uit bed! Heb slecht geslapen dus bleef vanmorgen maar lekker liggen!

Gister op kraamvisite geweest, echt zoooo lief! Kan me nog helemaal niet voorstellen dat er zo'n poppetje in mijn buik zit! Toen ik gister de baby vast had ging mijn buik ook echt tekeer, iedereen kon het zien hahahaha... Ze zeiden al dat het beebje in mijn buik jaloers was!

Hoe gaat het verder met iedereen of is er weer niemand hier :(

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Dames,

Hoe is het met jullie?

Hier okee, heb (denk ik) gisteren mijn innesteling gehad:)
    Nog dagen tot testen .. Wanneer gaan jullie testen?

Liefs

7. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goedemorgen meiden

ff bijlezen hoor.

8. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    zo weeer ff bijgelezen.

@leeuw ik sluit me bij delilah aan bij iedereen loopt er wel wat terug maar inderdaad de echte zwemmers zwemmen daarvoor hard weg :D

@delilah wat leuk dat je een jaloerse baby hebt hahaha straks komt hij er nog uit omdat hij in je armen wil liggen hehehe :D

verder gaat met mij alles goed ik mag 15 augustus voor de eerste keer naar de vk.
    gisteren heb ik van mijn mannetje een kadootje gekregen was echt lief.
    vanavond weer werken hoop niet dat het zo druk wordt als gisteren was echt gebroken toen ik om half 12 thuis kwam. en vanmorgen moet ik weer om 8 uur bij de tandarts zijn :confused: dus een kort nachtje gehad.
    maar ja nog 2 dagen en dan lekker een weekje vakantie kan ik lekker gaan genieten. :thumup:

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zoooo daar ben ik weer...hele ochtend zowat bespreking en nu eindelijk aan het werk :D

10. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    @riddle leeker vermoeiend denk al die besprekingen of valt dat wel mee?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Penr, die eerste weken kunnen erg vermoeiend zijn inderdaad! Leuk dat je 15 augustus je eerste afspraak hebt bij de vk als het goed is is onze kleine er dan al :D

@ Riedel, lekker hard aan het werk dus zo te horen ;)

12. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    @delilah ja ik hoop voor je dat je kleine er dan ook al is want anders klopt er iets niet :) .
    gisteren kreeg ik al een vragelijst van de vk binnen wist niet dat ze zoveel van me moeten weten :confused: volgende week maar ff invullen dan.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat zal wel per vk verschillend zijn maar ze willen een hoop info idd. Ook over ziektes in de fam. etc. Maar toch wel leuk zo'n intake gesprek, dan begint het steeds meer werkelijk te worden! Althans dat had ik wel :D

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben er ook weer! net mijn bed weer uit :oops: was nog zo moe dus heb wat gegeten en weer in bed gekropen. Nu nog moe maar goed..
    Had echt gedacht dat de vermoeidheid wel minder zou worden maar ben deze vakantie alleen nog maar moe geweest :( totaal geen energie.

deli: kan het me ook niet voorstellen hoor dat ik een klein mensje in mijn buik heb. ik heb alleen nog wel even om aan het idee te wennen. bij jou is het al bijna zover.. Maar goed als het er straks is, is het vast meteen helemaal gewoon!

kristel: zou vervelend zijn een langer cyclus.

rid: werkze!

XXX

butterfly en leeuw: sterkte met wachten tot je nod! ik veer in iedergeval!

15. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja dat is wel waar nu is het soms nog dat je elk moment wakker kan worden uit een droom.
    gewoon raar dat er iets groeit maar je nog niets ziet en voelt.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, lekker he zo'n vakantie! Volgens mij wordt je daar als zwangere alleen maar moeier van!

Maar geniet er maar lekker van en gewoon je rust pakken!

17. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ik ga even eten en dan weer wat doen in huis tok jullie vanavond weer.

pretige dag verder

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Penr, dat is ook vreemd! Je moet maar aannemen dat je zwanger bent! Ik vond die eerste weken heel raar maar toen ik de echo had gehad en die kleine zag zwaaien in mijn buik was ik helemaal "in love" :D

Probeer maar zoveel mogelijk te genieten, ook van de mindere momenten want het is zo voorbij!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lijkt inderdaad wel of ik alleen maar moeier wordt! :) gelukkig inderdaad lekker vakantie.. hoop dat ik na de vakantie zo veel geslapen heb dat ik weer helemaal uitgerust ben!
    ga even wat doen hier huis..

Tok later

XXX

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik ga ook wat doen... Tok later!

Deel Deze Pagina