[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ik weer! We hadden ons oude tvkastje op marktplaats gezet gister, gratis af te halen en ze hebben 'm net meegenomen. Wilde er meteen vanaf en niet nog een week mee in huis blijven zitten dus dan maar gratis!

@ Liena, ik ben ook zeer benieuwd naar jullie kamertje! Zo te horen gaat het allemaal lekker dat is wel fijn! Ook errrrug leuk om te doen he! Leuk he om die kleine te voelen :D in het begin zo onwerkelijk maar het wordt steeds duidelijker!

Hier schiet het inderdaad op, schrik er zelf ook soms gewoon van hahahaha.... Thuis is alles wel zo'n beetje op de plek. Ik heb net alle kisten met gereedschap uit de gang gehaald die mogen op de slaapkamer kast aangezien mijn haan ze toch regelmatig nodig heeft en hij ook niks kan weg doen uit de inbouwkast op de babykamer, pffff.... Haantjes, ik gooi altijd alles weg en hij wil alles altijd maar bewaren. Nu zet ik alles wel netjes op de kast. Verder gaat hij vandaag en morgen in de keuken schilderen en de vloer leggen. Hopelijk wil dat een beetje vlotten, dan is het klaar! Moet mijn broer alleen volg. week even helpen met het stellen van de deurtjes.

@ Juffie, ook lekker toch als je niet veel hoeft te doen aan het kamertje behalve het inrichten! Dat is toch sowieso het leukste om te doen! Ik denk niet dat het je darmen zijn die je voelt hoor ;) dat riep ik ook heel lang maar het was toch echt de kleine :D

2. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen kippen!
    nou, volgens mij gaat mijn cyclus meteen weer normaal. ben uitgegaan van weer een 24 daagse cyclus en dat lijkt weer te kloppen. heb geloof ik gisteren mijn ei gehad. heb na een icsi behandeling altijd erg veel last daarvan, van pijn in mijn onderbuik. dat was gisteravond op het ergst dus ik denk ook dat mijn ei toen gesprongen is. vandaag voel ik me weer veel beter!
    we hebben besloten om de natuur nog even een kans te geven. ook zodat we rustig na kunnen denken over hoe verder: wel of geen methode om eventuele conceptie helemaal buiten te sluiten ;)
    dus ik ben weer aan het aftellen... 8)

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, wat fijn dat je zo blij bent met je huisje. als je terug bent van vakantie moet je er alles over vertellen, ben benieuwd! Een positieve test.... snap dat je nog voorzichtig bent maar het begin is er, nu lekker van je vakantie genieten en als je terug bent van vakantie hoop ik dat je nog steeds niet ongi bent en je positieve test gelijk heeft. Ik denk aan je! dikke kus en knuffel.

Judibi, hoop dat je gevoel gelijk krijgt en je cyclus weer netjes is. en natuurlijk dat je ongi uitblijft en je snel een pos test in handen hebt.

Deli, baby due in 1 week and 5 days pff dat gaat opschieten meid, Spannend!

Hier gaat de temp ook redelijk goed, wel wat steekjes links onderin me buik en nog steeds erg moe. Op me werk hoor ik ook steeds, wat zie je witjes.... ws nog een nasleep van dat cyste gedoe.
    Straks weer werken tot half 12 en morgen ochtend om half 8 weer. pff wordt een kort nachtje.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend mup!

Liena nee dat verlies van woensdag was eigenlijk het eniste helderroode bloed wat ik had. Nu is het weer van dat "oude" bloed zeg maar....miss toch dat restje geweest....

Hier lekker de middag vrij! Was rustig haantje is vrij dus ik mocht naar huis!
    En als cadeau stond er een nieuwe digitale camera op me te wachten! Jeej jeej jeej! Ben er zo blij mee. Mijn oude was bijna versleten en heb toch weer twee bruidsreportages op de kalender staan dus ja dan moet ik wel fatsoenlijk apparatuur hebben....

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

Zo het is weer eventjes geleden dat ik hier geweest ben maar ik heb het zo druk gehad dat ik niet echt de tijd heb gehad om elke keer bij te lezen ed... Nu nog steeds niet eigenlijk :(

Hoe gaat t met iedereen hier?
    Zijn er nog zwangeren bij gekomen? :D

Hier gaat alles zn gangetje, ben afgelopen dinsdag weer bij de gynaecoloog geweest en alle hormoonuitslagen waren goed! :whistle:
    We moeten het zwanger worden bij deze dus gewoon weer saampjes doen om het zo maar te zeggen :)

Sinds een paar dagen hebben we nu een hondje en daar ben ik dus superdruk mee. Ze moet nog heel veel leren, zindelijk worden, leren alleen zijn ed, het is bijna alsof we een kindje hebben nu ;)
    Doordat we nu dus een hondje hebben en ik er zo mee bezig ben vergeet ik bijna dat we proberen zwanger te worden dus dat is heel positief! Ik moet nu zelfs hier op mn banner kijken om te zien op welke cyclusdag ik zit en ik moet echt nadenken wil ik weten wanneer mn ei was!
    Daar ben ik dus heeeeeel blij mee, zo kan ik het hele gebeuren tenminste wta los laten :)

Nou, verder begin ik af en toe wat dingetjes te voelen die ik de eerste keer dat zwanger was ook voelde. Alleen nu is het in mindere mate heb ik het idee, of het komt doordat ik gewoon niet zwanger ben (waar ik vanuit ga) of het komt doordat ik toch zwanger ben er niet zo op gefocust ben.
    Maargoed, ik ga nergens vanuit en ga ook heel erg mn best doen om pas op mn NOD te testen :)

Nou, dit was mijn update, hopelijk ook meer goed nieuws vanuit het hok :-D

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mupkuh; gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en de positieve test :D . Ik wens je een super fijne vakantie toen en vooral genieten...

Liena; klinkt goed de babykamer, maar ben ook wel benieuwd naar foto's :p

Queenie; je hebt een prachtige buik. Ach en die uitslag daar kijken wij wel doorheen ;)

Deli; hoe gaat het met jou? Wat fijn dat de keuken bijna klaar is.

Sloppyslayer; zou fijn zijn als het bij jullie ook raak mag zijn.

Maria; hoe voel jij je verder?

Kristel; goed dat je wat afleiding hebt...

Hier gaat alles goed. Ik merk dat ik de laatste 2 dagen mijn baarmoeder meer begin te voelen. Meer steekjes enzo. Zal wel het groeien zijn.
    Verder voel ik me wel goed. Ik ben wel blij als we straks lekker vakantie hebben...

Nou mensen geniet nog even van het heerlijke weer en tok laters

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Zo even niet hier geweest, de dagen gingen zo snel :confused: ...gisteren lekker spontane bbq met de buren errug gezellig :D

Mup..gefeliciteerd met je huis ennnn met je test natuurlijk! Fijne vakantie!

Deli...idd nog steeds een prachtige buik hoor!

Hier alles beetje rommelig, wel ongi geworden dus maar ik heb echt maar iets van 6 druppeltjes bloed per dag of zo dus super weinig, weet nou ook niet of dat invloed heeft op mijn ei en of mijn cyclus nou korter/langer of weer hetzelfde wordt das wel vervelend hoor :cry:

Haantje is nu lekker pizza halen dus zo eten :D

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

Zo zeg, hebben een dagje zonder internet gezeten, nou da's ook niks hoor!

Lief dat jullie allemaal zo leuk reageerden op mijn rode buik foto, hihi! Helaas issie nog steeds rood, maar de jeuk lijkt wel minder te worden nu. Mag ook wel, werd er helemaal gek van! En de infectie van onderen lijkt ook sterk te verminderen gelukkig. Hoef alleen vanavond nog maar zo'n kanon in te brengen, dan ben ik er van af. Ben ik mooi voor de bevalling aan weer helemaal de oude. Nouja, bijna dan.

Vannacht is een collegaatje van mij bevallen van een zoontje, ze waren al een paar jaar bezig met de mmm en net toen ze zeiden van 'dit wordt toch niks meer' bleek ze zwanger! Was zo blij voor ze! En nu hebben ze een zoontje! Ik wil ook... zoontje of dochtertje, als het maar een beebje is.. wordt nu toch wel erg benieuwd naar het mensje wat er binnen in me zit..

Trouwens, beebje heeft vannacht besloten om toch nog maar eens anders in de buik te gaan liggen. Hij/zij lag eerst met het ruggetje rechts in mijn buik en de voetjes in mijn linkerzij, maar vanaf vandaag is het ineens andersom. Heb nu links de rug en krijg nu trappen in mijn rechterzij.. Weet niet wat ik liever heb.. Hoef nu in elk geval wel minder vaak naar de wc volgens mij, geen trappelende voetjes meer op mn blaas, hihi!

Nou, ga ff lekker bankhangen met een pak ijsthee en chocoladerozijnen, jummie! Iedereen een hele fijne avond en morgen ben ik weer wat meer hoor!

Dikke tok!
    Xx Bianca.

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morguh,

Pff even een ego berichtje. Ik heb zo last van de hormonen. Op het moment dat ik boos wordt ben ik niet meer te stoppen. Ik lijk wel een agressieve viswijf.. :( Ongelovelijk. Ben gisteren helemaal uit mijn plaat gegaan. Zo ken ik mezelf niet meer. Ik vind dit ook echt niet leuk.
    Zo moest ik even kwijt. Heb bijna vakantie, dus dat is wel lekker idd...

hoe is het hier. Behalve erg rustig

knuffel

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mink, wat lastig voor je dat je hormoontjes zo op hol slaan! Hopelijk is het maar van korte duur meis! Je kunt er zo weinig aan doen he!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Mink: Dat is idd erg vervelend dat je alle remmen los gooit... Maar aan de andere kant is het misschien ook een opluchting dat je alles even eruit gooit?

Ik vind voor mezelf steeds meer rust als t gaat om zwanger worden. Ik verwacht eigenlijk ook niet meer dat t zo 1,2,3 raak is. Ik heb nu wel weer wat klachtjes zoals pijnlijke tieten en krampjes/steekjes in baarmoeder en liezen, maar ben er sinds kort achter dat allerlei 'zwangerschaps'klachten veroorzaakt worden door Progesteron, wat na de eisprong geproduceerd wordt. Dus ik ga gewoon nergens meer vanuit als het om lichamelijke klachten gaat :)
    Ik ga voortaan lekker mn gang en ik zie wel wanneer het gebeuren mag!

Hoe gaat t met jullie allemaal vandaag?
    Nog leuke dingen in de planning staan voor t weekend?

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mink; Nog eventjes en dan vakantie, heerlijk! En dat je soms erg boos om alles wordt, is heel normaal hoor. Ik ben ook geregeld uit mn slof geschoten tegen mn haantje terwijl er helemaal geen reden voor was...:oops:.... hormonen doen gekke dingen met je hoor! ;)

@Kristel; Blij dat je wat meer rust kan vinden. Denk dat het ook het beste is om er niet te veel bij na te denken, maar gewoon lekker te doen! In elk geval veer ik voor je/jullie dat het snel raak mag zijn! Knuff voor jou!

@Buddy!; Nog maar eventjes.... spannend! Het kan nu ineens wel gaan gebeuren! Heb je het er al een beetje aan toe? Ik word steeds nieuwsgieriger wat het zal zijn en hoe hij/zij er uit zal zien.. krijg trouwens nu wel steeds meer het idee dat ik een jongetje krijg... zal eens ff kijken waar de poll gebleven is, pas ik dat nog ff aan.

Hoe is het verder met alle kippies hier? Hier na 2 nachten goed geslapen te hebben weer een iets mindere nacht achter de rug... werd alleen wel leuk wakker, hihi! Jamie had bedacht maar gewoon uit zn bed te klimmen en naar ons toe te gaan... hoor je ineens terwijl je nog slaapt iemand 'mama!' roepen... wij alle2 meteen wakker, staat Jamie in de deuropening. 'Jamie deur opendaan!' :) Ja, dat zien we lieverd! 'Papa, Jamie gone luiler!' Stond-ie in zn blote billen naast ons, haha! We waren meteen helemaal klaarwakker!

Haantje is vandaag met zn vader ons oude huis aan het schoonmaken, van top tot teen denk ik, want ze namen net toch een partij schoonmaakspullen mee! Ik vind het goed, hoef ik het in elk geval niet te doen, hihi!

Verder ben ik vandaag van plan het rustig aan te doen, helemaal na gister.. had echt ineens weer megavoeten! Te veel gelopen, 's morgens al wezen shoppen met haantje en Jamie, en 's avond boodschappen gedaan.. overdag in huis wat opgeruimd.. vandaag hou ik het maar bij de dagelijkse wasjes en dan vind ik het wel best.

Iedereen een hele fijne dag verder! Kom nog wel weer kijken vandaag hoor!

Dikke tok!
    Xx

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gisteravond had ik de hele tijd flinke steken in, uhhhh "beebjes uitgang" :oops: alsof er flink werd geduwd daar.... Jajaaaaa zei mijn haantje beebje komt eraan. 's nachts nog een keer wakker geworden met krampjes maar verder niets?! Had ook wel flink gedronken gister en had van die mega-oneindige plassen dus misschien was het wel gewoon de druk op mijn blaas!

Mijn haantje is inmiddels druk in de keuken met de vloer en ik mag vandaag behalve wat boodschapjes niks doen!

@ Queenie, mijn beebje danst de hele dag met de rug van links naar rechts :D zo bijzonder dat ze dan al helemaal zijn ingedaald en toch nog kunnen swingen daar binnen :whistle:

@ Kristel, leuk een hondje! Een beetje afleiding is altijd goed!

@ Riedel, dat was niet mijn buik die zo onder de uitslag zit maar die van Queenie he ;) maar je hebt gelijk het is evengoed een prachtige buik! Ik hoop dat je cyclus niet raar gaat doen meis! Probeer er lekker niet aan te denken zou ik zeggen en straks op vakantie lekker genieten met haantje dan komt de rest hopelijk vanzelf ;)

@ Pooh, het schiet idd op meis :confused: jij succes met tempen hopelijk is het nu echt snel RAAK!

@ Yootje, wat leuk een cadeautje :) hoe is het verder met je meis?

@ Judibi, fijn dat je gewoon nog bij ons blijft hoor!

Iedereen een hele fijne dag gewenst, geniet van het weer!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey buddy, zie net dat je nog gepost had toen ik met mijn vorige bericht bezig was ;)

Ja het kan idd zomaar gebeuren, dat besef heb ik soms nog niet helemaal behalve gister avond dan toen ik ineens van alles voelde hahahah.... Ik ben ook zoooooooo nieuwsgierig naar dat mensje?! Is het een jongen of een meisje?!

Doe maar lekker rustig aan vandaag inderdaad! Ik ben gister ook te druk geweest dan heb ik zulke zere dikke voeten he, bah! Op zich voel ik me prima en kan heel veel maar die voeten werken als enige niet mee :( Toen ik vanmorgen op stond waren ze aardig geslonken, nu drie kwartier later zijn ze inmiddels al aardig gezwollen en dan heb je nog niks gedaan!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hier ook zo'n danser hoor! Hoe kan het nog he met zo weinig ruimte? Ongelooflijk! Kan me voorstellen dat je gister dacht dat het zou doorzetten, spannend hoor! Nouja, wie weet was het een voorteken.... Dus ook voor jou een lekker lui dagje? Heerlijk soms hoor! Lekker rustig aan, lappie op schoot, hihi!

Xx

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tja, een voorteken?! Wie zal het zeggen... Mijn gevoel zei steeds dat ik over de uitgerekende datum zou gaan!

Inderdaad lekker een lui daggie, heb gister broodjes bij de bakker gehaald dus die zitten nu in de oven, jammieeeeeee!

Bleh, heb vandaag ook weer zo'n gevoel van "ik heb geen zin" :D

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dat gevoel heb ik nu bijna elke dag... heb ook geen zin om bij mensen op bezoek te gaan enzo, zit het liefst gewoon thuis lekker lui te wezen...

Zal ook eens ff wat gaan ontbijten, heb nog helemaal niks gehad... heb alleen vast niet zulke lekkere broodjes als jij! ;)

Xx

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey gaat goed hier!
    Net uit bed. Gister nog wezen stappen op de Tilburgse kermis. Ik ga alleen nog maar leuke dingen doen ahahaha vanavond uit eten en naar thermaalbad in arcen met vrienden. Hoop dat we dit weer houden!

Hoe is het met jullie?

En o ja zeker een heel erg leuk cadeau!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie dan blijf je toch lekker thuis! Groot gelijk! Je moet vooral lekker doen waar je zin in hebt!

@ Yootje, klinkt goed! Gezellig avondje!

Mijn haantje en ik willen vanavond lekker ff samen eruit, bioscoopje pakken... Zal meteen ff reserveren nu!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker Deli! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina