[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo iedereen,

Wij zijn vanmorgen om kwart voor 8 thuis gekomen. Ben helemaal gaar van de lange rit maar de kinders zijn al weer lekker met vriendjes aan t spelen.

Even n korte up to date van mij......
    NOG GÉÉN BLOED!
    maandag moet ik s'morgens de vk bellen en dan maken hun n gaatje vrij zodat ik er snel tussen door kan komen om te kijken hoe we ervoor staan. Ik weet niet wat mijn lichaam me verteld want ik ben moe maar dat kon ook van de bergen zijn en intensief met de kinders bezig zijn... be misselijk geweest maar dat kan ook met die wegen te maken hebben die kriskras door de bergen gaan. Dus veel wijzer ben ik niet. Ik merk wel dat ik stukken minder zin heb in sex en dat had ik met die andere zwangerschappen ook dus wie weet. Ik heb ook nog steeds héél veel pijn aan mijn tepels en de aders in mijn borsten zijn nog intens aanwezig. Ook voelen mijn borsten stevig aan.
    Dit was t zo'n beetje dus meer weet ik ook niet, we szullen echt moeten wachten tot maandag.

Nu n up to date over mijn vakantie..... die was ondanks wat problemen met mijn zusje heel goed gegaan.
    Mijn zusje is net het weer, ze doet waar ZIJ zin in heeft en de kinderen mogen niks. Nou en dat botst dus wel eens tussen haar en mijn moeder en mij. Ik ga ook NOOIT meer met haar op vakantie en ben blij dat ik ver van haar weg woon. Tja verders heb ik n prachtvakantie gehad met mijn man en kinders en heb ik ondanks het nieuws rondom de zwangerschap er weinig aandacht aan geschonken. Ik heb wel 14 dagen met n maandverband gelopen want ik wilde natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan. Maar mijn 4 kinders hebben n prachtvakantie gehad en dat was nogn iet alles want we gaan nog n weekendje weg met ze!

Nou dames, hoe is het hier?

Veel liefs van Miranda

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

zal staks nog even bijlezen. had het vanmiddag al gedaan maar was toen zo moe dat ik eerst maar naar bed ben gegaan.. we waren gisteren bij vrienden, heel gezellig natuurlijk :) we bleven ook slapen dat was wat minder geslaagd. de halve nacht wakker gelegen op het airobed. vanmiddag dus eerst maar lekker in mijn eigen bed bijgeslapen :)
    mijn haantje voelde gisteravond trouwens de kleine! :) Ik had mijn hand op mijn buik en voelde wat dus ik meteen zijn hand erop gelegd en hij voelde het ook nog een paar keer! zo bijzonder..

deli en queenie: vind het zo spannend worden bij jullie. hoop dat jullie kindjes niet te lang meer op zich laten wachten..

Miranda: fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over hoe het nu zit met je zwangerschap.. Hoop natuurlijk het beste!

yojo: leuke dingen allemaal zeg! hoop dat het slechte weer daar nog even weg blijft. het is hier nu donker en het rommelt behoorlijk.

mink: vervelend zeg die hormonen. heb er ook behoorlijk last van hoor maar dan meer emotioneel. kan overal om huilen!

kristel: leuk zeg een hondje :) en super dat je wat minder bezig bent met zwanger worden.. het komt echt wel goed meid!

rid: vervelend dat je niet weet nu waar je aan toe bent wat betreft je cyclus

nou dat was het wel weer even denk ik :)

tot toks allemaal

XXX

3. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goede avond meiden.

hoe gaat het hier allemaal?
    zijn er nog geen dames bevallen of bezig natuurlijk :D ?

ik ben vandaag terug gekomen van een weekje weg.
    heb lekker in de sta caravan van me ouders gezeten.
    we hadden heerlijk weer gelukkig jammer dat de week zo snel voorbij is.
    ik ben vandaag 6 weken en 1 dag zwanger en heb nergens last van soms vraag ik me af of het allemaal wel waar is. lijkt soms net of ik elk moment wakker kan worden uit een droom.
    Van de week tijdens mijn vakantie kreeg ik nog leuk nieuws van een vriendin van mij. weet je zij is ook zwanger en 1 dag voor mij uitgerekend (in de maand van de bevruchting wezen uit eten dat was zchijnbaar heel vruchtbaar eten hehehe :D )

sorry als dat ik nu ff niet terug reageer op anderen maar vanaf nu ga ik het weer allemaal bij houden.

groetjes van petra

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey Penr,

Gefeliciteerd meid!
    ik had alleen last van mijn tepels (en nóg), verder eigenlijk niks als wat bandenpijn maar ja dat weet je dat hoort erbij. Nu ben ik moe en vaker misselijk maar waar dat vandaan komt weet ik niet.

Ik bloed nog steeds niet, dus voor mij is het gewoon afwachten en dat doe ik inmiddels al n hele tijd want ik testte 14 juni positief dus je begrijpt dat dat al n hele tijd is. Volgens mijn berekeningen (zoals ze dat hier zo mooi aangeven via de calculator) zou ik nu 10 weken zijn maar helaas de waarheid is nu even anders. Ik blijk wel n huisje te hebben maar de bewoner/bewoonster is vertrokken. Nu zou ik hoogstwaarschijnlijk n miskraam krijgen in de afgelopen 2 weken maar ook dat is niet de waarheid want ik bloed nog steeds niet. Nu maandag maar de vk bellen en ik kan dan gelukkig nog diezelfde dag komen dat is in ieder geval 1 ding dat wel waar is en dan zullen we wel zien wat de echo laat zien. Mijn gevoel zegt niet veel qua de zwangerschap alhoewel ik nu heel slecht tegen intimiteit kan en dat kon ik tijdens de zwangerschappen van mijn andere 3 kinderen ook niet tegen dus dat zegt wel iets en mijn borsten voelen voller aan maar voor de rest kan ik er niet veel van zeggen.... toch ga ik maar van t ergste uit en dat is dat ie mij doorstuurt naar t ziekenhuis en dat ik gecurreteerd moet worden dan kan t ook zeker niet tegenvallen denk ik zo maar. Ik leef nu al 3 weken in deze onzekerheid en wil onderhand wel eens de waarheid weten! Dit is nog moeilijker dan dat je op de menstruatie zit te wachten.... al is dat ook verschrikkelijk moeilijk. Maar ik heb hierdoor zéker niet mijn vakantie laten verpesten, die was gewoon SUPER!

@Pooh en Yojo, bedankt meiden voor jullie lieve smsjes tijdens mijn vakantie daar had ik wel steun aan. Als ik t dan even niet meer zag zitten dan las ik die berichtjes terug en kon ik die dag weer heerlijk genieten van mijn gezinnetje.
    Wij werden wel veel nagekeken omdat wij met 4 kinderen liepen en ze vroegen ook: zijn die alle 4 van jullie? en als ik dan ja antwoorde kwamen ze zo van pfffffffffffffffffffffffft hoe doe jij dat?....... ik had de woorden in mijn mond om te zeggen dat ik bezig was voor nog n kleine maar deed t toch maar niet.
    Dat is wel erg leuk hoor als je die mensen ziet kijken maar die niks durven zeggen. Zo liepen wij ook in Italië... en mijn 2 zoontjes hebben italiaanse namen... als ik ze dan riep dan keken de mensen op.... dat was wel n mooi gezicht.
    hahahaha, nee nu ben ik weer lekker thuis en ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie gigantisch gemist heb. Moet ik nog iets weten van n nieuw nieuwtje of toch niet? Is er al iemand bevallen in de tussentijd? Nieuwe zwangere bijgekomen? Ik heb nl niet alle bladzijdes gelezen dames dus weet niet waar jullie over gekakeld hebben... ik heb wel gezien dat er vrijdag 11 juli veel naar me gevraagd werd en dat is wel lief van jullie. Ik zei op vkantie nog tegen Chris (mijn haantje) dat ik jullie mistte en dat ik zo lekker mijn verhaal kwijt kan en dat jullie mij dan proberen te steunen en dat we dat zo allemaal bij elkaar doen. Hij zei maar jullie zijn vrouwen... wij mannen voelen niet wat er in jullie omgaat. Tuurlijk is dit voor n man anders en denken wij er anders over dan jullie, het zit in jullie lichaam. Dus zo zoeken jullie steun bij elkaar en dat is toch goed!
    Lief he?

Ik ga nu stoppen en lekker naar bed want heb afgelopen nacht barweinig geslapen en dat moet ik nu inhalen.

trusten en tot morgen!
    doei lieverdjes!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey lieve kippies!

hoe is het hier?
    penr: voelde ook bar weinig hoor.. was moe en had vaak een hongergevoel maar dat was het ook wel! fijn dat jullie van de vakantie genoten hebben.

miranda: die onzekerheid lijkt me echt verschrkkelijk! dikke knuffel voor jou!

wij gaan straks naar vrienden toe. vanavond gezellig met bijna de hele vrienden groep bbqen. gezellig. morgen waarschijnlijk een dagje artis en dan dinsdag lekker naar mijn ouders op texel. hoop dat het zulk weer blijft kunnen we lekker naar het strand.

fijne dag allemaal.

xxx

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran! Fijn dat je terug bent! Hoop dat je maandag duidelijkheid krijgt! En dat er een mooi beebje in je buik zit....

Arcen is niet doorgegaan...gesloten door het slechte weer...helaas.

En wat gaan jullie vandaag doen?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ha Yojo, ik ga er maar vanuit dt ik van de week doorgestuurt wordt naar de gyn en dat ik naar de ok mag. Dan kan t alleen nog maar meevallen toch?!
    Het is niet leuk die onzekerheid maar ik weet ook niet wat mijn lichaam me verteld. Zo als ik al vertelde was ik héél moe en misselijk maar ik denk dat dat met oostenrijk te maken heeft gehad, tja en mijn tepels dat kan niet aan oostenrijk gelegen hebben want dat hier heb ik nog last van. Er zit ook een hele schijf in mijn borsten en dat is borstweefsel... wat dat verders inhoudt mag joost weten. En wat ik al zei.... mijn zin in sex en intimiteit zoals liefkozen en kusjes en dat plakkerige gedoe vind ik nu echt niet fijn. Chris zei al als dat nu echt met die zwangerschap te maken heeft ja dan ga ik naar de hoeren. Hij begon te lachen dus ik weet dat ie dat niet meent.
    Maar goed, moirgen laat ik het jullie wél meteen weten want dan ben ik gewoon thuis en he ik het niet druk. De kinderen zijn vanaf morgen allemaal 1 week van huis.... zijn uitlogeren bij de moeder en mijn kinderen bij opa en oma ( vader van mijn ex). Dus ik ben alleen thuis met mijn mannetje en gaan dan lekker met dit weer ritjes maken met de motor! Misschien wel naar luxemburg.
    Maar goed, dnakje dat je aan me denkt meiden!

liefs van ikkes

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran dat is miss wel verstandig ja kan t niet tegenvallen!
    Ik was ook nog gewoon moe misselijk pijnlijke borsten bla bla bla ging pas over toen het er grotendeels uit was......
    Fijn hoor een weekje met z'n tweetjes! Geniet er maar lekker van!

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen kipjes,

Miranda; spannend voor je. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en ik kan me voorstellen dat je uitgaat van een curretage. Maar ik hoop zo dat jullie alsnog zwanger mogen zijn.

Deli en queen; tja we kunnen alleen nog maar met jullie mee wachten. Vind het nu wel spannend worden en eerste kuikentje :D

Hier gaat het redelijk. Veel last van mijn darmen, maar verder wel oke.
    Vanavond lekker stappen in de stadt, wel gezellig..

fijne dag nog

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08

Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje
    MupKip --> 1 augustus --> kippetje
    Riedelkip --> 13 augustus --> haantje
    Droomkip --> 6 augustus --> haantje
    Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje
    penr --> 2 augustus --> haantje
    Mink --> 8 augustus --> kippetje
    Juffie --> 8 augustus --> kippetje
    QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje
    Yojokip --> 16 augustus --> haantje
    Liena --> 13 augustus --> kippetje
    Pooh --> 11 augustus --> kippetje
    Maria--> 12 augustus--> haantje
    Deli's haantje --> 17 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! ;)

POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08

Denkt zelf --> 28 juli --> haantje
    DeliKip --> 24 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! ;)
    MupKip --> 26 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! ;)
    Riedelkip --> 30 juli --> haantje
    Droomkip --> 1 aug --> kippetje
    Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje
    penr --> 30 juli --> kippetje
    Mink --> 1 augustus --> haantje
    Juffie --> 3 augustus --> haantje
    Yojokip --> 1 augustus --> kippetje
    Liena --> 29 juli --> haantje
    Pooh --> 29 juli --> haantje
    maria --> 2 augustus --> kippetje
    QueenieKippie's haantje --> 5 augustus --> heeft geen idee...

Dit is de meest actuele poll! Graag deze overnemen!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb nog maar ff de poll tevoorschijn getoverd. Er zijn al een aantal datums afgevallen... heb nog even een aantal dingetjes gewijzigd... idd spannend Mink, ook voor ons! ;)

Iedereen een fijne middag verder!

Xx

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oeh, mn vorige berichtje was nummer 3300! Jeetje, kakelkippie ikke! :)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Tjonge jonge Deli en Queenie, jullie maken het reuze spannend. Ik moet zeggen dat ik wel mee wil pollen maar ik vind het moeilijk om te schatten. Bij mijn eigen gaat het makkelijker dan bij andere.
    En daarbij ik heb jullie nu niet gezien in het eggie dus ik kan helaas niet meepollen maar het is wel n heel leuk idee om te zien wie er gelijk krijgt hahahaha. Hopelijk dat het niet al te lang meer duurt voor jullie.

@Mink, tja ik hoop stiekem ook dat ie morgen toch nog iets vind maar ben BANG van niet en misschien is die gedachten wel uit eigen bescherming. Ik ben toch al als de dood voor naalden en zo.

@Yojo, ik geniet echt wel ook al hangt er toch stiekem n bange kleine grijze wolkje boven me maar wil het niet laten merken pas als het er werkelijk af komt denk ik. Nu is de twijfel nog té groot.

ik hoop dat ik morgen eigenlijk gelijk mag komen.... des te eerder dat ik iets weet en jullie!
    Komt goed meiden.... is het nu niet dan is het beslist wel een andere maand, maar leuk zal het niet zijn.

Groetjes

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey :)

@Queen en Deli: Het wordt echt steeds spannender voor jullie! Hebben jullie al enigszins 'klachten' die kunnen duiden op dat de kuikentjes snel geboren gaan worden? :) Ik ben echt reuze benieuwd! Ik 'stress' lekker met jullie mee :)

@Mink: Gaat het nu al wat beter met de hormoontjes of nog steeds last van boze buien?

@Miran: Ik snap dat je uitgaat van het ergste, zo kan het altijd alleen maar meevallen denk ik, maar toch hoop ik echt dat je morgen een hele blijde boodschap te horen krijgt! Ik veer overuren voor je!

@All: Hier gaat het op zich goed, heb sinds gisteravond ineens hele erge ongi-achtige krampen... Weet niet wat ik ervan moet denken. NOD is pas vrijdag dus voor een ongi zou het te vroeg zijn nu. Maar van een zwangerschap ga ik ook niet uit. Al heb ik wel heel sterk het gevoel dat ik toch zwanger ben :( Heel raar, de hele maand heb ik al zoiets van: Ja, dit wordt onze maand!
    En dat terwijl ik helemaal niet echt aanwijzingen heb...
    Maargoed, we zien het wel! Ik hoop dat mn gevoel het goed heeft :)

Hoe gaat het met de rest? Lekker aan het genieten van het mooie weer?

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede middag dames,

Lekker dagje gewerkt vandaag, gaan zo naar me schoonouders eten, zij zijn op de boot dus kan ik toch nog een beetje van het mooie weer genieten.
    Veel ongiklachten en vruchtbaar slijm en ook me temp gaat goed. me ei? zijn goed aan de klus dus dat zit wel goed haha. Hoop dat het me ei is, dan is me cyclus gelukkig weer op de rails. ben benieuwd.....

Deli, klonk spannend meid. nog ff volhouden meis en dan is het zo ver, ben benieuwd wat er in je buik zit meisje/jongen etc spannend meid!
    Queen, ook jij nog ff volhouden hé! De eerste kuikentjes uit het kippenhok.. haha

Mink, vervelend dat je zo'n last van je hormonen hebt, hoe is je haantje eronder? Hoop dat het snel over is meid!

Miran, fijn dat je weer terug bent. Spannend morgen hoelaat moet je bij de vk zijn? Hoop zo voor je dat het goed zit! Fijn dat je toch genoten hebt van je vakantie, en nog een weekend weg lees ik, waarheen?

All, nog een fijne dag/avond. Wij gaan naar de boot. Tok jullie morgen, ga morgen avond de nacht weer in. pff wordt lastig slapen overdag met dat warme weer...

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran Ik ben morgen een dagje naar zee. Heb mijn foon bij mocht je me willen smsen ofzo!

Heerlijk weer he!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Miranda; Is ook moeilijk om in te schatten hoor! Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ook niet op de kippendag was hoor, heb ook maar wat gegokt, hihi! Enne, hoop ook dat je zo snel mogelijk uit je onzekerheid gehaald wordt. Van mij krijg je een dikke knuff. *KNUFF VOOR MIRAN!*

@Kristel; Nog niet echt voortekenen dat het snel gaat beginnen helaas... ben der eigenlijk nu wel aan toe, ben der klaar voor. In het begin van de week kon ik alleen maar janken om niks, maar nu, laat maar komen! Ben nu zo reuzebenieuwd! Vrijdag is je NOD? Hmm, duurt nog eventjes. Even afwachten dus! *VEERVEERVEER!*

@Pooh81; We houden vol! Heb ook niet veel keus denk ik, hihi! Beebje komt pas als hij/zij het daar aan toe heeft! ;) Was het eten op de boot gezellig? Hoop dat je er geen regen bij hebt gehad, was hier net een dikke donderbui van anderhalf uur! Goed voor de tuin, dat dan weer wel! En klusserdeklus dus! Zou idd mooi zijn als het je ei is, weet je weer waar je vanuit kan gaan met je cyclus!

@Yootje; Heerlijk dagje aan zee! Lekker in de zee dobberen met dit weer, super! Geniet ervan alvast!

@DeliBuddy; Nog eventjes meis.... en dan.... :baby: ! Wel grappig dat we samen aan het aftellen zijn zo he? Mn haantje heeft nu nog 1 week vakantie, en als ik bevallen ben krijgt hij er 2 weken achteraan. Dus ik hoop voor hem dat ik pas beval als hij weer aan het werk is, heeft hij weer 2 weken! Al zou ik bijvoorbeeld toch morgen bevallen, heeft hij maar 1 week extra...

Morgenvroeg ga ik weer naar de gyn, weer controle.. alles zal wel goed zijn, daar ga ik van uit. Moet alleen niet vergeten te zeggen dat ik medicijnen heb gehad van de week en zalf voor die jeuk..

Zo, nu doe ik helemaal niks meer. We hebben voor Jamie gister alvast voor zn verjaardag een Piet Piraat zwembadboot gekocht, daar heeft hij de hele dag ingespeeld en vanmiddag met 2 vriendjes erbij. Dus die zijn net vertrokken, ze hebben hier ook gegeten met hun papa en mama. En ook al heb ik niet veel gedaan vandaag, toch ben ik bekaf... mn voeten lijken weer meer op olifantenpoten dan vrouwelijke voetjes.... :)...

Iedereen een hele fijne avond verder, en ik kom morgen wel ff verslag doen van de gyn!

Dikke tok!
    Xx

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

@Queen & Deli...spannend meiden!...maar nog even wachten dus voor de nieuwe kuikentjes, wel blij dat jullie nog positief zijn verder :D

@Miran...fijn dat je er weer bent joh!..ik hoop dat je snel meer weet en gewoon weet hoe en wat...en ja ik heb je wel niet ge-smst tijdens je vakantie maar vind het wel echt ontzettend lief hoe je over ons denkt hoor :oops: :)

Hier gaat alles zijn gangetje...ongi. was nog geen half uur na mijn laatste berichtje vol op gang gekomen en is inmiddels niet meer te stuiten :) ..hoop dat het voor woensdag over is en dan lekker vakantie en klussen :) ...zijn van plan gewoon veel te klussen vanwege mijn vage cyclus en dan zien we het wel :D

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    FIJNE DAG ALLEMAAL! TOK VANAVOND!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal

wij gaan zo een dagje naar artis. we hadden nog vrijkaartjes dus die kunnen we nu mooi gebruiken.

rid: zo begon mijn ongi na de pil atijd. 3 dagen bijna niets enals het dan bijna over was barstte het in alle hevigheid nog een dag of 2 los :)

miranda: hoop dat je vandaag meteen terecht kan!

kristel: wie weet klopt je voorgevoel wel weer. maar zou volhouden hoor om pas na je nod te testen

pooh: hoop ook weer dat je cyclus weer helemaal normaal is deze keer..

queen: succes bij de gyn..

yojo: veel plezier met op het strand!

XXX

Deel Deze Pagina