[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Kippies :)

@Miranda: Ik hoop voor je dat alles snel achter de rug zal zijn zonder al te veel rompslomp nog... Je hebt al genoeg te verduren gehad! Een dikke diepvriesknuffel vanaf hier!

@Nata: Lekker op vakantie! Kan je wel gebruiken na zo'n drukke periode van verhuizen ed.

@Deli: Jaa, ik hoop echt dat je aan het bevallen bent :-D En zoniet, dan zal je ons allemaal keihard uitlachen als je terug bent ;)

@De rest: Hoe gaat het met jullie? :)

@All: Hier nog steeds last van allerlei klachtjes, maar ga niet uit van een zwangerschap nog steeds :) Ga er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden! Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben... Mijn gevoel zegt sinds gisterenavond nu helemaal het tegenovergestelde als de rest van de maand (dat dit onze maand zou worden) dus we zien het wel!

Heb ook nog steeds niet getest dus ben heel trots op mezelf :)

2. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

hoe is het met jullie?
    Miranda heel veel sterkte meid.
    Ik was gister naar artis wat een hitte.

vandaag 20 weken

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey;

kristel idd knap dat je nog niet getest hebt. Je weet het snel genoeg meis ;)

Maria; 20 weken alweer. Jij had toch al 20 weken echo gehad? plaats je die nog bij je foto's wel leuk om te zien :D

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik wordt nu erg moe en nerveus voor volgendeweek hahahah toch best spannend zo'n echo. Maar we hebben nog een hele week te wachten. Ik moest er zo ineens aan denken vandaag... :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    DELI! Waar ben je? Hoop dat er een beebje onderweg is! Of anders dat je tenminste iets leuks aan t doen bent!

Hoe is het hier met de kippetjes?

xx

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, Thanx voor je lieve woorden! Wat bedoel je met, zo herkenbaar?

Deli, waar zit je meid? Hoop dat je iets leuks aan het doen ben met dit mooie weer. Of is jullie wondertje onderweg.....? Zoja, succes meid, denk aan je!

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vandaag zou vlgs de banner van 28 dagen mei ei zijn... Me baarmoedermond voelt niet vruchtbaar, afgelopen dagen wel, hebben toen ook goed geklust. Hoop in ieder geval dat het weer 28 dagen zijn, anders is het weer zo lang wachten tot ik wat weet....

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik snap er niks van meestal is Deli er als de kippen bij hier s'morgens zo vroeg.... of ze is lekker n daggie aan t genieten nu t nog kan of ze is aan t bevallen.... hopelijk t laatste voor haar!

Hier gaat t wel wat beter.. verstand op nul... mijn moeder en haar zussen regelen dat wel met de oma ( mijn tante) over die kinders.
    Vandaag lekker met Chris naar cranenbroek gereden daar hebben we 2 nieuwe zwembaden gekocht (grote en n kleine) wat foto-albummetjes en toen samen lekker gaan mac-en.
    Lekker hoor zomaar met z'n tweetjes.

@Maria, proficiat meid je zit op de helft!
    Dat is ook al n hele mijlpaal.
    Alles goed?

@Mink, spannend hoor bijna 12 weken. Toch altijd weer leuk een echo toch? Ben je niet misselijk?
    Hoeft ook helemaal niet want dat heb ik nu ook niet, behalve vanmiddag in cranenbroek werd t zwart voor mijn ogen en had ik t heel benauwd... was blij dat we naar buiten konden en dat ik wat gegeten had. Misschien lag het aan die hele zoute friet van de mac maar ineens was t over.

@Yojo, hoe gaat het nu met jouw meissie?

Ik ga even buiten naar ons zwembad kijken.
    doei

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miranda hier gaat t goed. M'n lichaam werkt ook weer mee. Alleen af en toe nog wat oud verlies. Na het rode verlies van afgelopen woensdag niet veel meer. Weet niet of het een "menstruatie" was of het laatste restje. Hoop het laatste restje. 18 augustus moet ik terug naar de gyn.
    Heerlijk een zwembad....ik wil ook......

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes!

Ik heb jullie gemist zeg! :) Hoe is het hier? Ik denk dat het me echt teveel tijd gaat kosten om bij te lezen, dus aan iedereen: HALLOOO! :D

Het gaat met mij gelukkig weer goed, mijn cyste is weg, deze week aan de duphaston en toch maar aan de Clomid! Mijn haantje en ik hebben besloten dat we eerst voor een ander huisje willen gaan kijken en dan nog weer gaan proberen, maar het begint toch weer heel erg te kriebelen nu.. ;) Ik ga in elk geval kijken of de Clomid aanslaat, want ik heb geen zin om straks weer een jaar te moeten wachten!

Ik hoop weer wat vaker te komen tokken, de rust heeft me goed gedaan! :)

Vertel eens kippetjes, wat heb ik allemaal gemist?! :)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Linnie!

We hebben al de hele dag niks van Deli gehoord......spannend he!

Fijn dat je cyste helemaal weg is en je nu hier weer af en toe gaat komen!
    WELKOM TERUG CHICKIE!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Huh! Zal ze al aan het bevallen zijn?! :eek: Hopelijk niets ernstigs!

Ik kan ook gewoon niet lang zonder jullie, haha! :)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond liefies! Zal maar even reageren want jullie maken elkaar wel gek :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Neen, ik ben niet aan het bevallen en ik was ook niets leuks aan het doen eigenlijk... Heb gewoon een luie dag gehad, nergens zin in behalve beetje bankhangen en tussendoor toch iets in het huishouden doen. Heb eindelijk het laatste stukje schoongemaakt van de buffetkast en de raampjes gedaan.

Mijn broer en haan zijn nu bezig in de keuken om de deurtjes en hang en sluitwerk te monteren dus dan kan mijn haantje de kozijntjes schilderen EINDELIJK!

Ik was gister zoooo gaar van het weer, bah! Had echt een rot dag, dingen gingen kapot, ik zweette al van het niets doen, kon geen 3 stappen zetten zonder dat mijn voeten giga zeer deden en toen ik me toch maar zover had gekregen om wat boodschapjes te doen kwam ik vast te zitten in de lift en moest ik de terug weg 5 trappen op met boodschappen :( baaldag dus! Maar vanmiddag regende het hier lekker en het waaide flink dus heb lekker op de bank gelegen op de tocht, heerlijk!

Ik heb niet alles bij gelezen, zal ik snel doen en even op iedereen reageren want jullie zijn wel schatjes om je zo druk te maken om mij hahahahaha... Queeniekip is mijn buddy bij de augustus mama's dus als er hier wat te gebeuren staat sms ik haar direct en zal ze het zeker laten weten aan jullie!

Wel zag ik hier het laatste bericht van Linnie, lieve Lin; we hebben je gemist! Blij te horen dat het goed met je gaat, had al wel wat gehoord via hyves dus dat scheelt weer maar we zijn je niet vergeten en gezellie dat je weer komt tokken met ons!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    haha deli, dus niet aan het bevallen... We vroegen ons al af hoe het met je was, maar dat had je al door haha. Hoe voel je je?

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lin, welcome back meis!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja alles goed! Was alleen een beetje gaar van het weer dus had nergens zin in! Maar voel me verder goed!

Vind het wel heeeel schattig dat jullie zo bezorgd waren en meeleefde hoor!

Dikke knuffel voor alle kippies ;)

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: wat een domper zeg ;) Wij zitten hier helemaal in de stress omdat we denken dat je kuikentje eindelijk komt en dan is er niks aan de hand :cry:
    Maar gelukkig gaat het goed met je :D

@Lin: Heey :-D Gelukkig gaat het goed met je :) Leuk dat je weer vaker hier bent :D

Ik ga nu eten nu ;)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Kristel :oops: sorry dat ik jullie moet teleurstellen, whahaha....

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ga er ook weer van tussen, pizza is onderweg :oops: 'k had geen zin om boodschappen te doen en te koken. Goed excuus ook dat ze in de keuken bezig zijn dus ik kan er niet bij :)

Tok snel liefies!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, de kippetjes zijn geen spat veranderd! Nog altijd even bezorgd om de medekippetjes! :)

Thanks meiden, glad 2 be back! :)

Helaas is het op mijn werk nog steeds enorm druk, dus kan alleen 's avonds komen tokken! Maargoed, beter iets dan niets ;)

Ga nu ook ff lekker bankhangen! Tok later! :D

Deel Deze Pagina