Deli, wat heb je toch een mooie buik zeg! Prachtig! Trouwens; Hi girls! Hebben jullie het ook zo warm?! Spreek jullie snel weer, moet weer door xxx
Dat zwemmen wordt niks....ben ongesteld geworden. 24 dagen is wel kort voor mijn doen tenminste als ik vanaf de laatste keer gyn kijk. Vanaf toen moest ik maar tellen van haar..... Gaan nu lekker pickinicken in de bossen hier in de buurt daar zit een ven in t midden dus de hond lekker mee. Kan ze zwemmen en wij lekker pootje baden....
Hi kippies, @Queen @Deli Dat wordt extra zweten tijdens de bevalling als het zulk warm weer blijft! Zo leuk dat jullie gelijk lopen! @Queen Ja, huisje inrichten is ook leuk.. alles nieuw! Het shoppen komt me wel mijn neus uit nu, erg hè. 8) Maar waar vier je eigenlijk beter vakantie dan in je nieuwe huis?! De tuin is hier ook heerlijk en het weer werkt mee. Laatste weekendje willen we nog wel wat gaan doen en in oktober lekker nog een week Griekenland (dan is het daar 22 graden). Zijn jullie al helemaal op orde? Wij moeten nog twee kamers verven en daarna meubels in elkaar zetten. Nieuwe meubels voor beneden komen half september. En er komt nog een nieuwe badkamer in. @Miran Jij bent lekker je gedachten aan het verzetten, goed zo! Moeilijke beslissing hoor, met die kindjes. Te erg om over na te denken, bijna. Arme zielen. @De rest Zwaai! EN NU STAAT AMY MCDONALD OP! Heerlijk nummer ja, haantje begint meteen te zingen.
hallo meiden ik hen de poll weer even aangepast zoals jullie zien gaat het spannend worden wie zal gelijk krijgen met de datums en geslacht? POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje Deli's haantje --> 17 juli --> haantje -->Sorry! Dismissed! Daykip--> 7 augustus--> haantje Miranda--> vind t heel moeilijk... --> kippetje Nata --> 30 juli --> kippetje sorry! Dismissed! POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> haantje sorry! Dismissed! DeliKip --> 24 juli --> haantje Sorry! Dismissed! MupKip --> 26 juli --> haantje Sorry! Dismissed! Riedelkip --> 30 juli --> haantje Sorry! Dismissed! Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Sorry! Dismissed! Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje Yojokip --> 1 augustus --> kippetje Liena --> 29 juli --> haantje Sorry! Dismissed! Pooh --> 29 juli --> haantje Sorry! Dismissed! maria --> 2 augustus --> kippetje QueenieKippie's haantje --> 5 augustus --> heeft geen idee... Daykip--> 8 augustus--> kippetje[/quote] Miranda --> ook hier vind ik t moeilijk --> ik denk haantje Nata --> 4 augustus --> haantje Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Hey Kippies; Lekker weertje mensen. Mijn vakantie is nu begonnen en ik vind het heerlijk Verder voel ik me weer kippielekker... Hoe is het bij jullie.. Tja queenie1 augustus heb ik gezegt he? hahahaha Nata; wij blijven waarschijnlijk ook thuis Fijne dag nog verder
Hallo allemaal! Terug van vakantie en zie dat Deli en Queennie nog geen beebje hebben. Ben ondertussen wel erg benieuwd maar dat zullen jullie zelf al helemaal zijn! Vandaag de 20 weken echo opnieuw gehad en er is niks mis met ons beebje. Gelukkig weer een geruststelling! Ik ga binnenkort lekker terug lezen en op iedereen reageren maar ik moet nu snel douchen en dan gaan we lekker bbq'en bij mijn paps en mams. Tot snel!
Heey kippetjes Hoe is het hier in het kippenhok? Ben een poos niet geweest , internet lag er sinds vorige week vrijdag zo ineens uit . Maar nu doet ie het ff weer , al valt ie nog regelmatig uit, maar ik ben jullie in ieder geval niet vergeten hoor! @ Deli en Queenbee, hoe gaat het met jullie meiden? Kunnen jullie de dagen nog een beetje doorkomen met die warmte? Dikke knuf voor jullie. @ Deli, hoe is de stand van zaken in de keuken? Zit de vloer er inmiddels in? Heb je nog steeds last van je buik? Hij ziet er trouwens nog steeds heel mooi uit. Ben je hem zelf inmiddels wel al zat ? @ Queenbee, helemaal weer genezen van de infectie? Wordt ook voor jou spannend he meis? Zou wel wat zijn als de kleine op de verjaardag van Jamie komt zeg! Ik had een vriendin en een tante van haar had 3 jongens die alle drie op dezelfde dag jarig zijn en zit ook geen tweeling bij, dus ben benieuwd. @ Mink, wat heerlijk dat je nu ook lekker vakantie hebt zeg! Heerlijk ff bijkomen. Voor jou de meest spannende periode ook bijna ten einde? Fijn dat je je weer kiplekker voelt meis! @ Dagdromer, Heerlijk dat alles goed was zeg, is weer een hele geruststelling lijkt me. Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Heel veel plezier met bqq . @ Juffie, jij ook lekker aan het genieten van je vakantie? Je hebt mooie foto's in je album staan hoor . Als internet een beetje mee wil werken zal ik morgen ook een paar nieuwe foto's plaatsen.. Verder gaat alles ook goed met je? Kun je nog een beetje tegen de warmte? @ Nata, Welkom terug meis! Hoe gaat het met je? Inmiddels een beetje gewend op jullie nieuwe stekkie? Alleen de nieuwe meubels nog? Lijkt me heerlijk om alles lekker nieuw te kopen , maar kan me ook voorstellen dat je het nu wel welletjes vind hihi.... @ Yojo, op zich wel fijn dat de ongi er zo snel weer is toch? Weet je in ieder geval dat je cyclus weer op gang is gekomen! Lekker genoten tijdens de picknick en de wandeling? @ Pooh, Hoe was het in het centrum? Lekker op een terrasje gezeten? Veel plezier bij je ouders! Maakt je moeder zelf de mosselen klaar? Hoe gaat het verder met je? Heb je inmiddels al weer plaats genomen op het wachtbankje? Is de cyste weer helemaal weg? @ Linnie Welkom terug in het kippenhok. We hebben je gemist meis. Ben blij dat de rust je goed heeft gedaan. Is je haantje ook weer een beetje opgeknapt? Heb je nog geen vakantie? @ Miran, meis je hebt het op het moment ook wel te verduren he? Valt allemaal niet mee. Kun je wel een beetje de rust vinden om uit te rusten deze vakantie? Een heel dikke knuffel voor jou! @ Penr, hoe voel je je meis. Zie dat je ook al weer op weg bent naar de 7 weken! Gaat best snel he? Wanneer heb je de eerste echo? @ Maria, hoe gaat het meis? Was je ook al weer terug geweest voor de extra echo? @ Mupkuh hoe bevalt het op vakantie? Heb je nog weer opnieuw getest? Blijf voor je veren meis! VVVEEEERRRRRR @ Riddle, meis een heel fijne (klus )vakantie! Geniet er lekker van meis. Hoe gaat het verder met de voorbereidingen van jullie trouwen? Schiet ook al weer op he, leuk hoor! @ Judibi, hoe gaat ie bij jou? Hoop dat het bij jullie mss toch nog wil lukken met een kleine. Wie weet......... Dikke knuf. Hoop niet dat ik iemand ben vergeten nu , anders laat het maar ff weten . Hier gaat alles goed, alleen internet dus niet zo, maar ach komt ook wel weer. Verder ook idd erg warm, maar volgens mij heeft iedereen dat. Kippetjes allemaal een fijne avond en ik hoop tok gauw! Knuf Liena
hoi meiden @mink een fijne vakantie hoop dat je mooi weer blijft houden. @dagdromer welkom terug van vakantie heb je een mooie vakantie gehad? @liena ik voel me uitstekend alleen de warmte maar wie heeft daar geen last van? me eerste echo weet ik nog niet ik moet de 15de bij de vk komen meschien dat ik hem dan gelijk krijg ik weet het niet. @alle allemaal een fijne avond en tok jullie later weer.
liena; idd volgende week dinsdag echo. kreeg vandaag brief in huis dat het vervroegd is zou eerst donderdag een echo hebben... Yoyo; wat gaaf zeg! dan ben je goed bezig... Dagdromer; Heb je een fijne vakantie gehad? Wat is dat snel gegaan zeg... Fijn dat alles goed is met jullie kindje PenrP: Ik hoop ook dat we het droog gaan houden, maar ben bang van niet fijne avond nog. Ik ga bankhangen
Goeiemorgen! Hier nu op dit moment lekker koel maar volgens mij wordt t benauwd vandaag. Staat onweer op de "planning" en hoosbuien..... Nog tot vijf uur werken vandaag en dan is het weekend! Ben dit weekend alleen. Haantje gaat met de vrienden op "mannenweekend" dat doen ze een keer per jaar. Fijne dag allemaal! xx
Rustig in het hok! Yootje was er vroeg bij! Bijna weekend voor jou! Het heeft hier vanmorgen behoorlijk geonweerd, dikke knallen, volgens mij is het zelfs ergens ingeslagen. Nu is het droog, maar geen zon te bekennen... Nou, haantje is gister geslaagd met de auto. Onze oude staat nu te koop in Leeuwarden en wij hebben nu een station uit '98, beetje donkerblauw/paarsig! Dus dat is wel makkelijker met 2 kids achterin strakjes! @Yootje; Pootjebaden is ook lekker! Heb je het leuk gehad ondanks de hitte van gister? En wat gaaf dat je 2 reportages hebt! Mn pa is ook fotograaf, heeft ook geregeld trouwreportages en modelreportages. @Nata; Idd, vakantie in Tuinesie kan met mooi weer ook heel leuk zijn! Wij hebben alles zo goed als klaar. De wc boven en beneden en de badkamer pakken we nog wel een keer aan, nu even niet. Alles ziet er netjes uit, tis alleen niet onze smaak. Maar dat komt later wel, eerst bevallen enzo, kan haantje in de wintermaanden wel met de wc's aan de gang. Badkamer zal volgend jaar wel worden. En zweten bij de bevalling met warm weer zal voor mij niet opgaan denk ik. Mag toch aannemen dat ze in het zkh airco hebbe, hihi! @Mink; Tja, 1 augustus... da's vandaag! Wie weet.. het lijkt er nu nog niet op dat ik ga bevallen, maar dat kan natuurlijk binnen no-time veranderen! En jij een hele fijne vakanie toegewenst! Hoop dat het weer mooi blijft! @Dagdromer; Welcome back! Fijne vakantie gehad? En idd, nog geen beebje... volgens Mink komt hij/zij vandaag.... Mooi dat de 20wkn echo goed was! Foto's? Was de BBQ geslaagd? @Liena; Jeps! Infectie is foetsie gelukkig! Zondag vieren we Jamie's verjaardag met opa's en oma's en omi's, dus het zou een stunt zijn als ik dan naar het zkh zou moeten. We zullen wel zien! In elk geval is mijn eigen voorspelling niet uitgekomen, dus ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen! En de warmte kom ik wel door, lekker in de schaduw zitten en veel ijsjes eten, haha! Hier ook problemen met internet helaas... onze router is kaduuk, dus het valt hier ook steeds weg.. irritant is dat dan! @Deli; Hoe is het vannacht gegaan? Beetje kunnen slapen? Hier weer steken in mijn buik, had zo'n last van mn zij dat ik niet eens kon draaien.. gisternacht had ik kramp in mn hele buik van boven naar beneden, dacht echt dat het zou gaan beginnen, maarja, nog niet dus.. we wachten maar weer af... @Alle andere kippies; hoe issie met jullie? Lekker opgefrist door de regen van vanmorgen of is er bij jullie geen regen te bekennen? Iedereen een hele fijne dag vandaag, kom vanavond wel ff weer kijken! Dikke tok! Xx
hey meiden. wat een omslag van weer,ik vind het wel even lekker. ik heb straks om 14.00 mijn 20 weken echo hopen dat me kleintje mee wil werken. Me kleintje is vaak er actief zo fijn om te voelen me haantje voelt het sinds een paar dagen ook. ik breng vanavond wel even verslag uit. liefs maria
hey meiden, ben ook weer thuis. vandaag komt ons neefje een nachtje logeren dus we moesten weer op tijd thuis zijn.. zal vanavond ofzo wel even goed bijlezen.. tok later. XXX
Hey kippen, Hoe gaat het met jullie? Hier last van allerlei kwaaltjes die me helemaal niet bekend voorkomen (steken in borsten bijv, alsof iemand met een nald erin prikt) dus ik had een beetje hoop dat t raak zou zijn, maar vanochtend getest, en zwaaaaar negatief! Dus laat de ongi maar komen, dan kunnen we weer verder! Snap alleen echt al die klachten niet hoor.. Ik voel me nu al een paar dagen echt slecht ervan Als dit nou echt een normale cyclus is, dan begin ik, bij wijze van, net zo lief weer met de pil! Het is toch niet normaal om 1,5 week per maand (incl ongi) belemmerd te worden in je doen en laten door een cyclus?! Of ligt dat nu aan mij?
Goedemorgen meiden! Ik ga vanaf mijn laatste post ff teruglezen en reageren! @ Linnie, bedankt voor je lieve complimentje meis! En ja! Ik had/heb het ook zo warm, niet normaal joh! Ik zweet al als een idioot als ik me alleen maar aankleed dus dat doe ik maar gewoon niet, lekker in mijn nachthempie lopen de hele dag hoe is het met jou meis, bijna weekend! Nog stap plannen? @ Yootje, jammer dat het zwemmen niet door ging dat was wel errrug lekker geweest denk ik met dit weer! Ik zou ook wel willen zwemmen Werkse vandaag meis, bijna weekend! @ Nata, je bent nu dus een dubbele kluskip, lekker druk nog in huis! Ben blij dat je weer terug bent in ons kippenhok, het is toch niet hetzelfde als een van de kippies er niet meer is! @ Mink, geniet van je vakantie meis! Lekker dat je je weer lekker voelt, lekker hoor en nu heerlijk genieten van je 1e vakantie als zwangere @ Dag, meis welkom terug! Fijn dat alles goed was bij de 20 wk! Dat scheelt ook wel weer wat stress denk ik! @ Liena, hey meis! We hebben je gemist maar het was sowieso rustig hier! Fijn dat je pc weer wil meewerken! De keuken is zo goed als klaar op de plinten en het vensterbank na! Haantje heeft gister nog een keer geschilderd dus ik kan vandaag nog een beetje opruimen als de temperatuur het toe laat... Mijn buikje rommelt zo nu en dan maar nog niet echt heftig?! Het blijft wachten! Ben 'm nog niet zat, ben die dikke vochtvoeten/benen wel zat van mij mag hij/zij komen ben nu wel errrrug benieuwd! Hoe is het met jou? Behalve dat je baalt van internet? Je banner ziet er top uit zeg! Bijna de 20 wk echo of niet? @ BuddyQueen, ja afg. nacht was niet bijzonder prettig was echt benauwd bah! We hadden alles tegen elkaar open gezet en toen begon het zo hard te waaien dat het wel dicht moest helaas maar ik ga nu genieten want het ziet er goed uit, er staat wel een zonnetje hier maar ook een windje dus zonnenschermen naar beneden straks en alles open! Fijn dat jullie zijn geslaagd voor een auto! Lekker! En wat rommelt het bij jou zeg Volgens de poll heeft er bij ons beide wel iemand gezegd dat we vandaag gaan bevallen dus ik ben benieuwd mijn haantje heeft vd week onze tv opgehangen op zo'n steun aan de muur en een nieuw tv meubel gekocht en tja nu moesten er ook nieuwe speakers komen, die kan hij vandaag uit z'n werk ophalen omdat ze dan koopavond hebben dus hij zei gister voor het eerst tegen beebje dat hijzij nog niet mocht komen omdat hij de speakers moet ophalen, whahahaha... @ Maria, veel plezier bij de echo, spannend hoor! Jullie wisten toch al wat het is of niet? In ieder geval horen we je verslag hopelijk snel! @ Judibi, hoe is het met jou meis? @ Juffie, veel plezier met je neefje en tok vanavond dan maar @ Kristel, een vrouwenlichaam kan rare sprongen maken ik had altijd een week m'n ongie en ook nog eens een flink aantal dagen last van m'n ei dus het houdt niet op met alleen je menstruatie idd... Hopelijk is het bij jou gewoon zo dat de "boel" een beetje op orde moet komen en heb je straks een hele fijne regelmatige cyclus of beter nog, geen cyclus Zo... Nu eerst een glas ranja
Hallo meiden! Gisteren heerlijk gegeten bij mijn paps en mams en daarna nog heerlijk op het terras gezeten tot in de late uurtjes. Wat is vakantie toch heerlijk! In spanje was ook alles erg leuk, wel een beetje warm maar dat geeft niks. We hadden alleen een minder leuke thuiskomer. Bij ons in de straat hadden we overstromingen gehad door het noodweer en de winkel van mijn vriend heeft nogal wat waterschade. Maar ja, dat zijn maar spulletjes. Deli en QB....is het nog uit te houden? Ik vind het zooooo spannend! Maria..veel plezier bij je 20wk echo. Is echt heel gaaf om te zien allemaal. Ik zal straks proberen foto's te plaatsen van mijn echo. Juffie...veeel plezier met je neefje. Kristel...klote dat je gevoel zo goed was en je test niet. Maar we blijven hopen voor je! Tot snel weer. Haantje heeft vandaag nog vrij dus we nemen het er nog even van!