[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meiden, ik ga snel verf kijken enzo spreek jullie latern.

Mijn vakantie was trouwens super ben echt een heel bruin kippetje geworden.

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie, dank je.
    Jij zit ook al bijna op de helft zeg! Wat gaat dat snel he?
    Voel je je goed? Heb je de babykamertje al ingericht of ben je nog bezig? Ik vind dat altijd zo leuk he!

Met mij gaat het goed hoor, mijn kinders komen zo thuis dus ik zit weer in mijn element. Heb op het moment meer buikkrampen dan anders...... kan zijn dat er zich nu meer in mijn buik gaat afspelen maar ik heb nog steeds geen bloed.... en ik ga ervan uit dat ik 21 augustus doorgestuurd wordt naar ziekenhuis en de ok. Hoop dat het meevalt en mijn lichaam het zelf doet natuurlijk.

@Deli & Queen: Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie de afgelopen nacht een beetje kunnen slapen? Of hebben jullie weer veel last van gerommel in jullie buik gehad? Gelukkig is het weer wat minder dus iets makkelijker om uit te houden voor jullie. Ik (en alle andere hier) vind het zoooo spannend worden bij jullie he? Ik krijg nu een gevoel dat jullie opdezelfde dag gaan bevallen.
    2 Buddy's samen bevallen. Leuk voor jullie maar niemand die ons dan inlicht hahahahaha dat zou wat zijn he? Maar wel gaaf! Ik hoop voor jullie dat de kleintjes niet meer lang op zich laten wachten.
    Suc6 meiden!

@Mupkuh, dat is wel fijn dat je nu eerder mag komen dan he?

@Kristel, hoe gaat het nu met je meissie? Bedank voor je lieve woorden... trouwens iedereen hier!

@Liena, Ook al bijna 20 weken meid? Hoe gaat het met je? Hoe is je buikje? vast en zeker een mooi buikje. Wil jij weten net als maria wat t geslacht wordt of laat je dat nog als verrassing?

@Mink, je hebt n prachtig buikje meid. Ik heb je foto's gezien. Bijna de eerste 12 weken voorbij he? Gelukkig gaat alles goed met je en met de kleine.
    Laat weten hoe het met de 12weken echo is!

@iedereen, hoe gaat het met jullie?
    Ik denk ook aan jullie.

P.s. @LindaS, sorry meid.... ik vergeet te zeggen welkom terug... ik heb je ook gemist. Sorry was de laatste tijd heel erg met mijn eigen bezig en ik heb je naam voorbij zien komen maar vergeet helemaal om iets tegen je te zeggen. (schaam me diep).
    Hoe is het met je? Kan je het allemaal weer een beetje aan meis? Hopelijk gaat het nu allemaal n stukje beter met je!

xxx

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran heel veel sterkte met alles

Mup hoop dat je op de echo een kloppend hartje te zien gaat krijgen!

Juffie Fijn dat Pieter zo goed doorgeslapen heeft!

Deli en Queen alles nog rustig bij jullie?

Liena hoest met jou meid?

All FIJNE DAG!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, daar ben ik wel blij om ja. Weet ik toch een beetje hoe het er mee is.

@ Yoyo, hoop ik ook. Hou er wel rekening mee dat het te vroeg is daarvoor.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja oke maar ze zullen vast wel iest zien toch?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jawel dat zeker wel gelukkig. Heb al eerder zo vroeg een echo gehad.

7. judibi

judibi Bekend lid

mup: hopelijk krijg je de hele positieve duidelijkheid met je echo!
    juffie: leuk, even proefdraaien met zo'n kleine schat.
    nog steeds geen bevallingen te melden? ;)
    miranda: wat een vreselijke berichten. heel veel sterkte.
    goedemorgen allemaal!

hier blijft de liespijn lekker aanwezig. bruin/geel verlies lijkt voorbij, was dan in totaal drie keer eenmalig op de ochtend.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, fijn dat je zo snel al voor een echo mag. Hoe was je vakantie? denk aan je!

Miran, fijn dat het met die kinders nu goed geregeld wordt. sterkte meid!

Liena, welcome back!

Hier veel last van me buik, en liezen. Temp daar in tegen is niet zo hoog maar FF heeft wel me ei gevonden op dag 10..... Afwachten maar weer maar heb er niet zo'n goed gevoel over, ben ook bang dat er weer een cyste zit. voelt al een beetje hetzelfde als vorige keer, maar is wel uit te houden nu nog... pff wordt een beetje gek van me buik, als het zo moet.

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Moet vanmiddag weer naar me werk, tok jullie vanavond laat of morgen wel weer ff. Fijne dag allemaal.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal :)

Ga zo even bijlezen!

Hier is mn temp zwaar gezakt vandaag (van 37.2 naar 36.7) dus ik verwacht mn ongi elk moment.
    Deze banner kent het niet om overtijd te zijn dus gaat vanzelf weer naar dag 1, maar aangezien ik mn ongi elk moment verwacht, scheelt dat weer werk (als in nieuwe banner maken weer) ;)

Ik ga even wat eten en drinken en daarna bijlezen :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey allemaal,

nog rustig vandaag zie ik..

inderdaad leuk zo even oefenen. Pieter is net weer opgehaald dus zijn we weer met zijn tweetjes. Heb wel weer gezien dat mijn haantje een super papa gaat worden, hij is zo leuk met zo'n kleintje :)

kristel: jammer van je lagere temp. op naar de volgende ronde dan maar en hopen dat het snel raak is en blijft natuurlijk!

pooh: vervelend die pijn weer. houdt je het goed in de gaten? en anders weer aan de bel trekken hoor! werkze vandaag!

jubidi: veer!

miranda: voel me goed. eindelijk niet zo moe meer dus dat is wel fijn. heb alleen beetje veel getild met mijn neefje en dat merk is dus aan mijn liezen. even rustig aan dus. haantje is dus ook maar lekker meegegaan met de boodschappen. verder is de babykamer en alle andere grote spullen al besteld, komt eind september als het goed is. schilderen hoeven we niet want we zijn pas vorig jaar in dit huis komen wonen. alles is dus nog netjes! maar kan niet wachten om te beginnen hoor!
    hoop trouwens ook dat je lichaam het zelf gaat doen!

mup: jij bent dus een bruin gebraden kippie nu? ;) Ze zullen volgende week vast wel wat kunnen zien. een kloppend hartje is misschien nog wel te vroeg maar dat zou helemaal super zijn natuurlijk!

yojo: hoe gaat het met jou?

liefs

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja goed juffie!
    Heb net een konijntje gehaald zo lief.....

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ah wat lief een konijntje! Ik heb net een nieuwe bril geshopt + zonnebril. ben ook helemaal blij :) Over een week zijn ze klaar!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja das ook altijd errug leuk ja!

Zo ik ga ervandoor

Ga bij een vriendinnetje slapen. Ga Suus wegbrengen naar ons pap en mam en dan naar haar.

Tot morgen allemaal!

15. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Juffie Pieter, leuke naam. Creatief badderen in de douchebak, ja dat kan dus ook! Actie van Pearl? Mijn haantje wil ook een nieuwe (zonne)bril. Vandaag gaan we wat monturen kijken. 8)

@Yojo Tja, de mannen weg dus jij gezellig een logeerpartijtje! Wij zagen gisteren ook een konijn languit liggen zonnen.. helemaal voor pampus. Doet die van jou dat ook? Nog een kleintje, zeker?

@Kristel Leuke naam heb jij trouwens :D Had ik ook met mijn banner.. ineens stond íe al goed (had weer zelfde cyclus dus kwam goed uit). Toch gek als je over tijd bent en je banner loopt eigenwijs gewoon door. Maar wel handig mochten de duiveltjes komen..

@Ja, Mupkuh.. GEFELICITEERD! Veer, veer, veer. Drie maal is scheepsrecht! Lekker dat je zo bruin bent geworden.. je ei is vast ook helemaal ontspannen en lekker zitten nu. :D

@Judibi Stomme vraag misschien maar wat is icsi? Sorry, maar wil het toch even vragen :rolleyes:

@Queen Echt vakantie in Tuinesië dus! Wij twijfelen nu of we zo rigoureus de badkamer willen gaan doen. Misschien een hele grote douchecabine.. scheelt veel rompslomp. Maar ja.. een bad is natuurlijk wel erg lekker. Ook samen met je kleintje. Maar ja, ben nog niet eens zwanger, dus..

@Deli Nu denk ik dus weer dat je aan het bevallen bent! Leef mee hoor :D

@Miran Pff.. wat een verhaal. Verschrikkelijk. :(

@All Fijne dag vandaag! :D

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey daar, kippies :D

Ik ben niet aan het bevallen hoor, helaas! Mijn haantje en ik zijn vanmorgen vroeg opgestaan en op stap geweest voor een haltafel en spiegel en nog een hoop andere dingetjes dus we waren om 2 uur thuis en toen had ik zuuuuuuulke zere voeten, moest van haantje even gaan liggen, nu zit ik aan de krentenbollen :)

Echt lief dat iedereen zo meeleeft met Queenie en Deli :D we laten zeker wel wat horen hoor, ook al liggen we samen te bevallen, komt helemaal goed!

Ik leef ook met jullie mee dames, heb wel gelezen maar niet veel onthouden dus even niets persoonlijks, sorry :oops: ik heb ook weinig rust, wil nog eea doen voor beebje komt. Als ik dat vandaag gedaan heb dan kom ik weer heeeel veeeel met jullie tokken, tenzij ik ga bevallen :( dan moet dat tokken toch nog even wachten.... Maar iig denk wel aan jullie meiden!

Dikke klus voor iedereen!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kippies,

Ik heb samen met mijn buurvrouw mijn eigen opgegeven voor motorrijden. Ik heb 27 augustus mijn 1ste rijles. Ik vind t spannend en gaaf MAAR DOODENG!
    Maar goed, mijn buuf en ik doen t samen dat scheelt natuurlijk en.... wij hebben allebei n man die ook motor rijdt dus we kunnen wat van ze opsteken.
    Verders heb ik n rustig dagje gehad.... de kinders zijn thuis en toch weer weg.... naar vriendjes toe. Ik heb van mijn ex-schoonvader n groot compliment gekregen en dat is dat wij (chris en ik) ze heel netjes/goed opgevoed heb. Nou dat doet je wat als moeder/"stief"vader zijnde hoor!
    Wel heel leuk om te horen.

@Deli, dan s het goed dat wij toch op de hoogte blijven van jullie. Ik vind het nu wel mooi geweest hoor... laat die kuikentjes maar komen. Of moeten jullie nog veel dingetjes doen voordat je zoiets hebt van jaaaaaaaaa nu is het echt af en klaar naar mijn zin... nu is het welkom?! want ook dan komt ie pas hoor als je zelf heel rustig bent. Ik hoop dat dat snel is en niet meer zo lang op zich laat wachten.
    Suc6 meiden! Dikke knuffffffffff van mij.

xxx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies!

Heb nog niet teruggelezen hoor, maar wilde even van me laten horen. Zal morgenvroeg wel even op iedereen persoonlijk reageren.

Hier ook nog geen bevalling... wel heb ik de hele dag al last van mn liezen, zeurderig gevoel alsof ik ongesteld moet worden en harde buiken... zit geen regelmaat in, dus ik maak me nog geen zorgen. Zodra ik er echt 'last' van krijg, bel ik het zkh. Maar denk dat dat wel mee zal vallen.

Straks gaan we op verjaardag bij mn zwager en morgen vieren we Jamie's verjaardag in het klein. Of ik moet natuurlijk dan liggen te bevallen, dan vieren de opa's en oma's zijn verjaardag en zitten haantje en ikke in het zkh te puffen, hihi! :)

Iedereen een hele dikke knuff van mij en een fijne avond! Kom morgenvroeg weer kijken hoor! ;)

Xx Bianca.

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo dat duurde iets langer dan even eten en drinken :D
    Ongi is flink doorgekomen, dus heb superveel pijn nu :( De aleve feminax wil ook niet echt helpen.. :(
    Maargoed... reacties!

@Mup: Ik had je nog niet gefeliciteerd :eek:
    **Diepvrieskip rent rond als een kip zonder kop**
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    Ik vveeeeerrrr voor een heeeele mooie echo!

@Deli en Queen: Ik wil voor jullie ook heel snel als een kip zonder kop rondrennen :D Hoe gaat het met jullie?

@Miranda: Hoe voel je je? Heb je het eigenlijk wel een plekje kunnen geven dat het helaas niks geworden is nu...? Wel een beetje aan jezelf denken he... Doe rustig aan he :)
    Leuk trouwens, motorrijden! Bij deze ben je motorkippie :D

@Juffie: Leuk dat jullie zo even konden 'oefenen'! Jullie zijn er helemaal klaar voor zo te zien :)
    Hoe gaat het met je? Voel je de kleine eigenlijk al?
    (Ik weet echt even niet vanaf hoeveel weken dat zou kunnen :oops:)

@Pooh: Klote zeg, die pijn :( Hopelijk betekent het iets goed en dus niet weer een cyste!

@Nata: Thanks voor t compliment over mn naam ;) Krijg je er ideeën door voor een kuikentje? :)
    En ICSI is trouwens een soort van IVF, alleen bij ivf moeten de zaadjes de eitjes zelf bevruchten in een bakje zeg maar. Bij ICSI wordt er in elke eicel een zaadcel gespoten.. Dus bevruchting met de hand. Gezien bij babyboom :)

@Judibi: Ten eerste: sorry als ik je vraag voor je beantwoord heb al :p
    Ten tweede: geef de hoop aub nog niet op! Je hoort zooo vaak dat een zwangerschap komt op het moment dat het niet meer verwacht wordt!
    Dusssss, ik vvveeeerrrr! :D :D

@Yojo: Wat lief, een konijntje :D Hoe heet hij/zij? Toch niet stampertje/fluffie/snuffel/snuffie ofzo he, dat is zoo afgezaagd :)

SORRY als ik iemand vergeten ben... Ik heb het alvast NIET expres gedaan...

@All: Ik heb net via internet een maansteen besteld, dus die ga ik zodra die binnen is 24/7 dragen. Verder willen we gaan smeppen komende ronde. Zo kan een zwangerschap bijna niet meer uitblijven volgende toch? :D

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, thanks meid! Met jou komt het ook vanzelf goed 3x is scheepsrecht toch.

@ QB, spannend zeg nog steeds geen beep. Dus ik had 2 x niet gelijk met de poll. Waar is de lijst gebleven. Kan ik misschien opnieuw raden ;)

@ deli, hoe gaat het met jou?

@ nata, thanks :D

Deel Deze Pagina