jammer hoor nog geen kuikentjes nieuws van deli of queenie. maar heel lang gaat dat vast niet meer duren. Delï: wat ben je weer actief geweest vandaag. nu maar lekker uitrusten dan! nata: badderen in de douchebak ging prima inderdaad. Pieter heeft mijn haantje lekker natgespat trappelde van plezier! miranda: leuk zeg motorles. kan me voorstellen dat je het wel spannend vind, lijkt mij ook spannend hoor! maar gezellig samen met je buurvrouw komt het vast goed! Kun je straks samen met je haan gaan toeren. queenie: veel plezier op de verjaardag en hoop dat het gerommel niet te erg gaat worden of dat het gewoon doorzet natuurlijk! kristel: definitief door naar een nieuwe ronde dus, wel even balen natuurlijk maar positief is wel dat je een super regelmatige cyclus hebt en nu je weet dat alles uitslagen van de onderzoeken goed zijn moet het toch binnenkort een keer raak zijn! fijne avond allemaal en vast tok morgen liefs
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje --> Sorry! Dismissed! Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje Deli's haantje --> 17 juli --> haantje -->Sorry! Dismissed! Daykip--> 7 augustus--> haantje Miranda--> vind t heel moeilijk... --> kippetje Nata --> 30 juli --> kippetje --> Sorry! Dismissed! POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! DeliKip --> 24 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! MupKip --> 26 juli --> haantje -->Sorry! Dismissed! Riedelkip --> 30 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! Droomkip --> 1 aug --> kippetje --> Sorry! Dismissed! Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Sorry! Dismissed! Mink --> 1 augustus --> haantje --> Sorry! Dismissed! Juffie --> 3 augustus --> haantje Yojokip --> 1 augustus --> kippetje --> Sorry! Dismissed! Liena --> 29 juli --> haantje Sorry! Dismissed! Pooh --> 29 juli --> haantje Sorry! Dismissed! maria --> 2 augustus --> kippetje QueenieKippie's haantje --> 5 augustus --> heeft geen idee... Daykip--> 8 augustus--> kippetje Miranda --> ook hier vind ik t moeilijk --> ik denk haantje Nata --> 4 augustus --> haantje Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Heb de poll op verzoek weer even teruggetoverd en weer een beetje aangepast! Zijn weer thuis van de verjaardag, dag was lang genoeg voor mij... zo lekker slapen hoop ik... tot nu toe nog geen extra tekenen dat beebje zich aanmeldt vandaag... we zullen wel zien! Hou jullie kippies lekker in spanning, hihi! Trusten allemaal en tok morgen! Xx
Goedemorgen kippies! Lekker geslapen allemaal? Ikke wel, totdat mijn haantje begon te spoken zojuist, bed uit en ventilator aan en heen en weer sjouwen en snurken... Toen was ik klaarwakker dus nu zit ik al aan mijn ontbijtje. Ik haal de rust vanmiddag wel weer in want zo'n hele lange nacht heb ik ook niet achter de rug eigenlijk. Hopelijk liggen jullie nog allemaal lekker te snurken ik ga even bij de aug. mama's kijken of er nog meer baby's zijn geboren, leukkkkkkkk
goedemorgen allemaal! jij bent inderdaad vroeg op deli! jullie maken het inderdaad spannen hoor! fijne dag allemaal.wij gaan vanmiddag naar vrienden en dan bbqen. (hoop dat het dus mooi weer blijft). XXX
Goede morgen; Deli spannend hoor. Leuk he om te lezen dat al die baby's worden geboren Juffie veel plezier vanmiddag.. Queenie; helaas had ik niet gelijk hahahahah maar het wordt nu vast een latertje rond 8 augustus ofzo hahahah Kristel wie weet werkt zo'n maansteen.. Judibi; ik hoop dat jullie nog een wonder mogen ervaren en toch nog zwanger worden.. Pooh; hoe is het met jou meis. Als het weer pijn begint te doen, moet je gwoon bellen naar de gyn. Want dan kunnen ze precies zien wat er nu gebeurd in je lichaam... Ik hoop toch dat jij ook gewoon zwanger bent deze maand... maria; fijn dat de echo weer goed was. Leuk hoor een meisje.... Yoyo; hoe is het met jou... Is je menstruatie nu alwel voorbij of is het nu nog steeds zo raar? Liena; ben nieuschierig naar nieuwe buikfoto's. Meis ik heb respect voor je hoe jij met alles omgaat. Klasse gewoon Als onze kinderen geboren zijn en jij bent in de buurt van drenthe, dan wip ik gewoon een keertje langs Helaas kan ik niet bij de kippendag aanwezig zijn. Dan ga ik dus een weekendje weg... Verder gaat hier alles wel goed.... nog 2 dagen en dan echo...
kan er ook niet bij zijn bij de nieuwe kippendag 11 oktober was dat toch? mijn ouders zijn dan 25 jaar getrouwd en vieren dan natuurlijk feest.. wel jammer maar er komt vast wel een vervolg! mink: 2 daagjes nog.. dat schiet al op. weet je eindelijk hoe ver je nu echt bent, spannend!
Mijn konijntje heet Joop en hij gaat nog niet liggen bakken in de zon....eerst maar eens rustig wennen aan onze Suus en dan langzaamaan af en toe los. Mijn ongi is weer over....weet t ook niet. De 18e moet ik naar de gyn. Fijne dag!
Haallloo! Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik vind het zo rustig hier steeds... @Queen en Deli: Whhaaa, maak het niet zo spannend jullie Elke ochtend, zodra ik wakker ben, het eerste wat ik doe is even kijken hier of er al een teken van kuikentjesleven is Maar nog niet dus Mijn pollgok van Queen moet trouwens aangepast worden... Dus ik denk dat ik zometeen (terwijl ik heeeeel lang onder douche sta) eens na ga denken erover @Mink: Whooe, bijna een nieuwe echo Laat je wel foto's zien als je geweest bent? Hehe, zo op deze manier is er beter mee om te gaan dat ik niet zwanger ben nog... Ik leef gewoon mee met iedereen die wél zwanger is @Yojo: Hihi, Joop, leuke naam voor een konijntje Iig niet zo afgezaagd als die namen die ik opnoemde Ben ook wel benieuwd naar hoe hij eruit ziet, dusss foto Wat voor soort konijntje is het eigenlijk? @All: Pff, ben echt SUPERongi.. niet leuk meer Moest er vannacht wel 2x uit om te verschonen Misschien dat daar al mijn klachten ook vandaan kwamen, van dat mn baarmoeder heel veel baarmoederslijmvlies had aangemaakt ofzo. Of zou je daar geen klachten van kunnen krijgen? Nouja, ik ga nu iig even heel lang onder een warme douche staan, hopelijk is de pijn in mn buik en rug daarna wat minder! Tok gauw!
Wat een leuk konijntje is die Joop zeg Doet me een beetje denken aan mn eigen konijn, die heeft 2 maanden geleden een spuitje gehad Maar goed trouwens dat Suus zo groot is, mijn konijn ging op elk klein hondje zitten rijen die ze tegenkwam. En het was idd een ZE ook nog eens
Hahah kristel....wat een beestje dan.... Onze Suus is af en toe een beetje te wild en ze wil dr tong niet binnen houden dus Joop is regelmatig als hij op schoot zit nat.....heeft ie weer een lebber gehad. En wat zijn de plannen voor vandaag? Ik heb de zolder opgeruimd voor de "shoot" van morgen en een waaier er neer gezet zodat het wat frisser is dan. Wel zo makkelijk. Verder is mijn haantje alweer thuis....lekker he! Straks fijn naar mijn ouders wat eten en dan is de zondag alweer voorbij.... Over vijf weekjes heb ik vakantie!
Hey dames, wat is het hier rustig in het hok! Ik heb geen bericht van Queenie voorbij zien komen, hmmm.... Ik ga er van uit dat ze druk is met het feestje voor Jamie! Hier is ook alles rustig! Mijn papa is morgen jarig en hij heeft altijd geroepen dat we een jongen zouden krijgen op zijn verjaardag, ben benieuwd of tie een keer gelijk krijgt hihihihi van mij mag het! Genieten jullie ook zo van het minder hete weer? Ikke wel! Wat een verademing, alhoewel het nog best benauwd was op onze slaapkamer afg. nacht @ Yootje, veel succes met de fotoshoot! @ Kristel, wij hadden vroeger ook van die "rare" dieren thuis De kat reupte op het konijn en de hond op de kat en het waren allemaal mannetjes wel grappig zo'n trein van dieren Ik ga nog ff bankhangen, heb nergens zin in, bleh! Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tok morgen!
@Kristel Voor een kuikentje zou je naam ook leuk zijn! Na je ongi alles opgeruimd voor een mooi ei/zaadje-paar. @Joop Wat ben jij een lief konijntje zeg! @Deli/Queenie De bevallingen blijven uit.. komt nu dichtbij de uitgerekende datum hè! @All Oh, de kippendag is op 11 oktober! Wij hebben afgelopen week een vakantie geboekt vanaf de 6e. Dan mis ik 'm dus weer.. niet zo mooi. Mijn parkiet is trouwens ook niet vies van een partijtje ... Heeft geen andere dieren nodig, gebruikt gewoon zijn spiegel. Fijne dag vandaag allemaal nog, het is hier regenachtig.. we gaan toch maar een fietstochtje wagen tussen de druppels door. Ontbijt met pannekoeken eraf fietsen en ff langs de Gamma. Auto laten we lekker staan!
Heey kippenvriendinnetjes Hier ff snel een berichtje van mij. We zijn op dit moment bij mijn ouders in Drenthe. Thuis kan ik op een of andere manier geen berichtjes plaatsen hier. Kan het bericht wel maken, maar als ik op ok druk dan slaat ie vast post ie ook niet . Hoop dat ik komende week wel weer kan komen tokken, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik jullie niet vergeten ben. Kan soms wel bijlezen, dus kan wel in de gaten houden wat jullie hier zoal uitspoken Hoe gaat het verder met een ieder? @ Yojo, wat leuk dat je weer 2 fotoreportages kan gaan doen zeg. Is dat een hobby van je? Hier gaat alles goed, ben wel blij dat het niet meer zo heel heet is, maar ik denk dat er meer kippetjes blij mee zijn . Hoe is het met jou verder dan? Fijn dat de ongi weer over is zeg, maar dat was dan wel weer vrij kort of niet? 18 aug. moet je terug naar de gyn? Gaan ze dan alles nog een keer bekijken? Fijn zeg dat je haantje al weer thuis is! Hebben jullie toch nog een beetje samen weekend. Moet hij deze week ook weer van huis? Lekker al begonnen met aftellen naar de vakantie, hebben jullie nog plannnen? Wat een ontzettend schatje zeg dat konijntje hihi @ Mink, je bent ook de 12 weken voorbij zag ik? Nu op naar de echo? Vind je het spannend nu het zo dichtbij komt? Als straks de kuikentjes geboren zijn dan kun je idd best een keer bij mijn ouders aanwippen als we er zijn gezellie Je kunt bij jou ook al goed zien dat je buikje begint te groeien! Mooi hoor. Ik zal zo ook nog even kijken of ik een paar foto's kan plaatsen! Vind het soms toch wel erg lastig hoor, dat mijn buik zo dik wordt . Ach komt wel goed, het hoort er wel bij, maar was afgelopen week ineens een kilo zwaarder en denk dat ik daar wat moeite mee heb @ Queenbee, nog steeds geen tekenen van een bevalling? Druk bezig met verjaardag vieren? Komt de kleine mss toch niet op de verjaardag van Jamie . Voel je je verder een beetje goed? Kun je 's nachts een beetje slapen? @ Maria, wat fijn dat jullie kleine meid nu goed meewerkte En ook leuk dat je haantje nu ook wat kan voelen. Begint het voor hem ook nog weer meer te leven of niet? @ Juffie, fijn dat je er ook weer bent . Dus vrijdag nog weer ff kunnen oefenen! En ook je haantje gaat het goed af? Dus jullie zijn er wat dat betreft klaar voor ? Ik geloof ook dat ik de kleine af en toe voel en vrijdag avond ook aan de buitenkant, tenminste ......... Hoe gaat het verder met jou? @ Kristel, heeft de douche vanmorgen wat verlichting gebracht? Vervelend dat je zo'n last hebt tijdens je cyclus. Ga voor je veren dat het vorlopig de laatste keer is! VVVEEERRRRRR @ Deli, meis hoe gaat ie? Kun je de dagen nog een beetje doorkomen? Gaat het met je benen en voeten nu iets beter nu het minder warm is? En nog geen kuikentje in aantocht? Heeft de kleine vrijdag toch papa in spe de speakers op laten halen? Heb je nu alles wat je wilde doen vor de kleine zich aankondigd kunnen doen ? Hoop dat je vader gelijk krijgt en jullie morgen je kuikentje krijgen, zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn! @ Dagdromer, hebben jij en je haantje vrijdag nog een leuke dag gehad samen? Nog dingen ondernomen? Heb jij nu nog wel vakantie? Is het allemaal nog een beetje meegevallen met de schade in het bedrijf van je haantje? @ Judibi, idd raar dat je zo ineens die afscheiding hebt. Hoe is het nu? En hoop mag je natuurlijk altijd hebben! Er zijn meer wonderen gebeurt! @ Mupkuh, leuke vakantie gehad? Gaaf hoor dat het deze ronde weer raak is. Ga heeeeeeeel hard voor je veren dat het deze keer allemaal goed zal gaan en jullie over 8 maanden je kleine in jullie armen mogen sluiten! @ Nata, ik begin idd al aardig te groeien, mijn eigen broeken krijg ik echt helemaal niet meer dicht . Hoe gaat het met jou dan? Inmiddels een beetje uitgeshopt ? @ Miranda, meis nog steeds in het woelige water? Je hebt zo langzamerhand wel eens een beetje rust verdiend! Wel fijn dat er een klein lichtpuntje is en de kinders bij hun stiefvader kunnen blijven. Heel veel sterkte meis de komende tijd! Over een week en 1 dag idd de 20 weken! En donderdag over een week dan de 20 weken echo. We weten nog niet of we het geslacht willen weten hihi, kunnen er nog steeds niet uitkomen Leuk trouwens dat je gaat motorrijden! Horen we hoe je eerste les is geweest? Wanneer ga je beginnen aan je nieuwe baan, gaat nog wel steeds door? @ Pooh, hoe gaat het met je? Heb je nog steeds zo'n last van je buik? Als je het niet vertrouwd dan zou ik gewoon weer de gyn of ha bellen meis, dan weet je mss wat er gaande is in je buik! Lieve kippies ik ga maar weer eens ff bij mijn ouders zitten. Nog ff en we gaan weer richting Noord Holland. Dus weet niet wanneer ik weer kan tokken maar ik hoop van snel. Dikke knuffel van mij...................................
Zo, ben ik ook weer eventjes, even een pauze ingelast van het bankhangen @Liena: Wow, wat een mooie buik heb je al zeg! Is het erg als ik jaloers ben? En echt heel leuk behang voor de babykamer! *droomt weg bij het idee dat ik ook ooit de babykamer mag gaan doen* @Nata: Jaa, ik hoop dat mn baarmoeder het helemaal heeft gehad met alle troep, lekker alles eruit gooit en dat een bevrucht eitje zich helemaal thuis gaat voelen dan, in een schone en opgeruimde baarmoeder :-D @Deli: Dat zou wel een heel mooi verjaardagskado worden voor je vader dan als je kuikentje geboren gaat worden! @All: Ik zat zo eens vooruit te rekenen, wij willen dus in November trouwen en ik zou het helemaal geweldig vinden als ik dan zwanger ben en we het aan iedereen zouden kunnen vertellen dan! Dus ik ging rekenen, en ik zou dan deze ronde of volgende ronde zwanger 'moeten' worden, willen we de 12 weken voorbij zijn en het dus kunnen vertellen op de bruiloft. Ik zou dat echt geweldig vinden! Kreeg net ook een idee van iemand om dan, als het zover is, ipv taart beschuit met muisjes te serveren aan de gasten. Om het op die manier dus te vertellen. *droomt helemaal weg * Nu wil ik NOG grager zsm zwanger zijn